quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En aangezien ik uit kantoor kwam, was ik in pak. Mensen zullen wel gedacht hebben dat ik zo'n kansloze student was die in pak naar college gaat
Ik geloof dat het 'hoog gebouw' is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef Yreal het volgende:
Oh is er een beschrijving van haarbal's kantoor?
Sowieso dus niet baker and mckenziequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 'hoog gebouw' is.
Precies.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik geloof dat het 'hoog gebouw' is.
Zaandam mOet je ook niet willen. Waar was het, koog zaandijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef Tchock het volgende:
Weer een kamer afgewezen netIk begin mezelf verwend te voelen, maar dit was nog buiten Noord-Zaandam. Scheelde pak 'm beet een kwartier met thuis qua reistijd, dat is het me niet waard...
Precies, en dan nog een stuk omhoog ook. Ik vind zaandam prima, dat is een kwartier naar centraal en heeft nachtbus. Maar dit...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zaandam mOet je ook niet willen. Waar was het, koog zaandijk?
De Brauw is zeker hoog.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
De brauw! Want dat is hoog en mooi !
Zaandam vind ik kwa stad ook gewoon echt niet leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, en dan nog een stuk omhoog ook. Ik vind zaandam prima, dat is een kwartier naar centraal en heeft nachtbus. Maar dit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef Tchock het volgende:
ArbeidersHoe ging jouw tentamen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eitje. Als ik lager dan een acht heb ben ik zwaar teleurgesteld, als ik onvoldoende heb verdien ik een verlaat negatief BSA.quote:
ArbeidersJoh, juist het feit dat je af en toe een beetje op het internet kunt kijken zorgt ervoor dat je geconcentreerd verder kunt gaan. NIEMAND is 100% productief op een dag, dus ga dan ook niet spastisch alles blokkeren. Werkt averechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ArbeidersIk vind dat werkgevers alleen recht van spreken hebben als je door 'cyberloafing' (wtf, noem het gewoon werkonderbrekingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) meerdere keren aantoonbaar je werkzaamheden niet weet af te ronden binnen de gestelde tijd. Zo lang je gewoon je werkzaamheden prima weet af te ronden binnen de gestelde tijd, zou een werkgever het niks moeten uitmaken of je nu in meerdere of mindere mate aan werkonderbreking doet. Maar ja, /generatie Y present aka ik zie het probleem niet zo. Het is een compleet ander verhaal als je niks anders doet onder werktijd dan je werk te onderbreken door wat dan ook. En waarom zou cyberloafing anders beoordeelt moeten worden dan mensen die continu een shotje vitamine N nodig hebben, cafeïne verslaafden zijn of anderzins?
Werkonderbreking = werkonderbreking. En dat moet niet zo'n wanverhouding aannemen dat je gewoon overduidelijk niet meer de verlangde werkzaamheden weet uit te voeren. Maar voor de rest: leven en laten leven ftw.
mag het weten
Tenminste een werkgever die het snapt!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:28 schreef Maharbal het volgende:
De werkwijze van de kantoren hier heeft dan ook zo z'n voordelen. Sure, je hebt een (aardige) urennorm, maar zo lang jij die norm haalt zal iedereen het roesten hoe je het doet. Als jij 4 uur per dag wil facebooken, dan ga jij 4 uur per dag facebooken. Als je je norm maar haalt.
quote:Voordat je reageert
Aurelius est impurus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |