quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
krijg aids man pisnichtquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ah eindelijk een topic met een slechtere op dan die ik normaal maak
Doe het er maar meequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef jitzzzze het volgende:
Deze OP is nog kariger dan die van mij laatst
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef jitzzzze het volgende:
Deze OP is nog kariger dan die van mij laatst
formeel hoor je in pta als treinfan, maar ik heb niets met treinmensenquote:
Niemand vraagt ook of jij ergens wat mee hebtquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
formeel hoor je in pta als treinfan, maar ik heb niets met treinmensen
Dat weerhoudt me er helaas niet van, sorryquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand vraagt ook of jij ergens wat mee hebt
Ach, de tijd dat ik last van jou had is allang achter onsquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat weerhoudt me er helaas niet van, sorry
Pak de volgende lapo en doe het beterquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een skere kut OP.
Ik gun je het beste maar dit is waardeloos.
Dat waren pogingen van je lichaam om je te laten weten hoe een orgasme is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb epilepsieaanvallen gehad waar ik meer van genoot dan van deze OP.
Ik ga niet lapo hunten maar ok.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak de volgende lapo en doe het beter
Dan kun je beter zwijgenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ga niet lapo hunten maar ok.
En een fractie daarvan was al beter dan de OPquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat waren pogingen van je lichaam om je te laten weten hoe een orgasme is.
heb jij ooit last van mij gehadquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, de tijd dat ik last van jou had is allang achter ons
Ik heb ook last van jou gehadquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb jij ooit last van mij gehadwie ben jij man.
Vast welquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En een fractie daarvan was al beter dan de OP
nu niet meer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ook last van jou gehad
of anne stemt democratisch in haar eentje dat je topic dichtgaat en vervangen wordtquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Maar IK had de lapo dus IK bepaal de OP. En als het je niet zint, jammerdebammer poepchinees
Daar moet ik je helaas gelijk in geven, derhalve kan ik je slechts adviseren de volgende keer iets meer moeite er in te stekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Maar IK had de lapo dus IK bepaal de OP. En als het je niet zint, jammerdebammer poepchinees
Een beetje wel ja.quote:
Nja, toegewezen. Maar dan moet ik dus een half uur van tevoren gaan speuren naar materiaal in de hoop dat ik ook nog precies te lapo trefquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar moet ik je helaas gelijk in geven, derhalve kan ik je slechts adviseren de volgende keer iets meer moeite er in te steken
Je hoeft niet de lapo te hebben, je hoeft alleen maar het snelste de nieuwe te openen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, toegewezen. Maar dan moet ik dus een half uur van tevoren gaan speuren naar materiaal in de hoop dat ik ook nog precies te lapo tref
Oh wacht, dat werkt OVERAL niet zoquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hoeft niet de lapo te hebben, je hoeft alleen maar het snelste de nieuwe te openen.
zoals alle meesterlijke ops worden gefabriceerd. zijn al die uitkeringtreintrekkersreizigers zo luiquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, toegewezen. Maar dan moet ik dus een half uur van tevoren gaan speuren naar materiaal in de hoop dat ik ook nog precies te lapo tref
ff de digitale politie ingelicht. denk dat ze wel blij zijn met zo'n weggevertje. zeker omdat ze tegenwoordig de schade verhalenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel alle bordjes van die lijn voor je![]()
If that soothes the pain
Ik heb schijt aan de regels en etiquette!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, dat werkt OVERAL niet zo
Ga eens weg joh dwaasquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zoals alle meesterlijke ops worden gefabriceerd. zijn al die uitkeringtreintrekkersreizigers zo lui
Is het nog geen bedtijd voor jou?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zoals alle meesterlijke ops worden gefabriceerd. zijn al die uitkeringtreintrekkersreizigers zo lui
Opel Ampera te heet gewassen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef Paladijn het volgende:
Zelfs dit is een grotere plus
[ afbeelding ]
chevy vind ik het wel een gelukt model.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Nee sorry, daar wordtdtdt ik niet opgewonden vanquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |