SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durfde niet op nieuw deel te klikken
Moet me eerst ff wat gaan verdiepen in de FOK! procedures denk ik![]()
Dat mag ook alleen als je zelf de laatste post hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik durfde niet op nieuw deel te klikken![]()
![]()
Jaa, zie je, ik ken de regeltjes nog niet zo goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag ook alleen als je zelf de laatste post heb![]()
Ik heb die angst inmiddels overwonnen, durfde eerst ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik durfde niet op nieuw deel te klikken
Moet me eerst ff wat gaan verdiepen in de FOK! procedures denk ik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb die angst inmiddels overwonnen, durfde eerst ook nietOne day I will hunt the lapo
![]()
Angst voor de lapoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb die angst inmiddels overwonnen, durfde eerst ook niet![]()
![]()
Werkloosquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Saai!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Vakantie, 24/7 weekend... geef het beest een naam
Dat is hetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Secretarieel/administratief.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:16 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]![]()
Gaat goed komen, wat kan je? Wat wil je?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Al dan niet onvrijwilligquote:
Maar goed. Ik krijg betaald. Maar je ritme is wel fucked. En ik moet toch naar school vd jongens. Verder veeel vrije tijd![]()
Zullen we samen een bank beginnen?quote:
Als het dan niet lukt dan worden we gewoon overgenomen door de staat.![]()
Beestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Vakantie, 24/7 weekend... geef het beest een naam![]()
![]()
OMFG mensen die therapie geven om niet meer homo te zijnWTF
Is af en toe zeer nodig en fijn toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al dan niet onvrijwillig
Maar goed. Ik krijg betaald. Maar je ritme is wel fucked. En ik moet toch naar school vd jongens. Verder veeel vrije tijd
dus![]()
Goed plan wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we samen een bank beginnen?
Als het dan niet lukt dan worden we gewoon overgenomen door de staat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Is toch ook een aandoeningquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:18 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jij?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En anders kan je er altijd op gaan zittenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we samen een bank beginnen?
Als het dan niet lukt dan worden we gewoon overgenomen door de staat.![]()
Ik voel er veel voor om een middagdutje te gaan doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nah eigenlijk niet, vakantie is voor mij lekker weggaan enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Is af en toe zeer nodig en fijn toch?![]()
![]()
Jij bent echt oud hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel er veel voor om een middagdutje te gaan doen![]()
Het is tenslotte al 20 minuten middagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Kan ik me voorstellen. Maar jij hebt kinderen die naar school moeten enzo.. Zou je niet een weekendje weg kunnen oid?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah eigenlijk niet, vakantie is voor mij lekker weggaan enzodus![]()
Jij zegt het?quote:LOLquote:Wat let je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Haatquote:
Daaromquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Het is tenslotte al 20 minuten middag
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan ik hier niet zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zegt het?
[..]
LOL
[..]
Wat let je?
[b]AirwiN schreef [/b]
Op zich wel.. maar is een hoop gedoe op het momentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar jij hebt kinderen die naar school moeten enzo.. Zou je niet een weekendje weg kunnen oid?![]()
![]()
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:24 schreef ThamfBeast het volgende:
ahh.. heb het tot de lunch volgehouden! nu het middagje nog!
Eerst ff eten!
![]()
Het regentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
Dit wordt zo te zien een pauze binnen... ipv wandelen![]()
![]()
![]()
Stortbuien daar bij Hoorn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
Dit wordt zo te zien een pauze binnen... ipv wandelenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar niet over mijzelfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zegt het?
[..]
LOL
[..]
Wat let je?![]()
![]()
Das niet leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon teveel regen om lekker te wandelen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben allergisch voor katten..quote:
Kortom of ik nies me de hele dag een ongeluk met rode oogjes
Of ik heb geen kattenWelke denk jij?
dus![]()
ik denk dat jij nog gek genoeg bent voor dat 1equote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben allergisch voor katten..
Kortom of ik nies me de hele dag een ongeluk met rode oogjes
Of ik heb geen kattenWelke denk jij?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wordt liever op een andere manier nat?!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat jij nog gek genoeg bent voor dat 1eDenk ik ook.. maar helaas.. geen katten
dus![]()
Wie niet...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wordt liever op een andere manier nat?![]()
Doet er niet toequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nogmaals... hier staan ook paraplu's![]()
![]()
Jawel, want wat de paraplu betreft hoef ik niet te balen dat Lola hem niet komt brengen.quote:
Dus je opmerking raakt kant nog wal.
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nogmaals... hier staan ook paraplu's
quote:je kan ook te ver gaan
![]()
In het echt doet dat er toe, op Fok nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jawel, want wat de paraplu betreft hoef ik niet te balen dat Lola hem niet komt brengen.
Dus je opmerking raakt kant nog wal.![]()
![]()
liegen tegen je omaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Oma denkt dat ik nog maagd ben.__!
NIEUW: Foto's!![]()
Moet je muhahaha toch maar eens voor gaan stellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Oma denkt dat ik nog maagd ben.__!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je muhahaha toch maar eens voor gaan stellen![]()
![]()
Ik tackle je welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?
hoe de fuck schrijf je dat
met een a dus
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 12:36:47 ]![]()
Ik zat op voetbal, mij tackle je niet zo maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik teckle je wel
hoe de fuck schrijf je dat![]()
![]()
dit klinkt als een uitdagingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat op voetbal, mij tackle je niet zo maar![]()
![]()
![]()
Ik lig nu al dubbel van het lachenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:30 schreef Evie het volgende:
[..]Denk ik ook.. maar helaas.. geen katten
![]()
![]()
Schat, ze breekt je in tweeën met 1 knip van dr vingersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat op voetbal, mij tackle je niet zo maar
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lig nu al dubbel van het lachenWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op een broodje gaarne.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een worst voor je.![]()
Grapjasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, ze breekt je in tweeën met 1 knip van dr vingers![]()
![]()
Hahaahahahh*aha *uche*stiK*kuch*blugh*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, ze breekt je in tweeën met 1 knip van dr vingersik ben echt niet zo sterk
![]()
![]()
katten maken huizen vies, en laten huizen stinken.quote:
en dan nog het feit dat ze mij altijd moeten hebben![]()
![]()
Kunnen ze je niet uitstaan ja?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
katten maken huizen vies, en laten huizen stinken.
en dan nog het feit dat ze mij altijd moeten hebben
dus![]()
En pup is niet zo stevigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaahahahh*aha *uche*stiK*kuch*blugh*ik ben echt niet zo sterk
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: