SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Leuk!!! Wat gaan jullie doen? Naast elkaar dan uiteraardquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef bijdehand het volgende:
Over emmers vol zaad gesproken; ik ga morgen met S. afspreken
Weet ik niet. Ik ga niks voorstellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leuk!!! Wat gaan jullie doen? Naast elkaar dan uiteraard
Neem je je emmers mee?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef bijdehand het volgende:
Over emmers vol zaad gesproken; ik ga morgen met S. afspreken
Zou kunnen ja, heb ik nietquote:
Nee.quote:
Hoe kan je, als zelfrespecterende jongeman, afspreken met een meisje en dan geen emmers zaad meenemenquote:
Ow, was dat wat ik fout deedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:05 schreef bijdehand het volgende:
Hoe kan je, als zelfrespecterende jongeman, afspreken met een meisje en dan geen emmers zaad meenemen_!
Denk het niet want ook al neem ik die emmers altijd mee, ze moeten niks van me hebbenquote:
Heb ik ook al overwogen, maar ik wil niets dat ik respecteer naaien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
Toch maar homo worden dan, mannen zijn wat minder kieskeurig.
Genoeg mannen die je respect niet verdienen en die kun je dan stevig naaienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik ook al overwogen, maar ik wil niets dat ik respecteer naaien.
Ik penetreer geen meneerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg mannen die je respect niet verdienen en die kun je dan stevig naaien.
Geen respect voor je zakdoekje dus?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik ook al overwogen, maar ik wil niets dat ik respecteer naaien.
Die naai je niet, daar dump je alles inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:48 schreef Devolution het volgende:
[..]
Geen respect voor je zakdoekje dus?
Had ik het maar gedaan. Ik kan niet meer met mezelf leven nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:43 schreef muhahaha het volgende:
Jesus heb je jezelf vervolgens van de brug gegooit of wa?
Dit was je natuurlojk nooit overkomen in onze prachtige stad. Dat een dame je wilde dan he.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Had ik het maar gedaan. Ik kan niet meer met mezelf leven nu
Dat speelde rond een uur of 6quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Drank maakt meer stuk dan je lief is
Haha, het is in Leiden wel een stuk makkelijker dan in Den Bosch jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit was je natuurlojk nooit overkomen in onze prachtige stad. Dat een dame je wilde dan he..
Wat? Jij was toch helemaal niet van de zoentjes?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:10 schreef bijdehand het volgende:
Ik was haar de hele tijd aan het kussen op haar wang, in de kroeg. En toen ze dat bij mij deed draaide ik mijn hoofd. Schuurpapierstoppelbaard
Het waren onschuldige kusjes op de wang, geen zoentjes uit liefdequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Jij was toch helemaal niet van de zoentjes?![]()
![]()
Wel bazengrap, ik deed dat een keer bij de schaamstreek.
Ow, dus dan lukt het wel? Vreemd wel. Vind je zoentjes uit liefde vervelend dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het waren onschuldige kusjes op de wang, geen zoentjes uit liefde
Bij liefde krijg ik altijd zo'n opgesloten gevoel en dat vind ik vervelendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dus dan lukt het wel? Vreemd wel. Vind je zoentjes uit liefde vervelend dan?
Hm, apart wel. Alsof je nergens heen kunt dan ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij liefde krijg ik altijd zo'n opgesloten gevoel en dat vind ik vervelend
Weet ik niet. Weet alleen dat ik het niet wilquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, apart wel. Alsof je nergens heen kunt dan ?
Vreemd wel, altijd al gehad?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Weet alleen dat ik het niet wil
Nee sinds een paar jaarquote:
Dan is het iig geen date!quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg. Stel je voor.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet haar hartje in ieder geval..
Hij wil haar wel maar geen relatie en wel palen maar verder niks en toch wel iets maar geen relatie.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil haar wel maar geen relatie en wel palen maar verder niks en toch wel iets maar geen relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |