PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook te ver gaan.quote:
que? VDM post toch altijd dingen zoals:quote:
quote:Marcelo in een pakje (Tijdens TOTY)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Dit zeg je ook ineens omdat ik het een belediging vindquote:
Nog steeds een zeer vervelende belediging.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
que? VDM post toch altijd dingen zoals:
[..]
Als ik jou zou zijn had ik mezelf allang onder een tractor gesmetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit zeg je ook ineens omdat ik het een belediging vind
Tsjong, eerst altijd wannabe mij willen zijn en omdat ik het een belediging vind, vind jij het ook opeens een belediging
momentjequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die onderste chick mag van mij wel weg. Ik wil booty zien
Pfft, de haat ineens omdat ik begon met hatenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik jou zou zijn had ik mezelf allang onder een tractor gesmeten
Ijeh ijeh ijeh ijeh ik wil een stukje met je rijequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is een hele mooie!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect link met (IF) Kone..
Yesquote:
gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die onderste chick mag van mij wel weg. Ik wil booty zien
Milan of City?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
De Balo gaat trouwens gewoon voor 100k.
ooit komt ie online net zoals mijn free kickquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef Rijst het volgende:
keeper uitspelen en in de verre hoek knallen. Alleen voor de echte bazen
Deed mij denken aan de tijd dat ik werkzaam was bij een (nu noodlijdende) bank. Liepen van die gevallen die hun partner hadden leren kennen op de zaak, en daar allebei nog werkten: een bankstelquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef detennismaster het volgende:
Mag ik vragen wat de neuk die bankstellen in de OP doen?![]()
Onze lounge. Ik koop ff een pooltafel erbijquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef detennismaster het volgende:
Mag ik vragen wat de neuk die bankstellen in de OP doen?![]()
Zat nog in mijn club, koop hem maar, lekker cheapquote:
en een dartbordquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Onze lounge. Ik koop ff een pooltafel erbij
zijn we ff van boerrigter afquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef poker4lifee het volgende:
European football expert Andy Brassell: "Done deal in the Netherlands - Ajax have confirmed that previously-mentioned loan signing of Barcelona's Isaac Cuenca, valid until 30 June."
Jij kocht hem?quote:
Ik zit in een bidwarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Die PSG was wel redelijk overpriced van Monzon
Discard value minimaalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Voor hoeveel zal Monzon Liga do Brasil versie gaan?
Ja, de eerste dagen gaat 'ie misschien wel voor meer, maar ik had geen zin meer in zo'n bidwar.quote:
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is die Charleroi homekit nog wat waard btw?
Bidwarsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, de eerste dagen gaat 'ie misschien wel voor meer, maar ik had geen zin meer in zo'n bidwar.
jij ook manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef DannyDeko het volgende:
Een gelukkig februari gewenst allen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gaan we weer gifjes posten net als gister?
Daarom zet je er nu ook een 2e bij voor 200c minder dan die van mijquote:
Ik wilde nog een team met hem maken morgen, dus heb 'm maar vast gekochtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb hem in SMLENO cup team. Speelt geweldig.
Je hebt groot gelijk. BPL-versie wordt misschien wel duurquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde nog een team met hem maken morgen, dus heb 'm maar vast gekocht
Ik voorzie een Taiwo-scenario.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. BPL-versie wordt misschien wel duur
Awh, benjeboos? Ik ben FUT-moe. Die was van VDMquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom zet je er nu ook een 2e bij voor 200c minder dan die van mij
Havenaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:21 schreef vandermar het volgende:
Omg, Moisander moest rood krijgen maar Liesveld was weer aan het marchanderen.
KNJB
Cuencaquote:
Dat laatste verwacht ik. Hij zal wel even duurder blijven en ook wel boven zijn vorige prijs maar hij is nou niet zo populair.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Op dit soort momenten twijfel ik altijd. Is het nu juist verstandig om Zelao te kopen voor 9k omdat hij nog verder zal stijgen, of is het weer een soort 'schrikreactie' zoals bij Lukaku toen en is 'ie morgen weer 4k? Ik ben slecht in het voorspellen van de prijzen.
Er staan nu op de PS3 markt zo'n 120-130 kaarten van te koop. Plus, hij zit in veel teams. Vraag me dus af of hij echt schaars (en dus duur) wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Op dit soort momenten twijfel ik altijd. Is het nu juist verstandig om Zelao te kopen voor 9k omdat hij nog verder zal stijgen, of is het weer een soort 'schrikreactie' zoals bij Lukaku toen en is 'ie morgen weer 4k? Ik ben slecht in het voorspellen van de prijzen.
Feyenoord heeft geen wingers, alleen vleugelspitsen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alsnog beter dan alle wingers van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er staan nu op de PS3 markt zo'n 120-130 kaarten van te koop. Plus, hij zit in veel teams. Vraag me dus af of hij echt schaars (en dus duur) wordt.
Nee, zie PI. Van hem verwacht ik niets andersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Awh, benjeboos? Ik ben FUT-moe. Die was van VDM
zelfdequote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen wingers, alleen vleugelspitsen.
Brisbane Roar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef vandermar het volgende:
Hé bazen!
Welke kit is Oranje thuis (met zwarte broek) en Zwart uit?
Vrienden maak je niet op de markt, dat doe je maar tijdens het speelkwartier op de basisschool.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, zie PI. Van hem verwacht ik niets anders
Wtf is dit voor mierengeneuk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen wingers, alleen vleugelspitsen.
Hoopte op een zieke 74 zilvere, maar helaasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die upkreet van Armenteros trouwens.
Van [ afbeelding ] naar [ afbeelding ]
Real Sociedad! Die heb ik. Is ook een nike shirt dus lijkt er wel heel erg opquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef vandermar het volgende:
Hé bazen!
Jeju united en een Australische met 'the coffee club' heb ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:26 schreef vandermar het volgende:
Hé bazen!
Is toch al 2 dagen bekend?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
nacht
nieuwe transfers, Bastos naar Schalke
Ik vind het zo mooi dat iedereen achter z'n PC inmiddels met tegenzin zijn posts leest, maar toch de drang niet kan weerstaan om te reageren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wtf is dit voor mierengeneuk?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat iedereen achter z'n PC inmiddels met tegenzin zijn posts leest, maar toch de drang niet kan weerstaan om te reageren.
Niks van gezien nee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er zijn sowieso toch nog geen spelers zonder transfer geupgrade? of wel
Dat is uitquote:
Leer objectief kijken, knul.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij een paar keer per ongeluk een goal heeft gemaakt?
Oh, natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er zijn sowieso toch nog geen spelers zonder transfer geupgrade? of wel
Pfft, doe normaal kill.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrichterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou eerder een upgrade geven aan Derkie dan aan die gore Italiaan
Zoals vd Gijp al zei: wat zou het grappig zijn als hij er vanaf nu helemaal niks meer van baktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou eerder een upgrade geven aan Derkie dan aan die gore Italiaan
En potverdrie, hij scoorde gisterenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals vd Gijp al zei: wat zou het grappig zijn als hij er vanaf nu helemaal niks meer van bakt
Hij heeft een foto van Erik achter een rollator als profielfotoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat iedereen achter z'n PC inmiddels met tegenzin zijn posts leest, maar toch de drang niet kan weerstaan om te reageren.
Bekerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
En potverdrie, hij scoorde gisteren
Autohoofdletter doet ie niet na een quote.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
En je begint je zin met een hoofdletter en eindigt met een punt.
Ik blijf het een hele slechte zet vinden van Feyenoord om hem nu meteen langer vast te leggen. Het is niet dat hij alleen bij AZ een slechte periode heeft gehad maar die man heeft nog nooit echt uitgeblonken. Zal ook wel een redelijk salaris hebben nu.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals vd Gijp al zei: wat zou het grappig zijn als hij er vanaf nu helemaal niks meer van bakt
Haten is verlaten neefquote:
Ironisch.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Autohoofdletter doet ie niet na een quote.
Met spleetogen-tekens zeker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:35 schreef vandermar het volgende:
Jeju United heb oranje en zwart thuis
quote:
Bij welke speler?quote:
Mathijsen staat nog 3 jaar onder contractquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik blijf het een hele slechte zet vinden van Feyenoord om hem nu meteen langer vast te leggen. Het is niet dat hij alleen bij AZ een slechte periode heeft gehad maar die man heeft nog nooit echt uitgeblonken. Zal ook wel een redelijk salaris hebben nu.
Moet minimaal 80 pace en 80 shooting hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan de niet-UP.
en 95 headingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet minimaal 80 pace en 80 shooting hebben.
Goed voor de continuiteitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Mathijsen staat nog 3 jaar onder contract
Ze zijn daar net een beetje op de goede wegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Voor +4 ratings heeft hij wel een matige upgrade, bij nader inzien laat maar hahaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar dan de niet-UP.
Is goed in de kleedkamer togquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:37 schreef laucas het volgende:
[..]
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 00:37:45#FUT player upgrades are coming soon. The team are working hard to get them out mid-February. reageer retweet
Subtop ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn daar net een beetje op de goede weg
Fokking laatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 00:37:45#FUT player upgrades are coming soon. The team are working hard to get them out mid-February. reageer retweet
Opbokken negerquote:
Zo'n lelijkerd bij zo'n mooie clubquote:
Arm paardjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef Vijf_voor het volgende:
Graziano is toch de naam van het paard van sinterklaas?
in 2009/10 was hij op een gegeven moment best lekker bezig... of 10/11, dat weet ik niet zeker...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
Pelle in zijn AZ-periode.
[ afbeelding ]
hij ís al een homo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Opbokken neger
Dat logo maakt van Pelle een homo
Toen Koeman er wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in 2009/10 was hij op een gegeven moment best lekker bezig... of 10/11, dat weet ik niet zeker...
Pfft, hij djoekt je en voordat je het weet scoort hij je moekequote:
uitshirt van PAOK is mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef vandermar het volgende:
Everton away kit maar, is ook helemaal zwart
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in 2009/10 was hij op een gegeven moment best lekker bezig... of 10/11, dat weet ik niet zeker...
ja, in 09/10 dat eerste halfjaar ja, maar het heeft bij hem alleen maar met vertrouwen te maken, voor de rest helemaal niksquote:
Koeman = Ajacied in hart en nierenquote:
weet ik nog zo net niet, denk dat zijn clubliefde eerder naar Barca uitgaatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Koeman = Ajacied in hart en nieren
Kenknietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
filmpjes van Seananners zijn weer geniaal
kijken, is geniaalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kenkniet
Maar de map is zo vet om te spelenZiek doolhof, en een heel andere manier van spelen voor nodig
Daarom vind hij Feyenoord de mooiste clubquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Koeman = Ajacied in hart en nieren
Zijn genoeg plekken om te rapetrainenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kenkniet
Maar de map is zo vet om te spelenZiek doolhof, en een heel andere manier van spelen voor nodig
Amerigo ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef Vijf_voor het volgende:
Graziano is toch de naam van het paard van sinterklaas?
Als je echt hoge ronde komt is het normaal enige manier om rondjes te lopen. Dat kan op deze map niet zo goed, plus echt ziek veel spawnsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn genoeg plekken om te rapetrainen
Eerder zijn spaarrekeningquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
weet ik nog zo net niet, denk dat zijn clubliefde eerder naar Barca uitgaat
Echt iedereen is van huis uit Feyenoorder als je jou moet geloven..ga je toch eens met boeiende zaken bezighouden johquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom vind hij Feyenoord de mooiste club
Van der Sar en Bergkamp zijn van huis uit Feyenoorders
Net als Andre Hazes die een Feyenoorder was
Je moet dat ene wapen maken van onderdelen, dat roze spul spuit dat ding, dan is het al een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je echt hoge ronde komt is het normaal enige manier om rondjes te lopen. Dat kan op deze map niet zo goed, plus echt ziek veel spawns
OOOOOOOOOOHquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt iedereen is van huis uit Feyenoorder als je jou moet geloven..ga je toch eens met boeiende zaken bezighouden joh
maar dat van André klopt wel, zijn zoon heeft iedereen doen geloven dat het een Ajacied wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt iedereen is van huis uit Feyenoorder als je jou moet geloven..ga je toch eens met boeiende zaken bezighouden joh
Iedereen maakt wel eens een fout als ze nog niet beter weten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja die had ik een keer, maar wist niet dat ik daardoor zelf ook uit ging glijdenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet dat ene wapen maken van onderdelen, dat roze spul spuit dat ding, dan is het al een stuk makkelijker
Hejo, wij zouden ook nog eens zombies.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een fout als ze nog niet beter weten.
Kan denk ik wel heb volgens mij geen plannen gemaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hejo, wij zouden ook nog eens zombies.
Morgen avond?
Yo, nog even 2 zombie noobs regelen en dan tranzitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan denk ik wel heb volgens mij geen plannen gemaakt
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Kuijt schijnt uit katwijk Artis te komen
Is goed of iemand van hier die ons misschien kan helpen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Yo, nog even 2 zombie noobs regelen en dan tranzit
Turned gedaan? Dat ze zo'n idee zo kunnen verneukenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die had ik een keer, maar wist niet dat ik daardoor zelf ook uit ging glijdenNaja morgen verder met ontdekken, nu nog ff handelen
Hahaha, ga jij eens frisse lucht inademen ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was eruit gehaald nadat hij wegging uit de States. Daarvoor uiteraard wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoezo zat David Beckham volgens die Sheet niet in de packs?
Nee maar ik dacht al dat het kut zou zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Turned gedaan? Dat ze zo'n idee zo kunnen verneuken
Ik heb dat toen helemaal niet meegekregen. Net als dat ik nu pas lees dat Bastos naar Schalke is wtfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was eruit gehaald nadat hij wegging uit de States. Daarvoor uiteraard wel.
Et nomeni patri et filii et spiritus sanctiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef TBakkert het volgende:
nog steeds niet begonnen aan Latijn, uitstelprobleem hier![]()
en in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Et nomeni patri et filii et spiritus sancti
Timmy turner?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed of iemand van hier die ons misschien kan helpen?
in de naam van de vader en de heilige geest (amen)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vraagteken? Serieusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest?
4Vquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vraagteken? Serieus? Wat leer je bij Latijn? Of zit je in Gym-1?
Ik denk dat ik liever even Die Rise blijf spelen, maar spreek me maar aan morgenavond, geen plannen zo ver ik weet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Timmy turner?wil je morgen meedoen?
wat's Die Rise?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever even Die Rise blijf spelen, maar spreek me maar aan morgenavond, geen plannen zo ver ik weet.
quote:
Nieuwe mapquote:
The sacrifice van de headhunterzquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Grieks vertalen makkelijker, maar daar moest je zo achterlijk veel grammatica meer leren dan bij Latijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!! En het dan moeten vragen
Ik ben er na 3V mee gestopt, maar een latijnse tekst kan ik nog aardig lezen
Grieks daarintegen
Ditquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
The sacrifice van de headhunterz
ga ik wel een keertje naar kijkenquote:
Kost wel 1200 mpsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ga ik wel een keertje naar kijken
Stef, heb jij de map pack? Dan haal ik die ook wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever even Die Rise blijf spelen, maar spreek me maar aan morgenavond, geen plannen zo ver ik weet.
op PS dan waarschijnlijk 15 of 20 euro zeker?quote:
Zij die gaan slapen, groeten uquote:
Trustequote:
En nu ontleden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:
op futwiz kun je ze nu wel zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef DuTank het volgende:
Is er niet een lijst met alle badges en kits?
http://forum.ea.com/de/posts/list/965461.pagequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef DuTank het volgende:
Is er niet een lijst met alle badges en kits?
Eerste zinnetje iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef DannyDeko het volgende:
Marcus et cornelia in horto ambulant.
Tot zover mijn latijns
Nahquote:
Marcus en Cornelia wandelen in den tuinquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef DannyDeko het volgende:
Tot zover mijn latijns
Die kunnen mensen nooit vindenquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
op futwiz kun je ze nu wel zien
http://www.futwiz.com/extras/kits
thanksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/de/posts/list/965461.page
Aeneas is een Trojaan.quote:
quote:
Iupiter deus est. Iupiter in mons Olympus habitat. (ofzo)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef DannyDeko het volgende:
Tot zover mijn latijns
Gaat het bij jullie ook over die gare verhalen van de trojanen? Bij ons welquote:
Dat was mijn eerste zinquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iupiter deus est. Iupiter in mons Olympus habitat. (ofzo)
Jupiter is een god. Jupiter woont op de berg Olympus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iupiter deus est. Iupiter in mons Olympus habitat. (ofzo)
ja, en nu gaan we het hebben over teksten op grafstenen en moeten we kunnen scanderen met de Pentameter en de Hexameterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat het bij jullie ook over die gare verhalen van de trojanen? Bij ons welelke les moest je een tekst vertaald hebben
Je hoeft niet alles te vertalen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jupiter is een god. Jupiter woont op de berg Olympus.
Holy shit dat is lang geledenquote:
Ik moet even oefenen zodat ik het morgen allemaal uit mijn duim kan zuigenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te vertalen hoor
Dan kan het knulletje beter zijn huiswerk gaan maken ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te vertalen hoor
Non keviaansquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en welke taal moet dit voorstellen?
Jij gaat zooo hard balen in de 5de en 6dequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jupiter is een god. Jupiter woont op de berg Olympus.
Ik heb wel al van mensen in de 5e gehoord dat je dan opeens heel hard op je bek kan gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij gaat zooo hard balen in de 5de en 6de
het is gewoon een aidstaal. Slechtste keuze so far, na wiskunde B.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb wel al van mensen in de 5e gehoord dat je dan opeens heel hard op je bek kan gaan![]()
Ik ga internationaal recht doen, denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
Gaan jullie allemaal geneeskunde doen?
Zo'n fabeltje dat Latijn daar nuttig voor is. Zit je lekker al die naamvallen te leren zodat je later makkelijk wat namen uit je kop kan leren die toevallig in het Latijn zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
Gaan jullie allemaal geneeskunde doen?
Moet je latijn of grieks kiezen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga internationaal recht doen, denk ik
Ik doe een EM profiel
maar 3/4 van mijn klas wil wel geneeskunde![]()
Je hebt er ook geen reet aan. Daarom ben ik er mee gestopt toen de middelbaar enigszins serieus werdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is gewoon een aidstaal. Slechtste keuze so far, na wiskunde B.
Haha echtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n fabeltje dat Latijn daar nuttig voor is. Zit je lekker al die naamvallen te leren zodat je later makkelijk wat namen uit je kop kan leren die toevallig in het Latijn zijn.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha echtik wilde dierenarts worden maar ik vind het zielig om dieren te laten inslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |