zelfs zonder luchtfilter moet ie gewoon lopen, al valt ie dan wel uit wanneer je wilt rijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:24 schreef Koelkastman het volgende:
[..]
Hoeft niet. Te veel lucht start en loopt die ook niet. Je hebt dan een "bwoaaap" geluid
Dat is niet vreemd; typish symtoomquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Blester het volgende:
[..]
Maar het is vreemd dat hij wanneer ik niet reed wel rustig 5 minuten stationair kon lopen en wanneer ik een stuk had gereden en bij een stoplicht afremde het nog geen 10 seconde duurde alvorens hij uitviel. En het lukte wel steeds om hem aan te krijgen, tot de volgende dag.
Symptoom van wat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd; typish symtoom
Carb is makkelijk los te maken verder?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Haasbeuntje het volgende:
Carb schoonmaken, als ie het dan nog niet goed doet; ontsteking doormeten.
Je probeert hem te starten? Kunnen wij niks over zeggen verder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef Blester het volgende:
Poging nummer 2, deze had ik ook gemaakt.
Ja zit meestal met een soort slangeklemmetjes vas, en gaskabel/chokekabel is ook wel makkelijk er af te halen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:31 schreef Blester het volgende:
[..]
Carb is makkelijk los te maken verder?
verstopt benzinetraject:quote:
Ja, het geluid uit het filmpje komt heel goed overeen met het echte geluid. Een kleine aanzet maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je probeert hem te starten? Kunnen wij niks over zeggen verder.
Gewoon de carb eraf halen.
in jouw oren misschien, vanaf de pc kan ik niet horen wat er fout zit, dat moet je echt horen, luisteren..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef Blester het volgende:
[..]
Ja, het geluid uit het filmpje komt heel goed overeen met het echte geluid. Een kleine aanzet maar meer ook niet.
Vlotterbakje zit inwendig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Blester het volgende:
[ afbeelding ]
Valt dat vlotterbakje hierop te zien? En welke zijn de stationairschroef en luchtschroef?
Deze zit erop:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vlotterbakje zit inwendig.
Stationair en luchtschroef weet ik zo niet, weet niet welke carb erop zit.
Vlotterbakje staat rechts boven op je foto. Luchtschroef bij je luchtfilter aansluiting en stationair daarboven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Blester het volgende:
[ afbeelding ]
Valt dat vlotterbakje hierop te zien? En welke zijn de stationairschroef en luchtschroef?
Op foto 2 (zie post hierboven) dus bovenaan. Hoe zorg ik ervoor dat die schroeven blijven zitten? Want ik neem aan dat die eruit moeten wil ik hem loskrijgen en schoonmaken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef Koelkastman het volgende:
[..]
Vlotterbakje staat rechts boven op je foto. Luchtschroef bij je luchtfilter aansluiting en stationair daarboven.
Meestal zit er achter je stationairschroef een veertje.
beide slangklemmen losjes draaien en dan kun je de cab draaienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Blester het volgende:
[ afbeelding ]
stelschroeven NIET aankomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:00 schreef Blester het volgende:
[..]
Op foto 2 (zie post hierboven) dus bovenaan. Hoe zorg ik ervoor dat die schroeven blijven zitten? Want ik neem aan dat die eruit moeten wil ik hem loskrijgen en schoonmaken?
Schoonmaken kan gewoon met water? Heb wel eens gelezen dat wasbenzine hier ideaal voor is (hem hier in leggen).
Wat zou ik in dat vlotterbakje moeten vinden dan? Als ik hem in de huidige stand losdraai valt er wat uit?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stelschroeven NIET aankomen.
alleen dat zwarte bakje loshalen
gewoon met benzine schoonmaken, of in een bakje diesel leggen als het aangekoekt zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |