SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tyron op 01-02-2013 16:36:11 ]
Altijd lachen, die passeerbeweging van hem: de bal heel ver voor zich uitschieten en er dan keihard achteraan rennen. Deed ik ook altijd in de D'tjes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef Da_Sandman het volgende: Maar met afstand de slechtste man van het veld, de bank, de tribune en het clubhuis: Lukoki
.
Dan weet iedereen meteen weer waarom FdB voor Boerrigter koos op rechts, tja van slecht naar minder slechtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Altijd lachen, die passeerbeweging van hem: de bal heel ver voor zich uitschieten en er dan keihard achteraan rennen. Deed ik ook altijd in de D'tjes.
Als je bij Sana hoge verwachtingen had ligt dat toch aan jezelf, dit is wel van een ander kaliber maar hij komt wel terug van een blessurequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef Danielle94 het volgende:
Heb geen verwachting van hem, bij Sana waren de verwachtingen ook zo hoog en die maakte er ook niks van waar. Natuurlijk is Cuenca van een ander niveau maar toch. We zullen zien als die zondag minuten mag maken.
Ik sprak in het algemeen, niet vanuit mezelf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je bij Sana hoge verwachtingen had ligt dat toch aan jezelf, dit is wel van een ander kaliber maar hij komt wel terug van een blessure
Die komt ook nog wel terug op een redelijk niveau, Sulejmani kreeg 5 jaar om het te laten zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Ik sprak in het algemeen, niet vanuit mezelf.![]()
En als je zag hoe Sana de eerste wedstrijden speelde kon je wel meer verwachten dan wat die daadwerkelijk heeft waar gemaakt.
Klopt, maar Sulejmani..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die komt ook nog wel terug op een redelijk niveau, Sulejmani kreeg 5 jaar om het te laten zien
sulejmani heeft niet zoveel gekost dus het is logisch dat hij 5 jaar kreeg, uiteindelijk maak je toch geen verliesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die komt ook nog wel terug op een redelijk niveau, Sulejmani kreeg 5 jaar om het te laten zien
Was inderdaad zeer scherp en alles ging op doel. Dat heb ik de laatste maanden bij Ajax wel gemist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef Tyron het volgende:
Ik moet nogmaals zeggen dat ik echt verbaasd ben over Siggy zijn (goede) invalbeurt.
Natuurlijk moeten we niet te vroeg juichen, want zelfs Lukoki speelt af en toe goed tijdens een invalbeurt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:25 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Was inderdaad zeer scherp en alles ging op doel. Dat heb ik de laatste maanden bij Ajax wel gemist.
4 wedstrijden, 5 goals dit seizoen.
Onjuist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we niet te vroeg juichen, want zelfs Lukoki speelt af en toe goed tijdens een invalbeurt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Verder was het echt (van beide kanten) een zaadpot zeg, wat een slordig voetbal over en weer.
En Eriksen heeft EEN ding goed gedaan, die bal van de lijn koppen.
Ook onjuist.quote:
Matige speler sowieso, hoewel ik gisteren niet gekeken heb.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Verder was het echt (van beide kanten) een zaadpot zeg, wat een slordig voetbal over en weer.
En Eriksen heeft EEN ding goed gedaan, die bal van de lijn koppen.
Kan, maar dan nog, zo goed hoef je niet te zijn om hier op te vallen, kijk naar Pelle en Guidetti.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:38 schreef valek het volgende:
Die Cuenca is volgens mij niet veel. Heeft al maanden niet gevoetbald. Die gast komt alleen naar Ajax om wat wedstrijdritme op te doen.
Welke speler vind jij eigenlijk wel goed?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Matige speler sowieso, hoewel ik gisteren niet gekeken heb.
Slechter dan Boerrigter of Lukoki kan bijna nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog, zo goed hoef je niet te zijn om hier op te vallen, kijk naar Pelle en Guidetti.
Idd, die waren een partij bagger gisteren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Slechter dan Boerrigter of Lukoki kan bijna niet
Zondag kijken, hij zal wel speelminuten krijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan die Cuenca een beetje ballen? Heb wel van hem gehoord, vooral als FM talent eigenlijk, maar nooit iets gezien.
Hier is vast wel iemand die mijn kennis kan verbreden.
Dat heb ik ook wel een beetje met hem, hij werkt zich wel altijd uit de naadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het echt lullig voor Boerrigter, heb echt sympathie voor hem en ik had hoop dat ie weer een beetje de oude zou worden, maar hij lijkt het echt kwijt te zijn...
Ik vind hem ook vaak lang niet zo slecht als mensen hier zeggen. Vorig jaar was het Blind die niets goed kon doen en nu is dat Derk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje met hem, hij werkt zich wel altijd uit de naad
Heb dit ook wel ja. Zo slecht is Boerrigter ook lang niet altijd. Maar op Fok! papagaait de grote massa elkaar toch altijd na.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vaak lang niet zo slecht als mensen hier zeggen. Vorig jaar was het Blind die niets goed kon doen en nu is dat Derk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zondag kijken, hij zal wel speelminuten krijgen
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 11:51:12Isaac Cuenca debuteert zondag tegen VVV nog niet voor #Ajax. Aanvaller van #Barcelona arriveert dit weekeinde pas in Amsterdam reageer retweet
Ja er zijn hier daarom toch maar een paar mensen die ik hier serieus neem. Die kerel die ieder jaar wel 2 spelers van Barca wil huren bijvoorbeeld we zijn fucking Feyenoord niet kom op zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb dit ook wel ja. Zo slecht is Boerrigter ook lang niet altijd. Maar op Fok! papagaait de grote massa elkaar toch altijd na.
Jij valt gewoon op kleine negertjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nou ik vind boerrigter echt een drama dit seizoen en heb het idee dat enige zelfreflectie ontbreekt bij hem.
Ik heb aan de andere kant wel vertrouwen, ik ben echt een fan van lukoki () en als Frank hem toch constant boven hem blijft verkiezen zal er wel een reden voor zijn. Hopelijk pakt hij de vorm op van voor zijn blessure.
Als ik het goed begrijp is hij vanaf Roda-thuis al 100% inzetbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef MCH het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan die Cuenca? Tegen de tijd hij fit is zal het wel april zijn (en dan zijn we toch al kampioen).
nietsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:41 schreef Ferdii het volgende:
Daley bij definitieve selectie van Nederlands elftal
Even de Vitesse-spelers trollen na de 0-4. Frankiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef badboynova het volgende:
gekke Frank
http://www.nufoto.nl/foto(...)erde-spelersbus.html
wat een onzinquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nietsaan, alleen maar kans op vermoeidheid en blessures voor zo'n nutteloze oefenpot.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef badboynova het volgende:
gekke Frank
gekke Frank
gekke Frank
gekke Frank
Frankquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Even de Vitesse-spelers trollen na de 0-4. Frankie
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nou ik vind boerrigter echt een drama dit seizoen en heb het idee dat enige zelfreflectie ontbreekt bij hem.
Heldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef badboynova het volgende:
gekke Frank
haha oke zo kan je het ook zien, ik zie het meer als een opsteker voor blind dat hard werken wordt beloondquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nietsaan, alleen maar kans op vermoeidheid en blessures voor zo'n nutteloze oefenpot.
haha even die gefrustreerde spelers van vitesse uitlachenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef badboynova het volgende:
gekke Frank
Heb je Sierd nooit gehoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef Catch22- het volgende:
Koewenka (met een heel korte 'oe')
volgens schoonzusje
Hier dan, voor het plakboek:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
haha even die gefrustreerde spelers van vitesse uitlachen
*loopt bus in* "mannen goed gevoetbalt!1!1!!.... oh verkeerde bus haha" *loopt bus uit*
Ja Sierdje is wel een goed referentie voor het uitspreken van namen.quote:
Ook wel terecht nu, hij is niet minder dan die anderen op de lb momenteel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef FiliusDeorum het volgende:
Wie had dat ooit gedacht. Daley in oranje
Voor een speler als Blind zijn wedstrijden tegen tegenstanders van het formaat Italië alleen maar mooie leermomenten. Dan is Oranje wel nuttig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die interlands kunnen me geen reet interesseren.
Siggyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik mis toch wel zo'n speler als Suarez en Vertonghen in de huidige selectie
Siemp heeft het ergens wel in zich. Maar dat komt er maar niet uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik mis toch wel zo'n speler als Suarez en Vertonghen in de huidige selectie
Dat is ook wel zo maar er is op dit moment geen een speler zoals bijvoorbeeld Suarez waar je van te voren al van weet dat hij gaat schitteren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Siemp heeft het ergens wel in zich. Maar dat komt er maar niet uit.
En Fischer kan natuurlijk zo'n baasje worden.
quote:Cuenca moet De Boers probleem rechtsvoor oplossen
Frank de Boer vindt het logisch dat Isaac Cuenca tijdelijk Ajax komt versterken. Cuenca is een rechtsbuiten en juist op die positie kan de Ajaxtrainer wat creativiteit gebruiken. Vandaar dat werd besloten bij Barcelona aan te kloppen.
Testen
Er werden dit seizoen al diverse rechtsbuiten uitgeprobeerd, maar eigenlijk voldeed geen van allen. Miralem Sulejmani mag vertrekken, Jody Lukoki kan hard rennen, maar is niet constant en Derk Boerrigter is het ook redelijk kwijt.
"Het is niet voor niks dat ik verschillende spelers op rechtsbuiten heb geprobeerd. Daar ligt een probleem en dat moet opgelost worden," legt De Boer uit. "We doen bovendien nog mee aan drie competities, dus een beetje luxe voor al die wedstrijden kan geen kwaad."
Cuenca kan eventueel ook vanaf links spelen, maar Ajax heeft behoefte aan een rechtspoot. De aanvaller van Barcelona is een tijdje geblesseerd geweest aan zijn knie, maar is inmiddels - na een kleine terugslag - helemaal fit verklaard.
De Boer hield zelfs de optie open om Cuenca tegen VVV-Venlo al 45 minuten in te zetten, maar de Catalaan komt dit weekeinde pas naar Amsterdam. Dat is geen optie meer. Maakt ook niet uit, dan wachten we wel ff. Cuenca zelf geeft hoog op over Ajax.
"Ik maak het seizoen af in Nederland en ben blij met deze kans. Hopelijk ben ik het waard om voor een club met een grote historie als Ajax uit te komen. Ik kom naar Ajax omdat ik speeltijd nodig heb. Ondanks een kleine terugslag voel ik me goed," meldt Cuenca in Catalaanse media.
"Als ik bij Barcelona blijf, speel ik hooguit de slotfases van wedstrijden. Terwijl ik me klaar voel voor meer. Ik ben een tijdje geblesseerd geweest en wil mezelf graag testen bij Ajax."
quote:'Cuenca heeft goede passeerbeweging'
Ajax-scout Tonnie Bruins-Slot geeft in De Telegraaf zijn visie op de 21-jarige aanvaller Isaac Cuenca, die donderdag door Ajax van FC Barcelona werd gehuurd.
'Isaac heeft een goede passeerbeweging, dreiging in de actie en houdt desondanks het overzicht in het vervolg of eindpassing. Daarnaast heeft hij ook een neusje voor doelpunten', vertelt Bruins-Slot. 'Hij is een stijlvolle, elegante voetballer, een echte Ajax-speler. Isaac kan zeker een verrijking voor de eredivisie zijn.'
De scout vroeg diverse mensen van FC Barcelona naar hun mening over Cuenca. 'José Maria Bakero, Txiki Begiristain, Andoni Zubizarreta en Pep Guardiola gaven me allemaal aan dat het een groot talent is.'
Cuenca kwam al zestien keer uit voor het eerste van FC Barcelona en debuteerde al in de Champions League. 'Het is leuk dat er nu eens geen Nederlands talent van Nederland naar Spanje gaat, maar de omgekeerde weg bewandeld. Dit is een mooie doorbraak in de relatie tussen FC Barcelona en Ajax en dat is een felicitatie waard aan Frank de Boer en Marc Overmars.'
De aanvaller is blij met Ajax. 'Als ik bij Barcelona was gebleven, dan had ik waarschijnlijk alleen maar tijdens het slot van de competitie gespeeld. Dan zou alles al zijn beslist. Ik ben blij met deze kans en hoop mezelf te kunnen meten bij een club met een historie zoals die van Ajax.'
quote:Frank de Boer: 'Hij is volledig fit, heeft afgelopen week nog een oefenduel met FC Barcelona gespeeld'
Tegen NUsport zegt de oefenmeester: 'Onder Josep Guardiola kon hij bij Barcelona altijd op een plek in de selectie rekenen. Hij heeft vorig seizoen zeventien competitiewedstrijden gespeeld. Cuenca is een snelle en slimme voetballer, die zowel links als rechts voorin uit de voeten kan.'
Ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:33 schreef Ferdii het volgende:
kan hij nog ingezet worden in europa trouwens?
Hij maakt verkeerde vriendjes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Eerste groepstraining van Dejan Meleg.
Landgenoot, kan hem alles uitleggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hij maakt verkeerde vriendjes.
quote:Cuenca: "I chose the Ajax system for their football game and they do and the Dutch league. Took the decision before yesterday"
Cuenca: "I spoke to Jordi Roura, with Tito yet, he said he respected my decision."
Cuenca: "On Sunday afternoon I'm going to Holland.'m Already 100% recovered from my injury"
Cuenca: "I had more offers from clubs.'s A privilege, and I feel very good player. But to receive the Ajax call I decided to go there"
Cuenca: "The important thing is to play, to have minutes. I feel really good about the knee."
Mooie engelse volzinnen. wordt nog lastig communiceren met die jongen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Landgenoot, kan hem alles uitleggen.
[..]
Komt uit google translate dit. Frank de Boer kan Spaans.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Mooie engelse volzinnen. wordt nog lastig communiceren met die jongen.
Fischer heeft nu al meer swag dan Greg in zijn goede dagen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Eerste groepstraining van Dejan Meleg.
BS Greg is koning Swaggaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Fischer heeft nu al meer swag dan Greg in zijn goede dagen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Landgenoot, kan hem alles uitleggen.
[..]
Dus.....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt net of ik hier een vrouw zie.
Twijfels of ik volgend jaar nog een SCC neem / kan betalen..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt net of ik hier een lelijke vrouw zie.
komen de hormoontjes op?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo krijg je een stijfje van haar dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
ad.nlquote:Ajax begint zondag in Limburg bij VVV-Venlo aan een reeks van vier duels die volgens trainer Frank de Boer de volle buit moet opleveren. De titelverdediger speelt daarna tegen Roda JC (thuis), RKC (uit) en ADO Den Haag (thuis). 'We moeten in die serie 12 punten halen. Als dat lukt hebben we een goede uitgangspositie voor de titel als we nadien bij FC Twente op bezoek gaan', liet de oud-international vrijdag op de website van Ajax weten.
Frank vind dus dat we van Venlo moeten winnen, een gewaagde maar met name een verrassende uitspraak.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En stonden we meer punten achter tocH?
Komt omdat er vorig jaar meer wedstrijden na de winterstop gespeeld werden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ho, op 5 februari verloren we nog van FC utrecht
goed gezien van je.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat er vorig jaar meer wedstrijden na de winterstop gespeeld werden.
Maar we wonnen de laatste 14 wedstrijden.
Goed werk GGMMquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat er vorig jaar meer wedstrijden na de winterstop gespeeld werden.
Maar we wonnen de laatste 14 wedstrijden.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Eriksen zondag hopelijk op de bank
Omdat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Eriksen zondag hopelijk op de bank
Ja, maar naast Eriksen waren Lukoki en Boerrigter 20x slechter en de Jong deed het niet beter?quote:
Voor lukoki en boerrigter zijn niet echt andere opties, voor eriksen wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar naast Eriksen waren Lukoki en Boerrigter 20x slechter en de Jong deed het niet beter? Iedereen op de bank
Oh ok, dus je vindt dat een Boerrigter keer op keer een 5 mag halen maar doet Eriksen dat dan moet hij maar op de bank en dat terwijl Eriksen vele keren zich heeft bewezen en eigenlijk altijd wel belangrijk was/is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Voor lukoki en boerrigter zijn niet echt andere opties, voor eriksen wel.
De jong speelde niet goed, maar haalt altijd wel minimaal een zesje.
Het gaat ook om inzet. Chrissie loopt er als een laffe tak bij. Heb je die bal gezien van hm bij de cornervlag afgelopen zondag? Hij liet die bal gewoon lopen.. Dat typeert die gozer gewoon.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh ok, dus je vindt dat een Boerrigter keer op keer een 5 mag halen maar doet Eriksen dat dan moet hij maar op de bank en dat terwijl Eriksen vele keren zich heeft bewezen en eigenlijk altijd wel belangrijk was/is.
ok
Blind,Vermeer,De Jong, Toby en Eriksen zijn onomstreden lijkt mequote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
Eriksen op de bankJuist de eerste die ik zou opstellen
Eriksen maakt elke wedstrijd de meeste meters maar loopt er als een laffe tak bij, oke. Ook verdedigd hij altijd goed mee en kopte hij tijdens een corner zelfs de bal weg van de doellijn. Ik geef toe dat Eriksen gister niet goed was, maar toch zag ik hem betrokken zijn bij ongeveer elke aanval.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het gaat ook om inzet. Chrissie loopt er als een laffe tak bij. Heb je die bal gezien van hm bij de cornervlag afgelopen zondag? Hij liet die bal gewoon lopen.. Dat typeert die gozer gewoon.
Maar toch is hij belangrijk voor dit Ajax.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
Eriksen speelt verschrikkelijk op het moment. Zo, het is gezegd.
En dan is hij nog steeds twee vingers in de neus de middenvelder met de meeste kwaliteiten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
Eriksen speelt verschrikkelijk op het moment. Zo, het is gezegd.
Zo, die zijn voorlopig weer even stil.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan is hij nog steeds twee vingers in de neus de middenvelder met de meeste kwaliteiten.
De mensen die nu op hem haten zijn dezelfde mensen die het hardst voor hem staan te juichen als hij het goed doet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo, die zijn voorlopig weer even stil.
Bij Ajax ja. Maar het blijft een naatje speler.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan is hij nog steeds twee vingers in de neus de middenvelder met de meeste kwaliteiten.
Terug naar oude tijden met een super dynamisch en technisch middenveld die de tegenstander kapot speelt!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt me wel een goed plan om met Schöne,De Jong en Poulsen te spelen die hebben toch allemaal een briljante steekpass en lopen alle gaten dicht.
Daarom gaat hij tijdens de zomer ook naar een topclub.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bij Ajax ja. Maar het blijft een naatje speler.
Ja. Ze zullen in Newcastle blij zijn dat hij de tribune komt versterken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom gaat hij tijdens de zomer ook naar een topclub.
Topclub.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Ze zullen in Newcastle blij zijn dat hij de tribune komt versterken.
Eriksen blijft lekker tot einde contract en gaat dan naar Swansea of zo. Zwaar overschat.quote:
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eriksen blijft lekker tot einde contract en gaat dan naar Swansea of zo. Zwaar overschat.
Ja.quote:
En jij hebt Eriksen niet gevolgd. Gast staat al twee jaar sril en de laatste weken gaat hij zelfs minder spelen dan ooit. Zwaar overschat eeuwig talent. Niveau Bruggink.quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En jij hebt Eriksen niet gevolgd. Gast staat al twee jaar sril en de laatste weken gaat hij zelfs minder spelen dan ooit. Zwaar overschat eeuwig talent. Niveau Bruggink.
Niet zo zeker van. Eriksen was gisteren wéér een van de mindere.quote:
-----Boccaraquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Terug naar oude tijden met een super dynamisch en technisch middenveld die de tegenstander kapot speelt!
negerwatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En jij hebt Eriksen niet gevolgd. Gast staat al twee jaar sril en de laatste weken gaat hij zelfs minder spelen dan ooit. Zwaar overschat eeuwig talent. Niveau Bruggink.
okquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Burrito het volgende:
Ik neem dit hele topic niet meer serieus.
Mensen die Ebecilio beter dan Derk vinden (Derk speelt slecht maar kan veel beter)![]()
Mensen die Eriksen goed vinden spelen (Ja passjes, maar het is niet genoeg voor zo'n talent')![]()
Mensen die potentieel in Sana zien![]()
Mensen die vinden dat Vermeer goed kan meevoetballen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Burrito het volgende:
Mensen die Ebecilio beter dan Derk vinden (Derk speelt slecht maar kan veel beter)![]()
Mensen die Eriksen goed vinden spelen (Ja passjes, maar het is niet genoeg voor zo'n talent')![]()
twitter:FrankRonald1970 twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 22:44:09F: Belangrijk moment voor @gvanderwiel. Zijn eerste doelpunt voor #PSG Lekker Gregory! @PSG_inside http://t.co/7wSyCZ74 reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Burrito het volgende:
Gefeliciteerd, je bent nu al genomineerd voor de award "meeste debiele post van het jaar".quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Burrito het volgende:
Dat klopt. Alleen begint de balans tussen geniale momenten en geklooi steeds negatiever te worden. Ik vind hem dit seizoen stukken minder dan vorig jaar. Snap dan ook niet dat men hem klaar acht voor een stap hoger...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef The_Groove het volgende:
Dit is echt het meest kansloze topic ooit.
Ga lekker allemaal Barcalona of Real Madrid kijken maar blijf alsjeblieft heel heel heel ver wegvan Ajax.
Wat heb ik een grafhekel aan dat type fan zeg. Stelletje glory hunters.
Neem nog een shotjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef The_Groove het volgende:
Ga lekker allemaal Barcalona of Real Madrid kijken maar blijf alsjeblieft heel heel heel ver wegvan Ajax.
De echte supporter is voor de club Ajax, de kleuren, Amsterdam, 433, Cruijff, jeugd, aanvallend voetbal, oude logo, positiespel enz.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef The_Groove het volgende:
Ja idd, want als je mooi voetbal wilt zien moet je niet bij Ajax wezen. Sowieso niet in de Eredivisiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef The_Groove het volgende:
Ik zou Eriksen nog niet afschrijven, maar hij heeft dit seizoen inderdaad ook een aantal matige wedstrijden gespeeld ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:48 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja idd, want als je mooi voetbal wilt zien moet je niet bij Ajax wezen. Sowieso niet in de Eredivisie
En Eriksen zuigt dikke penis dit seizoen ja, zag hem altijd als dik talent maar meneer is blijven steken.
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:52 schreef stoeltafel het volgende:
Heerenveen speler Djuricic rond met FC Twente en zegt Ajax definitief af.
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:08 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen begint de balans tussen geniale momenten en geklooi steeds negatiever te worden. Ik vind hem dit seizoen stukken minder dan vorig jaar. Snap dan ook niet dat men hem klaar acht voor een stap hoger...
Ook een eeuwig talent.quote:
Bron ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:52 schreef stoeltafel het volgende:
Heerenveen speler Djuricic rond met FC Twente en zegt Ajax definitief af.
Ik heb af en toe het idee dat meeste gasten die in de Arena komen allemaal boeren zijn met hun grafaccentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De echte supporter is voor de club Ajax, de kleuren, Amsterdam, 433, Cruijff, jeugd, aanvallend voetbal, oude logo, positiespel enz.
Twente VI watcherquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bron ?
Voetbalzone () vind ik geen bron
Uit de 'provincie' zoals dat heet. En de rest is grachtengordel klap-publiek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat meeste gasten die in de Arena komen allemaal boeren zijn met hun grafaccent
quote:Nice little article updating Cuenca's progress at MD...Said he's gained 3 kgs of muscle mass and has been doing well with his cardio training ahead of rejoining the squad - perhaps end of the month (a few weeks ago, they said end of Nov, begin of December)
quote:Perhaps the best freestyler in the team.
quote:Can't wait for Cuenca's return to see what he can do this season. He and Tello could prove that Neymar is unnecessary.
quote:i would surely prefer him than tello
quote:yes, Cuenca does offer something different as he actually not afraid on going 1on1 and take on defenders, and his crosses. oh dear god how sweet they are.
it's always a joy to see the front-line in good shape and have a real competition for places, still we need Villa, Pedro and Alexis to score more goals and offer all the help they have to Leo (scoring wise).
quote:He's a great dribbler, and does a good job at widening the pitch, but he's lacking some cutting edge as of now
quote:Ceunca's technique is so superior to Pedro's that there isnt even a comparison. But Pedro's workrate and experiece (compared to Isaac) gives him an edge. Cuenca is still very young, he will learn to track back as vigorously as Pedrito.
quote:Tello is a more direct winger and he's a better finisher, but Cuenca has a better technique. Lets wait a few months before we make any judgement about who is better and who will make it at Barca..
quote:Great game by him today I thought.
To me he is like a cross of Pedro and Busquets...
quote:He showed some disturbingly good dribbling skills. I was looking twice if that wasn't actually Messi.
Met zn chick... Goede assquote:very good game by him, playing against harder opponent with bit of pressure on his back
I am looking forward to seeing Pedro - Messi - Cuenca attack in future, it should be deadly
Zat zelf ook een keer Barca te kijken, zag toen een actie waarvan ik dacht dat het Messi was, heel snel tussen 3 spelers door en daarna een steekbal met links, bleek het Cuenca te zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:27 schreef Stiggie het volgende:
Over Cuenca
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Met zn chick... Goede ass
Nu moet je ook niet gaan overdrijvenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zat zelf ook een keer Barca te kijken, zag toen een actie waarvan ik dacht dat het Messi was, heel snel tussen 3 spelers door en daarna een steekbal met links, bleek het Cuenca te zijn
Cuenca gooit Messi dingen los hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nu moet je ook niet gaan overdrijven
Kerel, hij is op rechtsbuiten zo'n beetje vierde keus bij Barca. Het zal ongetwijfeld een aardige voetballer zijn, maar niet van het niveau Messi, zelfs niet van het niveau Affelay.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:11 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Cuenca gooit Messi dingen los hoor
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kerel, hij is op rechtsbuiten zo'n beetje vierde keus bij Barca. Het zal ongetwijfeld een aardige voetballer zijn, maar niet van het niveau Messi, zelfs niet van het niveau Affelay.
Aan die smiley voor m'n post/PI of hoe het ook mag heten, zie je toch dat ik een joke maak? Niet zo serieus nemen. Desalniettemin wordt Ajax met Cuenessi gewoon weer kampioen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
erel, hij is op rechtsbuiten zo'n beetje vierde keus bij Barca. Het zal ongetwijfeld een aardige voetballer zijn, maar niet van het niveau Messi, zelfs niet van het niveau Affelay.
Niet zo vreemd, hij was het hele seizoen geblesseerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]Die stond wel achter hem in de pikorde
Dit dus. Beetje kansloze opmerking van Tarado.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:18 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, hij was het hele seizoen geblesseerd.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit dus. Beetje kansloze opmerking van Tarado.
Bron?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca heeft wel meer gepresteerd in de wedstrijden dat hij speelde dan Appelflap qua assists en goals. Ook nog eens zijn leeftijd daarbij in gedachte houden
Ach laat ze toch, vind het wel grappigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca heeft wel meer gepresteerd in de wedstrijden dat hij speelde dan Appelflap qua assists en goals. Ook nog eens zijn leeftijd daarbij in gedachte houden
Klopt. Maar hij had vorig seizoen wel mazzel met de blessures van Villa en Afellay, anders had hij weinig aan spelen toegekomen denk ik. Denk trouwens dat Cuenca een prima talent is die Ajax best kan gebruiken op het moment, daar niet van.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef Stiggie het volgende:
Stukje van Barcaforumquote:
quote:Cuenca played the cross for the opening goal by Busquets against Chelsea. So he pretty much emulated Afellay's achievement right there. But on top of that he contributed with 4 goals and 8 assists last season while effectively still being a B player. Afellay has only 2 goals and 1 assists to show for in 33 caps for Barcelona.
Je hebt gelijk. Dat is zaligmakend. Daarmee is bewezen dat Immers een betere voetballer is dan Eriksen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat is zaligmakend. Daarmee is bewezen dat Immers een betere voetballer is dan Eriksen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat is zaligmakend. Daarmee is bewezen dat Immers een betere voetballer is dan Eriksen.
Oke, maar we worden wel weer gewoon kampioenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mooi hier. Als het uitkomt dan is het aantal assists en goals tekenend voor kwaliteit, maar als die statistieken tegenvallen bij een Ajax-aanvaller, dan doet het er niet meer toe en gaat het om 'andere dingen'.
Tja, je vroeg er zelf om met die ongefundeerde opmerking over pikorde. Cuenca maakte z'n officiele debuut pas na de blessure van Afellay, en zat voor die blessure geeneens op de bank, daarna wel. Dus lijkt me duidelijk hoe de pikorde was.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach laat ze toch, vind het wel grappig
Cuenca is niet echt iemand die voor de goal gaat maar om dan alsnog op zijn leeftijd al zulke cijfers te hebben en speler bij Barca 1 te zijn vorig seizoen tot zn blessure zegt wel veel. Ze zien ook genoeg talent in hem anders hadden ze wel optie tot koop gegevenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mooi hier. Als het uitkomt dan is het aantal assists en goals tekenend voor kwaliteit, maar als die statistieken tegenvallen bij een Ajax-aanvaller, dan doet het er niet meer toe en gaat het om 'andere dingen'.
Ik zeg niet dat het Messi is ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nu moet je ook niet gaan overdrijven
Nee jouw opmerkingen zijn lekker gefundeerdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dus wat is de conclusie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:39 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tja, je vroeg er zelf om met die ongefundeerde opmerking over pikorde. Cuenca maakte z'n officiele debuut pas na de blessure van Afellay, en zat voor die blessure geeneens op de bank, daarna wel. Dus lijkt me duidelijk hoe de pikorde was.
Denk trouwens dat sindsdien Cuenca wel stappen heeft gemaakt, en Afellay eerder achteruit is gegaan. Hoop dat de blessure van Cuenca geen invloed zal hebben op z'n ontwikkeling verder.
Welke opmerkingen doel je op?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee jouw opmerkingen zijn lekker gefundeerd
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit dus. Beetje kansloze opmerking van Tarado.
Dat is zomaar een optie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Oke, maar we worden wel weer gewoon kampioen
Die voorzet van afellay op messi in cl tegen real telde voor 10quote:
Trouwens als statistieken niet boeiend zouden zijn, waarom wilde je dan een bron? Omdat je het niet kon geloven. Juistquote:
Omdat het een goede manier is om jou te laten beweren dat statistieken belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:53 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Trouwens als statistieken niet boeiend zouden zijn, waarom wilde je dan een bron? Omdat je het niet kon geloven. Juist
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat het een goede manier is om jou te laten beweren dat statistieken belangrijk zijn.
Met als conclusie dat Cuenca kennelijk beter is dan Affelay volgens een redenatie die er voor zorgt dat Immers beter is dan Eriksen. En het mooiste is dat ik het niet eens hoef te beweren. Dat doen jullie hier gewoon zelf.
Afellay.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kerel, hij is op rechtsbuiten zo'n beetje vierde keus bij Barca. Het zal ongetwijfeld een aardige voetballer zijn, maar niet van het niveau Messi, zelfs niet van het niveau Affelay.
Klopt alleen niet. Eriksen is betrokken bij 13 doelpunten in 19 wedstrijden, Immers bij 12 in 20 wedstrijden. En dan is Eriksen nog 6 jaar jonger ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat het een goede manier is om jou te laten beweren dat statistieken belangrijk zijn.
Met als conclusie dat Cuenca kennelijk beter is dan Affelay volgens een redenatie die er voor zorgt dat Immers beter is dan Eriksen. En het mooiste is dat ik het niet eens hoef te beweren. Dat doen jullie hier gewoon zelf.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:00 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Klopt alleen niet. Eriksen is betrokken bij 13 doelpunten in 19 wedstrijden, Immers bij 12 in 20 wedstrijden. En dan is Eriksen nog 6 jaar jonger ook.
quote:Ook Liverpool wilde Cuenca
Naar nu blijkt, was Ajax niet de enige club die een oogje op FC Barcelona-speler Isaac Cuenca had. Directeur voetbalzaken Marc Overmars troefde Liverpool af.
Trainer Brendan Rodgers reisde zelfs naar Catalonië om FC Barcelona te bewegen het talent aan Liverpool te verhuren. De Amsterdamse filosofie en warme banden met Overmars en Frank de Boer gaven echter de doorslag voor Ajax te kiezen.
quote:Cuenca in Europa League
De kersverse Ajax-aanwinst Isaac Cuenca (21) is speelgerechtigd in de Europa League. De Amsterdammers meldden de aanvaller gisteren aan bij de UEFA, die het licht op groen zette voor zijn deelname tegen Steaua Boekarest op 14 en 21 februari.
Hoewel Frank de Boer in Emmen na de bekerzege op Vitesse niet uitsloot dat de FC Barcelona-huurling morgen al speelminuten zou maken tegen VVV-Venlo, blijkt dat duel toch te vroeg te komen.
Cuenca meldt zich pas in de loop van dit weekeinde in Amsterdam en zal maandag zijn eerste trainingsarbeid leveren.
Zo kan ie iig niet dezelfde fouten als Sulejmani maken, lijkt mij een goeie jongen.quote:'Ajax deed meer voor Meleg dan nodig'
Winnie Haatrecht benadrukt dat Ajax meer heeft gedaan om Dejan Meleg naar Amsterdam te halen, dan volgens de regelgeving nodig zou zijn. Tegenover AT5 gaat de Nederlandse zaakwaarnemer van de Serviër in op de vreemde gang van zaken rond zijn transfer.
'Er werd gezegd dat hij schimmige mensen om zich heen heeft, maar dat had meer te maken met het druk zetten op de transfer', legt Haatrecht het zogenaamde 'wurgcontract' van Meleg uit. Zijn agent Michael Stankovic zou de komende twintig jaar acht procent van het inkomen van Meleg moeten hebben. 'Die cijfers zijn alleen maar aangedikt want de directeur van Vojdovina wilde meer geld hebben dan nodig was. Ajax heeft sowieso meer gedaan dan nodig was gezien de regelgeving. De hele affaire was een manier om ons in een zwart daglicht te zetten.'
Nu Meleg in Amsterdam is, heeft Haatrecht het druk om het de aanvaller naar de zin te maken. 'Om Dejan zit een heel managementteam en een eigen Servische makelaar. Ik ben aangesteld voor Nederland om hem te helpen. De bedoeling met Dejan is dat hij de eerste twee jaar in een gastgezin gaat komen en dat hij snel Nederlands gaat leren. Ik kreeg gister al een mailtje van hem in het Nederlands. Hij is er intensief mee bezig en we gaan over twee jaar kijken of hij zich heeft ontwikkeld en of hij alles dan zelf kan.'
Nou, die quote over het hele managementteam om hem heen lijkt me eigenlijk niet al te positiefquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo kan ie iig niet dezelfde fouten als Sulejmani maken, lijkt mij een goeie jongen.
Hand van Cruijff is zichtbaar in dezequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax B1 met 2-1 van Feyenoord B1 gewonnen, 2 gols van Ezra Walian. Gols van Walian en Clement.
Inderdaad. Allemaal van die mensen die niets toevoegen, maar wel profiteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, die quote over het hele managementteam om hem heen lijkt me eigenlijk niet al te positief.
Leuke reacties er ook weer onder:quote:FC Barcelona: Why Loaning out Isaac Cuenca Was the Right Decision
Although Barcelona was involved with many rumors during the transfer window, it is not surprising that the club decided not to make moves. The squad it solid and moves were not required.
But La Blaugrana did make one small move in January that was very smart. It was announced hours before the window closed that Isaac Cuenca would be joining Ajax on loan for the remainder of the season, and the move was nothing short of brilliant.
Isaac Cuenca broke into the first team during Pep Guardiola’s final season at Barcelona. His future looked bright, but this summer saw the 21-year-old undergo surgery on his right knee (via fcbarcelona).
The young winger was forced to miss substantial time due to his recovery, but was recently given the green light to return to action.
Cuenca’s future appears to be set with Barcelona, but the club knows that the youngster will need many minutes to make a full return to his best. Without being able to offer him much playing time, the Catalans were adamant that a loan move was needed.
It took until the very last day of the transfer window to convince the young star to leave as it appears he wanted to remain with the club. But Barcelona was finally able to convince him that a loan move was in his best interest.
The move is certainly a wise one for both Barcelona and Cuenca.
For Cuenca, the move will allow him to be a regular part of a first team. The minutes he will receive will most likely see the winger return to his best form, which is exactly what Barcelona will be hoping for.
Ajax are among the best in the world at developing young talent. Cuenca will gain valuable knowledge from the staff of Ajax that will only further his progression to becoming a star for Barcelona.
But the move is also in the favor of Barcelona.
The Catalans were able to send Cuenca out without allowing Ajax to receive an option to buy. This certainly means that after his stint with the Dutch club, Cuenca will return to Barcelona.
The move also allows Barcelona to not have to worry about finding minutes for the winger. The Catalans will be able to focus on matters at hand, while Cuenca is able to regain his form without pressure on his shoulders.
For both club and player, the move is a win-win.
Fans should expect Cuenca to make a full recovery and return to Barcelona in the summer. He appears to have a future at the club and this move is absolutely moving forward in the right direction.
Cules should keep a close eye on his time at the Dutch outfit, as Cuenca is likely to be a star. His time with Ajax will show everyone what potential he truly has and if he is destined to be another La Masia star for Barcelona. http://bleacherreport.com(...)s-the-right-decision
quote:All in all, a great move for everyone involved. Ajax gets one of Barcelona's brightest young talents for a bit, and Cuenca gets to find his rhythm again at a fantastic club.
It really cannot be understated how great it is that Cuenca is going to Ajax too. A great club with a great history of turning out and developing good players. (Just look at the amount of great Dutch talent to come out of their academies recently.) They play a version of Total Football too, so it'll be a bit easier for Cuenca to adjust both there and when he comes back to Barcelona.
quote:This guy is my favorite youngster along with Montoya, and i totally agree this was the right move, he will get playing time, and not just anywere, but in holand, were they play with our philosophy, and most importantly, they dont have a buying option, so he is coming back, i think the last part is what kept Valencia from sealing the deal, as they wanted to be greedy and keep him.
I'm so gonna watch Ajax games for the remender of the season.
quote:Bad move by Tito. Tito is not as in tune with the youth. He can't be perfect. And the loan will work out, Ajax is the right club. This kid is truly a unique talent ... maybe the best natural 'crosser' on earth.
Een volwassen reactie. Mooi om te zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Messi kan nooit een echte topper worden zoals cuenca. Deze tijd bij Ajax zal hem vormen voor de rest van zijn carrière.
Ik dacht altijd dat jij maar een raar trolletje was. Het verrast me te zien dat je er toch wel kijk op hebt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Messi kan nooit een echte topper worden zoals cuenca. Deze tijd bij Ajax zal hem vormen voor de rest van zijn carrière.
Mee eens. Een Hagi kijkt niet voor niks met jaloezie tegen een Chivu aan voor zijn tijd bij Ajaxquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mooi om te zien dat u waardering heeft voor mijn gefundeerde analyses.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij maar een raar trolletje was. Het verrast me te zien dat je er toch wel kijk op hebt.
Ik zie hem nog steeds liever in Engeland dan in Italië. Het voetbal daar wordt steeds minder en in Engeland word je zwaar gewaardeerd. Mooiste en beste competitie van de wereld.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef Stiggie het volgende:
Coach van AS Roma ontslagen! Hopelijk wat perspectief voor Steekie
Als je daar zo opzichtig faalt zit je ook gewoon op het bankie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds liever in Engeland dan in Italië. Het voetbal daar wordt steeds minder en in Engeland word je zwaar gewaardeerd. Mooiste en beste competitie van de wereld.
Toch zie ik hem liever keepen dan op het bankie. Anders staat Vermeer straks standaard op doel in Oranje en dan heb ik toch echt liever Steekiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je daar zo opzichtig faalt zit je ook gewoon op het bankie.
Krul en ook Vorm staan wel wat hoger in de pikorde dan het neefje van Menzo hoop ik toch.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:11 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Toch zie ik hem liever keepen dan op het bankie. Anders staat Vermeer straks standaard op doel in Oranje en dan heb ik toch echt liever Steekie
Volgens mij niet bij Louisquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Krul en ook Vorm staan wel wat hoger in de pikorde dan het neefje van Menzo hoop ik toch.
Krul kreeg zelfs de voorkeur boven Stekelenburg dus dat zit wel goed.quote:
Dat was voor de blessure van Krullie. Daarna heeft ie gezegd dat hij vond dat Krul nog niet op zn oude niveau was. Dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Krul kreeg zelfs de voorkeur boven Stekelenburg dus dat zit wel goed.
Maar Eriksen is zo slecht. Die moet gewoon op de bank. Lekker terugzetten naar Jong Ajax.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef Ludachrist het volgende:
Eriksen blijkt effectief? Laat Tyron het niet horen, dan heeft hij weer een nieuw wapen in zijn verdediging.
Eriksen is, zelfs als hij zo speelt, waarschijnlijk de belangrijkste middenvelder van Ajax.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar Eriksen is zo slecht. Die moet gewoon op de bank. Lekker terugzetten naar Jong Ajax.
Wat een koekebakker.
Niet zo verassend. Hoop zo dat hij nog een jaartje of 2 blijft, dan kan de Jong weg en kunnen Eriksen en Schone met Andersen en Meleg aan de slag.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:02 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-hem-ook-nodig.dhtml
Dan is Eriksen ook al weg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet zo verassend. Hoop zo dat hij nog een jaartje of 2 blijft, dan kan de Jong weg en kunnen Eriksen en Schone met Andersen en Meleg aan de slag.
10 namen zijn wel zeker ja. Hoesen of Poulsen speelt, de Jong dan op het middenveld of spits.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:53 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
vermoedelijke opstelling tegen VVV?
De Jong dus geen last van die omgeklapte voet tegen vitessequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
10 namen zijn wel zeker ja. Hoesen of Poulsen speelt, de Jong dan op het middenveld of spits.
Sinds wanneer heeft de Volkskrant verstand van voetbal / sport ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:02 schreef Gramulanion het volgende:
Beste krant van Nederland.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de Volkskrant verstand van voetbal / sport ?
twitter:barcastuff twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 13:37:46Roura: "The transfer of Cuenca was done last minute. He wanted to play more. Talked with Tito and we decided Ajax was the best option." reageer retweet
twitter:barcastuff twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 14:41:00Isaac Cuenca this morning took part in his last training seassion before joining Ajax on loan until the end of the season #fcblive [fcb] reageer retweet
twitter:barcastuff twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 19:18:26Tw Bartra: "Good luck, @CuencaIsaac. Great friend and teammate since we were 8. Wish you the best at Ajax! http://t.co/41WGx2gG" reageer retweet
twitter:barcastuff twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 21:03:54Tw Pinto: "Best wishes to 'freestyle' @cuencaisaac, hope it will go great. See you at the finish line!!! ;P http://t.co/btTku1OQ" reageer retweet
wat een cijferneuken is ditquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:02 schreef Gramulanion het volgende:
Flink rouleren als tegen Vitesse. Doel ik met name op het middenveld en de backs.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
Sigthorsson en Serero terugBoilesen over een maandje misschien? Rest heel blijven. Geeft Frank tenminste wat opties. Drukke programma grootste bedreiging voor de landstitel vrees is.
Vermeer moet deze zomer weg, 3 jaar op het bankje is iets te lang.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:22 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Flink rouleren als tegen Vitesse. Doel ik met name op het middenveld en de backs.
Trouwens echt props voor Cillessen. Elke training volle inzet en een smile.
5 duels, 0 goals tegen.
Boilesen zal nog wel wat langer duren, gaat het bij Jong Ajax rustig opbouwen met 30 minuten, 60 minuten enzovoort.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
Sigthorsson en Serero terugBoilesen over een maandje misschien? Rest heel blijven. Geeft Frank tenminste wat opties. Drukke programma grootste bedreiging voor de landstitel vrees is.
Klopt. 16 januari: "Het gaat erg goed, ik heb geen probleem meer met de achterkant van mijn dij. Ik train met het eerste elftal en volg mijn speciale programma. In twee weken komt dat ten einde en zal ik met wedstrijden kunnen beginnen bij Jong Ajax. Ik zal daar tenminste vier duels meespelen bij de beloften, beginnend met een half uur."quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Boilesen zal nog wel wat langer duren, gaat het bij Jong Ajax rustig opbouwen met 30 minuten, 60 minuten enzovoort.
Goed gezien. De Jong, Eriksen, Blind en van Rhijn zijn de veldspelers met de meeste minuten in de benen. Vooral Eriksen en de Jong zouden eigenlijk eens een speeldag uit moeten kunnen zitten. Roda- en of ADO-thuis?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:22 schreef tammepiet het volgende:
Flink rouleren als tegen Vitesse. Doel ik met name op het middenveld en de backs.
Die Cilissen heeft z'n carrière echt keihard verkracht. Had gewoon bij NEC moeten blijven om lekker te spelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vermeer moet deze zomer weg, 3 jaar op het bankje is iets te lang.
[..]
Boilesen zal nog wel wat langer duren, gaat het bij Jong Ajax rustig opbouwen met 30 minuten, 60 minuten enzovoort.
Een 23 jarige speler halen om te verhuren? Zie hem voorlopig niet als een versterking.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef tammepiet het volgende:
Marko Veijinovic, ik zeg in juni transfervrij ophalen en verhuren. Heeft het wel in zich.
gewoon op het internet kijken aldus blindquote:Alderweireld blij met 'Siggy' en Cuenca
Toby Alderweireld heeft zin om samen met Kolbeinn Sigthórsson en Isaac Cuenca op het veld te staan. De Belg is er van overtuigd dat de weer fitte IJslander en de kortstondige aankoop kwaliteit geven aan Ajax.
'Kolbeinn is een echte spits, erg gretig. Danny Hoesen trouwens ook, dat zie je aan de goal die hij maakt. Kolbeinns terugkeer geeft ons meer mogelijkheden voorin. Maar laten we niet meteen de polonaise dansen. Hij is er een tijdje uit geweest. Een halfuur invallen kan ook al genoeg zijn; Kolbeinn is beweeglijk en als hij de ruimte krijgt, scoort hij gemakkelijk', zegt Alderweireld over 'Siggy'.
Maar ook Cuenca kan rekenen op hoopvolle woorden. 'Daley Blind zei dat ik op internet moest kijken. Ik ben benieuwd. Iemand met zijn kwaliteiten kunnen we altijd gebruiken. Als een speler van Barcelona naar Ajax komt, dan zal het wel goed zijn. Ik ken Cuenca nog niet, maar verwacht dat hij wel tegen een bal kan trappen. Het zou mooi zijn als hij de nieuwe Messi wordt, want de echte komt vast niet op huurbasis naar Ajax.'
die wordt later hoofd scoutingquote:Op zondag 3 februari 2013 01:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gewoon op het internet kijken aldus blind
en hoofdtrainer, assistent, technisch directeur, hoofd jeugdopleiding, technisch manager net zoals zijn vaderquote:
Lijkt me niet als Trouw tot de beste krant van Europa is verkozen. Daarbij is de Volkskrant ook gewoon een links-indoctrinatieblad.quote:
Ik denk niet dat deze opstelling goed wordt gekeurd door de spelleiding.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:49 schreef tammepiet het volgende:
Vermeer, vRhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Schone, Poulsen, Eriksen, Boerrigter, De Jong, Fischer.
Klopt, Moisander ontbreektquote:Op zondag 3 februari 2013 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze opstelling goed wordt gekeurd door de spelleiding.
Was ook de verwachting tegen Vitesse. Net zoals heel Eindhoven PSV over PEC Zwolle zag denderen. De huid niet verkopen voor de beer geschoten want met dat resultaat koop je ook niets.quote:
Vitesse is toch wel van een ander kaliber en tegen hun werd het gewoon weggegeven, met normale concentratie vandaag wordt het een eenvoudige overwinning.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Was ook de verwachting tegen Vitesse. Net zoals heel Eindhoven PSV over PEC Zwolle zag denderen. De huid niet verkopen voor de beer geschoten want met dat resultaat koop je ook niets.
Tsja, normale concentratie is soms iets te veel gevraagd voor de boys aangezien ze dit jaar al zeer vaak een ruime voorsprong uit handen hebben gegeven..quote:Op zondag 3 februari 2013 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vitesse is toch wel van een ander kaliber en tegen hun werd het gewoon weggegeven, met normale concentratie vandaag wordt het een eenvoudige overwinning.
We gaan het zien, ze zijn al sinds gisteravond in Venlo dus er zijn geen excusesquote:Op zondag 3 februari 2013 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, normale concentratie is soms iets te veel gevraagd voor de boys aangezien ze dit jaar al zeer vaak een ruime voorsprong uit handen hebben gegeven..
Excuses om van VVV te verliezen zijn er inderdaad nooit, zeker niet het huidige VVVquote:Op zondag 3 februari 2013 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze zijn al sinds gisteravond in Venlo dus er zijn geen excuses
Klopt, gister al maar kvond m een beetje sloom en maar 3* skillsquote:Op zondag 3 februari 2013 11:10 schreef tammepiet het volgende:
Cuenca toegevoegd aan selectie Ajax door Fifa. 75 algemeen.
Half 4 begint de 2e helftquote:Op zondag 3 februari 2013 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Excuses om van VVV te verliezen zijn er inderdaad nooit, zeker niet het huidige VVVHalf vier gaan we het zien
Boerrigter is 76 dus dat zegt niet zo veelquote:Op zondag 3 februari 2013 11:10 schreef tammepiet het volgende:
Cuenca toegevoegd aan selectie Ajax door Fifa. 75 algemeen.
Natuurlijk, betekent dat de echte zwakke plek in het elftal waarschijnlijk eindelijk goed ingevuld gaat worden.quote:
Veel slechter kan het inderdaad niet. Ken die Cuenca alleen niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk, betekent dat de echte zwakke plek in het elftal waarschijnlijk eindelijk goed ingevuld gaat worden.
Ah ok. Ben benieuwd wat hij er van gaat bakken.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:57 schreef BrokenArrow het volgende:
Cuenca speelde vorig jaar de halve finale tegen chelsea de 2de wedstrijd
Ja hij was echt doorgebroken onder Guardiola, alleen door die blessure komt hij er nu niet meer aan te pas.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:57 schreef BrokenArrow het volgende:
Cuenca speelde vorig jaar de halve finale tegen chelsea de 2de wedstrijd
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 03-02-2013 om 13:06:53Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Denswil, Blind, Schöne, Poulsen, Eriksen, Lukoki, De Jong, Fischer. #vvvAJA #AJAX reageer retweet
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:08 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 03-02-2013 om 13:06:53Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Denswil, Blind, Schöne, Poulsen, Eriksen, Lukoki, De Jong, Fischer. #vvvAJA #AJAX reageer retweet
Topopstellingquote:Op zondag 3 februari 2013 13:08 schreef Tarado het volgende:
Denswil <> Moisanderquote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Pedroso het volgende:
Veltman geblesseerd ? Anders zou Frank 'm toch wel opstellen, is erg gecharmeerd van hem. Of is de fout tegen Vitesse hem voor vandaag fataal geworden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |