SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Leuk!!! Wat gaan jullie doen? Naast elkaar dan uiteraardquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef bijdehand het volgende:
Over emmers vol zaad gesproken; ik ga morgen met S. afspreken
Weet ik niet. Ik ga niks voorstellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leuk!!! Wat gaan jullie doen? Naast elkaar dan uiteraard
Neem je je emmers mee?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef bijdehand het volgende:
Over emmers vol zaad gesproken; ik ga morgen met S. afspreken
Zou kunnen ja, heb ik nietquote:
Nee.quote:
Hoe kan je, als zelfrespecterende jongeman, afspreken met een meisje en dan geen emmers zaad meenemenquote:
Ow, was dat wat ik fout deedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:05 schreef bijdehand het volgende:
Hoe kan je, als zelfrespecterende jongeman, afspreken met een meisje en dan geen emmers zaad meenemen_!
Denk het niet want ook al neem ik die emmers altijd mee, ze moeten niks van me hebbenquote:
Heb ik ook al overwogen, maar ik wil niets dat ik respecteer naaien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
Toch maar homo worden dan, mannen zijn wat minder kieskeurig.
Genoeg mannen die je respect niet verdienen en die kun je dan stevig naaienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik ook al overwogen, maar ik wil niets dat ik respecteer naaien.
Ik penetreer geen meneerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg mannen die je respect niet verdienen en die kun je dan stevig naaien.
Geen respect voor je zakdoekje dus?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik ook al overwogen, maar ik wil niets dat ik respecteer naaien.
Die naai je niet, daar dump je alles inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:48 schreef Devolution het volgende:
[..]
Geen respect voor je zakdoekje dus?
Had ik het maar gedaan. Ik kan niet meer met mezelf leven nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:43 schreef muhahaha het volgende:
Jesus heb je jezelf vervolgens van de brug gegooit of wa?
Dit was je natuurlojk nooit overkomen in onze prachtige stad. Dat een dame je wilde dan he.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Had ik het maar gedaan. Ik kan niet meer met mezelf leven nu
Dat speelde rond een uur of 6quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Drank maakt meer stuk dan je lief is
Haha, het is in Leiden wel een stuk makkelijker dan in Den Bosch jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit was je natuurlojk nooit overkomen in onze prachtige stad. Dat een dame je wilde dan he..
Wat? Jij was toch helemaal niet van de zoentjes?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:10 schreef bijdehand het volgende:
Ik was haar de hele tijd aan het kussen op haar wang, in de kroeg. En toen ze dat bij mij deed draaide ik mijn hoofd. Schuurpapierstoppelbaard
Het waren onschuldige kusjes op de wang, geen zoentjes uit liefdequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Jij was toch helemaal niet van de zoentjes?![]()
![]()
Wel bazengrap, ik deed dat een keer bij de schaamstreek.
Ow, dus dan lukt het wel? Vreemd wel. Vind je zoentjes uit liefde vervelend dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het waren onschuldige kusjes op de wang, geen zoentjes uit liefde
Bij liefde krijg ik altijd zo'n opgesloten gevoel en dat vind ik vervelendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dus dan lukt het wel? Vreemd wel. Vind je zoentjes uit liefde vervelend dan?
Hm, apart wel. Alsof je nergens heen kunt dan ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij liefde krijg ik altijd zo'n opgesloten gevoel en dat vind ik vervelend
Weet ik niet. Weet alleen dat ik het niet wilquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, apart wel. Alsof je nergens heen kunt dan ?
Vreemd wel, altijd al gehad?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Weet alleen dat ik het niet wil
Nee sinds een paar jaarquote:
Dan is het iig geen date!quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg. Stel je voor.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet haar hartje in ieder geval..
Hij wil haar wel maar geen relatie en wel palen maar verder niks en toch wel iets maar geen relatie.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil haar wel maar geen relatie en wel palen maar verder niks en toch wel iets maar geen relatie.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:43 schreef muhahaha het volgende:
Hm, Frankrijk vast wel als ik Asterix mag geloven.
Nee hoor.quote:
Hij hoeft geen relatie. Daarnaast wilt hij niet perse seks met iemand waarin hij niet in een relatie is. Noem ik geen friendzone.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef muhahaha het volgende:
Schiet mij kapot, ik snap er niks van.
Oke duidelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij hoeft geen relatie. Daarnaast wilt hij niet perse seks met iemand waarin hij niet in een relatie is. Noem ik geen friendzone.
Jij snapt mij.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij hoeft geen relatie. Daarnaast wilt hij niet perse seks met iemand waarin hij niet in een relatie is. Noem ik geen friendzone.
Tjah ik denk gewoon zwart-witquote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij zei het zelf niet anders hoor
En nu is het vriendschap!quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Realiseer me nu pas dat ik gewoon voor het eerst in uhm nooit een heel weekend niet uit ben geweest. En ik ben niet eens ziek. Omg.
Jesus, wat is dit dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Realiseer me nu pas dat ik gewoon voor het eerst in uhm nooit een heel weekend niet uit ben geweest. En ik ben niet eens ziek. Omg.
lucky her!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef shifto het volgende:
Mn vriendin moet werken en kan geen vrij krijgen.
Kun je ook niet betrapt worden als je andere wijven aan het neuken bentquote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef shifto het volgende:
Mn vriendin moet werken en kan geen vrij krijgen.
That's one way to look at it.quote:
Alleen zoenen! Neuken mag niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je ook niet betrapt worden als je andere wijven aan het neuken bent
Waarom zou je willen zoenen met andere chicks? Ik zie geen meerwaardequote:Op maandag 4 februari 2013 15:06 schreef shifto het volgende:
[..]
That's one way to look at it.
[..]
Alleen zoenen! Neuken mag niet.
Was een flauwe grap.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom zou je willen zoenen met andere chicks? Ik zie geen meerwaarde
Tuurlijk niet, gek!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Juist beter dat ze moet werken shifto
Moest mijn vriendin maar werken, ik wil niet weten hoe die er bij loopt....quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moest mijn vriendin maar werken, ik wil niet weten hoe die er bij loopt....
foei, jij hebt zelf ook een relatiequote:Op maandag 4 februari 2013 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je me waarschuwen hoe ze eruit ziet, dan weet ik waar op ik op moet letten.
Zoenen mag zei shiftoquote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
foei, jij hebt zelf ook een relatie
Zat of sletterig? Of een combinatie van beide?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zat of sletterig? Of een combinatie van beide?
Je slang zal het druk krijgen danquote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met mijn brandweerpak al die vrouwtjes hosselen.
Ik zal wat extra aanleggenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je slang zal het druk krijgen dan
En dan kom je zo binnen 1 minuut klaarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef muhahaha het volgende:
Vanaf nu cold turkey niet meer fappen.
Nee hoor, ik heb disciplinequote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan kom je zo binnen 1 minuut klaar
Nah, als ik snel wel komen denk ik wel aan Maximaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als man zou ik daar zo snel van komen
Ieder zijn smaakquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, als ik snel wel komen denk ik wel aan Maxima.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze maakt er zo een wokkel van, wedden.
Hahah nee zij is te gek op mij, begrijpelijk natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zat of sletterig? Of een combinatie van beide?
Kan ze er alsnog als een slet bijlopen toch.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah nee zij is te gek op mij, begrijpelijk natuurlijk.
Wat heb jíj nou weer gedaan zou ik moeten vragen @ uitbeelden, gij baasch gij!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef shifto het volgende:
Lijk gevonden in Schijndel
Wat heeft MR nou weer gedaan?
Moggehquote:
Niet, dan heb je klasse, zoals ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan ze er alsnog als een slet bijlopen toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Was wel grappig jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat heb jíj nou weer gedaan zou ik moeten vragen @ uitbeelden, gij baasch gij!![]()
Werk je eigenlijk nog lang in Tilburg, of weet je dat nog niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Moggeh
Heerlijk... denken we weer eens de auto te pakken, staat er kilometers blik stil voor Tilburg.. Daar gaat m'n tijdwinst
Volgens mij is er geen meet gepland hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef shifto het volgende:
Wanneer gingen we nou meeten?![]()
Zit er een carnavals meet in?
Het was ook meer aanzet tot enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen meet gepland hoor.
Ik denk niet dat ik mee ga, want kan maandag en dinsdag waarschijnlijk niet eens carnavallen, zit vrijdag sowieso in gestel en moet zaterdag en zondag ook een deel van de dag werken.quote:
Precies, had een vriendin al beloofd naar carnaval van haar carnavalsvereniging te gaan en zo, dus denk niet dat het hem bij mij gaat worden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja meetje. Zou kunnen met carnaval mits ik op dat tijdstip niks met mijn vriendinnen afgesproken heb.
Nee in Gestel, vandaar dat ik naar Gestel ga.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja het moet op dat moment uitkomen. Kan goed dat ik maandagmiddag koosvriendloos ben bijvoorbeeld maar ook juist niet. Beter dan gewoon contact houden ofzo
Is die vereniging in den bosch mr?
Of all placesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee in Gestel, vandaar dat ik naar Gestel ga.
Carnaval in kleine plaatsjes vind ik vaak gezelliger, ik heb normaal gesproken echt niets tegen mensen buiten Brabant, integendeel, maar met carnaval vind ik dat vaak toch minder een succes. En die gaan natuurlijk naar de grote steden. Oh en Brabanders mensen met kielen vind ik ook niks.quote:
Waarom denk ik nu aan een bontkraagje van de kruiskamp die teveel bij het Beatrixparkje hangt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Al_Assad het volgende:
Den Bosch (helftheuvelpassage) represent!!
-Heb overigens niks met carnaval om eerlijk te zijn :$
En bedankt voor je warme welkom!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan een bontkraagje van de kruiskamp die teveel bij het Beatrixparkje hangt?
Hahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan een bontkraagje van de kruiskamp die teveel bij het Beatrixparkje hangt?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef Al_Assad het volgende:
[..]
En bedankt voor je warme welkom!!
Je gebruikersnaam is een bekende achternaamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Al_Assad het volgende:
Den Bosch (helftheuvelpassage) represent!!
-Heb overigens niks met carnaval om eerlijk te zijn :$
Ja ik had de gebruikersnaam al voordat hij in het nieuws kwam haha.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je gebruikersnaam is een bekende achternaam
Maar welkom![]()
Shifto leert niet meerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Al_Assad het volgende:
[..]
Ja ik had de gebruikersnaam al voordat hij in het nieuws kwam haha.
Maar bedankt! Van jouw reactie kan shifto nog wat leren haha
Meer een paar op de Kruiskamp die ook zo hetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Al_Assad het volgende:
[..]
Ja ik had de gebruikersnaam al voordat hij in het nieuws kwam haha.
Maar bedankt! Van jouw reactie kan shifto nog wat leren haha
Jammer man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Shifto leert niet meer
Shifto is oud en koppig.
Maw inteelt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meer een paar op de Kruiskamp die ook zo heten
Shifto lees je dat?
Oowh jah is dat zo? Ik woon hier pas kort, ben meer thuis in maaspoort eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meer een paar op de Kruiskamp die ook zo heten
Shifto lees je dat?
Maaspoortquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef Al_Assad het volgende:
[..]
Oowh jah is dat zo? Ik woon hier pas kort, ben meer thuis in maaspoort eigenlijk.
Ik heb familie in Maaspoort en daar kom ik al jaren. Ken het daar redelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
MaaspoortInteressante switch wel nu Kruiskamp.
En hoe bevalt den bosch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:39 schreef Al_Assad het volgende:
[..]
Ik heb familie in Maaspoort en daar kom ik al jaren. Ken het daar redelijk.
Kom zelf oorspronkelijk uit Den Haag, 2 jaar in Oss gewoond en nu sinds 3 maanden in Den Bosch!
Ene Mark van voornaam, toevallig?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:39 schreef Al_Assad het volgende:
[..]
Ik heb familie in Maaspoort en daar kom ik al jaren. Ken het daar redelijk.
Kom zelf oorspronkelijk uit Den Haag, 2 jaar in Oss gewoond en nu sinds 3 maanden in Den Bosch!
Maaspoort ftw!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
MaaspoortInteressante switch wel nu Kruiskamp.
Ik heb gewoond in de Maaspoort hè.quote:
Owjaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb gewoond in de Maaspoort hè.
Ik heb ook besloten dat ik die hebquote:
Stukken beter dan Oss!!quote:
Volgens mij staat het ook een beetje bekend als tuigdorp haha.quote:
Voor zover ik het ken, heb er nooit gewoond, heeft het ook gewoon géén karakter. In tegenstelling tot Den Boschquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:21 schreef Al_Assad het volgende:
[..]
Volgens mij staat het ook een beetje bekend als tuigdorp haha.
Maar op zich woonde ik er prima, in het centrum en letterlijk naast een Albert Heijn. Ik had alleen niks met die plaats...
Mietje.quote:
Zal best, blijft vroegquote:
Als je de nachtploeg hebt gewerkt en je wordt om 10u wakker is het vroeg ja.quote:
Eens.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je de nachtploeg hebt gewerkt en je wordt om 10u wakker is het vroeg ja.
Of je bent een surinamer, dat kan ook.
*boks*quote:
Ik werk of ik zit thuis, dus echt ontvluchten is er niet bij.quote:
Whehe, ik heb gewoon een bloedhekel aan alles voor 12 uur. Dan zit ik liever tot één uur of 4 's nachts door te werken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je de nachtploeg hebt gewerkt en je wordt om 10u wakker is het vroeg ja.
Of je bent een surinamer, dat kan ook.
Dat is ook voor 12 uur. Zucht, Leidenaren...quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Whehe, ik heb gewoon een bloedhekel aan alles voor 12 uur. Dan zit ik liever tot één uur of 4 's nachts door te werken.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is ook voor 12 uur. Zucht, Leidenaren...
Truequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:12 schreef bijdehand het volgende:
Werken is toch eigenlijk ook ontvluchten? Vooral als je in die rotstad werkt
Volgens mij is dit de enige tijd in het jaar dat je blij bent dat je niet in Brabant werktquote:
Ik ook, maar dat gaat helaas niet qua werkquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Whehe, ik heb gewoon een bloedhekel aan alles voor 12 uur. Dan zit ik liever tot één uur of 4 's nachts door te werken.
hehe, valt ook wel mee hoor. voorheen bij Essent zaten we praktisch in de binnenstad. was toch altijd wel gezellig en met carnaval was vrijwel heel het bedrijf vrij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de enige tijd in het jaar dat je blij bent dat je niet in Brabant werkt
Oh dat scheelt dan wel. Mijn werk is ook dicht tijdens carnaval.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
hehe, valt ook wel mee hoor. voorheen bij Essent zaten we praktisch in de binnenstad. was toch altijd wel gezellig en met carnaval was vrijwel heel het bedrijf vrij.
Soon...quote:
mijn geld is op op 1 datum, carnavalquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:35 schreef shifto het volgende:
Hoe dichter we bij het einde van de maand komen, hoe meer mijn geld op is!
Just sayin'
halve glazen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:38 schreef bijdehand het volgende:
Op dinsdag zijn de biertjes van de tap bij Terminus voor de helft.
Ohhhquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:38 schreef bijdehand het volgende:
Op dinsdag zijn de biertjes van de tap bij Terminus voor de helft.
Hele glazen, halfvol.quote:
Volgens mij 1,10 voor een Juupke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
echt, dat is dus bier voor 1,20 ofzo ?
BIER VOOR N EURO en 10 cent JA 10 EURO 10 BIER plus 1 euroquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hele glazen, halfvol.
[..]
Volgens mij 1,10 voor een Juupke.
Voor iemand die mbo doet kan je verrekte goed rekenenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
BIER VOOR N EURO en 10 cent JA 10 EURO 10 BIER plus 1 euro
hjb of je kan je carnavalspak vergeten grquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor iemand die mbo doet kan je verrekte goed rekenen![]()
Ze moeten die bushokjes ook niet te moeilijk maken, anders snappen die mbo-ers niet hoe ze in elkaar moeten natuurlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:00 schreef bijdehand het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die bushokjes echt achterlijk?
Iemand moet ze lassenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze moeten die bushokjes ook niet te moeilijk maken, anders snappen die mbo-ers niet hoe ze in elkaar moeten natuurlijk.
daarmee worden we erop gewezen dat ze blijkbaar zielig zijn en medelijden met ze moeten hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:00 schreef bijdehand het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die bushokjes echt achterlijk?
Meer dat ze tieves.dom zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
daarmee worden we erop gewezen dat ze blijkbaar zielig zijn en medelijden met ze moeten hebben
Ja. Ik heb niks tegen mbo maar het is gewoon sneu. Alsof iedereen ze haat ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
daarmee worden we erop gewezen dat ze blijkbaar zielig zijn en medelijden met ze moeten hebben
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meer dat ze tieves.dom zijn.Wat al algemeen bekend was.
ik ben MBO en ik ben beledigd door die hokjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mét MBO'ers zijn er ook geen bushokjes. Geen hele in ieder geval!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zonder MBO'ers waren er geen bushokjes
omdat carnavalquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:18 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mét MBO'ers zijn er ook geen bushokjes. Geen hele in ieder geval!
Zit zelf ook op MBO trouwens![]()
Maarre wat betreft die meet, waarom niet gewoon met carnaval dan?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ik heb niks tegen mbo maar het is gewoon sneu. Alsof iedereen ze haat ofzo
Ja, precies dat bedoel ik. De bedenkers van deze campagne zijn uit gegaan van het idee dat de hoger opgeleiden Nederlands de lager opgeleiden Nederlanders zielig vinden. En dat we daarom eraan moeten denken dat ze de "ruggengraat van de samenleving" zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
[..]
ik ben MBO en ik ben beledigd door die hokjes
maargoed ik beschouw mezelf dan ook niet MBO maar HBO groetjes
(insert je nederlands is MBO joke)
ik was slachtoffer van de leraar-scholier machtsverhouding
*boks*quote:
Ik moest een traantje wegpinken toen ik dit las. Awesomequote:
Die hele discussie is zo dom als wat. Er zijn weinig mensen die weg te denken zijn uit de samenleving. Daarom heet het ook een fucking samenleving. Ik zou geen vuilnisman willen worden, maar zonder vuilnismannen wordt het overal een troep, we hebben ze nodig, ik kijk niet op ze neer. Dan krijg je dit soort reclames waarvan ik eenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Ja, precies dat bedoel ik. De bedenkers van deze campagne zijn uit gegaan van het idee dat de hoger opgeleiden Nederlands de lager opgeleiden Nederlanders zielig vinden. En dat we daarom eraan moeten denken dat ze de "ruggengraat van de samenleving" zijn.
Ach, zonder MBO'ers waren er geen HBO'ers/WO'ers, maar zonder HBO'ers en WO'ers waren er ook geen MBO'ers.
Ik kijk neer op hoe mensen handelen, niet op wat ze geleerd hebben. Veel MBO'ers zijn serieus zwaar relaxed om mee te ouwehoeren en zijn vaker recht voor hun raap dan mensen met een hogere opleiding. Die laatste zijn vaak in mijn beleving terughoudender of willen sowieso niks met je te maken hebben omdat je zelf geen hoge opleiding hebt afgerond.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef bijdehand het volgende:
Die hele discussie is zo dom als wat. Er zijn weinig mensen die weg te denken zijn uit de samenleving. Daarom heet het ook een fucking samenleving. Ik zou geen vuilnisman willen worden, maar zonder vuilnismannen wordt het overal een troep, we hebben ze nodig, ik kijk niet op ze neer. Dan krijg je dit soort reclames waarvan ik eenop m'n hoofd krijg en me dan ga bedenken dat ik op mbo'ers neer moet kijken omdat er klaarblijkelijk iets mis is met ze, anders hoeven die reclameboodschappen nergens te hangen.
Mijn opleiding komt zelden ter sprake, op z'n hoogst dat ze vragen welke universitaire studie ik heb gedaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kijk neer op hoe mensen handelen, niet op wat ze geleerd hebben. Veel MBO'ers zijn serieus zwaar relaxed om mee te ouwehoeren en zijn vaker recht voor hun raap dan mensen met een hogere opleiding. Die laatste zijn vaak in mijn beleving terughoudender of willen sowieso niks met je te maken hebben omdat je zelf geen hoge opleiding hebt afgerond.
Tijdje terug gedm't met een griet, haar vragen:quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn opleiding komt zelden ter sprake, op z'n hoogst dat ze vragen welke universitaire studie ik heb gedaan
Serieus, wat voor mensen leer jij kennenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:
Die laatste zijn vaak in mijn beleving terughoudender of willen sowieso niks met je te maken hebben omdat je zelf geen hoge opleiding hebt afgerond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |