Een jas van ¤140quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:05 schreef WarmZaad het volgende:
kan iemand mij helpen?
GC / Ik zoek een jas.
Haha slim heur!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een outfit. Ik ging schudden met een pak vla (schudden voor gebruik), alleen de dop zat er niet goed op dus dat hele pak vla over me heen.
Nu moet alles weer in de was.
Heb even gekeken maar het ziet er niet best uit. Anders even Chasin zelf mailen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:05 schreef WarmZaad het volgende:
kan iemand mij helpen?
GC / Ik zoek een jas.
Beetje vaagquote:
Ah oke, ik ken hetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beetje vaag![]()
Ik had gister maar weer een zakje gehaald en dat sloeg tantoe hard in![]()
Nu nog steeds een beetje dat zombie effect![]()
Met jou dan?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:17 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha slim heur!
Morgen bier drinken onder het motto:
Carnaval in Twente oh ohooooho!
Hey die ken ik niet. Klinkt wel lekker in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah oke, ik ken het
Wel goed, beetje duffig maar net klaar van werk enzo..
Chocolate haze is goed te doen
Was na een kwart al best wel skafquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hey die ken ik niet. Klinkt wel lekker in ieder geval.Sterk? En is het een beetje lekker spul of alleen maar "goed te doen"?
Ben wel nieuwsgierig nu. Maar eens een keer proberen wanneer ik 'm ergens zie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was na een kwart al best wel skaf
Daarna laten liggen maar toen kwamen me ouders thuis![]()
De smaak ben ik vergetenGoed te doen denk ik
Naja, ik smoke altijd in de deur openingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig nu. Maar eens een keer proberen wanneer ik 'm ergens zie.
Hehe gelukkig heb ik dat probleem niet van plotsling thuiskomende ouders. Vroeger wel last van gehad. Gauw met deo in de weer o.i.d.![]()
![]()
Ik ben ff wat te eten halen. tot laters
Heeft NB carnaval dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ja ik weet het.
Carnaval in Twente? Sinds wanneer word het buiten NB gevierd?
._. Carnaval is toch sowieso Brabants?quote:
Mietersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
*probeert in te voegen in het gesprek*
Supercalifragilisticexpialidocious!quote:
Vind je dat ook altijd zo eng?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
*probeert in te voegen in het gesprek*
Corky alert!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Supercalifragilisticexpialidocious!
ahquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:35 schreef Onorgineel het volgende:
Net thuis van werken van 6 tot 6, ben kapot joh
Ja, was een grapjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
._. Carnaval is toch sowieso Brabants?
Goedenavont!quote:
Dit wou ik gisteren ook proberen binnenste buiten, maar je moet dan het stukje waar je likt onderaan doen en plakrand onder?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:45 schreef Mano_ het volgende:
Hmmm een hasje voor de veranderingBerber Polm, best lekker
![]()
Oh en ik draai nu steeds binnenstebuitenSmaakt idd beter.
Ja, vloei met de plakrand naar je toe en naar beneden. Als je m dicht rolt zit te plakrand dus gelijk tegen de rest van de vloei aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit wou ik gisteren ook proberen binnenste buiten, maar je moet dan het stukje waar je likt onderaan doen en plakrand onder?
Dus, het komt erop neer dat het allemaal in 1 dun laagje is gerolt zodat de papiersmaak van de vloei weg gaatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, vloei met de plakrand naar je toe en naar beneden. Als je m dicht rolt zit te plakrand dus gelijk tegen de rest van de vloei aan.
10 puntenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus, het komt erop neer dat het allemaal in 1 dun laagje is gerolt zodat de papiersmaak van de vloei weg gaat
knippen is dé manierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
10 punten
Maar dat scheuren lukt me niet echt, fikken gaat me beter af
Wat is dit voor zwarte magie dat is precies wat ik schreef maar dan andersomquote:
Het stond er ineensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat is dit voor zwarte magie dat is precies wat ik schreef maar dan andersom
Hehe, wat vet. Ik ga helemaal stuk om die memes van die stonede gast van 9gag...quote:
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
Moira is lekker wappie van de xtc![]()
Straks nog jointje of 2 hihi
Keileuk hier met henkie <3
tot morgenavond ongeveer liefjes!![]()
Hey wat goed dat het weer beter gaat tussen jou en henkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
Ik moet 'm hier nog steeds afkijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:18 schreef Impect het volgende:
django unchained maar eens kijken, onder het genot van een dikke j. Later mensen!
een jas van 140 euro is tegenwoordig niet heel veel hurrquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een jas van ¤140
Je hebt idd hulp nodig
Bezoek is er weer vandoor, nu jointje bouwen en pizza bestellen
heet ie echt henk?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
Meh, ik ga het er iig niet aan uitgevenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
een jas van 140 euro is tegenwoordig niet heel veel hurr
hangt er ook maar vanaf wat je verdiend..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Meh, ik ga het er iig niet aan uitgeven
Als het lang mee gaat dan welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
een jas van 140 euro is tegenwoordig niet heel veel hurr
bedoel je toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als het lang mee gaat dan wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |