The body's not even cold yet!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:46 schreef Bart het volgende:
Goed topic dit. Misschien wel tijd voor een nieuwe OP?
Get over it.quote:
Rigoureus afkicken helpt het beste. Eindeloos blijven hangen in die oude OP wordt het niet beter van.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar Bart, ik kan er niet mee omgaan!
*kras*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Rigoureus afkicken helpt het beste. Eindeloos blijven hangen in die oude OP wordt het niet beter van.
Altijd wel ergensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef Puala het volgende:
Zo, ik ben wel toe aan een shot alcohol. Is het al 5 uur?
Flink in de pijnstillers gaan hangen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:54 schreef Ynske het volgende:
k doe mn best
iig wel geslapen vannacht, nu wel hoofdpijn maar goed, k houd t in de gaten
Het is al 6 uur na 5 uurquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef Puala het volgende:
Zo, ik ben wel toe aan een shot alcohol. Is het al 5 uur?
zit ik nu iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Flink in de pijnstillers gaan hangen hoor
HIER IS DAT FEESTJE!!quote:
k heb de vieze praat gewoon gemistquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef Takaiki het volgende:
Zo die vieze praat van de laatste dagen nog in het geheugen zou ik zeggen een Project XXX feestje![]()
Ik logeerde een keer met mijn broer bij opa en oma en we lagen op 1 kamer in een stapelbed: hij bovenste ik onderste bed. Op een gegeven moment:quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als er iemand naast ligt...en dan heel voorzichtig een wapper doen met het dekbed
Je mag mij wel Takkewijf noemen, ik ben een vrouwtjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef sp3c het volgende:
jammer eigenlijk dat je niet met een vrouw getrouwd bent want dan konden we dr met zijn alle Takkewijf noemen
Takkeman doet toch niet hetzelfde in mijn hoofd en takkebroer registreert al helemaal niet als iets grappigs
kom je me halen?quote:
Takke heeft ook een keer bij mij gelogeerd. Na een feestje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik logeerde een keer met mijn broer bij opa en oma en we lagen op 1 kamer in een stapelbed: hij bovenste ik onderste bed. Op een gegeven moment:
Ik: 'snifsnif'
Broer: 'grinnik'
Ik: GATVERDAMME!![]()
Broer: Whahaha!![]()
Ik: Ben je dood van binnen man?![]()
Broer: Hahahah (wappert door met het dekbed)
Ik: *raam openzet*
Gaat zo effe door, komt mijn vader kijken waarom we zo aan het lachen zijn:
'Wat zijn julli....GATVERDAMME!!'
Wij: Whahaha!!![]()
![]()
Exit vader en Takke, ben maar op de bank gaan liggen
Of helemaal nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke heeft ook een keer bij mij gelogeerd. Na een feestje.![]()
Vertel jij het of zal k mijn versie geven?
Niet?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Als jij het niet wil, dan doe ik het niet.Al weet ik niet of alcohol op een meet mij niet te loslippig maakt.
![]()
Billen. Branden. Blaren!
Misschien helpt het als Steve dan zijn gummibeertjes meeneemt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende meet takke en cat aan een alcoholinfuus en dan een overhoring![]()
!
Jij wil nog zo'n zoenfoto met een vrouw?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende meet takke en cat aan een alcoholinfuus en dan een overhoring![]()
!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:30 schreef sp3c het volgende:
ik vul het zelf wel in
er was dus een feestje bij Cat22, want Cat22 had wat te vieren ... dr kat was jarig
dus nodigde ze al haar vriendinnen uit en Takkemeisje mocht ook komen maar aan het einde van de avond vol wilde kussengevechten en lesbische sex was bijna iedereen weg, vriendinnen waren weg, man-van-cat22 was al sinds hij van het geplande feestje hoorde sigaretten aan het halen en cat22 was door al de drank zelfs de weg helemaal kwijt
toen moest ons Takkedametje ineens poepen!
geen wcpapier te vinden en toen ging de deur ineens op een kiertje open en er stak een kopje door de deuropening!
het was de Takkekat!
Takkewijf dacht ...![]()
Takkekat dacht ...
Cat22 dacht ...![]()
![]()
![]()
man-van-cat22 dacht ...![]()
sp3c had elders in het land een broodje gemaakt en dacht ...
Ik moest er ook om lachenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:35 schreef sp3c het volgende:
helpt het als ik zeg dat ik er zelf om moet lachen?
ik vind van wel
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:30 schreef sp3c het volgende:
ik vul het zelf wel in
er was dus een feestje bij Cat22, want Cat22 had wat te vieren ... dr kat was jarig
dus nodigde ze al haar vriendinnen uit en Takkemeisje mocht ook komen maar aan het einde van de avond vol wilde kussengevechten en lesbische sex was bijna iedereen weg, vriendinnen waren weg, man-van-cat22 was al sinds hij van het geplande feestje hoorde sigaretten aan het halen en cat22 was door al de drank zelfs de weg helemaal kwijt
toen moest ons Takkedametje ineens poepen!
geen wcpapier te vinden en toen ging de deur ineens op een kiertje open en er stak een kopje door de deuropening!
het was de Takkekat!
Takkewijf dacht ...![]()
Takkekat dacht ...
Cat22 dacht ...![]()
![]()
![]()
man-van-cat22 dacht ...![]()
sp3c had elders in het land een broodje gemaakt en dacht ...
Freddie roltquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Muis006 het volgende:
One dream, one soul, one priiiiiiiiize one goal
* Muis006 zingt vol overgave mee
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef Takaiki het volgende:
Kak, bedenk me ineens dat dat feestje al 20 jaar gelee is![]()
*zich oud voelt*
*kraskras*
En Bospoppenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Maar gelukkig kunnen we nog steeds kroegen.
2 dagen ommigawd!quote:
Ik las Bospoepenquote:
Cat en ik poepen ook niet, net als Greys en Oognipquote:
Exact.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Cat en ik poepen ook niet, net als Greys en Oognip
ik las skuunen als skuuuuuuuuuuuuuuuuuuunenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Muis006 het volgende:
Niiiip de skuunen zijn binnen en ze zitten lekker joh
Nejjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik las skuunen als skuuuuuuuuuuuuuuuuuuunen
Waarom altijd Amsterdam en omstreken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:32 schreef Greys het volgende:
Voor de regio-Amsterdammers die donderdagavond nog niets te doen hebben:
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
komt vast welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom altijd Amsterdam en omstreken?![]()
Leuke actie verder hoor, ik weet dat jij er ook weinig aan kunt doen. Maar Den Bosch of Eindhoven zou zoveel zuiderlingen de kans geven om te gaan. Krijg je echt wel een bioscoop mee vol.
En gelukkig ga ik de 9e al met een fokker naar de bioscoop.quote:
Of Steenwijk of Heerenveenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke actie verder hoor, ik weet dat jij er ook weinig aan kunt doen. Maar Den Bosch of Eindhoven zou zoveel zuiderlingen de kans geven om te gaan. Krijg je echt wel een bioscoop mee vol.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En gelukkig ga ik de 9e al met een fokker naar de bioscoop.
Lesbisch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En gelukkig ga ik de 9e al met een fokker naar de bioscoop.
Als ik mag logeren bij jou... Deal!quote:
Cee!quote:
quote:
aaaaahquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cee!![]()
Do you hear the people sing. En zo.
Ja? Yes! Lekker warm ook zeker?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Muis006 het volgende:
Niiiip de skuunen zijn binnen en ze zitten lekker joh
alsof je geen logeerplek in de buurt van amsterdam hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik die dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alsof je geen logeerplek in de buurt van amsterdam hebt
Donderdagavond om 10 uur in Amsterdam????quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:32 schreef Greys het volgende:
Voor de regio-Amsterdammers die donderdagavond nog niets te doen hebben:
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
ow dan ben ik verkeerd geinformeerd, ik dacht dat dat alleen in Amsterdam gebeurdequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet uitsluitend in Amsterdam hoor
Wacht nou maar even de volgende actie af...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa, ik moet alleen fucking vroeg op morgenquote:
Ja.quote:
Maar het is wel voor een goed doel dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Dude.
Hele verhaal is dat ik naar de kunstacademie in Breda wil gaan, maar dan moet ik eerst toegelaten worden dus ik doe de zaterdagacademie. En die zit ook in Den Bosch. En ik moet dan om half 8 de trein hebben
Ja dat wel! Maar mijn creativiteit gaat kapot van vroeg opstaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar het is wel voor een goed doel dus
Ik heb al-tijd mijn whatsapp geluid uit staan, echt altijd. Dus ik ga er altijd van uit dat dat bij anderen ook standaard (quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef Steve het volgende:
Ik hoor mijn telefoon helemaal niet als ik slaap.. Alleen mijn wekker, die wel.
Ik had mijn foon net op trillen staan, want repetitie. Maar ik moet wel bereikbaar zijn voor mijn werk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]Gelukkig maar, van die wekker
Bij mij is het ook mijn wekker. Whatsapp 's nachts hoor ik dus niet want op stil, sms stuurt bijna niemand me meer. Op een enkele verdwaalde FOK!ker na (ik noem geen namen).
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had mijn foon net op trillen staan, want repetitie. Maar ik moet wel bereikbaar zijn voor mijn werk.
Gaat dat ding opeens rammelen!En bleek dat een fb update van ons aller Greys te zijn.
Ik slaap gewoon vroegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al-tijd mijn whatsapp geluid uit staan, echt altijd. Dus ik ga er altijd van uit dat dat bij anderen ook standaard () zo is, stom he
![]()
Ik denk dan altijd 'ach dan zien ze het de volgende ochtend wel maar dan vergeet ik het niet te vragen'.En jij bent meestal zo eind van de avond nog wel wakkert, zo was ik gewend van MSN via CPR soms.
hier wel geluid maar slaap daar gewoon doorheenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al-tijd mijn whatsapp geluid uit staan, echt altijd. Dus ik ga er altijd van uit dat dat bij anderen ook standaard () zo is, stom he
![]()
Ik denk dan altijd 'ach dan zien ze het de volgende ochtend wel maar dan vergeet ik het niet te vragen'.En jij bent meestal zo eind van de avond nog wel wakkert, zo was ik gewend van MSN via CPR soms.
totaal geen probleem.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Tot volgende week he!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:41 schreef Cee het volgende:
Meuh, net de stad in geweest met een vriendin. Ze sleurde me de carnavalsverdieping van de Sengers door. De hel. Hel op aarde. Hel. En overal mensen met oranje/groene sjaals en drumbands en mensen met fluorkleren aan. Tot zover mijn ingeving om een week voor carnaval naar de stad te gaan om idioterie te mijden.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Carnaval. Wanstaltig feest van slechte smaak.
Onlinequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Nergens sleeves te krijgen.![]()
En dat terwijl de carnavalswinkell zum kotzen druk was.
Dat vind ik zo'n faal als ik 500 meter van mijn huis struikel over de carnavalspekskes.quote:
Ik huiver al bij de gedachte en ren gillend de bios in.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot volgende week he!![]()
![]()
![]()
Ik moet zeggen dat hier in de stad verder niets merkbaar was van de festiviteiten.
Dat is het ESF tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Carnaval. Wanstaltig feest van slechte smaak.
quote:
Maar dat heeft geen Polonaisequote:
Anders ik welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik had het vorige week rond deze tijd toch beter naar mijn zin
Ik kan d'r bijjjjjna een tikkie chagrijnig van wordenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan d'r bijjjjjna een tikkie chagrijnig van worden![]()
Zou zo de tijd exact een week willen terug draaien
Ahahahahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:48 schreef Cee het volgende:
Bijna exact 1 week na The Big Taxi Fuck-up.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ook
Heb al sinds gisteren ruzie met D. Dan was vorige week toch gezelliger moet ik zeggen
ho-ho, oognip wees me op mijn kleinere tietenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Er is vorige week serieus geen onvertogen woord gevallen he? ESF meets
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Er is vorige week serieus geen onvertogen woord gevallen he? ESF meets
Oh jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ho-ho, oognip wees me op mijn kleinere tieten
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ho-ho, oognip wees me op mijn kleinere tieten
Dan stel ik voor dat ik jou opzoek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik huiver al bij de gedachte en ren gillend de bios in.
WEER!?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik zag deze meet toch echt een minipolonaise hoor, met robdriessen
Cat zat zeker weer buiten te sletten onder een dekentje?
Ik zie het als een uitdaging waar ik me kranig doorheen zet. En dan maak ik na afloop een t-shirt met I Survived Carnival In Lampegat 2013.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat ik jou opzoek.![]()
Hoef jij je alleen te concentreren op het gillen.
Die wil ik ook! Want de provincie uit met carnaval is voor mij best wel een ding heur.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie het als een uitdaging waar ik me kranig doorheen zet. En dan maak ik na afloop een t-shirt met I Survived Carnival In Lampegat 2013.
Waarom wonen we zo ver uit elkaar? Anders hadden we naar de sauna kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik ook.
Het leek zo'n goed idee, niets doen vanavond want komende week bijna elke avond weg. Maar nu vind ik het maar niks zo
Bij mij doe ze lekker wel gewoonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Waarrrr is Muis!? Ons potje WF verloopt bijna!
Ze kan het vast niet uitstaan dat ik haar al een keer heb ingemaakt.quote:
Dolletjes!quote:
En PLOP!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Waarrrr is Muis!? Ons potje WF verloopt bijna!
Doe ik dat al met jou?quote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom wonen we zo ver uit elkaar? Anders hadden we naar de sauna kunnen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ego deed *glim*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Sauna! Ik kreeg serieus waar eergister een whatsappie van McWapper of ik binnenkort weer kwam wantHihihihihihi. Ik vraag me af of hij mij nog graag ziet komen met al die casualtiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ego deed *glim*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja echt wel, hij vond het de vorige keer maar wát prettig dat jij dat afhandeldequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Ik vraag me af of hij mij nog graag ziet komen met al die casualties
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Sauna! Ik kreeg serieus waar eergister een whatsappie van McWapper of ik binnenkort weer kwam wantDat is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ego deed *glim*![]()
quote:
Jaquote:
Hij was er ook vrij snel weg van ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt wel, hij vond het de vorige keer maar wát prettig dat jij dat afhandelde
Ze vallen niet flauw als ik er niet ben.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Kan ook zijn dat ie via mij Cat probeert terug te lokken hoor, want dan hoeft hij niet met de flauwvallerts te dealen
Hij zei het ook echt in dat hok met al die geurtjes waar wij in de deuropening stonden (gedwongen door die niet zo strategisch liggende mevroiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij was er ook vrij snel weg van ja.![]()
Ik wil sauna. SCHNELL!
Dan moet het haast wel door jouw nakende verschijning zijn, dat ze daarvan in katzwijm rakenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze vallen niet flauw als ik er niet ben.hadden we het nog over, hij had er al een jaartje geen meer gehad. En dat klopte aardig met de laatste keer dat ik er was.
Ik had de mevrouw ook iets strategischer willen neerleggen ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei het ook echt in dat hok met al die geurtjes waar wij in de deuropening stonden (gedwongen door die niet zo strategisch liggende mevroi) "Zo dat doet ze wel prettig zo lekker kalm en rustig. Ik hoef niets te doen!
".
KATzwijm. Je zegt het al.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet het haast wel door jouw nakende verschijning zijn, dat ze daarvan in katzwijm raken![]()
Want ze vallen idd alleen flauw als jij er bent
NOOIT BIJ MIJ
Heul nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Kan ook zijn dat ie via mij Cat probeert terug te lokken hoor, want dan hoeft hij niet met de flauwvallerts te dealen
Leuk uitzicht hoor tijdens het wapperenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Is het een beetje een knappe Wapper?
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk uitzicht hoor tijdens het wapperen
Ga maar een keer mee
Meidmeidmeid je hebt het er maar druk mee, met al die aanbiddersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef Muis006 het volgende:
Sjongejongejonge, ik moet een vriendje, een verloofde en huwelijksaanzoeken van derden onderhouden en dan gaat mevrouw Cat klagen over mijn gebrek aan Wordfeudinbreng.
Dat zei Ingetje ook heel lang.quote:
Ja echt wel. Goed voor mijn egoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Meidmeidmeid je hebt het er maar druk mee, met al die aanbidders
Kan ik er niet eentje lenen van je?quote:
Vriendje EN verloofde!?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef Muis006 het volgende:
Sjongejongejonge, ik moet een vriendje, een verloofde en huwelijksaanzoeken van derden onderhouden en dan gaat mevrouw Cat klagen over mijn gebrek aan Wordfeudinbreng.
Ik wil Mono houden, de rest mag je hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik er niet eentje lenen van je?
Tis wat oneerlijk verdeeld at the moment!
Vooral een interessant uitzicht als hij zijn zeerrrr mannelijke waaier pakt.quote:
Doe mij het nummer van MeneerMuis effe?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil Mono houden, de rest mag je hebben.
Wat heb je nog over?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil Mono houden, de rest mag je hebben.
Nee ho ho, ik dacht dat het over de nieuwe aanwinsten ging.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe mij het nummer van MeneerMuis effe?
Is Q mee geweest naar de sauna dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zei Ingetje ook heel lang.
En Qwea ook
Dus daar laat ik me niet zo gauw door afschrikken hoor!
sp3c en chuck norrisquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heb je nog over?
*lichtelijk geïnteresseerd is*
Ja nee dahag... je had het over een vriendje en een verloofde en en en.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ho ho, ik dacht dat het over de nieuwe aanwinsten ging.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe mij het nummer van MeneerMuis effe?
Cat says nooooquote:
"Er is genoeg Mono voor iedereen".quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee dahag... je had het over een vriendje en een verloofde en en en.
Maar eigenlijk wil ik Mono
Nee maar die is wel omquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is Q mee geweest naar de sauna dan?
De echte he.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Chuck norris serieus?die zit altijd in mijn fobo te slijmen
Die uitspraak komt me heel bekend voorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Er is genoeg Mono voor iedereen".
Als ik met jou ga val ik helemaal uit de toon en denk ik helemaal niet dat ik een van de goddelijksten benquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar die is wel om
Die gaat binnenkort al met me mee!
Er is ook serieus niks om bang voor te zijn, je hoeft je niet voor je lijf te schamen want als je er bent denkt je 'gut, ik ben een van de goddelijksten!!!' en binnen 5 minuten heb je niet eens meer door dat je bloot bent. En dan denk je 'wanneer gaan we weer'
Saunameet
()
Ja! sp3c leeft niet op deze wereld, deze wereld leeft onder sp3c!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
Chuck Norris is een mietje vergeleken met mij
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
Chuck Norris is een mietje vergeleken met mij
precies, daarom raak ik steeds de weg kwijt!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! sp3c leeft niet op deze wereld, deze wereld leeft onder sp3c!
Heb je haar eindelijk zover gekregen? Go Greys!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar die is wel om
Die gaat binnenkort al met me mee!
Er is ook serieus niks om bang voor te zijn, je hoeft je niet voor je lijf te schamen want als je er bent denkt je 'gut, ik ben een van de goddelijksten!!!' en binnen 5 minuten heb je niet eens meer door dat je bloot bent. En dan denk je 'wanneer gaan we weer'
Saunameet
()
Je gelooft het toch niet, maar dat gevoel had en heb ik altijd naast Tombo en Ing en Cat en Gb en HPKW en wie er ook met me mee gingen naar de sauna. Als ik mijn kleren uit doe ben ik alles behalve een tap maddel hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ik met jou ga val ik helemaal uit de toon en denk ik helemaal niet dat ik een van de goddelijksten ben
Hahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die uitspraak komt me heel bekend voor
Foto's!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gelooft het toch niet, maar dat gevoel had en heb ik altijd naast Tombo en Ing en Cat en Gb en HPKW en wie er ook met me mee gingen naar de sauna. Als ik mijn kleren uit doe ben ik alles behalve een tap maddel hoor
Ja, weken geleden alquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je haar eindelijk zover gekregen? Go Greys!
Dan hoop ik dat het kromme oude vrouwtje er is die heel dapper, gesteund door twee wandelstokken zonder schaamte zwembad, sauna en stoomcabine in en uit scharrelt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ik met jou ga val ik helemaal uit de toon en denk ik helemaal niet dat ik een van de goddelijksten ben
Kom het maar gewoon live bekijkenquote:
En bij jouw sauna gaat het daar ook niet om en dat is zo fijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gelooft het toch niet, maar dat gevoel had en heb ik altijd naast Tombo en Ing en Cat en Gb en HPKW en wie er ook met me mee gingen naar de sauna. Als ik mijn kleren uit doe ben ik alles behalve een tap maddel hoor
Ja, of dat meisje dat kaal is door bestralingen en daar gewoon zonder schaamte rond looptquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het kromme oude vrouwtje er is die heel dapper, gesteund door twee wandelstokken zonder schaamte zwembad, sauna en stoomcabine in en uit scharrelt.
Behalve als ik erbij ben en iemand flauwvalt, recht voor de ophanghaakjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom het maar gewoon live bekijken
Nee maar mensen denken altijd dat je de hele dag in je blote kont loopt in de sauna, maar eigenlijk is het maar verdomd weinig. Want als je daar rond loopt heb je gewoon je badjas aan, als je wat gaat drinken of eten ook, als je van het zwembad naar het bubbelbad loopt dan trek je pas naast het bubbelbad je badjas uit, hangt op haakje, stapt in bad. Kortom, nog geen 5 seconde nakend dan.
Onder water ziet niemand je, in het stoomhok ook niet, in de sauna ook amper (want nogal donker) etc etc
Ja, het is echt totaal geen zien en gezien worden daar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En bij jouw sauna gaat het daar ook niet om en dat is zo fijn.Dan durven we nog eens te bosnymfen onder de neveldouche.
Ahahaha ja, dan welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve als ik erbij ben en iemand flauwvalt, recht voor de ophanghaakjes.
Zat ik druk te stempelen en niks te winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Precies een week geleden zaten we te bingo'en.
En mijn koffie komt niet meer met een patroontje bovenop en een vorklepelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Cee het volgende:
Ik heb dorst, ik ben niet gewend het zelf te pakken nu.
Zou nu wel heel laat zijn.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef sp3c het volgende:
ik stuurde een kaart met K3 erop want ik ga er vanuit dat die ouwe snoepert daar wel van houd
tekst weet ik niet meer
iets van 'gefeliciteerd ouwebingobitterballenbaas!'
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
van de jonge dametjes dan, de muziek zal die wel niet leuk vinden maar zo'n kaart maakt geen muziek dus whatever
ow dat weet ik niet eensquote:
Ik had er 1 met een snor op de voorkant en de tekst "ouwe bromsnor"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:24 schreef Muis006 het volgende:
Wat voor kaart hadden jullie Joop gestuurd?
Ik een met kaasblokjes met vlaggetjes erin () en daarop stond JOOP 78 JAAR BINGO!
Ja, ik mis hetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
![]()
En wat doe jij zoal vanavond Mono?
Treur jij ook om wat is geweest?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet het niet meer, maar mij kennende zal het wel een vreemde kaart zijn geweest die nergens op sloeg
Tekst was iets als: Gefeliciteerd, nu je muil houwe.
Gr gr Monopoly (bingobierfokker)
Toch moet ik oefenen op mijn bingo skilss. Ik wou een dolfijnendildo winnen.quote:
Of gewoon een dolfijnendildo kopenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch moet ik oefenen op mijn bingo skilss. Ik wou een dolfijnendildo winnen.
Eens wat Chinese Zen/Buddha meditatie oefenen om zo goede getallen te forceren uit de ballenbak
In de doos laten en neer zetten als het pronkstuk uit mijn leven. Elke dag kaarsje aansteken en het aanbiddenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of gewoon een dolfijnendildo kopen
Wat zou je ermee doen?
..Wil ik dit weten?
Jomantisch.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In de doos laten en neer zetten als het pronkstuk uit mijn leven. Elke dag kaarsje aansteken en het aanbidden
Ik heb wel een glazen pinguinbeeldje wat je mag hebben van me. Kun je in ieder geval al vooruit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In de doos laten en neer zetten als het pronkstuk uit mijn leven. Elke dag kaarsje aansteken en het aanbidden
Glazen pinguinbeeldje als in seksueel lust object? Het moet natuurlijk wel een beetje shockeren. Dat geeft een mooi verhaal als ik gasten heb.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb wel een glazen pinguinbeeldje wat je mag hebben van me. Kun je in ieder geval al vooruit.
Er zitten uitsteeksels aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Glazen pinguinbeeldje als in seksueel lust object? Het moet natuurlijk wel een beetje shockeren. Dat geeft een mooi verhaal als ik gasten heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moest ik snel googlenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zitten uitsteeksels aan.![]()
En je kunt het gebruiken als presse papier.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:02 schreef Muis006 het volgende:
+1 herkenbaar, zie WASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waar je het maar langs wil hebben! Kan mooi de korstjes weghalen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat moest ik snel googlen
UitsteekselsKan ik langs mijn bips halen
Die van jou of die van mij?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]als je er water onder photoshopt is het net een schoonspringer
Ook jij bent bekend met het fenomeen tarrels?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar je het maar langs wil hebben! Kan mooi de korstjes weghalen.
Zei ik dat net?
Mijn god.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar je het maar langs wil hebben! Kan mooi de korstjes weghalen.
Zei ik dat net?
Wehehehe.quote:
Uiteraard!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook jij bent bekend met het fenomeen tarrels?
De animo is onverminderd, waarvoor een chapeau?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik verwijs naar de OP, eenalaatste zin
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Ja, ik was er al bang voor. Ik wist het.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De animo is onverminderd, waarvoor een chapeau?
Ja, omdat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |