PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me niet voorstellen dat Latijn ergens nuttig voor kan zijn, behalve dat je andere talen misschien makkelijker leert. Ik heb 1 jaar Grieks gedaan en toen had ik het wel weer gehad. Zo'n tijdsverspilling.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga internationaal recht doen, denk ik
Ik doe een EM profiel
maar 3/4 van mijn klas wil wel geneeskunde![]()
Je krijgt oud Grieks terwijl dat niet meer gebruikt wordtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Latijn ergens nuttig voor kan zijn, behalve dat je andere talen misschien makkelijker leert. Ik heb 1 jaar Grieks gedaan en toen had ik het wel weer gehad. Zo'n tijdsverspilling.
N&T?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb ook compleet het verkeerde profiel voor de studie die ik wil gaan doen, maar ja yolo enzo
Latijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Grieks en Latijns vertalen is echt supersimpel juist.
Alle woordjes opzoeken. Dan opzoeken welke vervoeging het heeft en dan gewoon een lopende Nederlandse zin maken, dan scoor je vaak al genoeg punten.
ja. Je zal best een voordeel hier en daar hebben, het is alleen een moeilijk profiel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
N&T?
Heb ik ook gedaan hoor, en zolang je economie of M&O hebt, heb je echt een dikke voorsprong op de E&M ers bij Bedrijfseconomie. Accounting en Micro/macro zijn een stuk makkelijker op te pikken voor N&T dan Wis b is voor E&M
N&T is het zwaarste profiel, dus daarmee kan je in principe alle studies doen, op een heel beperkt aantal na, ik weet alleen niet meer welke.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
N&T?
Heb ik ook gedaan hoor, en zolang je economie of M&O hebt, heb je echt een dikke voorsprong op de E&M ers bij Bedrijfseconomie. Accounting en Micro/macro zijn een stuk makkelijker op te pikken voor N&T dan Wis b is voor E&M
Frits Barend maakt zijn hele leven al foutenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Frits Barend vindt Manolev een goede aankoop van Jol
Omdat ik Wiskunde D had ipv Bio kon ik geen Geneeskunde gaan doen. Verder ongeveer allesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
N&T is het zwaarste profiel, dus daarmee kan je in principe alle studies doen, op een heel beperkt aantal na, ik weet alleen niet meer welke.
Tuurlijk joh. Jammer alleen dat je maximaal 3 punten van je cijfer kan halen op de vertaling.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Grieks en Latijns vertalen is echt supersimpel juist.
Alle woordjes opzoeken. Dan opzoeken welke vervoeging het heeft en dan gewoon een lopende Nederlandse zin maken, dan scoor je vaak al genoeg punten.
Unos bieros.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:30 schreef dion_v_k het volgende:
Nooit met deze talen te maken gehad, en op Kreta bestel ik bier, ouzo en vrouwen op z'n Engels
Ik had Biologie 1,2 toen het nog bestond, wat een grafvak was dat zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat ik Wiskunde D had ipv Bio kon ik geen Geneeskunde gaan doen. Verder ongeveer alles
En dos meisjos porre van voorosquote:
De rest is gewoon leren dus, wat kan daar nou moeilijk aan zijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Jammer alleen dat je maximaal 3 punten van je cijfer kan halen op de vertaling.
Cherso zeker, daar is weinig Grieks van overquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:30 schreef dion_v_k het volgende:
Nooit met deze talen te maken gehad, en op Kreta bestel ik bier, ouzo en vrouwen op z'n Engels
Idd, met die methode haal je never nooit een voldoende. Tenzij je echt een debiele leraar hebt, maar dan val je bij het centraal examen alsnog door de mand.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Jammer alleen dat je maximaal 3 punten van je cijfer kan halen op de vertaling.
jij hebt er duidelijk geen ervaring meequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De rest is gewoon leren dus, wat kan daar nou moeilijk aan zijn?
Als je Gymnasium doet wordt wel verwacht dat je goed kan leren uiteraard
als je dat doet ben je alleen al drie uur kwijt aan het opzoeken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd, met die methode haal je never nooit een voldoende. Tenzij je echt een debiele leraar hebt, maar dan val je bij het centraal examen alsnog door de mand.
Gewoon een vertaalapp gebruiken met spraakherkenning.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je dat doet ben je alleen al drie uur kwijt aan het opzoeken.
Ik deed jaar 1 vlekkeloos, in jaar twee kwam Grieks en dat vond ik aids en op het eindrapport een 2 dus ging ik naar een andere schoolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De rest is gewoon leren dus, wat kan daar nou moeilijk aan zijn?
Als je Gymnasium doet wordt wel verwacht dat je goed kan leren uiteraard
Nee klopt, ik heb mn Gymnasium diploma al weer 5 jaar in mn zak en nooit lager dan een 7 voor vertalen gehaald, maar ik weet inderdaad niet waar ik over praatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt er duidelijk geen ervaring mee![]()
Ben je nooit vergeten 'm uit je broekzak te halen? Of was jij je broeken nooit?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb mn Gumnasium diploma al weer 5 jaar in mn zak en nooit lager dan een 7 voor vertalen gehaald, maar ik weet inderdaad niet waar ik over praat
Knaapje.
Gast heb je polio ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je dat doet ben je alleen al drie uur kwijt aan het opzoeken.
14.gifquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben je nooit vergeten 'm uit je broekzak te halen? Of was jij je broeken nooit?
Nee maar 500 ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast heb je polio ofzo?
Je hoeft geen 1000 pagina's te vertalen tijdens een toets
Als je polio hebt heb je denk ik andere dingen aan je hoofd dan een latijnse tekst vertalenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast heb je polio ofzo?
Je hoeft geen 1000 pagina's te vertalen tijdens een toets
Ik denk niet aan je hoofd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je polio hebt heb je denk ik andere dingen aan je hoofd dan een latijnse tekst vertalen
Lijkt me kut. Heb je al polio, heb je ook nog wat aan je hoofd. Het zou zo maar Quer kunnen zijn. Oh nee, die had juist geluk in het echte leven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je polio hebt heb je denk ik andere dingen aan je hoofd dan een latijnse tekst vertalen
Ga lekker weg danquote:
Hij had gewoon een pacehandicap. Rolstoel of krukken denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Gewonnen van iemand die niet begrijpt wat de handicap is...Hij zegt namelijk dat hij met zijn standaard 3-5-2 Brapace team van mijn TOTY Falcao team heeft verloren door de handicap. En dat blijft hij maar herhalen, 4 messages nu al
quote:
Ik zei ook al dat het me spijt dat hij gehandicapt is. En nu is hij echt boosquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij had gewoon een pacehandicap. Rolstoel of krukken denk ik
Naar het buitenland geëmigreerd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:46 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben nu 24 en heb het voor mekaar moeten schoppen zonder diploma's.
Naar het buitenland geemigreerd enzo.
Ja heb van mijn 13e tot mijn 19e in Spanje (Marbella) gewoont.quote:
Waarom dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja heb van mijn 13e tot mijn 19e in Spanje (Marbella) gewoont.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat het me spijt dat hij gehandicapt is. En nu is hij echt boos
Samen met mijn moeder naartoe gegaan, m'n vader was net overleden, kort daarna een hoop shit met de familie etc. toen zijn we maar vertrokken, wel een geweldige tijd gehadquote:
Yeahhhh buddyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je Toty Falcao team is die 352 met Martinez Quintero? En Ibarbo en Guarin als CDM's toch? Tis dat ik niet kan spelen met 352, anders had ik ook wel zoiets gemaakt
Wat een beladen jeugd heb je dan gehad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Samen met mijn moeder naartoe gegaan, m'n vader was net overleden, kort daarna een hoop shit met de familie etc. toen zijn we maar vertrokken, wel een geweldige tijd gehad
Ik ga een 4222 maken als UP martinez er is, en dan even bedenken wie ik erin zet in plaats van IF Rodriguez, want dan kan ik normale Martinez en IF James in mijn andere team houdenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Yeahhhh buddy
Andere formaties kan ook makkelijk..4-2-3-1 of 4-2-2-2 ofzo.
Martinez - Falcao
Quintero - IF Rodriguez
Ibarbo - IF Guarin
Armero - Chiellini - Ogbonna - IF Konko
Paar kleine aanpassingen en je hebt hebt hem in 4-2-3-1. 4-1-2-1-2 kan ook uiteraard, met Zuniga en Cuadrado op de flanken.
Je kan ook Ibarbo op CAM zetten en een andere Serie A CDM. Of Muriel op CAM 4daPsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga een 4222 maken als UP martinez er is, en dan even bedenken wie ik erin zet in plaats van IF Rodriguez, want dan kan ik normale Martinez en IF James in mijn andere team houden
Boateng, Vidal, De Rossi, Guarin, te veel keuze daar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan ook Ibarbo op CAM zetten en een andere Serie A CDM. Of Muriel op CAM 4daPs
Ik denk dat ik dan op het laatste uitkom jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan ook Ibarbo op CAM zetten en een andere Serie A CDM. Of Muriel op CAM 4daPs
Vidal speelt echt zoveel slechter als vorig jaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Boateng, Vidal, De Rossi, Guarin, te veel keuze daar.
Meer info?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:04 schreef laucas het volgende:
Ik ben een Belg zo hard aan het trollen, dat ik bijna medelijden met hem krijg
Koop toty Alonso, wat een eindbaasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vidal speelt echt zoveel slechter als vorig jaarEn De Rossi vind ik echt de slechste CDM waar ik ooit mee heb gespeeld
ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Gaat iets te ver. Ook voor in de DM![]()
Wie is Team Vieze? (clubnaam)
Nee man, Vidal is misschien wel de beste middenvelder van het spel dit jaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vidal speelt echt zoveel slechter als vorig jaarEn De Rossi vind ik echt de slechste CDM waar ik ooit mee heb gespeeld
Hij kan gelukkig niet schietenquote:
Daar zocht ik op ja, de enige gold aanvaller die minder dan 62 shooting heeft, en hij heeft 56quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:29 schreef donnie1992 het volgende:
Lol KSI is zojuist al zijn TOTY spelers kwijt geraakt aan fifa bullshit.
http://nl.twitch.tv/ksiolajidebt ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:29 schreef donnie1992 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:29 schreef donnie1992 het volgende:
Ik zie het. Wat heeft hij gedaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:29 schreef donnie1992 het volgende:
Voor zover ik begrijp heeft ie met een TOTY team verloren van iemand anders en hebben ze om elkaars team gespeeld ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het. Wat heeft hij gedaan?
Ah oké. Zou best wat miljoenen kosten andersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor zover ik begrijp heeft ie met een TOTY team verloren van iemand anders en hebben ze om elkaars team gespeeld ofzo
Het zal wel weer in scene gezet zijn ofzo, want dat team wat ie terugkrijgt is echt bagger.
Ja, maar dat is allemaal gesponsord ofzo man. Die gast heeft dus een compleet TOTY team en ik zag net een team met alleen maar IF's erin (niet kunnen spotten welke).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah oké. Zou best wat miljoenen kosten anders
Dus drie keer verloren, nog dommerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:59 schreef donnie1992 het volgende:
Nee, hij speelde dus eerst per speler, nadat hij toty ronaldo had verloren, verloor hij dus toty messi aan deze speler. Daarna was die zo pissed dat hij om een double or nothing vroeg tegen zijn 2 messi's (zijn 91 messie en de toty) tegen zijn volledigde toty team.
Van wie eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:59 schreef donnie1992 het volgende:
Nee, hij speelde dus eerst per speler, nadat hij toty ronaldo had verloren, verloor hij dus toty messi aan deze speler. Daarna was die zo pissed dat hij om een double or nothing vroeg tegen zijn 2 messi's (zijn 91 messie en de toty) tegen zijn volledigde toty team.
En dan heeft hij schijnbaar ook nog een trade offer van de verkeerde persoon geaccepteerd zag ik op het forum?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:59 schreef donnie1992 het volgende:
Vet toernooi maar heb toch niet zo veel tijd dus maak er maar geen team voorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:53 schreef Tim86 het volgende:
Thematoernooi: 7.5k online reward
Min. aantal spelers uit Ghana in basis 11: 2
Min. aantal spelers uit Ivoorkust in basis 11: 2
4k offline
Vetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:53 schreef Tim86 het volgende:
Thematoernooi: 7.5k online reward
Min. aantal spelers uit Ghana in basis 11: 2
Min. aantal spelers uit Ivoorkust in basis 11: 2
4k offline
Ik had het niet over handelen, maar alleen over dat toernooi spelen. Handelen gaat mij ook niet lukken helaas. Maar spelen welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:43 schreef Toefjes het volgende:
Leuk, maar mijn tradepiles zitten allemaal vol
Dat is inderdaad lang geledenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:48 schreef DeWesp het volgende:
Marcus et Lucius in atrium sedet.... Pfff dat is echt lang geleden.
Hoe dan ook. Bijna een weekje voorbij sinds mijn overstap van de pc versie naar de ps3. Geen spijt van gehad. Inmiddels in divisie 2, vanavond maar een promoveren naar divisie 1. Handelen op de ps3 is wel een stuk leuker (en m.i. makkelijker) dan op de PC. Op pc= #dmmlwo
Wij mochten niks kijken. Maar wij kregen dan wel weer een schoolreisje naar Romequote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:51 schreef DeWesp het volgende:
Enige toffe waar ik nu nog aan terugdenk mbt Latijn is dat we 1x per week tijdens de les naar I Cl... CL.. Claudius mochten kijken.
Tegenwoordig zullen ze dat wel een beetje aangepast hebben. Kijken ze naar Spartacus ofzo 😀
Shit, die zou ik bijna vergeten. Sjezus ik word echt oud.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij mochten niks kijken. Maar wij kregen dan wel weer een schoolreisje naar Rome
Ik heb het wel afgemaakt (want laatste 2 uur op vrijdag Natuurkundequote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:03 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Shit, die zou ik bijna vergeten. Sjezus ik word echt oud.
Hoe dan ook. Ik vond Latijn best leuk. Totdat ik in de 6e mijn rooster kreeg en zag dat ik op vrijdag de laatste 2 uur (tot 16.20) Latijn had. Toen dacht ik, ach met Atheneum zal ik het later ook wel redden.
Waarom geband?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:53 schreef FreeQUER het volgende:
Gisteren was echt een klote dag![]()
, ban op account, 10k verlies. Maar wel lekker gestoned
Iemand op het EA forum postte daar laatst iets over.. namelijk dat hij in FIFA 12 3-0 voor stond na 9 minuten en dat degene met die teamnaam toen ragequitte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Gaat iets te ver. Ook voor in de DM![]()
Wie is Team Vieze? (clubnaam)
Balotelliquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:08 schreef DutchSL het volgende:
Serie A spitsen (1 van Milan)
Boateng
Bale - Toure - Asamoah - Pepe/Maggio
Kaboul - Toure - Chiellini
BPL keeper naar keuze
Best goed
Ja, als je m nu koopt, en een paar toernooien speelt, dan heb je alsnog verlies omdat de prijs van zijn kaartje in waarde gedaald is.quote:
Klopt. Er komen er langzaam meer op de markt, dus wordt vanzelf ongeveer de ManCity-prijs.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als je m nu koopt, en een paar toernooien speelt, dan heb je alsnog verlies omdat de prijs van zijn kaartje in waarde gedaald is.
dan ben je gewoon goed. Ik probeer dat ook wel maar dan ben ik echt te lang bezig. Verder moet je ook nog al die tekstvragen doen en daar ben ik al helemaal slecht in.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb mn Gymnasium diploma al weer 5 jaar in mn zak en nooit lager dan een 7 voor vertalen gehaald, maar ik weet inderdaad niet waar ik over praat
Knaapje.
Daarom heb ik Pato ook in dat team. Samen met IF Pazzini (om uit te proberen).quote:
Tot over een weekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:53 schreef FreeQUER het volgende:
Gisteren was echt een klote dag![]()
, ban op account, 10k verlies. Maar wel lekker gestoned
Pato en El Sharaawy voorinquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom heb ik Pato ook in dat team. Samen met IF Pazzini (om uit te proberen).
Dat ben ik niet geweest. Speel namelijk pas vanaf deze FIFAquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand op het EA forum postte daar laatst iets over.. namelijk dat hij in FIFA 12 3-0 voor stond na 9 minuten en dat degene met die teamnaam toen ragequitte.
Dit was ook met hoofdletters, er zijn vast wel meer die die teamnaam hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat ben ik niet geweest. Speel namelijk pas vanaf deze FIFA
Of ja, voorheen wel FIFA12 gespeeld, maar geen FUT.
Jammer juist, had hij beter kunnen blijvenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef eQuaL het volgende:
Was deze al langs gekomen?
Chelsea-doelwit Willian naar Anzhi
Anzhi koopt weer iemand voor 35 miljoen, wat volgens mij veel te veel is. Nou jippiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef eQuaL het volgende:
Was deze al langs gekomen?
Chelsea-doelwit Willian naar Anzhi
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jammer juist, had hij beter kunnen blijven
I don't give a fuck, hij komt eindelijk naar Fifa, goed voor mijn Brazilië elftalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Anzhi koopt weer iemand voor 35 miljoen, wat volgens mij veel te veel is. Nou jippie
Ik denk niet dat hij op Fut komt hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
I don't give a fuck, hij komt eindelijk naar Fifa, goed voor mijn Brazilië elftal
Waarschijnlijk. Training van vandaag is afgelast en niemand wil commentaar gevenquote:
Omdat hij geen versterkingen krijgtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Training van vandaag is afgelast en niemand wil commentaar geven
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat hij geen versterkingen krijgt
Fredje is niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fredje krijgt zijn zin niet
Dat doe ik ook wel eens hoor. Shhhh'en en 3 replays per goal kijken, of zulk gedrag, dan ga ik gewoon iets leukers doen. Maar als je gewoon beter bent en sportief speelt is het triest inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef DuTank het volgende:
Mijn tegenstander heeft serieus binnen een half uur zijn controller al neergelegd
Waarom sowieso alleen Ghana en Ivoorkust? Discriminatie !quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Begint dat nieuwe thematoernooi vanavond? Ik ben benieuwd hoe duur de spelers uit Ghana en Ivoorkust dan gaan worden. Misschien is dit dan de eerste keer dit jaar dat je heel makkelijk kunt verdienen doordat er een nieuw toernooi uitkomt.
24' minuut viel de 4-0. Ik kreeg wel een zwaar onterechte penalty (3-0). De rest gewoon goed uitgespeelde kansen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens hoor. Shhhh'en en 3 replays per goal kijken, of zulk gedrag, dan ga ik gewoon iets leukers doen. Maar als je gewoon beter bent en sportief speelt is het triest inderdaad
Fixedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
24' minuut viel de 4-0. Ik kreeg wel een zwaar onterechte penalty (3-0). De rest gewoon goed uitgespeelde kansen sweaty goals.
Mensen moeten gewoon sportief spelen. Ik laat niet mijn spelplezier en DNF modifier verzieken door dat gedrag. Zie het als een soort van tijdstraf. Ik ga dan meestal iets in het huishouden doen waar ik toch al niet zo veel zin in had.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Controller neerleggen vind ik een beetje flauw. Quit dan gewoon.
Zo fucking moeilijk om dan nog te scoren, moeilijker dan wanneer het wordt bestuurd door een echte speler.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Controller neerleggen vind ik een beetje flauw. Quit dan gewoon.
Volgens mij heb ik 100k verdiend aan Felipe Melo toen dat 11-leagues toernooi kwam hoor. Als je nu wil verdienen kun je het beste voor Ghana-spelers gaan, want Ivoorkust heeft best wel wat alternatieven qua goede spelers. Bij Ghana is de keuze beperkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien is dit dan de eerste keer dit jaar dat je heel makkelijk kunt verdienen doordat er een nieuw toernooi uitkomt.
Ik hoop gewoon dat alle random spelers uit die 2 landen straks 500+ waard zijn, dat maakt het winst maken met bronze packs nog iets makkelijkerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 100k verdiend aan Felipe Melo toen dat 11-leagues toernooi kwam hoor. Als je nu wil verdienen kun je het beste voor Ghana-spelers gaan, want Ivoorkust heeft best wel wat alternatieven qua goede spelers. Bij Ghana is de keuze beperkt.
Dat denk ik niet: je hebt uit beide landen maar 2 spelers nodig. Dus ik snap niet waarom je dan bronzen in je team opneemt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat alle random spelers uit die 2 landen straks 500+ waard zijn, dat maakt het winst maken met bronze packs nog iets makkelijker
Bronzen Ghana spelers nog gewoon voor 200c BIN te verkrijgen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat denk ik niet: je hebt uit beide landen maar 2 spelers nodig. Dus ik snap niet waarom je dan bronzen in je team opneemt.
En die gaan ook echt niet duurder meer worden denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bronzen Ghana spelers nog gewoon voor 200c BIN te verkrijgen hoor
Ook niet goedkoperquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En die gaan ook echt niet duurder meer worden denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef Vijf_voor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 sweaty, 1 voorzet en een longshot.quote:
Ja, maar daar had je een elftal en een bank voor nodig toch? Die Russen in elk geval. Die ieren mocht je geloof ik ook Noord-Ieren voor doen op de bank ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar kochten mensen ook random Ieren en Russen voor 500+ dus dat zou dit jaar ook best kunnen al heb je maar 2 van beide landen nodig. De meeste mensen weten nog niet van dit toernooi af maar ik denk dat de prijzen vanmiddag wel hoger zullen zijn.
Wat een kutttoernooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat denk ik niet: je hebt uit beide landen maar 2 spelers nodig. Dus ik snap niet waarom je dan bronzen in je team opneemt.
Was ook fa2 ah mattiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
1 sweaty, 1 voorzet en een longshot.
Dan zou ik ook ragequitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
1 sweaty, 1 voorzet en een longshot.
Jij drukt hier van ellende bijna al op het kruisje rechtsbovenin als je het woordje sweaty leestquote:
Ja, daarom ga ik nu ook stoppen met hier posten en verder met lerenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij drukt hier van ellende bijna al op het kruisje rechtsbovenin als je het woordje sweaty leest
Succesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik nu ook stoppen met hier posten en verder met leren
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:37 schreef DutchSL het volgende:
Iemand wilt coins kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koekjes brengen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:52 schreef vandermar het volgende:
Mijn moeder zei:
Het blijft morgen de hele dag droog, ik zei dat ik dan mooi op de fiets naar mijn opa en oma kan gaan.
Gaat het zometeen regenen tot vanavond
Nah, opa is jarig en 's avonds met al die oude mensen daar is geen fluit aanquote:
Zeg alsjeblieft dat je m irl Pake noemtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, opa is jarig en 's avonds met al die oude mensen daar is geen fluit aan
Ja duh, ik ben toch een Friesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat je m irl Pake noemt
Urby deed een keer een fake rabonaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog nooit een rabona fake iemand zien doen.
Jaja Coelho deed hem dus wel
Wat een baas
Nu wil ik een team met hem
Njah je hebt genoeg mensen waarvan bijvoorbeeld de pa Fries is en de moeder niet. Dan noemen ze de ouder van pa Heit en Mem en die van ma Oma en Opa.quote:
Dat klopt, maar mijn ouders zijn beide Friesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah je hebt genoeg mensen waarvan bijvoorbeeld de pa Fries is en de moeder niet. Dan noemen ze de ouder van pa Heit en Mem en die van ma Oma en Opa.
Hij is nog steeds niet uit packs gehaald terwijl dat al lang zo zou moeten zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:00 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog nooit een rabona fake iemand zien doen.
Jaja Coelho deed hem dus wel
Wat een baas
Nu wil ik een team met hem
Ja klopt. Nederlands is echt een zinloze taal. Fries en/of Engels, daar moeten we heen in NLquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar mijn ouders zijn beide Fries
Ik vind Nederlands maar gaar vergeleken met Fries, jammer dat de rest van NL zich niet wil aanpassen om deze mooie taal te leren spreken.
Zijn prijs daalt ook weerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds niet uit packs gehaald terwijl dat al lang zo zou moeten zijn
Ar$¤nalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:10 schreef vandermar het volgende:
Monreal dus naar Arsenal
Wat een vieze koopclub is het toch ook
Urby struikelde bedoel jequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Urby deed een keer een fake rabona
Ik wil hem wel kopen maar kan vanavond pasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die even mee gaat Die Riesen?
Laatste dagen is het rustig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe staat het met toernooi Fus?
Wat was de deadline voor die wedstrijden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laatste dagen is het rustig.
[ afbeelding ]
dit is de stand tot nu toe
zondagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat was de deadline voor die wedstrijden?
Stuur straks nog even een PM naar de mensen die nog wedstrijden moeten spelenquote:
morgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:50 schreef poker4lifee het volgende:
yeah nog 2x tegen Lind en 1x wieisboos, wanneer kunnen jullie? Zo moet ik weg kan denk ik vanavond wel ergens en morgen sowieso.
Laatste woord zegt het al hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom hebben we geen toernooi op de xbox
Ja ik heb hetzelfde. Heb vanmiddag nog tentamen, maar heb vanavond wel tijd denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:50 schreef poker4lifee het volgende:
yeah nog 2x tegen Lind en 1x wieisboos, wanneer kunnen jullie? Zo moet ik weg kan denk ik vanavond wel ergens en morgen sowieso.
Omdat ze een stelletje gieren zijn, zo passief als de nete en dus niemand mee wilde doen. Dat was het ongeveerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom hebben we geen toernooi op de xbox
Allemaal rond de 20k?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
wtf @ de prijzen van IF Eriksen,Mertens en Bony
quote:Frank de Boer stapt in verkeerde spelersbus
EMMEN - In zijn overwinningsroes stapte Frank de Boer gisteren na de beker kwartfinale Ajax-Vitesse in Emmen de spelersbus van Vitesse in. Eenmaal in de bus kwamen de spelers hem minder bekend voor dan op de heenweg. Een snelle blik leerde hem dat hij in de verkeerde spelersbus stond en hij is toen snel naar de Ajax bus gelopen.
Wanneer is dit toernooi ongeveer afgelopen denk je? Heb 2 teams gesponsord, vandaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat ze een stelletje gieren zijn, zo passief als de nete en dus niemand mee wilde doen. Dat was het ongeveer
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:37 schreef DutchSL het volgende:
Doel: Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Swansea City) en Kenneth Vermeer (Ajax).
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Ricardo van Rhijn (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ron Vlaar (Aston Villa).
Middenveld: Jonathan de Guzman (Swansea City), Jordy Clasie (Feyenoord), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV) en Marco van Ginkel (Vitesse).
Aanval: Ola John (Benfica), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Jeremain Lens (PSV), Robin van Persie (Manchester United) en Dirk Kuijt (Fenerbahçe).
Kut team
Die laatste komt ook niet meer in vorm. Die kan geselecteerd worden voor de traditionele wedstrijd op nieuwjaarsdag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die verdediging![]()
BMI,Janmaat,Vrij,Vlaar,Mathijssen zijn allemaal uit vorm
Ze zijn gewoon slecht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die verdediging![]()
BMI,Janmaat,Vrij,Vlaar,Mathijssen zijn allemaal uit vorm
Poulefase zondag. De rest weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wanneer is dit toernooi ongeveer afgelopen denk je? Heb 2 teams gesponsord, vandaar.
https://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-teamquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef el-blanchito het volgende:
Wat moest ik ookalweer doen als de web app niet werkte?
Doet het nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
https://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
Mathijsenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:37 schreef DutchSL het volgende:
Doel: Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Swansea City) en Kenneth Vermeer (Ajax).
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Ricardo van Rhijn (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ron Vlaar (Aston Villa).
Middenveld: Jonathan de Guzman (Swansea City), Jordy Clasie (Feyenoord), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV) en Marco van Ginkel (Vitesse).
Aanval: Ola John (Benfica), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Jeremain Lens (PSV), Robin van Persie (Manchester United) en Dirk Kuijt (Fenerbahçe).
Kut team
2 uit Ghana en 2 uit Ivoorkust in je basiselftal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wat zijn de toernooieisen precies?
Ik kijk die voorstukjes nooitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:43 schreef Fuszy het volgende:
Suits is baas en die volgende aflevering wordt helemaal baas als ik dat voorstukje zo zag
Goede speler IF lewandowskiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Djeetje het volgende:
Iemand ervaring met Lewandowski IF ?
Of Falcao TOTY nog een kans geven?
DIegene tegen wie ze moeten krijgen gewoon 3 puntenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:47 schreef Fuszy het volgende:
Wat moet ik doen met de mensen die niet alle wedstrijden hebben gespeeld als het zondag is geweest?
Iedereen 0 punten geven voor de niet gespeelde wedstrijden en dus doorgaan met de huidige stand?
Dan mist er toch nog iemand een wedstrijd, wie geef je dan de puntenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIegene tegen wie ze moeten krijgen gewoon 3 punten
Vraag is dan nog steeds: wiens schuld is het?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIegene tegen wie ze moeten krijgen gewoon 3 punten
Dit jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vraag is dan nog steeds: wiens schuld is het?
DIe krijgen beide gewoon 0quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dan mist er toch nog iemand een wedstrijd, wie geef je dan de punten
Dan krijgt diegene die zich niet meldt 0 punten en die wel kon 3 puntenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook als die ander wel graag wilde en kon spelen?
Er was blijkbaar een akkoord met Feyenoord over Leerdam. Alleen Jordania wilde niet tekenenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rutten en van Leeuwen hebben zich ziek gemeld vandaag!!!!!
Feyenoord zou dan Kali hebben gehaald als hij en Mokotjo weg zouden gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er was blijkbaar een akkoord met Feyenoord over Leerdam. Alleen Jordania wilde niet tekenen.
Kritiek -> afslachting door de maffiabaas
10,- per 100.000quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:50 schreef Fuszy het volgende:
Verkoopt er trouwens iemand coins op de ps3? Zo ja, hoeveel kost dat?
Ze zijn beiden vergiftigd denk ik iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er was blijkbaar een akkoord met Feyenoord over Leerdam. Alleen Jordania wilde niet tekenen.
Kritiek -> afslachting door de maffiabaas
Heb hem ook al een DM gestuurd, maar nog niks ontvangen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef el-blanchito het volgende:
is X1nition toevallig in staat om een potje te doen?
Laat maar weten zodra je erover uit bent.... Heb er nog 1m overquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel 200k kopen. Denk er nog even over na
Wie zich niet wanneer meldt? Voorbeeld: ik ken een situatie waarin speler A speler B al 3 keer heeft gevraagd om de potjes te spelen, maar speler B kan/wil niet, om onduidelijke redenen. Wat nu als spelers B zich morgen netjes meldt om potjes te speler, maar spelers kan op dat moment niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan krijgt diegene die zich niet meldt 0 punten en die wel kon 3 punten
gewoon allebei 0 dus, lijkt me.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie zich niet wanneer meldt? Voorbeeld: ik ken een situatie waarin speler A speler B al 3 keer heeft gevraagd om de potjes te spelen, maar speler B kan/wil niet, om onduidelijke redenen. Wat nu als spelers B zich morgen netjes meldt om potjes te speler, maar spelers kan op dat moment niet.
Gevolg: gekibbel in de tent
De Easter Egg van Richthofen is al opgelost!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zijn beiden vergiftigd denk ik idd
Terwijl speler A er intussen wel 3x op heeft aangedrongen om die wedstrijden te spelen? Lijkt mij niet fair?quote:
Stem ik ook voor,quote:
Is dat dan niet zijn fout, want jij hebt vaak genoeg om een potje gevraagd de afgelopen dagen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Stem ik ook voor,
maar dat zou bijvoorbeeld betekenen dat ik m'n potje tegen x1nition bewust niet wil spelen, zodat ik nummer 1 in de poule word.
Reemi heeft al 3x aan DTM gevraagd om een potje bijvoorbeeld. Ik weet niet of die al gespeeld is maar het zou oneerlijk zijn als Reemi dan geen punten krijgt. Ook zou het vreemd zijn als Reemi wel punten krijgt door expres niet te spelen morgen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is dat dan niet zijn fout, want jij hebt vaak genoeg om een potje gevraagd de afgelopen dagen?
Deadline is deadline, beide 0 punten dan maar. Of beide anderhalf puntquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terwijl speler A er intussen wel 3x op heeft aangedrongen om die wedstrijden te spelen? Lijkt mij niet fair?
ja, moeilijk dus...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Reemi heeft al 3x aan DTM gevraagd om een potje bijvoorbeeld. Ik weet niet of die al gespeeld is maar het zou oneerlijk zijn als Reemi dan geen punten krijgt. Ook zou het vreemd zijn als Reemi wel punten krijgt door expres niet te spelen morgen...
Actief vs inactief, dan krijgt de actieve punten, zeker omdat dtm er constant onderuit wil komen (hij wordt toch laatste hihi)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Reemi heeft al 3x aan DTM gevraagd om een potje bijvoorbeeld. Ik weet niet of die al gespeeld is maar het zou oneerlijk zijn als Reemi dan geen punten krijgt. Ook zou het vreemd zijn als Reemi wel punten krijgt door expres niet te spelen morgen...
Grappig, dat is precies degene die ik bedoel met speler A en Bquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook het enige voorbeeld dat ik weet. Dit kwam namelijk nogal eens langs in het topicquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Grappig, dat is precies degene die ik bedoel met speler A en B
Daarom heb ik gewoon niet meegedaan. Omdat ik druk ben met werk en klussen in huisquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:04 schreef el-blanchito het volgende:
Maar ik heb vanavond, morgenavond en zondagavond sws geen tijd omdat werk, dus als X1nition alleen 's avonds kan....
Ik had toetsweek en ik kan geen goede teams maken, dus daarom deed ik niet meequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom heb ik gewoon niet meegedaan. Omdat ik druk ben met werk en klussen in huis
dat klopt wel. Maar mijn 3e probleem zou zijn dat ik de PS3 deel met 2 broer(tje)s die er ook constant op willenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:07 schreef vandermar het volgende:
Een potje duurt een kwartier, doe dat even tussen het huiswerk door, kan makkelijk en tevens is een beetje variatie goed.
Ja ik, 12 euro per 100kquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:50 schreef Fuszy het volgende:
Verkoopt er trouwens iemand coins op de ps3? Zo ja, hoeveel kost dat?
Maak een schemaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat klopt wel. Maar mijn 3e probleem zou zijn dat ik de PS3 deel met 2 broer(tje)s die er ook constant op willen
En zo heeft iedereen zijn sores. Maar ik heb direct iedereen de eerste dag een DM gestuurd met wanneer ze konden spelen. Je gaat me niet vertellen dat je niet even samen in 3 weken tijd 2x een kwartiertje kunt prikkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat klopt wel. Maar mijn 3e probleem zou zijn dat ik de PS3 deel met 2 broer(tje)s die er ook constant op willen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:12 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Beste FOK!kers, nerdjes, badmintonners, sletjes, skere bois, rijke tatta’s e.d. ,
Het lang verwachte moment is daar, de deadline is verstreken en de deelnemers zijn bekend. Het toernooi zal dit weekend starten en het garandeert spanning, humor en sensatie. Topfavorieten zijn aanwezig, underdogs zijn er ook bij en natuurlijk de slechtste speler(s) ook.
Nog even en de SMLENO cup gaat van start. Dit zijn de kandidaten om de felbegeerde prijs in ontvangst te nemen.
Het toernooi zal beginnen op vrijdag 25 januari
De wedstrijden kunnen gespeeld worden tot en met 10 februari (Dit kan nog aangepast worden) Dit geldt voor de groepswedstrijden en dat zijn er dus zes per persoon.
Er wordt twee maal tegen elkaar gespeeld. Thuis en uit. De uitslagen PM of DM je naar mij (Fuszy)!
De deelnemers
Wieisboos
Prideofthesouth
Ajacied7
el blanchito
Ozz-03
syntaxxerror
Lindgren.
x1n2ition
Reemi
Hoogstaande
Drolflap
Strakkeman
detennismaster
Fuszy
Poker4life
Donaldo
Er zijn bekende users aanwezig, maar ook nieuwe users die niet kunnen wachten om zich te bewijzen bij de harde kern van FUT reeks. Het belooft een waar spektakel te worden! Worden de favorieten gespaard, moeten ze direct vol aan de bak of is het redelijk verdeeld? De loting gaat het uitmaken.
*tromgeroffel* *nog meer tromgeroffel* *badminton geluidjes*
[ afbeelding ]
De loting
Poule 1
X1n2ition
El-blanchito
Hoogstaande
Fuszy
Poule 2
Reemi
Prideofthesouth
Detennismaster
Donaldo
[ afbeelding ]
Poule 3
Wieisboos
Syntaxerror
Poker4life
Lindgren.
Poule 4
Drolflap
Strakkeman
Ozz-03
Ajacied7
[ afbeelding ]
Jullie weten nu tegen wie je moet. De user, maar nog niet het team. Iedereen heeft bij mij zijn teams ingeleverd. Hierbij per poule en user de teams op een rijtje.
Poule 1
X1n2ition
[ afbeelding ]
El-blanchito
[ afbeelding ]
Fredericks is de Spurs versie.
Hoogstaande
[ afbeelding ]
Fuszy
[ afbeelding ]
Poule 2
Reemi
[ afbeelding ]
Prideofthesouth
[ afbeelding ]
Detennismaster
[ afbeelding ]
Donaldo
[ afbeelding ]
Poule 3
Wieisboos
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Syntaxerror
[ afbeelding ]
Poker4life
[ afbeelding ]
Lindgren.
[ afbeelding ]
Poule 4
Drolflap
[ afbeelding ]
Strakkeman
[ afbeelding ]
Ozz-03
[ afbeelding ]
Ajacied7
[ afbeelding ]
Het toernooi begint al bijna en de hysterie bij de fans is enorm. Lindgren. Als de echte baas van het FOK! Forum heeft de hype van het toernooi gebruikt om merchandise te verkopen.
[ afbeelding ]
Wilt u dit prachtige shirt bestellen dan kan dat. Dit kan u doen door contact op te nemen met lindgren@smleno.fok
Wat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De Easter Egg van Richthofen is al opgelost!
nee, want ik ben vaak als eerste uit, dus dan moet ik me daar ook aan houden.quote:
Ja, lees ik maar dat zie ik dus nu pas.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DTM, lees nou es wat er tussen haakjes staat
Hehequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, want ik ben vaak als eerste uit, dus dan moet ik me daar ook aan houden.
'Wie het eerst komt, die het eerst maalt', maak ik er altijd van
Dacht dat ik hem tot en met 3 februari had neergezetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:09 schreef detennismaster het volgende:
Ik dacht dat de wedstrijden tot 11 februari afgewerkt konden worden?
[..]
Hij was eerder, dus jij bent een overcutter.quote:
Wie staan er op CAM?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef DannyDeko het volgende:
Zou Podolski werken op ST in 451? Vraag me af of zn workrates niet te kut zijn..
Tuurlijk, anderhalf uur in 10 dagen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dacht dat ik hem tot en met 3 februari had neergezet. Lijkt overigens wel wat meer logisch. Die 6 wedstrijden hadden wel al lang gespeeld kunnen worden toch?
ik ben al aan het sparen om een nieuwe playstation te kopen, maar dan moet ik ook FIFA kopen, want online passquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hehe
Gelukkig heb ik dan geen broertje die wil xboxen
dan moet het mogelijk zijn...quote:
Ik woon volgend jaar op mijzelf dus lekker alle tijd van de wereldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben al aan het sparen om een nieuwe playstation te kopen, maar dan moet ik ook FIFA kopen, want online pass
Want?quote:
Ik heb ze al weken te koop..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij was eerder, dus jij bent een overcutter.
Deed trouwens aan fokkers altijd voor 10 per 100K verkopen. Vriendenprijsje
Ik heb Reus met med/med en werkt prima. Al staat hij al flink wat wedstrijden droogquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Want?Chemwise kan het ja, maar vraag me af of die kerel niet altijd maar rond de middencirkel blijft hangen door zn med/low workmates
Nee vet juist. Vorige was ook vet alleen is het lastig om alles te ontdekkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat?Weer zon saaie opdracht zeker
Hoorde dat de nieuwe binnenkort aangekondigd wordt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben al aan het sparen om een nieuwe playstation te kopen, maar dan moet ik ook FIFA kopen, want online pass
ja, maar ik vind die PS3 wel best zo...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoorde dat de nieuwe binnenkort aangekondigd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |