Goedenavont!quote:
Dit wou ik gisteren ook proberen binnenste buiten, maar je moet dan het stukje waar je likt onderaan doen en plakrand onder?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:45 schreef Mano_ het volgende:
Hmmm een hasje voor de veranderingBerber Polm, best lekker
![]()
Oh en ik draai nu steeds binnenstebuitenSmaakt idd beter.
Ja, vloei met de plakrand naar je toe en naar beneden. Als je m dicht rolt zit te plakrand dus gelijk tegen de rest van de vloei aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit wou ik gisteren ook proberen binnenste buiten, maar je moet dan het stukje waar je likt onderaan doen en plakrand onder?
Dus, het komt erop neer dat het allemaal in 1 dun laagje is gerolt zodat de papiersmaak van de vloei weg gaatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, vloei met de plakrand naar je toe en naar beneden. Als je m dicht rolt zit te plakrand dus gelijk tegen de rest van de vloei aan.
10 puntenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus, het komt erop neer dat het allemaal in 1 dun laagje is gerolt zodat de papiersmaak van de vloei weg gaat
knippen is dé manierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
10 punten
Maar dat scheuren lukt me niet echt, fikken gaat me beter af
Wat is dit voor zwarte magie dat is precies wat ik schreef maar dan andersomquote:
Het stond er ineensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat is dit voor zwarte magie dat is precies wat ik schreef maar dan andersom
Hehe, wat vet. Ik ga helemaal stuk om die memes van die stonede gast van 9gag...quote:
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
Moira is lekker wappie van de xtc![]()
Straks nog jointje of 2 hihi
Keileuk hier met henkie <3
tot morgenavond ongeveer liefjes!![]()
Hey wat goed dat het weer beter gaat tussen jou en henkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
Ik moet 'm hier nog steeds afkijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:18 schreef Impect het volgende:
django unchained maar eens kijken, onder het genot van een dikke j. Later mensen!
een jas van 140 euro is tegenwoordig niet heel veel hurrquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een jas van ¤140
Je hebt idd hulp nodig
Bezoek is er weer vandoor, nu jointje bouwen en pizza bestellen
heet ie echt henk?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
Meh, ik ga het er iig niet aan uitgevenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
een jas van 140 euro is tegenwoordig niet heel veel hurr
hangt er ook maar vanaf wat je verdiend..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Meh, ik ga het er iig niet aan uitgeven
Als het lang mee gaat dan welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
een jas van 140 euro is tegenwoordig niet heel veel hurr
bedoel je toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als het lang mee gaat dan wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |