SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef Tchock het volgende:
ArbeidersHoe ging jouw tentamen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eitje. Als ik lager dan een acht heb ben ik zwaar teleurgesteld, als ik onvoldoende heb verdien ik een verlaat negatief BSA.quote:
ArbeidersJoh, juist het feit dat je af en toe een beetje op het internet kunt kijken zorgt ervoor dat je geconcentreerd verder kunt gaan. NIEMAND is 100% productief op een dag, dus ga dan ook niet spastisch alles blokkeren. Werkt averechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ArbeidersIk vind dat werkgevers alleen recht van spreken hebben als je door 'cyberloafing' (wtf, noem het gewoon werkonderbrekingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) meerdere keren aantoonbaar je werkzaamheden niet weet af te ronden binnen de gestelde tijd. Zo lang je gewoon je werkzaamheden prima weet af te ronden binnen de gestelde tijd, zou een werkgever het niks moeten uitmaken of je nu in meerdere of mindere mate aan werkonderbreking doet. Maar ja, /generatie Y present aka ik zie het probleem niet zo. Het is een compleet ander verhaal als je niks anders doet onder werktijd dan je werk te onderbreken door wat dan ook. En waarom zou cyberloafing anders beoordeelt moeten worden dan mensen die continu een shotje vitamine N nodig hebben, cafeïne verslaafden zijn of anderzins?
Werkonderbreking = werkonderbreking. En dat moet niet zo'n wanverhouding aannemen dat je gewoon overduidelijk niet meer de verlangde werkzaamheden weet uit te voeren. Maar voor de rest: leven en laten leven ftw.
mag het weten
Tenminste een werkgever die het snapt!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:28 schreef Maharbal het volgende:
De werkwijze van de kantoren hier heeft dan ook zo z'n voordelen. Sure, je hebt een (aardige) urennorm, maar zo lang jij die norm haalt zal iedereen het roesten hoe je het doet. Als jij 4 uur per dag wil facebooken, dan ga jij 4 uur per dag facebooken. Als je je norm maar haalt.
quote:Voordat je reageert
Aurelius est impurus.
Dat wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Valt me nu pas op.Staat er zo in elk geval veul sjieker
In de WO Rechten SC lezen en posten is sowieso declarabel lijkt me, aangezien het hier immer over fiscaal relevante zaken gaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:28 schreef Maharbal het volgende:
De werkwijze van de kantoren hier heeft dan ook zo z'n voordelen. Sure, je hebt een (aardige) urennorm, maar zo lang jij die norm haalt zal iedereen het roesten hoe je het doet. Als jij 4 uur per dag wil facebooken, dan ga jij 4 uur per dag facebooken. Als je je norm maar haalt.
+1quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Joh, juist het feit dat je af en toe een beetje op het internet kunt kijken zorgt ervoor dat je geconcentreerd verder kunt gaan. NIEMAND is 100% productief op een dag, dus ga dan ook niet spastisch alles blokkeren. Werkt averechts.
Dat is niet gehaald Yreal. Bij een tentamen met a, b en c-mogelijkheid en vijftig vragen heb je een voldoende vanaf 34 goed.quote:
De fuck.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet gehaald Yreal. Bij een tentamen met a, b en c-mogelijkheid en vijftig vragen heb je een voldoende vanaf 34 goed.
Bah, ik had gewoon op de motor moeten gaan. Als je op tijd bent zit je toch net iets lekkerder in je vel...quote:
Bestuursprocesrecht. Maar goed, zaten ook wel echt aids vragen inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:37 schreef Ryon het volgende:
Welk vak was dat IPR of bestuurs(proces)recht?
Ja, die tentamens zijn ook waanzinnig lastig. Maar het eerste tentamen (is altijd MC) moet je eigenlijk wel kunnen halen om een kans te maken voor het tweede tentamen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bestuursprocesrecht. Maar goed, zaten ook wel echt aids vragen in
tja.. volgende keer beter. Ik weet nu tenminste waar ik staquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, die tentamens zijn ook waanzinnig lastig. Maar het eerste tentamen (is altijd MC) moet je eigenlijk wel kunnen halen om een kans te maken voor het tweede tentamen.
Gewoon 3 puntenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Ryon het volgende:
Krijg je nou 3 punten als je dit tentamen haalt of is het een onderdeel van het grote vak volgend semester?
Drie punten. Vroeger was het een deeltoets toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Ryon het volgende:
Krijg je nou 3 punten als je dit tentamen haalt of is het een onderdeel van het grote vak volgend semester?
Yes, voor de vrijstelling. Die had je ook nodig voor het tweede tentamen. Mensen zonder vrijstelling haalde dat over het algemeen niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drie punten. Vroeger was het een deeltoets toch?
Dat valt nou ook wel weer mee. Meer dan een vijfde fout op een MC-tentamen is gewoon heel erg veel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
je moet deze dingen echt achterlijk goed doen om een behoorlijk cijfer te halen ja
Maar voor een 7 moet je 41 goed hebben ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee. Meer dan een vijfde fout op een MC-tentamen is gewoon heel erg veel.
Hier zat geen procesrecht in. Enkel de bestuursrechtbasis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:43 schreef Speedy_T het volgende:
Bestuursproces was voorheen altijd gewoon een open vraag tentamen voor 5 punten
Figure of speech, als ik onder de indruk verkeerde dat het daadwerkelijk kon gebeuren zou ik het niet zeggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:43 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ach joh, zo erg is dat toch niet. Een enkeltje richting hel vragen lijkt me wat overdreven.
Ah, dan zei Yreal het net verkeerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier zat geen procesrecht in. Enkel de bestuursrechtbasis.
[..]
Figure of speech, als ik onder de indruk verkeerde dat het daadwerkelijk kon gebeuren zou ik het niet zeggen.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:45 schreef Ryon het volgende:
Ik had trouwens ook 'maar' een zes voor bestuursrecht in de bachelor terwijl ik dacht minimaal een acht binnen te tikken. Een vriendin van mij had voor hetzelfde tentamen bijles genomen, ging voor de acht, dacht toch sowieso wel een zes te hebben maar kreeg uiteindelijk een vier. Dat was wel even zuur.
Het vak heet Bestuurs(proces)recht I in aansluiting van Bestuurs(proces)recht II, vandaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ah, dan zei Yreal het net verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |