SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tyron op 01-02-2013 16:36:11 ]
Altijd lachen, die passeerbeweging van hem: de bal heel ver voor zich uitschieten en er dan keihard achteraan rennen. Deed ik ook altijd in de D'tjes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef Da_Sandman het volgende: Maar met afstand de slechtste man van het veld, de bank, de tribune en het clubhuis: Lukoki
.
Dan weet iedereen meteen weer waarom FdB voor Boerrigter koos op rechts, tja van slecht naar minder slechtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Altijd lachen, die passeerbeweging van hem: de bal heel ver voor zich uitschieten en er dan keihard achteraan rennen. Deed ik ook altijd in de D'tjes.
Als je bij Sana hoge verwachtingen had ligt dat toch aan jezelf, dit is wel van een ander kaliber maar hij komt wel terug van een blessurequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef Danielle94 het volgende:
Heb geen verwachting van hem, bij Sana waren de verwachtingen ook zo hoog en die maakte er ook niks van waar. Natuurlijk is Cuenca van een ander niveau maar toch. We zullen zien als die zondag minuten mag maken.
Ik sprak in het algemeen, niet vanuit mezelf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je bij Sana hoge verwachtingen had ligt dat toch aan jezelf, dit is wel van een ander kaliber maar hij komt wel terug van een blessure
Die komt ook nog wel terug op een redelijk niveau, Sulejmani kreeg 5 jaar om het te laten zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Ik sprak in het algemeen, niet vanuit mezelf.![]()
En als je zag hoe Sana de eerste wedstrijden speelde kon je wel meer verwachten dan wat die daadwerkelijk heeft waar gemaakt.
Klopt, maar Sulejmani..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die komt ook nog wel terug op een redelijk niveau, Sulejmani kreeg 5 jaar om het te laten zien
sulejmani heeft niet zoveel gekost dus het is logisch dat hij 5 jaar kreeg, uiteindelijk maak je toch geen verliesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die komt ook nog wel terug op een redelijk niveau, Sulejmani kreeg 5 jaar om het te laten zien
Was inderdaad zeer scherp en alles ging op doel. Dat heb ik de laatste maanden bij Ajax wel gemist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef Tyron het volgende:
Ik moet nogmaals zeggen dat ik echt verbaasd ben over Siggy zijn (goede) invalbeurt.
Natuurlijk moeten we niet te vroeg juichen, want zelfs Lukoki speelt af en toe goed tijdens een invalbeurt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:25 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Was inderdaad zeer scherp en alles ging op doel. Dat heb ik de laatste maanden bij Ajax wel gemist.
4 wedstrijden, 5 goals dit seizoen.
Onjuist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we niet te vroeg juichen, want zelfs Lukoki speelt af en toe goed tijdens een invalbeurt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Verder was het echt (van beide kanten) een zaadpot zeg, wat een slordig voetbal over en weer.
En Eriksen heeft EEN ding goed gedaan, die bal van de lijn koppen.
Ook onjuist.quote:
Matige speler sowieso, hoewel ik gisteren niet gekeken heb.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Verder was het echt (van beide kanten) een zaadpot zeg, wat een slordig voetbal over en weer.
En Eriksen heeft EEN ding goed gedaan, die bal van de lijn koppen.
Kan, maar dan nog, zo goed hoef je niet te zijn om hier op te vallen, kijk naar Pelle en Guidetti.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:38 schreef valek het volgende:
Die Cuenca is volgens mij niet veel. Heeft al maanden niet gevoetbald. Die gast komt alleen naar Ajax om wat wedstrijdritme op te doen.
Welke speler vind jij eigenlijk wel goed?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Matige speler sowieso, hoewel ik gisteren niet gekeken heb.
Slechter dan Boerrigter of Lukoki kan bijna nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog, zo goed hoef je niet te zijn om hier op te vallen, kijk naar Pelle en Guidetti.
Idd, die waren een partij bagger gisteren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Slechter dan Boerrigter of Lukoki kan bijna niet
Zondag kijken, hij zal wel speelminuten krijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan die Cuenca een beetje ballen? Heb wel van hem gehoord, vooral als FM talent eigenlijk, maar nooit iets gezien.
Hier is vast wel iemand die mijn kennis kan verbreden.
Dat heb ik ook wel een beetje met hem, hij werkt zich wel altijd uit de naadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het echt lullig voor Boerrigter, heb echt sympathie voor hem en ik had hoop dat ie weer een beetje de oude zou worden, maar hij lijkt het echt kwijt te zijn...
Ik vind hem ook vaak lang niet zo slecht als mensen hier zeggen. Vorig jaar was het Blind die niets goed kon doen en nu is dat Derk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje met hem, hij werkt zich wel altijd uit de naad
Heb dit ook wel ja. Zo slecht is Boerrigter ook lang niet altijd. Maar op Fok! papagaait de grote massa elkaar toch altijd na.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vaak lang niet zo slecht als mensen hier zeggen. Vorig jaar was het Blind die niets goed kon doen en nu is dat Derk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zondag kijken, hij zal wel speelminuten krijgen
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 11:51:12Isaac Cuenca debuteert zondag tegen VVV nog niet voor #Ajax. Aanvaller van #Barcelona arriveert dit weekeinde pas in Amsterdam reageer retweet
Ja er zijn hier daarom toch maar een paar mensen die ik hier serieus neem. Die kerel die ieder jaar wel 2 spelers van Barca wil huren bijvoorbeeld we zijn fucking Feyenoord niet kom op zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb dit ook wel ja. Zo slecht is Boerrigter ook lang niet altijd. Maar op Fok! papagaait de grote massa elkaar toch altijd na.
Jij valt gewoon op kleine negertjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nou ik vind boerrigter echt een drama dit seizoen en heb het idee dat enige zelfreflectie ontbreekt bij hem.
Ik heb aan de andere kant wel vertrouwen, ik ben echt een fan van lukoki () en als Frank hem toch constant boven hem blijft verkiezen zal er wel een reden voor zijn. Hopelijk pakt hij de vorm op van voor zijn blessure.
Als ik het goed begrijp is hij vanaf Roda-thuis al 100% inzetbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef MCH het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan die Cuenca? Tegen de tijd hij fit is zal het wel april zijn (en dan zijn we toch al kampioen).
nietsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:41 schreef Ferdii het volgende:
Daley bij definitieve selectie van Nederlands elftal
Even de Vitesse-spelers trollen na de 0-4. Frankiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef badboynova het volgende:
gekke Frank
http://www.nufoto.nl/foto(...)erde-spelersbus.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |