PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me niet voorstellen dat Latijn ergens nuttig voor kan zijn, behalve dat je andere talen misschien makkelijker leert. Ik heb 1 jaar Grieks gedaan en toen had ik het wel weer gehad. Zo'n tijdsverspilling.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga internationaal recht doen, denk ik
Ik doe een EM profiel
maar 3/4 van mijn klas wil wel geneeskunde![]()
Je krijgt oud Grieks terwijl dat niet meer gebruikt wordtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Latijn ergens nuttig voor kan zijn, behalve dat je andere talen misschien makkelijker leert. Ik heb 1 jaar Grieks gedaan en toen had ik het wel weer gehad. Zo'n tijdsverspilling.
N&T?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb ook compleet het verkeerde profiel voor de studie die ik wil gaan doen, maar ja yolo enzo
Latijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Grieks en Latijns vertalen is echt supersimpel juist.
Alle woordjes opzoeken. Dan opzoeken welke vervoeging het heeft en dan gewoon een lopende Nederlandse zin maken, dan scoor je vaak al genoeg punten.
ja. Je zal best een voordeel hier en daar hebben, het is alleen een moeilijk profiel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
N&T?
Heb ik ook gedaan hoor, en zolang je economie of M&O hebt, heb je echt een dikke voorsprong op de E&M ers bij Bedrijfseconomie. Accounting en Micro/macro zijn een stuk makkelijker op te pikken voor N&T dan Wis b is voor E&M
N&T is het zwaarste profiel, dus daarmee kan je in principe alle studies doen, op een heel beperkt aantal na, ik weet alleen niet meer welke.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
N&T?
Heb ik ook gedaan hoor, en zolang je economie of M&O hebt, heb je echt een dikke voorsprong op de E&M ers bij Bedrijfseconomie. Accounting en Micro/macro zijn een stuk makkelijker op te pikken voor N&T dan Wis b is voor E&M
Frits Barend maakt zijn hele leven al foutenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Frits Barend vindt Manolev een goede aankoop van Jol
Omdat ik Wiskunde D had ipv Bio kon ik geen Geneeskunde gaan doen. Verder ongeveer allesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
N&T is het zwaarste profiel, dus daarmee kan je in principe alle studies doen, op een heel beperkt aantal na, ik weet alleen niet meer welke.
Tuurlijk joh. Jammer alleen dat je maximaal 3 punten van je cijfer kan halen op de vertaling.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Grieks en Latijns vertalen is echt supersimpel juist.
Alle woordjes opzoeken. Dan opzoeken welke vervoeging het heeft en dan gewoon een lopende Nederlandse zin maken, dan scoor je vaak al genoeg punten.
Unos bieros.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:30 schreef dion_v_k het volgende:
Nooit met deze talen te maken gehad, en op Kreta bestel ik bier, ouzo en vrouwen op z'n Engels
Ik had Biologie 1,2 toen het nog bestond, wat een grafvak was dat zeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat ik Wiskunde D had ipv Bio kon ik geen Geneeskunde gaan doen. Verder ongeveer alles
En dos meisjos porre van voorosquote:
De rest is gewoon leren dus, wat kan daar nou moeilijk aan zijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Jammer alleen dat je maximaal 3 punten van je cijfer kan halen op de vertaling.
Cherso zeker, daar is weinig Grieks van overquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:30 schreef dion_v_k het volgende:
Nooit met deze talen te maken gehad, en op Kreta bestel ik bier, ouzo en vrouwen op z'n Engels
Idd, met die methode haal je never nooit een voldoende. Tenzij je echt een debiele leraar hebt, maar dan val je bij het centraal examen alsnog door de mand.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Jammer alleen dat je maximaal 3 punten van je cijfer kan halen op de vertaling.
jij hebt er duidelijk geen ervaring meequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De rest is gewoon leren dus, wat kan daar nou moeilijk aan zijn?
Als je Gymnasium doet wordt wel verwacht dat je goed kan leren uiteraard
als je dat doet ben je alleen al drie uur kwijt aan het opzoeken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd, met die methode haal je never nooit een voldoende. Tenzij je echt een debiele leraar hebt, maar dan val je bij het centraal examen alsnog door de mand.
Gewoon een vertaalapp gebruiken met spraakherkenning.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je dat doet ben je alleen al drie uur kwijt aan het opzoeken.
Ik deed jaar 1 vlekkeloos, in jaar twee kwam Grieks en dat vond ik aids en op het eindrapport een 2 dus ging ik naar een andere schoolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De rest is gewoon leren dus, wat kan daar nou moeilijk aan zijn?
Als je Gymnasium doet wordt wel verwacht dat je goed kan leren uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |