The body's not even cold yet!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:46 schreef Bart het volgende:
Goed topic dit. Misschien wel tijd voor een nieuwe OP?
Get over it.quote:
Rigoureus afkicken helpt het beste. Eindeloos blijven hangen in die oude OP wordt het niet beter van.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar Bart, ik kan er niet mee omgaan!
*kras*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Rigoureus afkicken helpt het beste. Eindeloos blijven hangen in die oude OP wordt het niet beter van.
Altijd wel ergensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef Puala het volgende:
Zo, ik ben wel toe aan een shot alcohol. Is het al 5 uur?
Flink in de pijnstillers gaan hangen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:54 schreef Ynske het volgende:
k doe mn best
iig wel geslapen vannacht, nu wel hoofdpijn maar goed, k houd t in de gaten
Het is al 6 uur na 5 uurquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef Puala het volgende:
Zo, ik ben wel toe aan een shot alcohol. Is het al 5 uur?
zit ik nu iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Flink in de pijnstillers gaan hangen hoor
HIER IS DAT FEESTJE!!quote:
k heb de vieze praat gewoon gemistquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef Takaiki het volgende:
Zo die vieze praat van de laatste dagen nog in het geheugen zou ik zeggen een Project XXX feestje![]()
Ik logeerde een keer met mijn broer bij opa en oma en we lagen op 1 kamer in een stapelbed: hij bovenste ik onderste bed. Op een gegeven moment:quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als er iemand naast ligt...en dan heel voorzichtig een wapper doen met het dekbed
Je mag mij wel Takkewijf noemen, ik ben een vrouwtjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef sp3c het volgende:
jammer eigenlijk dat je niet met een vrouw getrouwd bent want dan konden we dr met zijn alle Takkewijf noemen
Takkeman doet toch niet hetzelfde in mijn hoofd en takkebroer registreert al helemaal niet als iets grappigs
kom je me halen?quote:
Takke heeft ook een keer bij mij gelogeerd. Na een feestje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik logeerde een keer met mijn broer bij opa en oma en we lagen op 1 kamer in een stapelbed: hij bovenste ik onderste bed. Op een gegeven moment:
Ik: 'snifsnif'
Broer: 'grinnik'
Ik: GATVERDAMME!![]()
Broer: Whahaha!![]()
Ik: Ben je dood van binnen man?![]()
Broer: Hahahah (wappert door met het dekbed)
Ik: *raam openzet*
Gaat zo effe door, komt mijn vader kijken waarom we zo aan het lachen zijn:
'Wat zijn julli....GATVERDAMME!!'
Wij: Whahaha!!![]()
![]()
Exit vader en Takke, ben maar op de bank gaan liggen
Of helemaal nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke heeft ook een keer bij mij gelogeerd. Na een feestje.![]()
Vertel jij het of zal k mijn versie geven?
Niet?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Als jij het niet wil, dan doe ik het niet.Al weet ik niet of alcohol op een meet mij niet te loslippig maakt.
![]()
Billen. Branden. Blaren!
Misschien helpt het als Steve dan zijn gummibeertjes meeneemt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende meet takke en cat aan een alcoholinfuus en dan een overhoring![]()
!
Jij wil nog zo'n zoenfoto met een vrouw?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende meet takke en cat aan een alcoholinfuus en dan een overhoring![]()
!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:30 schreef sp3c het volgende:
ik vul het zelf wel in
er was dus een feestje bij Cat22, want Cat22 had wat te vieren ... dr kat was jarig
dus nodigde ze al haar vriendinnen uit en Takkemeisje mocht ook komen maar aan het einde van de avond vol wilde kussengevechten en lesbische sex was bijna iedereen weg, vriendinnen waren weg, man-van-cat22 was al sinds hij van het geplande feestje hoorde sigaretten aan het halen en cat22 was door al de drank zelfs de weg helemaal kwijt
toen moest ons Takkedametje ineens poepen!
geen wcpapier te vinden en toen ging de deur ineens op een kiertje open en er stak een kopje door de deuropening!
het was de Takkekat!
Takkewijf dacht ...![]()
Takkekat dacht ...
Cat22 dacht ...![]()
![]()
![]()
man-van-cat22 dacht ...![]()
sp3c had elders in het land een broodje gemaakt en dacht ...
Ik moest er ook om lachenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:35 schreef sp3c het volgende:
helpt het als ik zeg dat ik er zelf om moet lachen?
ik vind van wel
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:30 schreef sp3c het volgende:
ik vul het zelf wel in
er was dus een feestje bij Cat22, want Cat22 had wat te vieren ... dr kat was jarig
dus nodigde ze al haar vriendinnen uit en Takkemeisje mocht ook komen maar aan het einde van de avond vol wilde kussengevechten en lesbische sex was bijna iedereen weg, vriendinnen waren weg, man-van-cat22 was al sinds hij van het geplande feestje hoorde sigaretten aan het halen en cat22 was door al de drank zelfs de weg helemaal kwijt
toen moest ons Takkedametje ineens poepen!
geen wcpapier te vinden en toen ging de deur ineens op een kiertje open en er stak een kopje door de deuropening!
het was de Takkekat!
Takkewijf dacht ...![]()
Takkekat dacht ...
Cat22 dacht ...![]()
![]()
![]()
man-van-cat22 dacht ...![]()
sp3c had elders in het land een broodje gemaakt en dacht ...
Freddie roltquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Muis006 het volgende:
One dream, one soul, one priiiiiiiiize one goal
* Muis006 zingt vol overgave mee
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef Takaiki het volgende:
Kak, bedenk me ineens dat dat feestje al 20 jaar gelee is![]()
*zich oud voelt*
*kraskras*
En Bospoppenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Maar gelukkig kunnen we nog steeds kroegen.
2 dagen ommigawd!quote:
Ik las Bospoepenquote:
Cat en ik poepen ook niet, net als Greys en Oognipquote:
Exact.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Cat en ik poepen ook niet, net als Greys en Oognip
ik las skuunen als skuuuuuuuuuuuuuuuuuuunenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Muis006 het volgende:
Niiiip de skuunen zijn binnen en ze zitten lekker joh
Nejjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik las skuunen als skuuuuuuuuuuuuuuuuuuunen
Waarom altijd Amsterdam en omstreken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:32 schreef Greys het volgende:
Voor de regio-Amsterdammers die donderdagavond nog niets te doen hebben:
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
komt vast welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom altijd Amsterdam en omstreken?![]()
Leuke actie verder hoor, ik weet dat jij er ook weinig aan kunt doen. Maar Den Bosch of Eindhoven zou zoveel zuiderlingen de kans geven om te gaan. Krijg je echt wel een bioscoop mee vol.
En gelukkig ga ik de 9e al met een fokker naar de bioscoop.quote:
Of Steenwijk of Heerenveenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke actie verder hoor, ik weet dat jij er ook weinig aan kunt doen. Maar Den Bosch of Eindhoven zou zoveel zuiderlingen de kans geven om te gaan. Krijg je echt wel een bioscoop mee vol.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En gelukkig ga ik de 9e al met een fokker naar de bioscoop.
Lesbisch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En gelukkig ga ik de 9e al met een fokker naar de bioscoop.
Als ik mag logeren bij jou... Deal!quote:
Cee!quote:
quote:
aaaaahquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cee!![]()
Do you hear the people sing. En zo.
Ja? Yes! Lekker warm ook zeker?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Muis006 het volgende:
Niiiip de skuunen zijn binnen en ze zitten lekker joh
alsof je geen logeerplek in de buurt van amsterdam hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik die dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alsof je geen logeerplek in de buurt van amsterdam hebt
Donderdagavond om 10 uur in Amsterdam????quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:32 schreef Greys het volgende:
Voor de regio-Amsterdammers die donderdagavond nog niets te doen hebben:
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |