abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122364274
http://velorooms.com/the-(...)-a-work-in-progress/

Voor wie een snelle wie is wie aan dopinghonden zoekt in wielerland. Worden weer mooie tijden als Ducrot over het nieuwe wielrennen begint terwijl er bijna geen enkele ploeg is zonder besmette figuren aan boord. Natuurlijk zijn er wel gradaties te vinden in besmetheid maar het minimale wat je toch wel zou mogen verwachten is het schrappen van de meest besmette figuren (meestal artsen en ploegleiders) bij die ploegen.

Sky heeft dan nog de beste reputatie maar het lozen van besmette figuren kwam bij hun nogal geforceerd over.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 februari 2013 @ 23:26:32 #52
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_122364332
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

whahaha breder dan de meeste fokkers :')

Ik vraag me af hoe moeilijk dat is :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_122364430
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Ericr het volgende:

Voor wie een snelle wie is wie aan dopinghonden zoekt in wielerland. Worden weer mooie tijden als Ducrot over het nieuwe wielrennen begint terwijl er bijna geen enkele ploeg is zonder besmette figuren aan boord. Natuurlijk zijn er wel gradaties te vinden in besmetheid maar het minimale wat je toch wel zou mogen verwachten is het schrappen van de meest besmette figuren (meestal artsen en ploegleiders) bij die ploegen.

Sky heeft dan nog de beste reputatie maar het lozen van besmette figuren kwam bij hun nogal geforceerd over.
beetje de Armstrong strategie, hard roepen dat je schoon en er tegen bent, toch?
pi_122364483
quote:

[..]

ja, het komt erg zeldzaam in de pers voor.
[ afbeelding ]
Die bovenarmen. :')
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 23:33:37 #55
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_122364655
quote:

[..]

ja, het komt erg zeldzaam in de pers voor.
[ afbeelding ]
Hahaha wat is dit

Tennis :')!!!
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_122365201
Pat McQuaid:

He was banned from entering the 1976 Olympics after being caught racing in South Africa, in contravention of the anti-apartheid sporting boycott. He had entered the race using a false name, but was identified after being photographed by a press photographer.

een fraudeur is voorzitter van de UCI :')
pi_122365474
Wanneer gaan ze trouwens al die brandschone renners eens vragen hoe ze het voor elkaar kregen om zwaar gedopeerde renners bij te houden en regelmatig zelfs te verslaan.

Andy Schleck maar als eerste dan, tweede in de Giro van 2007 waar bijna de hele top 10 besmet is. Dat Andy in 2008 een hele reeks dopinghonden kon bijhouden in de TDF zal ook wel door zijn talent zijn gekomen natuurlijk. Als hij al doping had genomen dan heeft iemand hem vast en zeker vergiftigd.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 23:55:08 #58
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_122365558
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:46 schreef THEFXR het volgende:
Pat McQuaid:

He was banned from entering the 1976 Olympics after being caught racing in South Africa, in contravention of the anti-apartheid sporting boycott. He had entered the race using a false name, but was identified after being photographed by a press photographer.

een fraudeur is voorzitter van de UCI :')
Toen deed die al alles voor het geld. Moraal heeft die niet.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 februari 2013 @ 00:08:23 #59
284411 crew  heywoodu
pi_122365978
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Ericr het volgende:
Wanneer gaan ze trouwens al die brandschone renners eens vragen hoe ze het voor elkaar kregen om zwaar gedopeerde renners bij te houden en regelmatig zelfs te verslaan.

Andy Schleck maar als eerste dan, tweede in de Giro van 2007 waar bijna de hele top 10 besmet is. Dat Andy in 2008 een hele reeks dopinghonden kon bijhouden in de TDF zal ook wel door zijn talent zijn gekomen natuurlijk. Als hij al doping had genomen dan heeft iemand hem vast en zeker vergiftigd.
Tja, je geeft zelf al de antwoorden die je gaat krijgen dan...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_122366157
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Ericr het volgende:

Zat renners die met doping buiten de top 100 in de tour reden. Dus dan kan je iedereen twee jaar schorsing geven.
pi_122366195
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Als Rasmussen namen en rugnummers heeft genoemd lijkt het me een kwestie van tijd tot een hele reeks renners ook een bekentenis gaat doen. Ook zo lullig als je ter verantwoording wordt geroepen en er genoeg overtuigend bewijs is om je te brandmerken als dopinggebruiker. Kan je maar beter die berichtgeving voor zijn.
pi_122366223
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 00:16 schreef Ericr het volgende:

[..]

Als Rasmussen namen en rugnummers heeft genoemd lijkt het me een kwestie van tijd tot een hele reeks renners ook een bekentenis gaat doen. Ook zo lullig als je ter verantwoording wordt geroepen en er genoeg overtuigend bewijs is om je te brandmerken als dopinggebruiker. Kan je maar beter die berichtgeving voor zijn.
ik zie de boekenindustrie weer opleven })
pi_122366278
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 00:15 schreef BrokenArrow het volgende:

[..]

Zat renners die met doping buiten de top 100 in de tour reden. Dus dan kan je iedereen twee jaar schorsing geven.
Eerst degenen die het meest hebben geprofiteerd van hun dopinggebruik. In ieder geval zou de vraag wel meer gesteld mogen worden waarom bepaalde renners competitief konden zijn met renners waarbij de doping uit de oren spoot.

De meesten in dit topic weten dan wel hoe het zit maar als dan iedere gestopte renner momenteel door het stof moet dan ook maar gelijk de nog actieve renners die overduidelijk mee hebben gedaan aan het vuile spel.
pi_122366361
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 00:20 schreef Ericr het volgende:

[..]

Eerst degenen die het meest hebben geprofiteerd van hun dopinggebruik. In ieder geval zou de vraag wel meer gesteld mogen worden waarom bepaalde renners competitief konden zijn met renners waarbij de doping uit de oren spoot.

De meesten in dit topic weten dan wel hoe het zit maar als dan iedere gestopte renner momenteel door het stof moet dan ook maar gelijk de nog actieve renners die overduidelijk mee hebben gedaan aan het vuile spel.
Ik had het graag wat dieper onderzocht bij de doktoren met hun verschillende dopingmenu's ipv altijd weer de eindgebruikers.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 februari 2013 @ 00:24:30 #65
284411 crew  heywoodu
pi_122366363
Livewrong :D
pi_122366388
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 00:24 schreef heywoodu het volgende:
Livewrong :D
Bandje kopen? Zijn er in vier kleuren maar blauw, geel en wit zijn uitverkocht. Heb alleen zwart nog over. (zwart is geen kleur, ik weet het).
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 februari 2013 @ 00:29:02 #67
284411 crew  heywoodu
pi_122366453
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 00:25 schreef Ericr het volgende:

[..]

Bandje kopen? Zijn er in vier kleuren maar blauw, geel en wit zijn uitverkocht. Heb alleen zwart nog over. (zwart is geen kleur, ik weet het).
Als we op de basisschool iets in een bepaalde kleur in moesten kleuren koos ik altijd zwart of bruin of grijs, dus dat zit wel goed ^O^

Overigens ga ik het wielrennen bijna als slachtoffer zien, juist vanwege ongelooflijk frustrerende dingen als vandaag weer dat met "RSOC"...
Natuurlijk is het wielrennen geen slachtoffer, het heeft een heel groot probleem, maar het is frustrerend om te zien hoe weinig er in andere sporten aan gedaan wordt ;(
pi_122366551
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 00:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik had het graag wat dieper onderzocht bij de doktoren met hun verschillende dopingmenu's ipv altijd weer de eindgebruikers.
Daar moet zeker wat mee gedaan worden maar die artsen zijn de enablers. De renners en zeker degenen die overwinningen boeken dankzij doping zijn wel degenen die het meest profiteren van dat gebruik.

De besmette figuren en zeker de artsen en ploegleiders moeten gewoon Stalinistisch geschoond worden uit de sport. Niet letterlijk natuurlijk maar een grote schoonmaak is wel nodig om het wielrennen echt weer geloofwaardig te maken. Zolang figuren als Lefevre, Ibarguren, Rihs, Lelangue, Testa etc in de sport aanwezig blijven kan er niet veel veranderen in ieder geval en blijft het veranderingsproces steken bij goede intenties.
pi_122366700
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 00:35 schreef Ericr het volgende:

[..]

Daar moet zeker wat mee gedaan worden maar die artsen zijn de enablers. De renners en zeker degenen die overwinningen boeken dankzij doping zijn wel degenen die het meest profiteren van dat gebruik.

De besmette figuren en zeker de artsen en ploegleiders moeten gewoon Stalinistisch geschoond worden uit de sport. Niet letterlijk natuurlijk maar een grote schoonmaak is wel nodig om het wielrennen echt weer geloofwaardig te maken. Zolang figuren als Lefevre, Ibarguren, Rihs, Lelangue, Testa etc in de sport aanwezig blijven kan er niet veel veranderen in ieder geval en blijft het veranderingsproces steken bij goede intenties.
De renners komen en gaan, de dopingdoktoren blijven, kun je wel de renners gaan opschonen,maar gaan die doktoren gewoon verder met hun andere sporten.
Je moet die doktoren al hun papieren afpakken, kunnen ze inde fabriek gaan werken ofzo
pi_122368359
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Ericr het volgende:

Eusebio Unzue (Manager - Needs no introduction, dirtier than a tramp at glastonbury)
_O- :D
  zaterdag 2 februari 2013 @ 02:38:52 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_122368406
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
Dopingarts Luis Garcia del Moral, die Lance Armstrong van verboden middelen voorzag, heeft ook banden met enkele toptennissers. Onder meer de toptienspelers David Ferrer (5) en Sara Errani (8) maakten gebruik van de diensten van Del Moral. Dat meldt de Australische krant

http://www.telegraaf.nl/t(...)ij_dopingarts__.html
Ferrer is al een tijdje verdacht....
Die gozer is niet moe te krijgen, maar wel lekker zijn sigaretjes roken. Ik vind het altijd wel mooi :')
Alleen wel jammer als die dan ook echt zou gebruiken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 2 februari 2013 @ 02:46:06 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_122368444
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 00:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als we op de basisschool iets in een bepaalde kleur in moesten kleuren koos ik altijd zwart of bruin of grijs, dus dat zit wel goed ^O^

Overigens ga ik het wielrennen bijna als slachtoffer zien, juist vanwege ongelooflijk frustrerende dingen als vandaag weer dat met "RSOC"...
Natuurlijk is het wielrennen geen slachtoffer, het heeft een heel groot probleem, maar het is frustrerend om te zien hoe weinig er in andere sporten aan gedaan wordt ;(
Wie zegt dat er bij andere sporten zo weinig aan gedaan wordt? Het komt niet zo uitgebreid in het nieuws, maar ook bij andere sporten zijn ze echt wel bezig met prestatieverhogende middelen en de controles daar op. Het is nu eenmaal zo dat wielrennen en doping hand in hand gaan en aangezien het een sport is waar we met z'n allen veel naar kijken, wordt er ook veel aandacht aan besteed.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 2 februari 2013 @ 03:00:56 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_122368526
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 02:38 schreef Komakie het volgende:

Ferrer is al een tijdje verdacht....
Die gozer is niet moe te krijgen, maar wel lekker zijn sigaretjes roken. Ik vind het altijd wel mooi :')
Alleen wel jammer als die dan ook echt zou gebruiken.
quote:
David Ferrer heeft de samenwerking met Del Moral niet toegegeven, maar de huidige nummer vijf van de wereld woont in dezelfde stad als waar Del Moral zijn praktijk heeft; Valencia.
Aldus De Telegraaf :+
Kom dan met iets bijzonders, niet dit :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 februari 2013 @ 03:02:28 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122368535
Ja, want Ferrer zou ook zeggen. "Ow, die doping dokter...... ja daar werk ik ook mee samen"
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 2 februari 2013 @ 03:04:39 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_122368546
Ferrer zou ik trouwens mijn hand voor in het vuur steken dat hij gebruikt.
Helaas...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')