SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Kun je foto's laten zien?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Over het algemeen maak ik grote gebouwen ter compensatie van mijn gebrek aan intellect.
Hoi!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:48 schreef MineraalWater het volgende:
Hoi ijzerenkruis
Nu ga ik pitten.
Ziet er puik uitquote:
Wat heeft de beste kerel gedaan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn grootvader, die is op dit moment gebant.
Ah, op die manierquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef vogelkooi het volgende:
Onzedelijke plaatjes gepost oid, doet hij wel vaker. Zit in de familie ofzo. Net als kanker maar dat is een ander verhaal. Jij bent het dus niet. Of je doet alsof je hem niet kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door drumstickNL op 31-01-2013 23:25:56 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Zekers, Gister nog naar de open dag geweest van mijn oude school, Kom je aan en dan zie je de leraren al bijna weg kruipen. Maar volgens mij vinden ze het stiekem wel leukquote:
kan nog steedsquote:
Ja jullie ook? Ik maandag en dinsdag en dan weer werken/stagequote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:38 schreef drumstickNL het volgende:
Hee over twee weken hebben we vakantie!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand nog een liedje met zieke biets en poppy melodie?
Bad ass.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef Flodder450 het volgende:
Zometeen gym skippen, niet echt veel zin in
Nederlands engels en rekenen worden voor de volgende lichting leerlingen vakken waar je op kan zakkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Eensch. Wij hebben van die clinics. Die moet je volgen anders slaag je niet
Yup, Al vind ik dat voor wiskunde/rekenen wel echt goed. Een vriend van mij zit bij mij op de klas en die heeft verzorging gedaan. Hij wist nog niet eens wat een wortel was en hij heeft volgensmij al moeite met 4 + 8.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nederlands engels en rekenen worden voor de volgende lichting leerlingen vakken waar je op kan zakken
Maakt niet uit of je alle punten hebt, als je zakt op je rekenen, zak je voor je diploma
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:06 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/3060448/sns-reaal-in-staatshanden.html
Wat ik mij dan afvraag hè, wat doen ze in godsnaam bij de DNB ?
Met de DSB bank werd al duidelijk dat de DNB compleet faalde op het gebied van toezicht goed om te zien dat ze hun best hebben gedaan om dergelijke fouten in de toekomst te voorkomen, oh wacht toch niet..........
die landelijke rekentoets is dan ook absurd makkelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nederlands engels en rekenen worden voor de volgende lichting leerlingen vakken waar je op kan zakken
Maakt niet uit of je alle punten hebt, als je zakt op je rekenen, zak je voor je diploma
is dat Krystal van Starfox adventures?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:22 schreef Timwonnacott het volgende:
Dit topic trouwens:
GAM / Tijd zien dat je hebt zitten gamen
Oh en Aldie wilde niet vergeten worden:
http://i.imgur.com/L7Z4VHO.jpg
terecht. Beetje conditie opbouwen. Patatgeneratie krijg je nu.quote:
Geen idee, Aldie kwam er mee aanzetten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:26 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
is dat Krystal van Starfox adventures?
Je moet niet alleen maar lange noten hebben. Beetje variatie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:47 schreef drumstickNL het volgende:
oh; nieuwe video geüpload / vorige poging: edit: je kunt blijkbaar geen normale youtube links posten?
nieuwe:
any comments?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet niet alleen maar lange noten hebben. Beetje variatie.
beginnen met nylon klassiek.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:41 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben ook aan het leren om gitaar te spelen. Ik krijg bij de meeste chords nog niet eens mijn vingers goed.Eerst mijn vingers breken dan maar.
Hierdoor ben ik weer begonnen *proberen* gitaar te gaan spelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:41 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben ook aan het leren om gitaar te spelen. Ik krijg bij de meeste chords nog niet eens mijn vingers goed.Eerst mijn vingers breken dan maar.
Ik zou echt zo fucking graag basgitaar willen leren spelen, grootendeels door de nummers van Iron Maidenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef MineraalWater het volgende:
Pff Ik zou zo graag bas willen leren.
Wat is daar erg aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is heul niet mijn muziek smaak.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik zou echt zo fucking graag basgitaar willen leren spelen, grootendeels door de nummers van Iron Maiden!
Die bas!
Tja mee eens, Alleen vraag ik mij altijd af, Doe ik er naar een paar maanden nog wat mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb een hekel aan het "dat zou ik graag willen" argument, ga het doen dan
Elke dag de chords herhalen en random de chords achterelkaar spelen die je al kent. Combinaties maken die makkelijk gaan en dan eentje die je moeilijk vind er telkens bij doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:41 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hou nu een korte break ik heb blaren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef shaderon het volgende:
[..]
Elke dag de chords herhalen en random de chords achterelkaar spelen die je al kent. Combinaties maken die makkelijk gaan en dan eentje die je moeilijk vind er telkens bij doen.
Ik zou jou graag willen verkrachten. Wanneer schikt het?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Serieus, hier krijg ik wel een lading karma voor?quote:Datdus 447 points 9 hours ago (600|153)
You had the chance to say "I love fucking bridges" and you didn't...
genoeg diepgang om je jaren zoet te houden; moet je er wel zin in hebben om er jaren in te steken hahaquote:
Vond het er ook wel interessant uit zien. Al is het volgens mij lang niet zo groot als tekkit/ftb was.quote:
''ik zou graag een nieuw topix willen openen''quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:20 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:04 schreef -Datdus- het volgende:
Meisje op fb toegevoegd waar ik vroeger een oogje op had. Jezus christus wat zat ik goed.
Niet half quoten om een punt proberen te maken, zo werkt het nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
''ik zou graag een nieuw topix willen openen''
Pics van dat meisjequote:Op zondag 3 februari 2013 00:04 schreef -Datdus- het volgende:
Meisje op fb toegevoegd waar ik vroeger een oogje op had. Jezus christus wat zat ik goed.
Ik zit nu in dreddit/ TEST Alliance Please Ignore en dat is zeker lachenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
genoeg diepgang om je jaren zoet te houden; moet je er wel zin in hebben om er jaren in te steken haha
tenzij je genoeg geld hebt en gewoon een accountje koopt
ik ga nog wel een keer weer spelen als ik tijd teveel heb.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zit nu in dreddit/ TEST Alliance Please Ignore en dat is zeker lachensuperveel actieve mensen etc
Ja tyft dan op met je nieuws.quote:
hommo ik doe alles in roffa tgw... jwz.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
Wanneer chillings in zoetje 079 sweetlakecity zetten dannn
quote:
ja togg beetje djensenquote:
mehhquote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef MineraalWater het volgende:
Hoezo bob jij weet zijn FB toch? zoek het zelf dan even uit.
Hm ja, ik maak nu een Pig Race arena, is bijna af.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef vogelkooi het volgende:
Je zou wat moeten doen met zombie invasies ofzo.
Flip a shitquote:Op maandag 4 februari 2013 09:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Vanochtend een weddenschap met een vriend gewonnen
[ afbeelding ]
quote:I playeded this was good fun! Server admin madE me OP!! I also recccommend that u go to the far corners, chests with diamonts hidden XDDDD xDDDD ;P;P
Wie?quote:Hey I licke this idea will u provide support for futur updatEs? Will also there be a server to play this one???!
And i have more questioN:: there is good modmaker for zombies (maurisiooooo is he known as), u will make somethign with him please? Cuz I like this and him (no homo hehehehe).
Pleaze reply1!
Heb je nog bepaalde ideeen? Ben er net mee begonnen. Maar wil deze wel echt van een groot formaat maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef vogelkooi het volgende:
Je zou wat moeten doen met zombie invasies ofzo.
ooowh thaumcraft is heeeeeel wat anders dan ik dacht!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Gisteren die ftb magic pack geinstalleerd. Thaumcraft is tot nu toe echt top
Ja ik bedoelde op de server van THEAUMAS, die zal vast nu ook wel een server hebben want OMG BEKENDE VLOGGER!@!!@#@quote:Op maandag 4 februari 2013 17:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Naah heb hem gewoon op SP nu. Hou niet van dat zulk servers. Vreemde mensen zijn eng en alles
Nederlandse vloggersquote:Op maandag 4 februari 2013 17:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde op de server van THEAUMAS, die zal vast nu ook wel een server hebben want OMG BEKENDE VLOGGER!@!!@#@
Op zich wel leuk voor de mensen die dat nauw volgen gok ik. Over het algemeen volg ik die minecraft vlogs niet. Soms wel handig als tutorial maar dan nog duren ze te langen, dat volk lult te veel. Mijn Duitse bloed kan daar niet tegen, er mot gewerkt wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde op de server van THEAUMAS, die zal vast nu ook wel een server hebben want OMG BEKENDE VLOGGER!@!!@#@
Niet eens minecraft vloggers, maar gewoon van die kneuzige vloggers zoals banjo movies etc, die nu opeens een MC server makenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Op zich wel leuk voor de mensen die dat nauw volgen gok ik. Over het algemeen volg ik die minecraft vlogs niet. Soms wel handig als tutorial maar dan nog duren ze te langen, dat volk lult te veel. Mijn Duitse bloed kan daar niet tegen, er mot gewerkt worden
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Had toen bij aldie zo'n ftb map gedaan. Bugte helaas, door Tom gesloopt.![]()
Was wel erg leuk inderdaad.
Moet je maurisio even vragen die weet het een en ander.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Heb je nog bepaalde ideeen? Ben er net mee begonnen. Maar wil deze wel echt van een groot formaat maken.
ik vind online leuker dan offline bij MC, terwijl ik totaal geen MP speler benquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:40 schreef Olment het volgende:
Heya
Vorige week ook maar een minecraft gedownload. Weet niet of het waard is om het te kopen maar met offline vermaak ik me ook heel aardig atm.
Is het de 20 euro waard om aan te schaffen of zit er in het online niet heel veel verschil?
en waarom dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind online leuker dan offline bij MC, terwijl ik totaal geen MP speler ben
ik zie jou echt nergens online met mc.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind online leuker dan offline bij MC, terwijl ik totaal geen MP speler ben
je krikgt niet meer functies.. maar ik vind het leuker om online te survivallen , verveeld minder snel (mede door de chat gok ik)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:07 schreef Olment het volgende:
[..]
en waarom dan?komen er nog meer mogelijkheden bij online tav offline dan alleen "online" te kunnen spelen?
Nu lan ik het vaker met een kameraad en dit gaat nog heel aardig.
dat komt wellicht door het feit dat ik al enige tijd geen mc meer speel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik zie jou echt nergens online met mc.
je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt wellicht door het feit dat ik al enige tijd geen mc meer speel?
je krijgt juist veel meer functies vooral door plugins. log eens in op the shotbow network. heb je een enorme server 10000 slots met minez deathbyvoid factions en een heleboel andere dingen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
je krikgt niet meer functies.. maar ik vind het leuker om online te survivallen , verveeld minder snel (mede door de chat gok ik)
explainquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
je krijgt juist veel meer functies vooral door plugins. log eens in op the shotbow network. heb je een enorme server 10000 slots met minez deathbyvoid factions en een heleboel andere dingen.
Niet echt meer mogelijkheden, je hebt betere toegang tot mods en modpacks. Verder is het ook gewoon leuker om online te spelen met een min of meer vaste groep mensen. Niet alleen voor de chat, maar het is ook gewoon leuk om dan wel je gebouwen te showen of gezamelijk iets te bouwen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:07 schreef Olment het volgende:
[..]
en waarom dan?komen er nog meer mogelijkheden bij online tav offline dan alleen "online" te kunnen spelen?
Nu lan ik het vaker met een kameraad en dit gaat nog heel aardig.
alleschquote:
Heb iets in het klad uitgewerkt. Het wordt een systeem waarbij max. 4 mensen kunnen joinen. Zij komen in een map terecht waarbij zombiespawners zombies spawnen in verschillende spawning rates (kun je via mcedit filters doen) waarbij de laatste zombie in elke wave een extreem sterke versie wordt. Naarmate je verder komt in 'de waves' verandert de spawning rate. Als je doodgaat kom je in spectator mode, als je alle 4 doodgaat eindigt het spel en reset het systeem zich. Mob drops kun je in redstone shops (1.5 functie) plaatsen die je betere items geven. Er komt een pack-a-punch waar je wapens kunt enchanten. Dus een cod zombies gameplay. Wel wordt het een ander soort map waarbij er geen breekbare fences zijn (bijna onmogelijk na te maken + dat er niks in de map gebroken mag en kan worden) maar dat moet ik nog uitzoeken met dergelijke filters.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Moet je maurisio even vragen die weet het een en ander.
ik nie snap nie. wat de shotbow network is? dat is gewoon een enorme proxy server die allerlei servers als minez en andere speciale servers verbind.quote:
naadloos?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik nie snap nie. wat de shotbow network is? dat is gewoon een enorme proxy server die allerlei servers als minez en andere speciale servers verbind.
Is een enorme lobby met allerlei portals die je gewoon van server laat veranderen, gaat allemaal heel snel paar sec. en je kan vanuit al die server weer binnen een paar sec. terug.quote:
wat maakt het leuk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
Is een enorme lobby met allerlei portals die je gewoon van server laat veranderen, gaat allemaal heel snel paar sec. en je kan vanuit al die server weer binnen een paar sec. terug.
Ik kom er vooral voor MineZ. Maar ze hebben er gewoon veel soorten servers die echt goed in elkaar zitten, ipv die kleine servertjes met admins van 12 jaar oudquote:
Moeilijk om admins te vinden van 25+ die de boel in de gaten willen houden / tijd hebben om telkens in te loggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik kom er vooral voor MineZ. Maar ze hebben er gewoon veel soorten servers die echt goed in elkaar zitten, ipv die kleine servertjes met admins van 12 jaar oud
Mja. Geen idee of die mensen betaald worden op de Shotbow network. Is wel een vreselijk dure server. Die hebben echt tientallen 100 slots servers.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Moeilijk om admins te vinden van 25+ die de boel in de gaten willen houden / tijd hebben om telkens in te loggen.
Thaumcraft crucibles hebben constant heat source nodig. Lava voor gebruikt, stak mn houten vloer in de fikquote:
Ja eerst tweeten, dan instagram, dan post maken voor Reddit want karma, op Facebook zetten, dan posten Fok! en dan pas de brandweer bellen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh ja, niet mijn echte huis. Dan had ik wel wat beters te doen dan te fokken toch
En LinkedIn voor je collega'squote:
Fuck eigenlijk wilde ik hier niet meer komen, maar door jou moet het toch...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
Heb iets in het klad uitgewerkt. Het wordt een systeem waarbij max. 4 mensen kunnen joinen. Zij komen in een map terecht waarbij zombiespawners zombies spawnen in verschillende spawning rates (kun je via mcedit filters doen) waarbij de laatste zombie in elke wave een extreem sterke versie wordt. Naarmate je verder komt in 'de waves' verandert de spawning rate. Als je doodgaat kom je in spectator mode, als je alle 4 doodgaat eindigt het spel en reset het systeem zich. Mob drops kun je in redstone shops (1.5 functie) plaatsen die je betere items geven. Er komt een pack-a-punch waar je wapens kunt enchanten. Dus een cod zombies gameplay. Wel wordt het een ander soort map waarbij er geen breekbare fences zijn (bijna onmogelijk na te maken + dat er niks in de map gebroken mag en kan worden) maar dat moet ik nog uitzoeken met dergelijke filters.
wat? Ga je nu al stoppen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:54 schreef maurisioo het volgende:
Wie wil een server hebben tot 20 februari
Ben allang gestopt. Maar ene Piekartz hier heeft zijn creditcardgegevens per ongeluk laten staan, zodat hij nog een maand doorging. Nu staat er een survival pvp map op, maar bijna geen spelers meer.quote:
U heeft dmquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Fuck eigenlijk wilde ik hier niet meer komen, maar door jou moet het toch...
Laat me je helpen
bazenfilm idd!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:14 schreef drumstickNL het volgende:
wreck-it-ralph heeft mijn seal of approval.
[ afbeelding ]
yup. Gister voor het eerstquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Komt U zich hier ook melden?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:39 schreef Olment het volgende:
[..]
yup. Gister voor het eerst![]()
![]()
Vorige week minecraft maar eens gedownload wat ik was bored
En kon me herinneren dat ik een minecraft topic reeks had gezien ergens.. gister gevonde dus ik kom hier ook ff lekker mee doen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:39 schreef Olment het volgende:
[..]
yup. Gister voor het eerst![]()
![]()
Vorige week minecraft maar eens gedownload wat ik was bored
En kon me herinneren dat ik een minecraft topic reeks had gezien ergens.. gister gevonde dus ik kom hier ook ff lekker mee doen
fixedquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Welkom
zoals drum al zei events en zulk doen we wel vaker in de vakanties.
Verder wordt hier vooral bagger gepost en missen we onze top baggerposter AlDieWillenTeKaaprenVaren.
Ja idd.. Ben je lekker genaaid als je daarin staat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:33 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja vanmorgen 50!!!! KM file ergens bij utrecht.
Ja nog al. Kan je beter gaan lopen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja idd.. Ben je lekker genaaid als je daarin staat.
Ja hier op stage.. Gelukkig niet helemaalquote:
Nope dat is zeker mogelijk!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:38 schreef Olment het volgende:
Ik speel nu tijdje offline in hetzeflde landje. Als ik MC nu aanschaf kan ik dit landje dan hosten via een server (heb thuis servertje staan dus np) zodat een kameraad en ik beide in dit huidige landje kunnen spelen?
Of moeten we opnieuw beginnen dan?
hmm.. misschien toch maar aanschaffen danquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nope dat is zeker mogelijk!
Heel makkelijk zelfs.
Ik zal het even uitleggen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:43 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm.. misschien toch maar aanschaffen dan
ja klopt, die save map ken ik want die gebruik ik om het landje thuis en op mijn werk te kunnen spelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen.
Als je een server maakt genereert hij automatisch een world, die komt gewoon in de server folder te staan. Als je die folder verplaatst met je folder van die save (Maak wel altijd een back-up!) dan gaat hij gewoon op die world.
Dit kan je vinden door op uitvoeren te klikken en dan %appdata% in te typen, Dan zie je .minecraft staan en dan saves (Dacht ik, Kan het momenteel niet checken)
De server die het meest gebruikt wordt is bukkit voor de grootere serverse.
Ik denk dat jij gewoon het beste de server van MC zelf kunt downloaden, plugins heb je niet echt nodig met z'n 2'en.
Ff geduld, is wel vaker zo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:06 schreef Olment het volgende:
noes, minecraft.com offline.. kan geen account aanmaken
is de .net het zeflde? want die is wel onlinequote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
is de .net het zeflde? want die is wel online
hehequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..].net is zelfs de hoofdsite. Had ik moeten weten!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:31 schreef Olment het volgende:
Success! You're now a proud owner of Minecraft.
Nee.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:24 schreef shaderon het volgende:
Dance with the devil - immortal technique tering wat een tekst
jaaa :\quote:
er zijn teveel mensen hier op mijn school bronyquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:29 schreef MineraalWater het volgende:
Ik hoop dat die brony trend snel voorbij is.
*kuch*Autisten*kuch*quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
er zijn teveel mensen hier op mijn school brony
Zal thuus effe kijken imgur is hier geblockedquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Voor Plex
http://imgur.com/a/z59UG
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Voor Plex
Daar zitten paar mooie kamers tussen, die een na laatste is helemaalquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
Voor Plex
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:43 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg kunnen wij ook zo'n filter op onze ogen zetten dat alles er beter uit ziet?
reddit grappig noemen , DAT is pas grappigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:26 schreef -Datdus- het volgende:
kankergrapig.![]()
http://www.reddit.com/r/s(...)et/c8ata0s?context=6
Het is daar heel vol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:05 schreef drumstickNL het volgende:
wut
vier ook wel carnaval maar dat aparte taaltje heb ik nooit begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |