terecht, ik schaam me er niet eens voorquote:
Dat is ook een acteur.quote:
Maar dat is ook een hele toffe winkelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:31 schreef Specularium het volgende:
Ken buiten de ABC ook niet 1 winkel waarvoor ik niet gewoon in Utrecht kan kijken.
Hebben ze nou ALWEER een andere naamquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:34 schreef sp3c het volgende:
ik ga wel 1x per seizoen naar Jaap Eden voor een wedstrijd Den Haag vs Amsterdam maar dit jaar sla ik hem over want ten eerste valt de hal uit elkaar van armoede en ten tweede is het met het team niet beter gesteld
ten derde heten ze sinds dit seizoen Amsterdam G's![]()
![]()
serieus ... ze zijn er nog blij mee ook
[ afbeelding ]
tot nu toe 1 wedstrijd gewonnen van de 29 met een doelsaldo van 48/217
Amsterdam is waardeloos
Daarom, heb ik zin in. En Two and a Half Men erachter aan.quote:
Kwam door de naam, schrok af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef sp3c het volgende:
Amstel Tijgers wonnen ook nog wel eens wat
Ik wil nog steeds het laatste seizoen King of Queens kijken, nohommo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom, heb ik zin in. En Two and a Half Men erachter aan.
Leuke seriequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds het laatste seizoen King of Queens kijken, nohommo.
Maar RTL koopt altijd de eerste helft van de seizoenen voor low budget, en dat 800x herhalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke serieIk heb geen idee of ik alle seizoenen heb gezien, ik keek het altijd op tv.
wtfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog even op Wikipedia te kijken en ze hebben ooit ook nog Al Capone Flames gehetenDie naam kende ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |