quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:53 schreef Moira. het volgende:
[..]Je moet ook naar bed gaan vóór je in slaap valt
Dude serious, jij doet de helft van een kwart gram oid in je ruimtevoedsel!??quote:Hasj-chocolademelk van GekkePoes
Hasj Chocolademelk:
Doe in een pannetje een eetlepel roomboter, laat deze smelten en haal van het vuur af.
Voeg hier een hele gram brokkelige marrokaanse hasj aan toe De boter mag niet heter zijn dan 80 graden. goed roeren en laat dan een paar minuten staan. dan op het vuur zetten op laag pitje en dan een halve liter chocolademelk uit een pak toevoegen.
of een halve eetlepel chocolade poeder , en een eetlepel suiker en dan de melk er met een klopper doorheen.
Verwarm de melk tot deze net te heet is om je vinger erin te steken. breng de melk niet aan de kook. Want dan verlies je kostbare CBD en THC.
Verdelen over 4 personen, en pas na een uur een andere portie maken als het nodig is, het duurt even voordat het werkt.
Als je Hasj en Wiet in voedselproducten verwerkt ga er vanuit dat je ruim minder dan de helft doseert dan dat je rookt.
Voor de zekerheid dus maar een soa test laten doenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:42 schreef smitjew het volgende:
Domme was gisteren hellemaal de weg kwijt. Werd wakker op de bank hellemaal in een vaag standje, nu heb ik overal last van.
Nee dat is denk ik niet nodig, hoop ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:44 schreef oppanganjastyle het volgende:
[..]
Voor de zekerheid dus maar een soa test laten doen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:42 schreef smitjew het volgende:
Domme was gisteren hellemaal de weg kwijt. Werd wakker op de bank hellemaal in een vaag standje, nu heb ik overal last van.
Ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:42 schreef smitjew het volgende:
Alles lekker? Vet nice trouwens dat je naar Hard Bass gaat, veel plezier vanvondquote:
Ik begrijp het alleen niet. Het was ook wel lekker, alleen nu ben ik m'n zaterdag kwijtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chill toch? Heb ik laatst ook gedaan
quote:
Ja, ik heb al een outfit. Ik ging schudden met een pak vla (schudden voor gebruik), alleen de dop zat er niet goed op dus dat hele pak vla over me heen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |