SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij misschienquote:
Dat dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Vergeet niet kijkbuiskinderen dat ik geen hosselbaas ben maar of gehosseld ben door Paula, of door de overige mensen op de meet (want pushers)
mmmm mmm mmag ik ook een k k kkknuffel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Dus, volgende meet:
- viezewoordengalgje
- knuffelen met Mono
- knuffelen metSteve
Je vergeet:quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Dus, volgende meet:
- viezewoordengalgje
- knuffelen met Mono
- knuffelen metSteve
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:04 schreef Puala het volgende:
[..]
mmmm mmm mmag ik ook een k k kkknuffel?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Dus, volgende meet:
- viezewoordengalgje
- knuffelen met Mono
- knuffelen metSteve
- knuffelen met Puala
geen bingo tochquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je vergeet:
Bingo
Drank
Lol
Dingen
Ben ik heel raar als ik hier halve finale ESF kijken aan toevoeg?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je vergeet:
Bingo
Drank
Lol
Dingen
Ik ben benieuwd wat je na 6 biertjes nog klaarkrijgt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:07 schreef Monopoly het volgende:
Mijn plan:
- bier
- bier
- bier
- knuffelen met muis006
- bier
- bingo
- Greys een kusje geven
- bier
- bier
- Cat22 vochtig laten worden
- bier
- bier
- limoncello
- bier
- knock out in coma liggen op de hotelkamer
die heb ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik bestel enkel laarzen bier![]()
[ afbeelding ]
Waar zit het eten dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:07 schreef Monopoly het volgende:
Mijn plan:
- bier
- bier
- bier
- knuffelen met muis006
- bier
- bingo
- Greys een kusje geven
- bier
- bier
- Cat22 vochtig laten worden
- bier
- bier
- limoncello
- bier
- knock out in coma liggen op de hotelkamer
Oja, en datquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik heel raar als ik hier halve finale ESF kijken aan toevoeg?
Je hield je goed staande in het moordend schema van deze meet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met plannen
Precies. Hotel is een dikke must komende meetquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hield je goed staande in het moordend schema van deze meet.
Volgende keer hotelplanning en bijbehorende tradities erbij!
Hotel is zoooo leuk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Hotel is een dikke must komende meet
tsssquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb netjes zes uur geslapendat was voor mij al kort zat, ik ben niets meer gewend sinds ik stopte met WoW
Jij was zeker een human priestquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:17 schreef Monopoly het volgende:
WoW ja
Ooit eens aan begonnen. Na ee nweek maar weg gedaan. Het kwam mijn sociale prestaties niet ten goede
Ik weet het geeneens meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij was zeker een human priest
Met van die grote memmen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
ik heb dat denk ik wel een jaar gespeeld ofzo, tot na die death knight bullshit
op een gegeven moment moest ik weer 100 tanden ofzo verzamelen van slagtandgordeldieren ofzo en na een uur bleken ze geen van allen tanden te hebben!
ik ben maar wat anders gaan doen
Dan moet je nu eens spelen, het is een stukje makkelijker geworden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
ik heb dat denk ik wel een jaar gespeeld ofzo, tot na die death knight bullshit
op een gegeven moment moest ik weer 100 tanden ofzo verzamelen van slagtandgordeldieren ofzo en na een uur bleken ze geen van allen tanden te hebben!
ik ben maar wat anders gaan doen
Ik heb in mijn gloriedagen ook wel eens vrij aparte weken gehad. Zeker toen ik home alone wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb netjes zes uur geslapendat was voor mij al kort zat, ik ben niets meer gewend sinds ik stopte met WoW
Das met RS ook. Steeds makkerlijker enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet je nu eens spelen, het is een stukje makkelijker geworden.![]()
*struikel*
oh, level up, nice
Nmee, 3 uur 40 min wakker en 20 min slapen, repeat.quote:
Ik ben zowat aan de vijf uur gekomen, vond ik netjes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:16 schreef Muis006 het volgende:
nou makkelijker hoeft niet per se ... het is niet 1 van de moeilijkste spellen ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet je nu eens spelen, het is een stukje makkelijker geworden.![]()
*struikel*
oh, level up, nice
Is ook weleens een topic over geweest hier. User die zo'n ritme ging uittesten. Ging hem best goed af, geloof ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nmee, 3 uur 40 min wakker en 20 min slapen, repeat.
Maar dan kan je nooit fatsoenlijk een dagje weg of college volgen want je moet om de zoveel tijd slapen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
Stond een beetje onduidelijk daar. Ondertussen deed ie wel eventjes een universitaire studie en zat hij bij de top 1000 in RS als 't niet hoger was
Hou opquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou makkelijker hoeft niet per se ... het is niet 1 van de moeilijkste spellen ofzo
maar ik vond het op een gegeven moment zo pointless
zoek 100 tanden
zoek 20 harten en 80 tanden
zoek je moeder en steel dr tanden
geef me je tanden
tanden tanden tanden
en wat doen ze met die tanden?
nix, ze geven je een zwaard en vragen je vervolgens om 100 staarten
Jawel hoor. Ging ie gewoon ff ergens slapen. Want als je 1 keer een slaap overslaat stort je in. Superongezond allemaal maar hij vond het het waard.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar dan kan je nooit fatsoenlijk een dagje weg of college volgen want je moet om de zoveel tijd slapen?
Jij moet gaan farmvillenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou makkelijker hoeft niet per se ... het is niet 1 van de moeilijkste spellen ofzo
maar ik vond het op een gegeven moment zo pointless
zoek 100 tanden
zoek 20 harten en 80 tanden
zoek je moeder en steel dr tanden
geef me je tanden
tanden tanden tanden
en wat doen ze met die tanden?
nix, ze geven je een zwaard en vragen je vervolgens om 100 staarten
Of haydayen met mevrouw bartquote:
Het klinkt ook niet erg aantrekkelijk moet ik zeggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ging ie gewoon ff ergens slapen. Want als je 1 keer een slaap overslaat stort je in. Superongezond allemaal maar hij vond het het waard.
Vond ik ook, maar hij was zo gekquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet erg aantrekkelijk moet ik zeggen
heb ik in een grijs verleden wel eens gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar werd ik al helemaal kriegelig van
heel de dag
kom in mijn boerderij werken
geef me een cadeau
geef me een wortel
jaag de mollen uit mijn boerderij
geef me een spijker
geef me nog een spijker
geef me morgen nog een spijker
ondertussen heeft iedereen megaboerderijen en is die van mij 20x20 en staan mijn fucking aardbijen te verbranden!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik ging in runescape altijd met andere figuren die net als mij max in combat waren qua gear, items, spells, wapens en levels tegen newbie's en dan echt 4/5 goeie tegen 40/50 newbie's. En ze dan allemaal doodmakenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef Muis006 het volgende:
Of Medal of Honor
Ik had geen idee wie in mijn team zat en knalde gewoon iedereen af
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb ik in een grijs verleden wel eens gedaanEn vergeet niet de koeien en kippen te sparen en met steeds meer in een hok te proppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar werd ik al helemaal kriegelig van
heel de dag
kom in mijn boerderij werken
geef me een cadeau
geef me een wortel
jaag de mollen uit mijn boerderij
geef me een spijker
geef me nog een spijker
geef me morgen nog een spijker
ondertussen heeft iedereen megaboerderijen en is die van mij 20x20 en staan mijn fucking aardbijen te verbranden!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoe ist in tomboland?quote:
Nog niet lang genoeg blijkbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef sp3c het volgende:
ik vergeet dat juist wel!
hoe lang ken je me nou
NOEM JE TOMBO NU DIK!?quote:
Doet die 4x4 ploegen?quote:
whehehehequote:
Vertel mij wat nieuws.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef sp3c het volgende:
als je het ding onderhoudsvrij laat liggen voor je op vakantie gaat ben je dus al een nerd he
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarna een duetje gezongen voor het slapen gaan![]()
Holy crap on a popsicle, da's een bazen-pose die niet voor de poes is!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Cee, eenmaal uit de voordeur was het hel en verdoemenis met Boor (lees: hij zeek me onder) maar hij krabte me niet. In de auto lag ie gewoon los op schoot, bij de dierenarts hoorden ze hem al van twee straten ver aan komen met zijn geloei, daar ging ie zo op tafel liggen:
Hoe is het met je wiener?quote:
ik ben gaan Chinezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat niet Loveless?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nooit Farmville gedaan. Het werd wel erg treffend ooit door iemand omschreven dat het toch van de zotten is om je wekker vroeger te zetten omdat je virtuele aardbeien moet plukken.
wijs manquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nooit Farmville gedaan. Het werd wel erg treffend ooit door iemand omschreven dat het toch van de zotten is om je wekker vroeger te zetten omdat je virtuele aardbeien moet plukken.
Jij besluiteloos wijf!quote:
het is de schuld van de Rabobankvioli's!!!quote:
nee tjap tjoy en kip kerrie met nasi gorengquote:
Ik kreeg al een compleet vaag beeld van je hahahahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee tjap tjoy en kip kerrie met nasi goreng
Geen gebakken banaan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee tjap tjoy en kip kerrie met nasi goreng
ik neem het je niet kwalijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kreeg al een compleet vaag beeld van je hahahaha
Dat lijkt me een accurate constateringquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kreeg al een compleet vaag beeld van je hahahaha
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Muis006 het volgende:
ZwabSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Nu vraag ik me oprecht af of je jezelf of Mono onderuit haalt hier.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
nee, gadver
[..]
ik neem het je niet kwalijk
Bruin is straattaal voor heroïne. Omdat cocaïne wordt aangeduid met wit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:46 schreef Muis006 het volgende:
Wacht, met bruin wordt niet poep bedoeld?
Even opnieuw lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |