Ik vraag me af hoe moeilijk dat isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whahaha breder dan de meeste fokkers![]()
beetje de Armstrong strategie, hard roepen dat je schoon en er tegen bent, toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Ericr het volgende:
http://velorooms.com/the-(...)-a-work-in-progress/
Voor wie een snelle wie is wie aan dopinghonden zoekt in wielerland. Worden weer mooie tijden als Ducrot over het nieuwe wielrennen begint terwijl er bijna geen enkele ploeg is zonder besmette figuren aan boord. Natuurlijk zijn er wel gradaties te vinden in besmetheid maar het minimale wat je toch wel zou mogen verwachten is het schrappen van de meest besmette figuren (meestal artsen en ploegleiders) bij die ploegen.
Sky heeft dan nog de beste reputatie maar het lozen van besmette figuren kwam bij hun nogal geforceerd over.
Die bovenarmen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, het komt erg zeldzaam in de pers voor.
[ afbeelding ]
Hahaha wat is ditquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, het komt erg zeldzaam in de pers voor.
[ afbeelding ]
Toen deed die al alles voor het geld. Moraal heeft die niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:46 schreef THEFXR het volgende:
Pat McQuaid:
He was banned from entering the 1976 Olympics after being caught racing in South Africa, in contravention of the anti-apartheid sporting boycott. He had entered the race using a false name, but was identified after being photographed by a press photographer.
een fraudeur is voorzitter van de UCI
Tja, je geeft zelf al de antwoorden die je gaat krijgen dan...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Ericr het volgende:
Wanneer gaan ze trouwens al die brandschone renners eens vragen hoe ze het voor elkaar kregen om zwaar gedopeerde renners bij te houden en regelmatig zelfs te verslaan.
Andy Schleck maar als eerste dan, tweede in de Giro van 2007 waar bijna de hele top 10 besmet is. Dat Andy in 2008 een hele reeks dopinghonden kon bijhouden in de TDF zal ook wel door zijn talent zijn gekomen natuurlijk. Als hij al doping had genomen dan heeft iemand hem vast en zeker vergiftigd.
Zat renners die met doping buiten de top 100 in de tour reden. Dus dan kan je iedereen twee jaar schorsing geven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Ericr het volgende:
Wanneer gaan ze trouwens al die brandschone renners eens vragen hoe ze het voor elkaar kregen om zwaar gedopeerde renners bij te houden en regelmatig zelfs te verslaan.
Andy Schleck maar als eerste dan, tweede in de Giro van 2007 waar bijna de hele top 10 besmet is. Dat Andy in 2008 een hele reeks dopinghonden kon bijhouden in de TDF zal ook wel door zijn talent zijn gekomen natuurlijk. Als hij al doping had genomen dan heeft iemand hem vast en zeker vergiftigd.
Als Rasmussen namen en rugnummers heeft genoemd lijkt het me een kwestie van tijd tot een hele reeks renners ook een bekentenis gaat doen. Ook zo lullig als je ter verantwoording wordt geroepen en er genoeg overtuigend bewijs is om je te brandmerken als dopinggebruiker. Kan je maar beter die berichtgeving voor zijn.quote:
ik zie de boekenindustrie weer oplevenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als Rasmussen namen en rugnummers heeft genoemd lijkt het me een kwestie van tijd tot een hele reeks renners ook een bekentenis gaat doen. Ook zo lullig als je ter verantwoording wordt geroepen en er genoeg overtuigend bewijs is om je te brandmerken als dopinggebruiker. Kan je maar beter die berichtgeving voor zijn.
Eerst degenen die het meest hebben geprofiteerd van hun dopinggebruik. In ieder geval zou de vraag wel meer gesteld mogen worden waarom bepaalde renners competitief konden zijn met renners waarbij de doping uit de oren spoot.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:15 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Zat renners die met doping buiten de top 100 in de tour reden. Dus dan kan je iedereen twee jaar schorsing geven.
Ik had het graag wat dieper onderzocht bij de doktoren met hun verschillende dopingmenu's ipv altijd weer de eindgebruikers.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Eerst degenen die het meest hebben geprofiteerd van hun dopinggebruik. In ieder geval zou de vraag wel meer gesteld mogen worden waarom bepaalde renners competitief konden zijn met renners waarbij de doping uit de oren spoot.
De meesten in dit topic weten dan wel hoe het zit maar als dan iedere gestopte renner momenteel door het stof moet dan ook maar gelijk de nog actieve renners die overduidelijk mee hebben gedaan aan het vuile spel.
Bandje kopen? Zijn er in vier kleuren maar blauw, geel en wit zijn uitverkocht. Heb alleen zwart nog over. (zwart is geen kleur, ik weet het).quote:
Als we op de basisschool iets in een bepaalde kleur in moesten kleuren koos ik altijd zwart of bruin of grijs, dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bandje kopen? Zijn er in vier kleuren maar blauw, geel en wit zijn uitverkocht. Heb alleen zwart nog over. (zwart is geen kleur, ik weet het).
Daar moet zeker wat mee gedaan worden maar die artsen zijn de enablers. De renners en zeker degenen die overwinningen boeken dankzij doping zijn wel degenen die het meest profiteren van dat gebruik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik had het graag wat dieper onderzocht bij de doktoren met hun verschillende dopingmenu's ipv altijd weer de eindgebruikers.
De renners komen en gaan, de dopingdoktoren blijven, kun je wel de renners gaan opschonen,maar gaan die doktoren gewoon verder met hun andere sporten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daar moet zeker wat mee gedaan worden maar die artsen zijn de enablers. De renners en zeker degenen die overwinningen boeken dankzij doping zijn wel degenen die het meest profiteren van dat gebruik.
De besmette figuren en zeker de artsen en ploegleiders moeten gewoon Stalinistisch geschoond worden uit de sport. Niet letterlijk natuurlijk maar een grote schoonmaak is wel nodig om het wielrennen echt weer geloofwaardig te maken. Zolang figuren als Lefevre, Ibarguren, Rihs, Lelangue, Testa etc in de sport aanwezig blijven kan er niet veel veranderen in ieder geval en blijft het veranderingsproces steken bij goede intenties.
Eusebio Unzue (Manager - Needs no introduction, dirtier than a tramp at glastonbury)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Ericr het volgende:
http://velorooms.com/the-(...)-a-work-in-progress/
Voor wie een snelle wie is wie aan dopinghonden zoekt in wielerland. Worden weer mooie tijden als Ducrot over het nieuwe wielrennen begint terwijl er bijna geen enkele ploeg is zonder besmette figuren aan boord. Natuurlijk zijn er wel gradaties te vinden in besmetheid maar het minimale wat je toch wel zou mogen verwachten is het schrappen van de meest besmette figuren (meestal artsen en ploegleiders) bij die ploegen.
Sky heeft dan nog de beste reputatie maar het lozen van besmette figuren kwam bij hun nogal geforceerd over.
Ferrer is al een tijdje verdacht....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
Dopingarts Luis Garcia del Moral, die Lance Armstrong van verboden middelen voorzag, heeft ook banden met enkele toptennissers. Onder meer de toptienspelers David Ferrer (5) en Sara Errani (8) maakten gebruik van de diensten van Del Moral. Dat meldt de Australische krant
http://www.telegraaf.nl/t(...)ij_dopingarts__.html
Wie zegt dat er bij andere sporten zo weinig aan gedaan wordt? Het komt niet zo uitgebreid in het nieuws, maar ook bij andere sporten zijn ze echt wel bezig met prestatieverhogende middelen en de controles daar op. Het is nu eenmaal zo dat wielrennen en doping hand in hand gaan en aangezien het een sport is waar we met z'n allen veel naar kijken, wordt er ook veel aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als we op de basisschool iets in een bepaalde kleur in moesten kleuren koos ik altijd zwart of bruin of grijs, dus dat zit wel goed![]()
Overigens ga ik het wielrennen bijna als slachtoffer zien, juist vanwege ongelooflijk frustrerende dingen als vandaag weer dat met "RSOC"...
Natuurlijk is het wielrennen geen slachtoffer, het heeft een heel groot probleem, maar het is frustrerend om te zien hoe weinig er in andere sporten aan gedaan wordt
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:38 schreef Komakie het volgende:
Ferrer is al een tijdje verdacht....
Die gozer is niet moe te krijgen, maar wel lekker zijn sigaretjes roken. Ik vind het altijd wel mooi
Alleen wel jammer als die dan ook echt zou gebruiken.
Aldus De Telegraafquote:David Ferrer heeft de samenwerking met Del Moral niet toegegeven, maar de huidige nummer vijf van de wereld woont in dezelfde stad als waar Del Moral zijn praktijk heeft; Valencia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |