Er kan veel, en zeker ook in het voetbal. Genoeg blatante voorbeelden. Valencia eind jaren '90 - begin '00quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Net als dat een wielrenner in het profpeloton komt omdat hij talent, doorzettingsvermogen en techniek heeft. Sommigen doen alsof iedereen door doping ineens alles kan.
Misschien een EPO of ander kuurtje dat niet goed viel, hij werd al vrij snel wat ziekjes in die TDF. In ieder geval was hij op de OS daarna sterk genoeg om de tijdrittitel te pakken voor de niet misselijke tijdrijders Olano en Boardman.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
En toch was zijn 'verval' in 1996 wel opmerkelijk. Hij had zelfs nog koersen gewonnen dat jaar, maar in de Tour reed iedereen van hem weg.
Heb je daar iets van (serieuze) bronnen van? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er kan veel, en zeker ook in het voetbal. Genoeg blatante voorbeelden. Valencia eind jaren '90 - begin '00![]()
Juventus halverwege de jaren 90quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er kan veel, en zeker ook in het voetbal. Genoeg blatante voorbeelden. Valencia eind jaren '90 - begin '00![]()
Nou ja, zo snel alleen wel wat leesmateriaal. In het voetbal wordt zoiets ook keurig onder het tapijt geschoven en volgen er zelden onderzoeken/veroordelingen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Heb je daar iets van (serieuze) bronnen van? Ben wel benieuwd.
Hierover straks in Nieuwsuur weer een uitgebreid item.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/469383-aantal-tests-uci-sterk-gedaald.html
Ach gossie.
(Dat dat verreweg het meeste is van alle sporten ter wereld, dat vertellen we er maar niet bij.)
NOS =quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/469383-aantal-tests-uci-sterk-gedaald.html
Ach gossie.
(Dat dat verreweg het meeste is van alle sporten ter wereld, dat vertellen we er maar niet bij.)
Niet weer Thijs hč?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hierover straks in Nieuwsuur weer een uitgebreid item.
ik hoop ook eens dat hij ook eens zegt, mijn gezondheid is permanent aangetast door die rotzooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:10 schreef komrad het volgende:
dat interview met RasmussenDie heeft echt de hele apotheek geslikt.
Bij hem is het niet alleen dat, maar ook dat hij jaren heeft gegeten wat ze in Biafra ook als gemiddelde maaltijd hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik hoop ook eens dat hij ook eens zegt, mijn gezondheid is permanent aangetast door die rotzooi.
ik denk dat de heren daar vaak pas jaren later achter komen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik hoop ook eens dat hij ook eens zegt, mijn gezondheid is permanent aangetast door die rotzooi.
Om gewicht te sparen het stuurlint verwijderen, maar tegelijkertijd wel een grote ketting om z'n nek.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij hem is het niet alleen dat, maar ook dat hij jaren heeft gegeten wat ze in Biafra ook als gemiddelde maaltijd hebben.
En een sikjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Om gewicht te sparen het stuurlint verwijderen, maar tegelijkertijd wel een grote ketting om z'n nek.
De NOS noemt Rasmussen net gewoon als voorbeeld waarom het bloedpaspoort niet werkt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik lees ook dat sommige zeggen dat het bloedpaspoort niet werkt omdat hij nog gewoon gebruikt heeft in 2009 en 2010. Maar daarbij moet gezegd worden dat Rasmussen voor continental teams reed en het bloedpaspoort alleen bij WT en ProConti-ploegen was.
wust, schoot toch al in de verdedigingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef ArteSuave het volgende:
Vraag me af wanneer ze ook eens verder gaan kijken dan het wielrennen. Geen enkele sport is zoveel in de publiciteit dan het wielrennen met doping.
Dat de schaatsers het niet doen.... hahahaha die zijn net zo ergquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wust, schoot toch al in de verdediging
Dit is alleen om te zeggen dat er vorig jaar ook een keer een bericht over doping en tennis was neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
Dopingarts Luis Garcia del Moral, die Lance Armstrong van verboden middelen voorzag, heeft ook banden met enkele toptennissers. Onder meer de toptienspelers David Ferrer (5) en Sara Errani (8) maakten gebruik van de diensten van Del Moral. Dat meldt de Australische krant
http://www.telegraaf.nl/t(...)ij_dopingarts__.html
ja, het komt erg zeldzaam in de pers voor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is alleen om te zeggen dat er vorig jaar ook een keer een bericht over doping en tennis was neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |