SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Kun je foto's laten zien?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Over het algemeen maak ik grote gebouwen ter compensatie van mijn gebrek aan intellect.
Hoi!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:48 schreef MineraalWater het volgende:
Hoi ijzerenkruis
Nu ga ik pitten.
Ziet er puik uitquote:
Wat heeft de beste kerel gedaan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn grootvader, die is op dit moment gebant.
Ah, op die manierquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef vogelkooi het volgende:
Onzedelijke plaatjes gepost oid, doet hij wel vaker. Zit in de familie ofzo. Net als kanker maar dat is een ander verhaal. Jij bent het dus niet. Of je doet alsof je hem niet kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door drumstickNL op 31-01-2013 23:25:56 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Zekers, Gister nog naar de open dag geweest van mijn oude school, Kom je aan en dan zie je de leraren al bijna weg kruipen. Maar volgens mij vinden ze het stiekem wel leukquote:
kan nog steedsquote:
Ja jullie ook? Ik maandag en dinsdag en dan weer werken/stagequote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:38 schreef drumstickNL het volgende:
Hee over twee weken hebben we vakantie!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand nog een liedje met zieke biets en poppy melodie?
Bad ass.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef Flodder450 het volgende:
Zometeen gym skippen, niet echt veel zin in
Nederlands engels en rekenen worden voor de volgende lichting leerlingen vakken waar je op kan zakkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Eensch. Wij hebben van die clinics. Die moet je volgen anders slaag je niet
Yup, Al vind ik dat voor wiskunde/rekenen wel echt goed. Een vriend van mij zit bij mij op de klas en die heeft verzorging gedaan. Hij wist nog niet eens wat een wortel was en hij heeft volgensmij al moeite met 4 + 8.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nederlands engels en rekenen worden voor de volgende lichting leerlingen vakken waar je op kan zakken
Maakt niet uit of je alle punten hebt, als je zakt op je rekenen, zak je voor je diploma
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:06 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/3060448/sns-reaal-in-staatshanden.html
Wat ik mij dan afvraag hè, wat doen ze in godsnaam bij de DNB ?
Met de DSB bank werd al duidelijk dat de DNB compleet faalde op het gebied van toezicht goed om te zien dat ze hun best hebben gedaan om dergelijke fouten in de toekomst te voorkomen, oh wacht toch niet..........
die landelijke rekentoets is dan ook absurd makkelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nederlands engels en rekenen worden voor de volgende lichting leerlingen vakken waar je op kan zakken
Maakt niet uit of je alle punten hebt, als je zakt op je rekenen, zak je voor je diploma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |