toen was hij op zn ps3quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef houdjemond het volgende:
wat was je tussen 2 en kwart voor 5 dan?
nou in de tussentijd heb ik waarschijnlijk op de ps3 zitten gamenquote:
En jij denkt dat dat een alibi kan zijn voor de politie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef houdjemond het volgende:
Tijd van je savegames misschien? ik KAN wel serieus zijn.
Ik weet ook wel dat de politie hem uitlacht, maar ik geef antwoord op zijn vraagquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:20 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat een alibi kan zijn voor de politie?Wees reeël, elke mongool kan een game opstarten op zijn PC/console en vervolgens weglopen om andere dingen te gaan doen.
iemand heeft mijn toch aangegeven?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En hoe komen ze dan bij jou?
Dat ze joun hebben aangegeven snap ik, ja. Maar waarom zou iemand dat doen als je aan het gamen bent?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
iemand heeft mijn toch aangegeven?
Heel verhaal, maar ze hebben mee aangegeven omdat ik ze voor de trein had gedreigd te gooien,quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat ze joun hebben aangegeven snap ik, ja. Maar waarom zou iemand dat doen als je aan het gamen bent?
ook niet als me ouders het zeggen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Je kunt natuurlijk nooit bewijzen dat JIJ zat te gamen. Misschien zat er wel iemand ander op je PS3 te gamen.
De camera beelden dat je aan het gamen was? Ik neem aan dat ze er al achter zijn dat je niemand voor de trein hebt gegooid, jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heel verhaal, maar ze hebben mee aangegeven omdat ik ze voor de trein had gedreigd te gooien,
is niet gebeurd maar goed ze mogen de camera beelden kijken
Ik weet niet of ouders als alibi "tellen" omdat het familie is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ook niet als me ouders het zeggen?
maar ze willen mijn uithoren als verdachtequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
De camera beelden dat je aan het gamen was? Ik neem aan dat ze er al achter zijn dat je niemand voor de trein hebt gegooid, ja
dan wil ik eerst de tijd van de politie horen voor ik mn internet geschiedenis laat zienquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of ouders als alibi "tellen" omdat het familie is.
maar ik leef pas 14 jaar dit is niet goed voor mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef Inverted_World het volgende:
Maar TS, het is toch niet zo'n ramp op 6 maandjes de cel in te moeten? Ze hebben er TV!
ik weet het ook niet maar ik moet wel school missen voor deze onzin maar oke ik heb het niet gedaan en kan het redelijk bewijzen maar hun moeten het ook nog eens bewijzenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar is het niet zo dat ZIJ moeten bewijzen dat je er wel was?
Familie liegt idd nooitquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ook niet als me ouders het zeggen?
Leuke troll manquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet het ook niet maar ik moet wel school missen voor deze onzin maar oke ik heb het niet gedaan en kan het redelijk bewijzen maar hun moeten het ook nog eens bewijzen
Ja want dan is het meteen echt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jammeer genoeg is het geen troll, ik dm je de link wel debiel
Nou als het een nep brief was zou mijn geboorteplaats en sofienummer ook niet kloppen dus deze brief is wel echtquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja want dan is het meteen echt.
Politie hoort een reden te geven waarom ze je arresteren of als verdachte zien.
Die gegevens hebben veel mensen en kan je prima aankomen dus ongeldige reden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou als het een nep brief was zou mijn geboorteplaats en sofienummer ook niet kloppen dus deze brief is wel echt
er sta links boven: politie rotterdam rijnmondquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Die gegevens hebben veel mensen en kan je prima aankomen dus ongeldige reden.
Hoe ziet de hele brief eruit? ff tekst zwart maken.
Ook wel apart dat er een maand overheen gaat..
Een maand is best snel voor het afhandelen van een aangifte, normaal duurt het tussen de 4 en de 12 weken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ook wel apart dat er een maand overheen gaat..
Beroep je je op je zwijgrecht. Kunnen zijn niks aan doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar ze willen mijn uithoren als verdachte
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Beroep je je op je zwijgrecht. Kunnen zijn niks aan doen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]x1000
Juist je bek opentrekken als je onschuldig bent, zwijgen als je niks hebt gedaan is het meest achterlijke wat je kan doen. En aangezien het hier om een bedreiging gaat en niet dat je iemand kapot geschopt hebt, heb je daar niet eens een advocaat voor nodig.
Hoogste straf wat je kan verwachten is een boete van 150 euro, zoveel moeite in je verdediging zou ik echt niet steken.
alsof rechters iets om de wet gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat zegt de wet en elke rechter zal je gelijk geven.
Godver, jij komt ook wel heel veel topics verzieken he.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alsof rechters iets om de wet geven
wordt alle clienten in het eerste gesprek verteld jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:59 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Godver, jij komt ook wel heel veel topics verzieken he.
Maar voel je vrij om je te beroepen op je zwijgplicht als je onschuldig bent, dat helpt je zaak zoveel verder.
Clienten? Jij wilt dus dat hij een advocaat neemt voor die miezerige 100 euro boete wat hij (misschien) opgelegd krijgt? Je bent niet wijs.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wordt alle clienten in het eerste gesprek verteld ja
Nee, hij moet gewoon zn bakkes houden en de politie een zaak laten bouwen; dat lukt in meeste gevallen niet eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:01 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Clienten? Jij wilt dus dat hij een advocaat neemt voor die miezerige 100 euro boete wat hij (misschien) opgelegd krijgt? Je bent niet wijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |