SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durfde niet op nieuw deel te klikken
Moet me eerst ff wat gaan verdiepen in de FOK! procedures denk ik![]()
Dat mag ook alleen als je zelf de laatste post hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik durfde niet op nieuw deel te klikken![]()
![]()
Jaa, zie je, ik ken de regeltjes nog niet zo goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag ook alleen als je zelf de laatste post heb![]()
Ik heb die angst inmiddels overwonnen, durfde eerst ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik durfde niet op nieuw deel te klikken
Moet me eerst ff wat gaan verdiepen in de FOK! procedures denk ik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb die angst inmiddels overwonnen, durfde eerst ook nietOne day I will hunt the lapo
![]()
Angst voor de lapoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb die angst inmiddels overwonnen, durfde eerst ook niet![]()
![]()
Werkloosquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Saai!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Vakantie, 24/7 weekend... geef het beest een naam
Dat is hetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Secretarieel/administratief.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:16 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]![]()
Gaat goed komen, wat kan je? Wat wil je?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Al dan niet onvrijwilligquote:
Maar goed. Ik krijg betaald. Maar je ritme is wel fucked. En ik moet toch naar school vd jongens. Verder veeel vrije tijd![]()
Zullen we samen een bank beginnen?quote:
Als het dan niet lukt dan worden we gewoon overgenomen door de staat.![]()
Beestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Vakantie, 24/7 weekend... geef het beest een naam![]()
![]()
OMFG mensen die therapie geven om niet meer homo te zijnWTF
Is af en toe zeer nodig en fijn toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al dan niet onvrijwillig
Maar goed. Ik krijg betaald. Maar je ritme is wel fucked. En ik moet toch naar school vd jongens. Verder veeel vrije tijd
dus![]()
Goed plan wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we samen een bank beginnen?
Als het dan niet lukt dan worden we gewoon overgenomen door de staat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Is toch ook een aandoeningquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:18 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jij?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En anders kan je er altijd op gaan zittenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we samen een bank beginnen?
Als het dan niet lukt dan worden we gewoon overgenomen door de staat.![]()
Ik voel er veel voor om een middagdutje te gaan doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nah eigenlijk niet, vakantie is voor mij lekker weggaan enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Is af en toe zeer nodig en fijn toch?![]()
![]()
Jij bent echt oud hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel er veel voor om een middagdutje te gaan doen![]()
Het is tenslotte al 20 minuten middagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Kan ik me voorstellen. Maar jij hebt kinderen die naar school moeten enzo.. Zou je niet een weekendje weg kunnen oid?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah eigenlijk niet, vakantie is voor mij lekker weggaan enzodus![]()
Jij zegt het?quote:LOLquote:Wat let je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Haatquote:
Daaromquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Het is tenslotte al 20 minuten middag
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan ik hier niet zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zegt het?
[..]
LOL
[..]
Wat let je?
[b]AirwiN schreef [/b]
Op zich wel.. maar is een hoop gedoe op het momentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar jij hebt kinderen die naar school moeten enzo.. Zou je niet een weekendje weg kunnen oid?![]()
![]()
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:24 schreef ThamfBeast het volgende:
ahh.. heb het tot de lunch volgehouden! nu het middagje nog!
Eerst ff eten!
![]()
Het regentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
Dit wordt zo te zien een pauze binnen... ipv wandelen![]()
![]()
![]()
Stortbuien daar bij Hoorn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
Dit wordt zo te zien een pauze binnen... ipv wandelenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar niet over mijzelfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zegt het?
[..]
LOL
[..]
Wat let je?![]()
![]()
Das niet leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon teveel regen om lekker te wandelen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben allergisch voor katten..quote:
Kortom of ik nies me de hele dag een ongeluk met rode oogjes
Of ik heb geen kattenWelke denk jij?
dus![]()
ik denk dat jij nog gek genoeg bent voor dat 1equote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben allergisch voor katten..
Kortom of ik nies me de hele dag een ongeluk met rode oogjes
Of ik heb geen kattenWelke denk jij?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wordt liever op een andere manier nat?!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat jij nog gek genoeg bent voor dat 1eDenk ik ook.. maar helaas.. geen katten
dus![]()
Wie niet...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wordt liever op een andere manier nat?![]()
Doet er niet toequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nogmaals... hier staan ook paraplu's![]()
![]()
Jawel, want wat de paraplu betreft hoef ik niet te balen dat Lola hem niet komt brengen.quote:
Dus je opmerking raakt kant nog wal.
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nogmaals... hier staan ook paraplu's
quote:je kan ook te ver gaan
![]()
In het echt doet dat er toe, op Fok nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jawel, want wat de paraplu betreft hoef ik niet te balen dat Lola hem niet komt brengen.
Dus je opmerking raakt kant nog wal.![]()
![]()
liegen tegen je omaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Oma denkt dat ik nog maagd ben.__!
Moet je muhahaha toch maar eens voor gaan stellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Oma denkt dat ik nog maagd ben.__!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je muhahaha toch maar eens voor gaan stellen![]()
![]()
Ik tackle je welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?
hoe de fuck schrijf je dat
met een a dus
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 12:36:47 ]![]()
Ik zat op voetbal, mij tackle je niet zo maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik teckle je wel
hoe de fuck schrijf je dat![]()
![]()
dit klinkt als een uitdagingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat op voetbal, mij tackle je niet zo maar![]()
![]()
![]()
Ik lig nu al dubbel van het lachenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:30 schreef Evie het volgende:
[..]Denk ik ook.. maar helaas.. geen katten
![]()
![]()
Schat, ze breekt je in tweeën met 1 knip van dr vingersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat op voetbal, mij tackle je niet zo maar
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lig nu al dubbel van het lachenWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op een broodje gaarne.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een worst voor je.![]()
Grapjasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, ze breekt je in tweeën met 1 knip van dr vingers![]()
![]()
Hahaahahahh*aha *uche*stiK*kuch*blugh*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, ze breekt je in tweeën met 1 knip van dr vingersik ben echt niet zo sterk
![]()
![]()
katten maken huizen vies, en laten huizen stinken.quote:
en dan nog het feit dat ze mij altijd moeten hebben![]()
![]()
Kunnen ze je niet uitstaan ja?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
katten maken huizen vies, en laten huizen stinken.
en dan nog het feit dat ze mij altijd moeten hebben
dus![]()
En pup is niet zo stevigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaahahahh*aha *uche*stiK*kuch*blugh*ik ben echt niet zo sterk
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft mijn AlQaidaKitten je aangevallen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
katten maken huizen vies, en laten huizen stinken.
en dan nog het feit dat ze mij altijd moeten hebbenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Poesjes houden niet van Rivalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
nou juist het tegenovergesteldequote:
en op zich vind ik dat best leuk hoor. ff dat beestie kriebelen.... maja.....integendeel dusquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
nou juist het tegenovergestelde
en op zich vind ik dat best leuk hoor. ff dat beestie kriebelen.... maja.....
[..]
integendeel dus
dus![]()
Ik ben echt moe!!
Mijn dirty mind doet niet eens meer mee
[b]AirwiN schreef [/b]
nee dat bewijs kan ik op een andere manier leveren.... maar dat is pas als ik iemand echt goed, lang en close kenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef Evie het volgende:
betekend dat dat rival rot is van binnen?![]()
![]()
2 out of 3 ain't bad!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat bewijs kan ik op een andere manier leveren.... maar dat is pas als ik iemand echt goed, lang en close ken
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt dan pas?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat bewijs kan ik op een andere manier leveren.... maar dat is pas als ik iemand echt goed, lang en close ken
dus![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
je gaat me toch niet vertellen dat je net naar haar tieten heb staan te gluren he?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
We hebben net gezien dat dat niet zo is.![]()
Ik welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je net naar haar tieten heb staan te gluren he?![]()
NomnomnomIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb besloten dat ik even uurtje ga slapen ofzo.
Wachten op je geld is gewoon hoofdpijnverwekkend
[b]AirwiN schreef [/b]
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
We hebben net gezien dat dat niet zo is.![]()
en wij dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:02 schreef Evie het volgende:
Sorry wat? ik was even afgeleid door mn inkijk![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, waarom denk je dat ik even afwezig wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je net naar haar tieten heb staan te gluren he?![]()
![]()
Jaloers...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:02 schreef Evie het volgende:
Sorry wat? ik was even afgeleid door mn inkijk![]()
![]()
![]()
"een keer"... geen foto?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Je mag vast een keer meegenieten hoorNIEUW: Foto's!![]()
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Je mag vast een keer meegenieten hoor![]()
daar begint het terugkrabbelen alquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:06 schreef Evie het volgende:
[..]nope geen foto
euhm ik lieg ook nooit
![]()
![]()
![]()
Meer als in vast een keer een meet oid![]()
![]()
gelukkig maar, dan geniet je er tenminste van als ik eraan zitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]mijn borsten hebben ook gevoelens ja!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan geniet je er tenminste van als ik eraan zit![]()
We zullen liev zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]mijn borsten hebben ook gevoelens ja!!!
![]()
Wie zegt dat je eraan mag zitten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan geniet je er tenminste van als ik eraan zit![]()
dus![]()
De een na laatste op dit kantoortjequote:wie zegt dat er toestemming nodig isquote:![]()
kijk mij stoer doen op het internet
lol, wij zijn nog met 4quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De een na laatste op dit kantoortje![]()
Ik bedoel mijn 1 voor laatste vrijdagmiddag op kantoor hierquote:
We zitten hier ook met z'n 4n in 1 ruimte. En nog wat mensen boven.NIEUW: Foto's!![]()
You just lost your internet ballsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wie zegt dat er toestemming nodig is![]()
kijk mij stoer doen op het internet![]()
dus![]()
Zit gewoon thuis hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De een na laatste op dit kantoortje![]()
![]()
Ik altijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zo ook, oudste naar school jongste feestje![]()
![]()
heb alle klusjes die ik moest en kon doen al gedaanquote:
nog 1 te gaan, maar ik wacht op een afhaaladres.. en als die niet op tijd komt hoef ik lekker niks meer te doen vandaag![]()
![]()
Ja depressief zijn is veel leuker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef Evie het volgende:
Damn waarom ben ik zo vrolijk... something is not right![]()
Boos zijn over je vrolijkheidquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef Evie het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard
Zoals met zoveel dingen, hoe harder hoe beter![]()
![]()
![]()
Hoe harder je tegen een muur aan klapt, hoe beter.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard
Zoals met zoveel dingen, hoe harder hoe beter![]()
met je grootspraakquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]kan het zelfs op het internet niet laten
![]()
![]()
Denken dat je soep eet bij fotoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar fucking Venlo voor een bord soep.
![]()
Als je het hard genoeg doet voel je nietsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe harder je tegen een muur aan klapt, hoe beter.![]()
Door mij gemaakte Goulashsoep!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar fucking Venlo voor een bord soep![]()
![]()
Call the doc, you must be sickquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
past meer bij mijn state of mind van het afgelopen jaar.. maar vooruit.. ga er maar van genieten danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja depressief zijn is veel leuker.
dus![]()
Ik wilde nog wel wat lekkers makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga wel lepelen bij foto maar niet uit een kommetje.
![]()
![]()
die tijd ken ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
past meer bij mijn state of mind van het afgelopen jaar.. maar vooruit.. ga er maar van genieten dan
wennen aan zomaar vrolijk zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel wat lekkers maken![]()
![]()
Was vroeger ondanks de bittere ellende altijd zomaar vrolijk.... m misschien is het wel goed en hoort het gewoonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
die tijd ken ik
wennen aan zomaar vrolijk zijn
dus![]()
Dat jij andere dingen doet met Foto wil niet zeggen dat ik dat ook doequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denken dat je soep eet bij foto.
Alsof dat zo goed isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:19 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Als je het hard genoeg doet voel je nietsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Door mij gemaakte Goulashsoep!!!![]()
![]()
oh, er is ook een fokster die je niet doet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat jij andere dingen doet met Foto wil niet zeggen dat ik dat ook doe![]()
![]()
Ik las het met verbazing inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
oh, er is ook een fokster die je niet doet?![]()
![]()
Er zullen genoeg FOK!sters zijn die ik niet wil doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Hij wil wel, maar mag nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zullen genoeg FOK!sters zijn die ik niet wil doen![]()
![]()
Ik ben al volgeboekt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor nare streek?![]()
Ik denk dat ik maar ff een eitje en bacon ga bakken..... beetje zaanse mayo erbij.. op een zacht wit bolletjequote:![]()
![]()
Klinkt gooeed!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ff een eitje en bacon ga bakken..... beetje zaanse mayo erbij.. op een zacht wit bolletje![]()
Geen idee, ik ken niet iedere vrouw op FOK!quote:Dat is wel lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb ook nog een blik tomatensoep. Toch ga ik daar niet helemaal voor naar Venlo
![]()
![]()
Ow snap!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
oh, er is ook een fokster die je niet doet?
Vin de FOK!slet
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Smakelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ff een eitje en bacon ga bakken..... beetje zaanse mayo erbij.. op een zacht wit bolletje![]()
![]()
Foto zit vol ja.
hihihiihihihihiihBoks ouwe.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel slechte grappen die ik kan maken.![]()
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel slechte grappen die ik kan maken.![]()
![]()
Kun je idd ook bij de AH om de hoek halenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Toch ga ik daar niet helemaal voor naar Venlo
![]()
![]()
Gelukkig maak jij een grapje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:26 schreef muhahaha het volgende:
Foto zit vol ja.
hihihiihihihihiih
[..]
Boks ouwe.Waarom heb je dan zoveel stemmen?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is maar 20+ keer zo goedkoopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je idd ook bij de AH om de hoek halen![]()
![]()
Heb je haar nu al zwanger geschopt?quote:
We moeten toch eens gaan praten over condooms, jongeman.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Omdat het lijkt alsof ik iedereen doe en iedereen het rond blijft schreeuwenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij een grapje.
[..]
Waarom heb je dan zoveel stemmen?.
![]()
Goedemorgen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je haar nu al zwanger geschopt?
We moeten toch eens gaan praten over condooms, jongeman.Nogmaals:quote:
GODVERDOMME![]()
Kom jij maar naar mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sorry, pil vergeten
[..]
Wel minder gezellig![]()
Dat went wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voel me achteraf altijd zo vies.
Hoe kan het dat het lijkt alsof je iedereen doet? Je steekt hem ernaast, of erachter? Of met zo'n schaduwspel?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het lijkt alsof ik iedereen doe en iedereen het rond blijft schreeuwen.
Je krijgt een reputatie niet zomaar he..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het lijkt alsof ik iedereen doe en iedereen het rond blijft schreeuwen.
![]()
Ik ben zeer goed met allerlei scherpe voorwerpen. Maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:30 schreef muhahaha het volgende:
Overigens kaneel, als ze al zwanger is ben je al te laat met je standje he.
FALCON PUNCH !!!!!!!!!!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kan het dat het lijkt alsof je iedereen doet? Je steekt hem ernaast, of erachter? Of met zo'n schaduwspel?![]()
![]()
![]()
Nah geslapen van 0.10 tot 12:30 dus nog nie fit. Stem is ook nog een probleem en van al dat liggen nu een zere rug...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hey Fietsie. Al een beetje opgeknapt?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Denken dat mijn kind een jankert isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Muhahaha is wel een leuke papa denk ik.
*kind jankt*
Muhahaha: "EN NU HOU JE GODNONDEJU JE BAKKES"
.
Lolbroek ben je wel. Mijn kind kruipt direct achter FOK! en word een grote hosselkoning net als zijn vader.
![]()
Ik ga hem wel leren mooi wezen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denken dat mijn kind een jankert is.
Lolbroek ben je wel. Mijn kind kruipt direct achter FOK! en word een grote hosselkoning net als zijn vader.
Ome Kaneel
Hmm nou veel beterschap danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nah geslapen van 0.10 tot 12:30 dus nog nie fit. Stem is ook nog een probleem en van al dat liggen nu een zere rug...
De warme chocopudding was al op![]()
![]()
Nomnomnom!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ff een eitje en bacon ga bakken..... beetje zaanse mayo erbij.. op een zacht wit bolletjeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeg, maak er even geen homo van wil je.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga hem wel leren mooi wezen.
Ome Kaneel![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ze moet janken zodra ze de moeder zietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze moet janken zodra ze de moeder ziet![]()
![]()
Bakkus baksteen!![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg, maak er even geen homo van wil je.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm nou veel beterschap dan
De warme chocopudding was al op![]()
![]()
Hij gaat mooi op Krav Maga en body building, ik maak er een echte womanizer van, elke dag een anderquote:.
![]()
Jaaaaahaaaa !!quote:
Even nog een keer mn abn checken toch
[b]AirwiN schreef [/b]
Okéquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaaaaahaaaa !!
Even nog een keer mn abn checken toch![]()
![]()
Womanizer: A selfish, narcissistic, nefarious character who needs to manipulate and use woman to feed his own childish, self serving egoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij gaat mooi op Krav Maga en body building, ik maak er een echte womanizer van, elke dag een ander.
![]()
![]()
Zo vader zo zoon?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Womanizer: A selfish, narcissistic, nefarious character who needs to manipulate and use woman to feed his own childish, self serving ego![]()
Dat is niet waar ik op doelde...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Womanizer: A selfish, narcissistic, nefarious character who needs to manipulate and use woman to feed his own childish, self serving ego![]()
Ik ga wel met hem naar de musical en leer hem stijldansen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij gaat mooi op Krav Maga en body building, ik maak er een echte womanizer van, elke dag een ander.
Sjah, het werpt wel licht op veel ehm, communicatiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Womanizer: A selfish, narcissistic, nefarious character who needs to manipulate and use woman to feed his own childish, self serving ego
Hm, daar heb ik dan weer geen moeite mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga wel met hem naar de musical en leer hem stijldansen.![]()
![]()
Dat zit ik ook, lijken we op elkaar misschien? In dat geval heb ik nix gezegdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit op FOK!, dat zou genoeg moeten zeggen.![]()
![]()
Nee, wij lijken niet op elkaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Dat zit ik ook, lijken we op elkaar misschien? In dat geval heb ik nix gezegd.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik snap de vader van mij kind heus wel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*mijn!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik snap de vader van mij kind heus wel hoor![]()
Nu slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nix? Seriously?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Dat zit ik ook, lijken we op elkaar misschien? In dat geval heb ik nix gezegd![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was eerstquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik jou ook nog moeten neuken![]()
![]()
Je moet nietsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]PieterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik sta op het punt naar de stad te gaan en dat doe ik eerst ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Zullen we zo ff?
als je tenminste al een paar wagens hebt en het een beetje kan
Overigens heb ik nog bijna geen wagens.![]()
Mij niet in je bed willenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Muhahaha en alle kloons daarvan gaan voor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]Sowieso.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg, wat is dit?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
quote:_!!!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Kopje thee en een kaakje?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij wilde niet las ik netquote:
Ik heb geen kloonsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Muhahaha en alle kloons daarvan gaan voor.
![]()
Truste Huppels!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
zeg maar wat je hebben wilt ik heb nog wat miljoenen te spenderenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens heb ik nog bijna geen wagens.![]()
![]()
Dwangneurose?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als jij op muhahaha zou lijken, moest ik wel![]()
quote:PI zeker niet gezien?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wilde niet las ik net
[..]
Ik heb geen kloons.
Zelf behalen is leukerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
zeg maar wat je hebben wilt ik heb nog wat miljoenen te spenderen![]()
![]()
niet braaf geweest?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee water.. te weinig gedronken nog vandaag, geen koekjes voor Lola![]()
![]()
OK.... Schenkt kannetje water in, zet op dienblad met glaasje erbij, citroenschijfje erin en brengt het bij Lolaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee water.. te weinig gedronken nog vandaag, geen koekjes voor LolaProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb weekend!!!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: