Net als vechtsport een onterecht ondergeschoven kindje, en overdreven veel aandacht voor die Mickey Mouse League.quote:
Dat is net Jason met een hoed op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:40 schreef sp3c het volgende:
doe het dan gelijk goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
true story, we hebben prachtige banen, het niveau is vrij aardig en de sfeer zit er overal goed inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als vechtsport een onterecht ondergeschoven kindje, en overdreven veel aandacht voor die Mickey Mouse League.
quote:
Je bent toch vrij een beetje kansloze shows kijken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
Corona's zijn op. Ik heb nog witte wijn of wodka. Maar nu nog niet. Beetje te vroeg voor.
Maakt niks uit, maar ik heb er nu nog geen trek in.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent toch vrij een beetje kansloze shows kijken?
Maakt het uit?
Doe eens effe normaal man!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
Weer eens een leuke aflevering van Two and a Half Men. Met Herb
quote:"We would like to see most of the human race killed off, because it is unworthy, it is unworthy of the gift… of life."
Ik keek vroeger wel GTST, tot Frist dood ging.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
Als je het over Jan Kooijemans hebt, dat vind ik een sukkel. En soaps kijk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |