De echte helden van RTL zijn natuurlijk Johan Derksen (vandaag jarig), Wilfred Genee en René van der Gijp. Voetbal International is het enige programma met niveau.quote:RTL maakt de VI fan dingen wijs, die totaal niet waar zijn. Net zoals RTL men probeert te laten geloven dat Britt Dekker en Ymke Wieringa kunnen presenteren en dat Jan Kooiemans, of hoe die gladjanus mag heten een TV persoonlijkheid is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RensAjacied op 31-01-2013 20:56:32 ]AFCA!
Zo klopt ie, de rest ken ik trouwens niet.quote:
En waarom dan wel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo klopt ie, de rest ken ik trouwens niet.
Hij heeft ook zo'n enge phoney smile en van dat vieze gelhaar. Van dat enge gezelschap hoef ik niets te weten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Terechte klacht. Jan Kooijemans is een omhooggevallen soapsterretje.
Hilversumquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n enge phoney smile en van dat vieze gelhaar. Van dat enge gezelschap hoef ik niets te weten.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef Oliver23 het volgende:
Rensie
Maar wie is Jan Kooijemans eigenlijk?
quote:Jan Kooijemans: Jan Kooijman. Soapie en onterechte winnaar van de Televizier Talent Award 2010 (ten koste van René van der Gijp).
Wat is dit voor mannetje?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo klopt ie, de rest ken ik trouwens niet.
Dan heb je zeker de laatste 5 jaar op het strand van Miami gelegen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alle drie die mensen op die foto's in de OP zeggen mij dus echt helemaal niets.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef sjgappie het volgende:
goddome inderdaad JOHAN GEFELICITEURD; IEDEREEN DE GRACHTEN IN!1!1!1!!
[ afbeelding ]
Omdat het sneue afzeik tv is met mensen die zichzelf interessanter vinden dan het onderwerp. Blijkbaar is dat het niveau waartoe rtl zich verlaagd om het plebs te vermaken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En waarom dan wel?![]()
Johan, Wilfred en René haten
Dat heet entertainment. En ik heb de heren aan tafel als voetbalkenners erg hoog zitten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat het sneue afzeik tv is met mensen die zichzelf interessanter vinden dan het onderwerp. Blijkbaar is dat het niveau waartoe rtl zich verlaagd om het plebs te vermaken.
Nee GTST etc. is van een hoog niveau zeker?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat het sneue afzeik tv is met mensen die zichzelf interessanter vinden dan het onderwerp. Blijkbaar is dat het niveau waartoe rtl zich verlaagd om het plebs te vermaken.
Hij heeft alleen Ahmadinejad hoog zitten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:08 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dat heet entertainment. En ik heb de heren aan tafel als voetbalkenners erg hoog zitten.
Alleen toen hij zei dat Gijpie een depressie had gekregen omdat hij 2e werd bij Talent van het Jaar, dat vond ik nog wel een goeie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:12 schreef Jan-Slagter het volgende:
Heeft er iemand ooit gelachen om die jan kooistra ?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee GTST etc. is van een hoog niveau zeker?
[ afbeelding ]
Voetbal International maakt eerlijke televisie, niets is gespeeld en er wordt gepraat over voetbal alsof je in de kroeg zit. Gewoon allemaal eerlijk vol met humor.
Ah ok, dus mensen afzeiken die zichzelf niet kunnen verdedigen is gewoon entertainment? Nou ja sorry dat ik dat niet leuk vind hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:08 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dat heet entertainment. En ik heb de heren aan tafel als voetbalkenners erg hoog zitten.
Soapie kijker gespotquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Ah ok, dus mensen afzeiken die zichzelf niet kunnen verdedigen is gewoon entertainment? Nou ja sorry dat ik dat niet leuk vind hoorWordt eens volwassen ofzo. En niets is gespeeld?
godverdomme zeg nu maak je jezelf wel belachelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Er zal misschien geen autocue in de studio staan, maar daar houdt het ook wel mee op hoor. De tering hoe achterlijk kan je zijn
![]()
. Of zit je gewoon te trollen?
ze zitten inderdaad in een rolletje, maar een aangedikte versie van zichzelf.. zoals jan mulder, maarten van rossum ook bijv. dus ze zijn nog steeds eerlijk; dat ongenuanceerde komt vooral de zelfspot tengoede. het is een vrolijk programma, geen Meiden In De Dop ofzo waar achterlijke wijfen elkaar afkatten dat is pas afzeik tv. Zoveel harde kritiek wordt er trouwens helemaal niet gegeven doorgaans.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Ah ok, dus mensen afzeiken die zichzelf niet kunnen verdedigen is gewoon entertainment? Nou ja sorry dat ik dat niet leuk vind hoorWordt eens volwassen ofzo. En niets is gespeeld?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Er zal misschien geen autocue in de studio staan, maar daar houdt het ook wel mee op hoor. De tering hoe achterlijk kan je zijn
![]()
De mensen in de OP verdienen het af en toe wat tegengas te krijgen. De manier waarop zij zich steeds weer opdringen en de media opzoeken is walgelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Hans van Breukelen a.k.a. de Dorpspastoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef PIETR het volgende:
Meest terechte klachte ooit, je bent alleen Waterreus en Evert Santegoeds vergeten.
Peter R de Vries.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Hans van Breukelen a.k.a. de Dorpspastoor
Zeker, dacht ff een discussie te kunnen winnen van Johanquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Hans van Breukelen a.k.a. de Dorpspastoor
een zinnigere reactie zit er bij blijkbaar niet inquote:
Er staat niet eens Bursday.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Derksen .
HEIL JOHAN!
Daar heeft Johan geen echte hekel aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef sjgappie het volgende:
waarom staat Jack van Gelder niet in de OP eigenlijk?
Daar hebben wij wel een hekel aan maar de jarige Johan Derksen niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef sjgappie het volgende:
waarom staat Jack van Gelder niet in de OP eigenlijk?
Anders Genee wel toch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heeft Johan geen echte hekel aan.
Dat mag jij vinden. Jij mag je eigen mening hebben, alleen die mening vinden wij verder niet zo rullevant.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
De echte helden van RTL zijn natuurlijk Johan Derksen (vandaag jarig), Wilfred Genee en René van der Gijp. Voetbal International is het enige programma met niveau.
Helden... in de Tweede Wereldoorlog zaten er mensen in het verzet die met gevaar voor eigen leven, anderen hielpen.
Brandweermannen die een brandend huis binnen rennen om iemand te redden, dat zijn helden!
Oja, we hebben het over voetbal, dat is natuurlijk heilig.
Dat wordt ons ingepeperd van generatie op generatie.
Zal nu wel veel voorspelbare reakties over me heen krijgen van mannen... voorspelbaar...
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
een zinnigere reactie zit er bij blijkbaar niet in
we hebben niks tegen homo's, dus met die reacties zal het wel meevallenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
De echte helden van RTL zijn natuurlijk Johan Derksen (vandaag jarig), Wilfred Genee en René van der Gijp. Voetbal International is het enige programma met niveau.
Helden... in de Tweede Wereldoorlog zaten er mensen in het verzet die met gevaar voor eigen leven, anderen hielpen.
Brandweermannen die een brandend huis binnen rennen om iemand te redden, dat zijn helden!
Zal nu wel veel voorspelbare reakties over me heen krijgen van mannen... voorspelbaar...
Als het allemaal acteurs zijn die toneel spelen vind ik dat de heren van VI diverse oscars verdienen, want ze 'acteren' spontaner dan diverse acteurs of actrices die in Hilversum of Hollywood over de rode loper rollen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze man is een eindbaas. Serieus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
En wat te denken van deze raskomiek
Als commentator bij Sport 1, ja. Als tafelgast bij VI, nee. Zijn grappig bedoelde opmerkingen zijn zo verschrikkelijk pijnlijk genantquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man is een eindbaas. Serieus.
Ik vind hem goed bij Sport1, maar het is werkelijk waar hilarisch hoe hij bij VI de hele tijd kleine grapjes tussendoor maakt, waar het publiek niet om lacht, en dat hij dan zelf zachtjes gniffelt. En vaak zijn het nog leuke grapjes ook, bijvoorbeeld hoe hij maandag Wilfred Genee tijdens de laatste minuut van VI de les las.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als commentator bij Sport 1, ja. Als tafelgast bij VI, nee. Zijn grappig bedoelde opmerkingen zijn zo verschrikkelijk pijnlijk genant
Ik heb het juist andersom. Zijn ademhaling is niet geschikt voor het leveren van commentaar bij wedstrijden, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als commentator bij Sport 1, ja. Als tafelgast bij VI, nee. Zijn grappig bedoelde opmerkingen zijn zo verschrikkelijk pijnlijk genant
Niemand snapt zijn humor, dat is pijnlijk maar ik vind het geweldigquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind hem goed bij Sport1, maar het is werkelijk waar hilarisch hoe hij bij VI de hele tijd kleine grapjes tussendoor maakt, waar het publiek niet om lacht, en dat hij dan zelf zachtjes gniffelt. En vaak zijn het nog leuke grapjes ook, bijvoorbeeld hoe hij maandag Wilfred Genee tijdens de laatste minuut van VI de les las.
Vooral dat zacht gniffelen om zijn eigen nooit geslaagde grapjes is zo meelijwekkendquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind hem goed bij Sport1, maar het is werkelijk waar hilarisch hoe hij bij VI de hele tijd kleine grapjes tussendoor maakt, waar het publiek niet om lacht, en dat hij dan zelf zachtjes gniffelt. En vaak zijn het nog leuke grapjes ook, bijvoorbeeld hoe hij maandag Wilfred Genee tijdens de laatste minuut van VI de les las.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw Johan derksen en VI![]()
Arie Boomsma![]()
Het is Jan Kooijemansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is Jan Kooijemans
nou enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
Wie de hel is Jan Kooijemans?quote:
super mooi, google maar hij had een keer zijn haar naar achter met gel zoals op de foto gvd too much to take.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Arie Boomsma christelijke semi-idioot die Johan op een stomvervelende manier in een hoekje wilde drukken. Gelukkig werd hij volkomen op zijn plaats gezet.
Johan Derksen is een godquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]volgens mij trek je je ook af op hem of niet?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja hoor, er is iemand op zijn pik getrapt
quote:
Het lijkt mij niet dat hij verdedigende middenvelder gespeeld heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gladjanusHij weet waarschijnlijk niet eens of er lucht of zand in een bal zit.
Jij hebt er duidelijk geen verstand van. De andere twee heten van der Gijp en Derksen. En deze heren zitter er om hun mening te geven. En mensen met een mening zijn er niet zoveel. Presentatoren daarentegen, daar zijn er genoeg van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Genee is nog een goede presentator, maar de andere twee zijn pure bagger.
Deze man weetquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef Nober het volgende:
Er zijn maar weinig interessante programma's op de commerciële televisie, Voetbal International is er daar een van.
Is al gebeurdquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Oh ja we hebben nog precies 1 uur en 14 minuten om een auto te laten ontploffen in Hilversum. ANTI RTL XL!
KLASSE OLIVER!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Is al gebeurd
http://drimble.nl/112/hil(...)oed-ter-plaatse.html
En de blote tieten show na afloop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu wordt er wel een beetje geringschattend gedaan over Truckers on Ice.
Gtstquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef satecl het volgende:
Wie is die ene Jan Kooijemans eigenlijk? Lijkt wel een of andere lul uit een soap...?
Meest trieste wat ik ooit bij DWDD heb gezienquote:
Heeft die niet ooit een prijs gewonnen met iets van best geklede man? Met allemaal sjaaltjes en knoopjes los tot aan z'n navel? Die Jan Kooijemans?quote:
+1quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meest trieste wat ik ooit bij DWDD heb gezien.
Kooijemans
Hij schijnt nu ook in een Bioscoopfilmpje te spelen, genaamd Verliefd op Ibiza.quote:
Staat in de OP ouwe reus. Maar ze zijn te lelijk om een foto toe te voegenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:17 schreef Oliver23 het volgende:
Zeg Rensie, heb jij geen hekel aan Britt en Ymke??????
Eigenlijk de vrouwelijke versies van Jan Kooijemans
Over DWDD gesproken. Wie is ook al weer die mevrouw daar die zelfs nog acteert als ze een kopje thee drinkt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meest trieste wat ik ooit bij DWDD heb gezien.
Kooijemans
Halina Reijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over DWDD gesproken. Wie is ook al weer die mevrouw daar die zelfs nog acteert als ze een kopje thee drinkt?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staat in de OP ouwe reus. Maar ze zijn te lelijk om een foto toe te voegen
En dan al die knuffels en bloemen op het eindquote:
ja hij heeft ook bij het nationaal ballet gezetenquote:
Dat is helemaal niet rullevant joh. Kooijemans loopt met zijn eigen domheid te koop. Het is een slapjanus die hypocriete bekken loopt te trekken. Echt zo'n eng naar mannetje, bah...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja hij heeft ook bij het nationaal ballet gezeten
maarja boeie hij is gewoon lekker
DIT!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:58 schreef Pascalus het volgende:
VI is zo'n beetje het enige programma op de Nederlandse TV wat nog het kijken waard is.
Nederland is een smakeloos land.
Eens, vooral aantrekkelijk ja. Mooie man hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:51 schreef zovty het volgende:
Jan Kooimans vind ik oprecht een leuke sympathieke aantrekkelijke jongeman.
Klopt, maar ooit een hele goede balletdanser.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Terechte klacht. Jan Kooijemans is een omhooggevallen soapsterretje.
Zo, jij hebt erg je best gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
we hebben niks tegen homo's, dus met die reacties zal het wel meevallen
Jij gelooft zeker ook nog in sprookjes, net als jij, weet ik niet hoeveel geld Johan Derksen precies heeft, maar reken er maar op dat hij flink wat geld vangt voor elke uitzending van Voetbal International.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is helemaal niet anti-commercie, en als je een ochtendje kan werken voor een bedrag wat je normaal gesproken in twee maanden nog niet verdient zou jij het dan weigeren?
Geld zat, dat valt ook wel mee, gezien de hoge alimentatiekosten en de verbouwingen aan zijn huis.
Ben je een wijf ofzo dat je zoveel zeikt.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook nog in sprookjes, net als jij, weet ik niet hoeveel geld Johan Derksen precies heeft, maar reken er maar op dat hij flink wat geld vangt voor elke uitzending van Voetbal International.
Sowieso al die bekende Nederlanders die regelmatig met hun kop op tv te zien zijn, zo zit de kromme wereld in elkaar.
De 'gewone' man verliest zijn baan door de recessie en veel kleine bedrijven gaan over de kop, terwijl figuren als een Jan Smit eigen platenlabels en eigen dure kledinglijnen beginnen alsof het niets is en bakken met geld binnenhalen.
En wat denk je dat die Johan Derksen heeft gevangen voor de reclame spotjes van de Nederlandse Energie Maatschappij?
Reken maar op een bedrag met flink wat nullen!
En om je vraag te beantwoorden of ik mijn ziel zou verkopen aan de reclame, nee!
Ondanks dat ik er flink wat voor zou kunnen vangen, heb ik wel principes.
Met als uitzondering dat ik het geld echt hard nodig zou hebben.
Dat hebben al die bekende Nederlanders die in reclamespotjes zitten NIET!
Laten ze die salarissen van acteurs, topvoetballers, bekende mensen, koningshuis, directeuren & managers ook maar eens aan banden leggen!
Nee, daar is geen cao voor, de mensen die daar over moeten beslissen zijn zelf van die graaiers en dan doen ze zichzelf tekort.
Dit topic heet Klaagbaak, dus ik klaag.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben je een wijf ofzo dat je zoveel zeikt.
Johan Derksen had daar een prachtig stukje overquote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom wordt er altijd Kooijemans gezegd in plaats van Kooijman?
Voetbal International niet waarderen =quote:Op zondag 3 februari 2013 17:05 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Pauper voetbalprogramma met dito commentatoren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |