SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kusje voor Aldo
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Next time schatjequote:
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
zo'n 5 cm maar hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaa, maar ... de r en spatie zitten nu niet echt dicht bij elkaar
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Fuck it. Ik ga douchen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Next time schatje
[..]
[ afbeelding ]
mister cola bedoel je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
haar vriendje maakt haar wijs dat dat 21 is
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
haar vriendje maakt haar wijs dat dat 21 is![]()
![]()
Pfff koorts, pijnstillers, hoesten en heli-sims werken niet goed samen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
lijkt me erg lastig als je dan iemand moet condolerenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ff een eetlepel Jägermeisterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef fietsie het volgende:
Pfff koorts, pijnstillers, hoesten en heli-sims werken niet goed samen
Mijn vrouw gelooft ook dat haar pink 25cm lang is hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
haar vriendje maakt haar wijs dat dat 21 is![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me erg lastig als je dan iemand moet condoleren![]()
![]()
hopelijk pulkt ze dan nooit met haar pink in haar neusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Mijn vrouw gelooft ook dat haar pink 25cm lang is hoor
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hopelijk pulkt ze dan nooit met haar pink in haar neus![]()
![]()
Ik zet lekker een pot WintertheeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
is muhahaha er nog steeds?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wordt het nog een keer droog vandaag?![]()
Neh op de weerkaartjes zie ik alleen maar regenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wordt het nog een keer droog vandaag?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
godverdommeWedden dat er over 1,5 uur (als ik in de auto zit) volle bak file is
Ik ga niet met jou weddenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdommeWedden dat er over 1,5 uur (als ik in de auto zit) volle bak file is
![]()
![]()
Ja, maar in NL/België is de kans op file erg grootquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar je kunt ook winnen hoor![]()
![]()
Aan de goede kant (de bovenkant) zelden hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar in NL/België is de kans op file erg groot
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aan de goede kant (de bovenkant) zelden hoor![]()
![]()
Waar kan ik foto's uploaden die niet geschikt zijn voor imgur?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar is dan ook niets te belevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aan de goede kant (de bovenkant) zelden hoor
tinypikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan ik foto's uploaden die niet geschikt zijn voor imgur?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Op mijn DMquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan ik foto's uploaden die niet geschikt zijn voor imgur?![]()
![]()
kijk even in de faq van KPD. Staat een lijstjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan ik foto's uploaden die niet geschikt zijn voor imgur?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijnalbum?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan ik foto's uploaden die niet geschikt zijn voor imgur?![]()
Bah, val gewoon 5 keer weg tijdens een belangrijk telefoongesprek
Maar! Maandag weer een sollicitatiegesprek![]()
![]()
Nee, ga ik straks doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Staat het al op Marktplaats?![]()
Gefeliciteerd, wat voor baan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
Bah, val gewoon 5 keer weg tijdens een belangrijk telefoongesprek
Maar! Maandag weer een sollicitatiegesprek![]()
Hihi
[b]AirwiN schreef [/b]
?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bijna mijn legale 'spiekbrief' af voor het tentamen. Ik heb de hele stof van statistiek op 2 kantjes weten te krijgenen nog overzichtelijk ook
![]()
wie wilt mij aanraken?
Dat nodig hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Bijna mijn legale 'spiekbrief' af voor het tentamen. Ik heb de hele stof van statistiek op 2 kantjes weten te krijgenen nog overzichtelijk ook
![]()
wie wilt mij aanraken?![]()
![]()
![]()
Een foto geuploadquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Stoere vrouwquote:
Nee, alle formules lekker uit je kop stampen is fijnquote:Ik heb nu dit overzicht gemaakt, en daar ga ik morgen of vanavond een tentamen mee proberen te maken, dan kan ik a) zien wat ik snap, en b) kijken of dat ding werkt
Je moet ze ook in je kop stampen hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, alle formules lekker uit je kop stampen is fijnIk heb nu dit overzicht gemaakt, en daar ga ik morgen of vanavond een tentamen mee proberen te maken, dan kan ik a) zien wat ik snap, en b) kijken of dat ding werkt
[b]AirwiN schreef [/b]
ja ook, maar als je ze bij je hebt is het in ieder geval een stuk handiger ipv stress enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet ze ook in je kop stampen he
Lees wat ik eerder posttequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hebben ze je aangenomen ja?
gefelicitaart. Ik heb een sollicitatiegesprek.
![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ook, maar als je ze bij je hebt is het in ieder geval een stuk handiger ipv stress enzo![]()
![]()
Kloptquote:
Hoezo stoer?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
beter dan nietsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees wat ik eerder postte. Ik heb een sollicitatiegesprek.
![]()
![]()
quote:
Niet iedereen heeft er de guts voor, en al helemaal niet om er openlijk voor uit te komenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wij hadden een zogeheten 'tabellenboek' waar naast tabellen ook formules in stonden. Mochten we altijd gebruiken, zeer handigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ook, maar als je ze bij je hebt is het in ieder geval een stuk handiger ipv stress enzo
Waren ook echt formules die je niet uit je hoofd kon leren![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ga er geen kloon voor aanmakenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er de guts voor, en al helemaal niet om er openlijk voor uit te komen![]()
Enne lekker complimenteus
[b]AirwiN schreef [/b]
hmm, die tabellen hebben we wel, maar de formule's moet je dan weer zelf meenemen en bij de vorige kregen we een formuleblad, maar dat waren alle formule's zo kort mogelijk opgeschrevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij hadden een zogeheten 'tabellenboek' waar naast tabellen ook formules in stonden. Mochten we altijd gebruiken, zeer handig
Waren ook echt formules die je niet uit je hoofd kon leren
Huh?? Ik bedoelde het juist heel positief. Wat is er -niet- complimenteus aan???quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er geen kloon voor aanmaken![]()
Enne lekker complimenteusProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Truequote:.
Wel lang trouwens. Eerst heb ik een gesprek van 15/30 minuten met 1 persoon en daarna nog een gesprek van 60 minuten met een ander persoon![]()
![]()
Ik vat het gewoon verkeerd op denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Huh?? Ik bedoelde het juist heel positief. Wat is er -niet- complimenteus aan???![]()
Zo van dat jij dat met jouw lichaam durft en vooral doet
[b]AirwiN schreef [/b]
psychologische test waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True.
Wel lang trouwens. Eerst heb ik een gesprek van 15/30 minuten met 1 persoon en daarna nog een gesprek van 60 minuten met een ander persoon
Prachtig spannende fotoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vat het gewoon verkeerd op denk ik![]()
Zo van dat jij dat met jouw lichaam durft en vooral doet![]()
![]()
Het bericht was: "Stoere vrouw; lekker doen waar je zin in hebt"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vat het gewoon verkeerd op denk ik![]()
Zo van dat jij dat met jouw lichaam durft en vooral doetProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En nu moet ik gaan haasten
[b]AirwiN schreef [/b]
We merken het vanzelfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
psychologische test waarschijnlijk![]()
![]()
Zo.. ik ga maar eens richting huis. Eindelijk weekend.
Dit was waarschijnlijk wel de meest productieve dag ooit
Goed weekend allemaal![]()
![]()
Fijn weekendquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef ThamfBeast het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef ThamfBeast het volgende:
![]()
Goedemiddag.
Nieuw project begonnen en ik zit helemaal onder de verf.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hai. Wat ben je aan het maken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:58 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
![]()
Helloquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:58 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Dat is niet zo handig![]()
![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)ssen-minder-seks.xmlquote:Mannen hebben een nieuw, goed excuus om onder huishoudelijke taken uit te komen. Mannen die veel afwassen en stofzuigen hebben namelijk een stuk minder seks dan de heren die niets doen.
Een man die behulpzaam is in het huishouden kan misschien op meer waardering rekenen van zijn vrouw, maar naar meer seks kan hij fluiten. Sterker nog: strijkende en stofzuigende mannen hebben minder seks dan mannen die niets doen.
Dat blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Washington onder 4.500 getrouwde stellen.
Stofzuiger niet aantrekkelijk
Wanneer een vrouw alle huishoudelijke klusjes op zich neemt, heeft een stel gemiddeld 1,6 keer vaker seks per maand dan stellen waarbij de man veel in het huishouden doet.
Lekker makkelijk...
Toch gek, je zou verwachten dat geëmancipeerde mannen dichter bij hun vrouwen staan, en de kans op een vrijpartij groter is. Niet dus. Een stofzuiger of vaatdoek vinden vrouwen niet seksueel aantrekkelijk.
Een man met een zaag is nu eenmaal aantrekkelijker dan een met een stofzuiger.
Tips
Wil je als man niet achterover leunen en mee blijven helpen in de huishouden, maar wél seksueel aantrekkelijk blijven? Tips;
Wees de leider: zo nu en dan de leiding nemen tijdens interacties met vrouwen geeft een vrouw wederom het gevoel dat jij een man bent die haar beschermen kan en bij wie ze zich veilig voelen kan.
Blijf kalm: Het op een natuurlijke manier uitstralen van kalmte en een vrouw het gevoel geven dat je elke situatie onder controle hebt, oefent een enorme aantrekkingskracht uit .
Verzorg jezelf goed: Wanneer je de basisregels van de hygiëne in acht neemt en daarnaast op tijd de kapper bezoekt, dan doe je het voor een vrouw al heel behoorlijk.
Zorg voor een goede kledingstijl
Raak een vrouw aan, als je met haar praatIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb nu mijn nummer achtergelaten, en ze bellen me zodra ze meer wetenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Belt u volgende week maar terug.
Schilderij en de achtergrond is net klaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hai. Wat ben je aan het maken?.
Ach ja, daar is terpentine voor uitgevonden.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
sopsopsopsopsopsopsopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nja, ik ga eventjes wat anders doen
Dus....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ssen-minder-seks.xml
[..]![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schilderij en de achtergrond is net klaar.
[..]
Ach ja, daar is terpentine voor uitgevonden.![]()
![]()
You're so hot, teasing me,
so you're blue but I can't take a chance on a guy like you.
mama mia? for real?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:09 schreef Samzz het volgende:
You're so hot, teasing me,
so you're blue but I can't take a chance on a guy like you.
Nee, ABBA - Does your mother know. Alleen heb ik girl veranderd in guy.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ABBA - Does your mother know. Alleen heb ik girl veranderd in guy.
Je kan welquote:doen, maar jij weet dat het liedje in Mamma Mia zit, dus wat betekent dat
?
Vaatwasser aanschaffenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
dat ik die text heb gegoogledquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan weldoen, maar jij weet dat het liedje in Mamma Mia zit, dus wat betekent dat
?
I don't believe you.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat ik die text heb gegoogled“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
waarom bellen ze nou niet
die winkel sluit om 19:00 en het is 1,5 uur rijden![]()
Koop ik een draadloze muis voor bij de laptop, moet er een AA batterij in. Ik thuis zoeken naar een batterij, blijkt er 1 in de verpakking te zitten![]()
![]()
heb ik ook al gehadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
Koop ik een draadloze muis voor bij de laptop, moet er een AA batterij in. Ik thuis zoeken naar een batterij, blijkt er 1 in de verpakking te zitten![]()
blubWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ff kijken of de kapper nog ruimte heeft voor me!!
Doei doei allen
[b]AirwiN schreef [/b]
Succesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Doei doei allen![]()
![]()
![]()
Knipselsequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Doei doei allen
alweer?quote:ik belde 30 minuten geleden ook al
maar ik wil het ding vandaag nog hebben, maar ze sluiten om 19:00 en het is 1,5 uur rijden
File meegerekend ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alweer?ik belde 30 minuten geleden ook al
maar ik wil het ding vandaag nog hebben, maar ze sluiten om 19:00 en het is 1,5 uur rijden
![]()
Nee, dus ik moet eigenlijk nu vertrekkenquote:
dan heb ik 2 uur, ben ik daar voor half 7 kan ik nog ff snel passen en klaar
Maar dan moeten ze 'm dus wel hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, dus ik moet eigenlijk nu vertrekken
dan heb ik 2 uur, ben ik daar voor half 7 kan ik nog ff snel passen en klaar![]()
![]()
![]()
Hij wist het 99% zeker, maar ik zie mezelf dan al in de auto stappen en dat ze het dan toch niet hebben weet je welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze 'm dus wel hebben
Bel 'm dan nog een keerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij wist het 99% zeker, maar ik zie mezelf dan al in de auto stappen en dat ze het dan toch niet hebben weet je wel.
![]()
Ja, gewoon erbij zeggen dat je 'm graag wilt hebben en dan ook echt direct moet vertrekken als ze 'm nog hebbenquote:![]()
![]()
NUmmerherkenningquote:
en of ze het erg vinden om 15 minuten te wachten met dichtdoenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, gewoon erbij zeggen dat je 'm graag wilt hebben en dan ook echt direct moet vertrekken als ze 'm nog hebbenjust in case
Bwehehequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en of ze het erg vinden om 15 minuten te wachten met dichtdoenjust in case
![]()
![]()
Ik denk ik neem die site alvast even snel door waar ik sollicitatiegesprek heb. Maar is een hele uitgebreide website en veel technisch Engels, dus daar moet ik morgen maar even voor gaan zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk ik neem die site alvast even snel door waar ik sollicitatiegesprek heb. Maar is een hele uitgebreide website en veel technisch Engels, dus daar moet ik morgen maar even voor gaan zitten
ik geef het op, zelfs als ze vandaag bellen gaat het m niet meer wordenik weet niet 100% hoe ik moet rijden, dus zie mezelf nog wel een verkeerde afslag nemen en dat ik dan voor een dichte deur sta
zondag weer een nieuwe dag
ik kan nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:49 schreef Myraela het volgende:
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
Wie gaat mee?
Begint te laat helaasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:49 schreef Myraela het volgende:
Wie gaat mee?![]()
![]()
Omdat ik niet meer thuis kom 's nachts. En ik heb geen zin om een nacht door te halen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo te laat? Je mag echt wel een nachtje wat langer opblijven hoor.![]()
er gaat geen nachttrein naar dat gehucht waar hij woontquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo te laat? Je mag echt wel een nachtje wat langer opblijven hoor.
Jammer dat 't zo laat isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:49 schreef Myraela het volgende:
Wie gaat mee?. Lijkt me wel een hele toffe film.
Ik zit eraan te denken een Facebook te maken voor mijn tekeningen... Goed of slecht idee?
Apeldoorn is een van de grootste gemeenten in Nederland hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er gaat geen nachttrein naar dat gehucht waar hij woont![]()
![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:54 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eraan te denken een Facebook te maken voor mijn tekeningen... Goed of slecht idee?
Mja, wij moeten ook een beetje puzzelen. In Rotterdam komen is geen probleem. Alleen geen nachtbussen op donderdag natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer thuis kom 's nachts. En ik heb geen zin om een nacht door te halen.![]()
![]()
Ik heb al wel een website... Is dat niet dubbelopquote:.
23:05 gaat de laatste en 4:45 de eerstequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, wij moeten ook een beetje puzzelen. In Rotterdam komen is geen probleem. Alleen geen nachtbussen op donderdag natuurlijk.![]()
![]()
Handig wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
23:05 gaat de laatste en 4:45 de eerste![]()
![]()
FB is wel flexibel; wellicht is er een product waarmee je eenwebsite kan syncen met FB?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al wel een website... Is dat niet dubbelop.
Vast wel, maar dat zal met deze site niet werken... Nou ja, ik gebruik m'n reguliere Facebook er wel voor, deed ik toch alquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
FB is wel flexibel; wellicht is er een product waarmee je eenwebsite kan syncen met FB?.
Ik merk dat veel computernoobs in mijn omgeving moeite hebben met onze "kinderfoto website" van de kleine, maar op FB wel zueren om foto's....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat zal met deze site niet werken... Nou ja, ik gebruik m'n reguliere Facebook er wel voor, deed ik toch al.
Ik promoot m'n website wel op Facebook. Waar ik ook gewoon de foto's plaats, thoughquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik merk dat veel computernoobs in mijn omgeving moeite hebben met onze "kinderfoto website" van de kleine, maar op FB wel zueren om foto's.....
Ja, dat had ik ook besloten net, iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:03 schreef Myraela het volgende:
Je kunt het doen, maar ik denk niet dat je er erg veel mee opschiet..
Mensen maken sowieso veel te snel een pagina aan. Net zoiets als mensen met pagina's voor huisdieren of voor kinderen.
Al kan ik het laatste ergens ook wel waarderen, mensen die hun eigen facebook pagina helemaal vol posten met kinderopmerkingen en kinderfoto's zijn al helemaal een instant delete uit mijn timeline.![]()
Ja, is ook zo. Al snap ik het vaak ook wel, mijn vriendin heeft namelijk een facebookpagina voor haarzelf (persoonlijk), maar ook voor haar bedrijf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Myraela het volgende:
Mensen maken sowieso veel te snel een pagina aan. Net zoiets als mensen met pagina's voor huisdieren of voor kinderen.
Al kan ik het laatste ergens ook wel waarderen, mensen die hun eigen facebook pagina helemaal vol posten met kinderopmerkingen en kinderfoto's zijn al helemaal een instant delete uit mijn timeline.
Mensen die voor huisdieren een pagina aanmaken moeten een nekschot.
Oh, en sammz, heb je misschien een bredere foto van jezelf? Bij de artist's bio zou het wel mooi zijn als de afbeelding net zo breed is als de tekst eronder. Verder ziet het er erg netjes uit.![]()
Ja, kan het ook wel begrijpen. Maar ligt er ook een beetje aan voor wie je werkt. Ik denk dat je met jouw tekeningen toch vaak erg persoonlijk werkt. Misschien soms een beetje via/via maar meestal toch wel kennissen van je. Of niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Al snap ik het vaak ook wel, mijn vriendin heeft namelijk een facebookpagina voor haarzelf (persoonlijk), maar ook voor haar bedrijf.
Mensen die voor huisdieren een pagina aanmaken moeten een nekschot.
![]()
Kan helaas niet groter, die afbeelding is gelimiteerd tot dat formaatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef Myraela het volgende:
Oh, en sammz, heb je misschien een bredere foto van jezelf? Bij de artist's bio zou het wel mooi zijn als de afbeelding net zo breed is als de tekst eronder. Verder ziet het er erg netjes uit..
Oh bummer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan helaas niet groter, die afbeelding is gelimiteerd tot dat formaat.
![]()
Ja, is heel persoonlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, kan het ook wel begrijpen. Maar ligt er ook een beetje aan voor wie je werkt. Ik denk dat je met jouw tekeningen toch vaak erg persoonlijk werkt. Misschien soms een beetje via/via maar meestal toch wel kennissen van je. Of niet?. Momenteel vooral mensen die mij via internet benaderen. De vrije werken worden ook vrij goed verkocht, ik stond er van te kijken
.
Juh die stopt niet, en de lange termijn weersverwachtingen schommelen tussen regen en natte sneeuw....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is wel lekker ja. Maar zodra ik uit bed ben moet het weg zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heerlijk de hele dag alLekker wakker worden onder een raam waar de regen op klettert
Overigens word ik liever wakker met de ochtendzon op m'n raam.![]()
Dat is nu toch wel onderhand weg na drie dagen regen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
Regen is kut
Maar dan spoelt de pekel wel lekker weg![]()
![]()
Je zal je verbazen hoe lang die meuk nog blijft liggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is nu toch wel onderhand weg na drie dagen regen?. Maar het meeste zal nu wel weg zijn
.
Stuur staat trouwens op marktplaats en in het topic met nieuwe foto![]()
![]()
Zo boeiend is het nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Smakelijken ik zal foto's checken
Dank je![]()
![]()
quote:
Stuur en pedalen had je wat meer uit elkaar moeten halen voor op de foto (dat is toch altijd los van elkaar?).![]()
![]()
Da's ook heerlijk in slaap vallen. Maar niet heerlijk om doorheen te fietsenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heerlijk de hele dag alLekker wakker worden onder een raam waar de regen op klettert
.
Verschrikkelijk gewoonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's ook heerlijk in slaap vallen. Maar niet heerlijk om doorheen te fietsen.
En dan nog wind in ook![]()
![]()
Ik heb al 3 jaar niet gefietst, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's ook heerlijk in slaap vallen. Maar niet heerlijk om doorheen te fietsen.
Tijd om weer te gaan, lekker mosseltjes met frietjes eten bij m'n ouders![]()
![]()
WAT?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar niet gefietst, dus dat scheelt
Tijd om weer te gaan, lekker mosseltjes met frietjes eten bij m'n ouders![]()
![]()
No joke. Sinds ik verhuisd ben duurt fietsen naar m'n werk iets te lang naar m'n zin. En verder alles met de auto.quote:![]()
Ik zou niet zonder fiets kunnenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
No joke. Sinds ik verhuisd ben duurt fietsen naar m'n werk iets te lang naar m'n zin. En verder alles met de auto.![]()
![]()
same here... soms kom je er niet onder vandaan helaas.. ik ga niet altijd de BOB uithangenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
No joke. Sinds ik verhuisd ben duurt fietsen naar m'n werk iets te lang naar m'n zin. En verder alles met de auto.![]()
Ik welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:30 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
same here... soms kom je er niet onder vandaan helaas.. ik ga niet altijd de BOB uithangen![]()
![]()
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:30 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
same here... soms kom je er niet onder vandaan helaas.. ik ga niet altijd de BOB uithangenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nog nooit alcohol gedronkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:32 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
[..]
Allemaal niet drinkers hier??![]()
![]()
Alleen thuis, zo nu en dan, en dan ook niet veel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:32 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
[..]
Allemaal niet drinkers hier??Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen zin in, dan zie je dat het smerig isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stuur en pedalen had je wat meer uit elkaar moeten halen voor op de foto (dat is toch altijd los van elkaar?).![]()
![]()
Ik maak maar 3 liter per keer hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:33 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Volgende keer goulash soep voor iedereen?![]()
![]()
Of jij moet gewoon niet proberen te vertalen vanuit het Duitsquote:
En ik zei het om die kut friet/patat/gas of whatever discussies te voorkomen![]()
![]()
daar moeten we toch met aardig wat van kunnen eten..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik maak maar 3 liter per keer he
4 uur, tijd voor goulash soep![]()
Boh! Van 85F naar 80E
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar kun je wel wat kommetjes soep van eten jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:36 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
daar moeten we toch met aardig wat van kunnen eten..
4 uur, tijd voor goulash soep![]()
![]()
En je moet gewoon Nederlands typen op FOK! dus jij zit verkeerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon niet proberen te vertalen vanuit het Duits
En ik zei het om die kut friet/patat/gas of whatever discussies te voorkomenJij doet rare dingen bij de kapperquote:![]()
![]()
Dorpie bij leidenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waar kom jij ergens vandaan?![]()
Voel je je er goed bij? Dan is het toch super ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Staat niet in het reglementquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je moet gewoon Nederlands typen op FOK! dus jij zit verkeerd![]()
![]()
Allang klaar bij de kapper toch!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je moet gewoon Nederlands typen op FOK! dus jij zit verkeerd
[..]
Jij doet rare dingen bij de kapper
@foto: idd! Op naar de McD!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kapper goed overleefd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allang klaar bij de kapper toch!
@foto: idd! Op naar de McD!![]()
![]()
80E is toch primaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allang klaar bij de kapper toch!
@foto: idd! Op naar de McD!![]()
![]()
Ja en zij mij ook!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Arcen is om de hoek jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:42 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Da's wel een beetje de andere kant van NL...
Ik kom af en toe es in Arcen (camping Klein Vink)![]()
![]()
Ze zeggen dat ze om 19.00 uur dicht zijn toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Misschien kan ik toch nog vandaag naar de winkel![]()
1. Dat red je wss niet meer.
2. Wss zijn ze om 18.00 dicht, aangezien we het over Belgen hebben.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze om 19.00 uur dicht zijn toch?
2. Wss zijn ze om 18.00 dicht, aangezien we het over Belgen hebben.![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, ik zou het niet doen hoor![]()
ik belde, en er werd gezegd: ja anders blijven we wel ffkes wat langer openquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze om 19.00 uur dicht zijn toch?
2. Wss zijn ze om 18.00 dicht, aangezien we het over Belgen hebben.
Niet doen dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik belde, en er werd gezegd: ja anders blijven we wel ffkes wat langer open
Wel zeggen dat je eraan komt en om zeven uur bellen dat je er bijna bent.![]()
hoezo, stel ik hoor voor half 6 iets, dan kan ik gewoon in de auto stappen en gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet doen dus.
Wel zeggen dat je eraan komt en m zeven uur bellen dat je er bijna bent.
Het is al bijna 6 uurquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo, stel ik hoor voor half 6 iets, dan kan ik gewoon in de auto stappen en gaan![]()
![]()
quote:![]()
als ze me terugbellen zal ik het wel ff met hun overleggenwant volgens mij is het een familiebedrijfje
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo, stel ik hoor voor half 6 iets, dan kan ik gewoon in de auto stappen en gaanquote:![]()
![]()
![]()
Praat je nu in 3e persoon over jezelf?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ben stiekem aan het gamen op zijn xbox360![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet zo scherp op het moment. Kan gebeuren.![]()
Nee, ik ben zijn nichtje. Viro is beneden in de keuken bezig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Praat je nu in 3e persoon over jezelf?![]()
jij bent hardcorequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
7878 (gemiddeld 140 per dag)
Volgens mij klopt er iets niet. Die blijft maar oplopen
Oké. Gezelligquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee, ik ben zijn nichtje. Viro is beneden in de keuken bezig.![]()
![]()
nerdjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus ook meer voor de studie te doen hebben
Woooowieoooowieooohwieoooooohquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
AND SCREAM AND SHOUT
AND LET IT ALL OUT
ofzo![]()
Ik ga eten koken (creatief met dingen die niet bijelkaar passen)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ojaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
I wanna scream and shout and let it all outFijne avondquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
Flikker op, ik ben weg hier
Fijne avond, neuk/sop/fap ze
quote:![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: