toen was hij op zn ps3quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef houdjemond het volgende:
wat was je tussen 2 en kwart voor 5 dan?
nou in de tussentijd heb ik waarschijnlijk op de ps3 zitten gamenquote:
En jij denkt dat dat een alibi kan zijn voor de politie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef houdjemond het volgende:
Tijd van je savegames misschien? ik KAN wel serieus zijn.
Ik weet ook wel dat de politie hem uitlacht, maar ik geef antwoord op zijn vraagquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:20 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat een alibi kan zijn voor de politie?Wees reeël, elke mongool kan een game opstarten op zijn PC/console en vervolgens weglopen om andere dingen te gaan doen.
iemand heeft mijn toch aangegeven?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En hoe komen ze dan bij jou?
Dat ze joun hebben aangegeven snap ik, ja. Maar waarom zou iemand dat doen als je aan het gamen bent?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
iemand heeft mijn toch aangegeven?
Heel verhaal, maar ze hebben mee aangegeven omdat ik ze voor de trein had gedreigd te gooien,quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat ze joun hebben aangegeven snap ik, ja. Maar waarom zou iemand dat doen als je aan het gamen bent?
ook niet als me ouders het zeggen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Je kunt natuurlijk nooit bewijzen dat JIJ zat te gamen. Misschien zat er wel iemand ander op je PS3 te gamen.
De camera beelden dat je aan het gamen was? Ik neem aan dat ze er al achter zijn dat je niemand voor de trein hebt gegooid, jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heel verhaal, maar ze hebben mee aangegeven omdat ik ze voor de trein had gedreigd te gooien,
is niet gebeurd maar goed ze mogen de camera beelden kijken
Ik weet niet of ouders als alibi "tellen" omdat het familie is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ook niet als me ouders het zeggen?
maar ze willen mijn uithoren als verdachtequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
De camera beelden dat je aan het gamen was? Ik neem aan dat ze er al achter zijn dat je niemand voor de trein hebt gegooid, ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |