Een jas van ¤140quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:05 schreef WarmZaad het volgende:
kan iemand mij helpen?
GC / Ik zoek een jas.
Haha slim heur!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een outfit. Ik ging schudden met een pak vla (schudden voor gebruik), alleen de dop zat er niet goed op dus dat hele pak vla over me heen.
Nu moet alles weer in de was.
Heb even gekeken maar het ziet er niet best uit. Anders even Chasin zelf mailen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:05 schreef WarmZaad het volgende:
kan iemand mij helpen?
GC / Ik zoek een jas.
Beetje vaagquote:
Ah oke, ik ken hetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beetje vaag![]()
Ik had gister maar weer een zakje gehaald en dat sloeg tantoe hard in![]()
Nu nog steeds een beetje dat zombie effect![]()
Met jou dan?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:17 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha slim heur!
Morgen bier drinken onder het motto:
Carnaval in Twente oh ohooooho!
Hey die ken ik niet. Klinkt wel lekker in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah oke, ik ken het
Wel goed, beetje duffig maar net klaar van werk enzo..
Chocolate haze is goed te doen
Was na een kwart al best wel skafquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hey die ken ik niet. Klinkt wel lekker in ieder geval.Sterk? En is het een beetje lekker spul of alleen maar "goed te doen"?
Ben wel nieuwsgierig nu. Maar eens een keer proberen wanneer ik 'm ergens zie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was na een kwart al best wel skaf
Daarna laten liggen maar toen kwamen me ouders thuis![]()
De smaak ben ik vergetenGoed te doen denk ik
Naja, ik smoke altijd in de deur openingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig nu. Maar eens een keer proberen wanneer ik 'm ergens zie.
Hehe gelukkig heb ik dat probleem niet van plotsling thuiskomende ouders. Vroeger wel last van gehad. Gauw met deo in de weer o.i.d.![]()
![]()
Ik ben ff wat te eten halen. tot laters
Heeft NB carnaval dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ja ik weet het.
Carnaval in Twente? Sinds wanneer word het buiten NB gevierd?
._. Carnaval is toch sowieso Brabants?quote:
Mietersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
*probeert in te voegen in het gesprek*
Supercalifragilisticexpialidocious!quote:
Vind je dat ook altijd zo eng?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
*probeert in te voegen in het gesprek*
Corky alert!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Supercalifragilisticexpialidocious!
ahquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:35 schreef Onorgineel het volgende:
Net thuis van werken van 6 tot 6, ben kapot joh
Ja, was een grapjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
._. Carnaval is toch sowieso Brabants?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |