SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt wel een eeuwigheid geleden.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die laatste.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die is echt geniaalquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
OMG jeugdsentimentquote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik wou dat we hier een groter bad hadden, en een warme badkamer....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik hou nog veel meer van foute kleding! Heb mn outfit voor feestje binnenkort al klaarmoet alleen nog opzichtige beenwarmers hebben!
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik wil sowieso een bad. Lekker spelen met schuim.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef fietsie het volgende:
Ik wou dat we hier een groter bad hadden, en een warme badkamer....
ik wilde dat ik uberhaupt een bad hadquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef fietsie het volgende:
Ik wou dat we hier een groter bad hadden, en een warme badkamer....
Ja, dat waren nog eens tijdenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wilde dat ik uberhaupt een bad hadI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik wil een 1,5 of 2persoonsbad....quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een bad. Lekker spelen met schuim.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Same herequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wilde dat ik uberhaupt een bad hadzaterdag in een hotel in bad gelegen heerlijk
14 SHADES OF GREY
ik zal ze voortaan wel in een spoiler doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik wil dat ook, Als ik later groot benquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil een 1,5 of 2persoonsbad....
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zal ze voortaan wel in een spoiler doen
dan moet ik steeds spoilers openen, weet je hoe snel mn mouse-pad dan slijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, Als ik later groot ben14 SHADES OF GREY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die eerstequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
OWYEA heel hard meezingen nuquote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Dat lijkt me wel chill, maar met een bad sowieso ben ik al blij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil een 1,5 of 2persoonsbad....
BURP!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik blijf altijd zo klein als nuquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, Als ik later groot ben![]()
![]()
Was jij ook fout vroeger?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef Evie het volgende:
o jee.. het gaat weer over foute dingen...14 SHADES OF GREY
Huh weet jij waar het over gaat dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef Evie het volgende:
o jee.. het gaat weer over foute dingen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik blijf altijd zo klein als nuLOKJE!
Wat een glorieuze dag vandaag.Zowel Lokje, Rokje als Flipsje in het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]LOKJE!
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat was er gisteravond aan het handje dan? Ik had bezoek.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
[..]LOKJE!
en ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het eigenlijk met Loka?quote:14 SHADES OF GREY
[..]LOKJE!
Die spoiler is niet nodig hoor, ik voel me niet zo snel op m'n hart getrapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij woont hier.quote:quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Die spoiler is niet nodig hoor, ik voel me niet zo snel op m'n hart getrapt.Shit, nu weet je dat ik je niet mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij woont hier.
[..]
Shit, nu weet je dat ik je niet mag.
Voor wie was je dan?quote:14 SHADES OF GREY
Bohquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef fietsie het volgende:
http://www.sanitairwinkel(...)chterhoek-exclusief/
![]()
?? Heb een heul klein badkamertje; die zou -net- passenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet alles, maar wel veel gaat goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Loka?
Ik word alleen geteisterd door verveling, want tentamenweek![]()
![]()
Als ik later groot ben, wil ik een huis met een aparte bibliotheek-kamer. Zo een met een openhaard, een drankkast en een grote globe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Da's wel leuk. gewoon een badkamer met een bad erin en verder niets.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
?? Heb een heul klein badkamertje; die zou -net- passenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik een huis met een aparte bibliotheek-kamer. Zo een met een openhaard, een drankkast en een grote globe.![]()
![]()
Dat kan je in een flatje ook voorelkaar krijgen, met van dat behang met foto's eropquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik een huis met een aparte bibliotheek-kamer. Zo een met een openhaard, een drankkast en een grote globe.
Dit is zo een goede toekomstdroomquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik een huis met een aparte bibliotheek-kamer. Zo een met een openhaard, een drankkast en een grote globe.
Een enorme globe heb ik al![]()
![]()
Mooiquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel veel gaat goed
Ik word alleen geteisterd door verveling, want tentamenweek![]()
Met mij gaat het wel.
14 SHADES OF GREY
Ik moest zaterdag nog aan je denken toen ik in een ridder winkel in Enschede was. Dragonheartquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is zo een goede toekomstdroom
Een enorme globe heb ik al14 SHADES OF GREY
En allemaal in leer gebonden boeken. Mooie dierenhuid op de vloer. Luxe stoelen. Mooi klassiek bureau.quote:Als jij er eerder een hebt dan ik, kom ik iedere keer op visite.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is zo een goede toekomstdroom
Een enorme globe heb ik alEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Oh die is leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag nog aan je denken toen ik in een ridder winkel in Enschede was. Dragonheart
Hoezo was je daar?![]()
Je zat daar te fappen zeker?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag nog aan je denken toen ik in een ridder winkel in Enschede was. DragonheartMaar dan moet ik wel centjes verdienen.quote:En snel.
Dat wist ik allang hoor, maar ik probeerde de waarheid te ontwijken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij woont hier.
[..]
Shit, nu weet je dat ik je niet mag.
Ik ga lekker douchen, met veel schuim enzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wandelen, en we kwamen er langs. De uilen zijn gaaf. Die gast is trouwens wel wazigquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh die is leuk
Hoezo was je daar?
Nee, dat doe ik uitsluitend in huiselijke kringquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zat daar te fappen zeker?
14 SHADES OF GREY
Zo'n oud engels bureau inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En allemaal in leer gebonden boeken. Mooie dierenhuid op de vloer. Luxe stoelen. Mooi klassiek bureau.
[..]
Als jij er eerder een hebt dan ik, kom ik iedere keer op visite.
En chesterfield meubels![]()
Daar zitten in je luxe badjas terwijl je een pijp rookt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben alleen voor mijzelfquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
de joden.. nogsteeds trouwens... maart alleen als het voetbal is![]()
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
de joden.. nogsteeds trouwens... maart alleen als het voetbal is![]()
![]()
![]()
Ontkenning.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wist ik allang hoor, maar ik probeerde de waarheid te ontwijken.Lafjes Tijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik uitsluitend in huiselijke kringDeze Roy weet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n oud engels bureau inderdaad.
En chesterfield meubelsIk weet niet. Misschien zo'n Engelse kamerjas.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zitten in je luxe badjas terwijl je een pijp rookt?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Badjas, checkquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zitten in je luxe badjas terwijl je een pijp rookt?![]()
![]()
Pfff de trap op... alleen de gedachte al...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen ideequote:ik denk van wel.
Er liep wel wat rond waarop ik zou willen fappenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontkenning.
[..]
Lafjes Tijn.
14 SHADES OF GREY
Antisexy, alhoewel wel classy hmmmquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Misschien zo'n Engelse kamerjas.
dus![]()
Sexy bewaren we voor jou, toch?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik doe mijn best om niet sexy te zijn voor jou. Actief.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Absoluut!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
![]()
![]()
Ik ben voor hoor... begrijp me niet verkeerdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ignorance is bliss, but denial is a bitch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontkenning.
[..]
Lafjes Tijn.
[..]
Deze Roy weet.
[..]
Ik weet niet. Misschien zo'n Engelse kamerjas.
Waarom wil je niet sexy zijn voor mij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om niet sexy te zijn voor jou. Actief.
dus![]()
Kaneel is altijd naaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
Ik zie Kaneel wel in zo'n kamerjas lopen eigenlijk
Dat staat hem wel, denk ik. Een hele donkerpaarse, van zachte, beetje fluweelachtige stof. Met goude motiefjes erop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
Ik zie Kaneel wel in zo'n kamerjas lopen eigenlijkA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Paars met rood jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat staat hem wel, denk ik. Een hele donkerpaarse, van zachte, beetje fluweelachtige stof. Met goude motiefjes erop.![]()
![]()
Boh het gaat over zo'n geile bibliotheek waar je eigenlijk gewoon een keer in geneukt MOET hebben
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Omdat ik jouw 180 kilo niet aan kan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom wil je niet sexy zijn voor mij?Je hebt me wel eens met kleren aan gezien.quote:I like it.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat staat hem wel, denk ik. Een hele donkerpaarse, van zachte, beetje fluweelachtige stof. Met goude motiefjes erop.
Ik ga 13 kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Oja?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt me wel eens met kleren aan gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
ik dacht al... het is gewoon te veel om van te houden he?!?!!??quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik jouw 180 kilo niet aan kan.
dus![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
ik dacht al... het is gewoon te veel om van te houden he?!?!!??14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijn.. ben jij het?quote:
Mijn laatste redding? Mijn kikker die veranderen gaat in de prins op het witte paard. Die zoveel gaat verdienen dat hij de 10 kilo voer die ik per dag opschrok kan betalen? En me niet in de stal laat slapen?
dus![]()
dat laatste ghehehequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Tijn.. ben jij het?
Mijn laatste redding? Mijn kikker die veranderen gaat in de prins op het witte paard. Die zoveel gaat verdienen dat hij de 10 kilo voer die ik per dag opschrok kan betalen? En me niet in de stal laat slapen?
Alleen als ik daar ware liefde voor terug krijgquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Tijn.. ben jij het?
Mijn laatste redding? Mijn kikker die veranderen gaat in de prins op het witte paard. Die zoveel gaat verdienen dat hij de 10 kilo voer die ik per dag opschrok kan betalen? En me niet in de stal laat slapen?14 SHADES OF GREY
Rofl nice he?!quote:Liefde.. ik ken alleen dingen die je kan etenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen als ik daar ware liefde voor terug krijg
dus![]()
De liefde van een man gaat door de maag hequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl nice he?!
[..]
Liefde.. ik ken alleen dingen die je kan eten![]()
Dus de liefde van een vrouw gaat ook al door de maagquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl nice he?!
[..]
Liefde.. ik ken alleen dingen die je kan eten
14 SHADES OF GREY
Liefde van Evie gaat ook door de maag..quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De liefde van een man gaat door de maag he
Aardbeien en een kop koffie in de morgen doen wonderenssst niet verder vertellen he?!
dus![]()
Alsof we iemand zo gek krijgen om bij je in de buurt te komen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Liefde van Evie gaat ook door de maag..
Aardbeien en een kop koffie in de morgen doen wonderenssst niet verder vertellen he?!
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Evie het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
My lips are sealedquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Hey Lola!quote:
Net wezen hardlopen?quote:
Dat is zo'n episch gevoel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nieuwe piercing laten zetten
Het waait te hard![]()
*zwaait*quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sow hee, dat was eens even lekker douchen..... met schuim en warm water enzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waffoor een? Of is dat een ehm, off-limits vraag?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nieuwe piercing laten zetten
Het waait te hard![]()
Kom er niet vanaf andersquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof we iemand zo gek krijgen om bij je in de buurt te komen.Thnxquote:Hihihi thnx nog.. uber host!quote:
dus![]()
Tssss ik heb gewoon de zorgtaken in huis uitgevoerd hoor terwijl de vrouw des huizes ging shoppen en markt-bezoeken en moedersbezoeken enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hoe is het met de zieke?
Heul zielig zeker? Want mannen gaan altijd dood als ze ziek zijn
Zou je dat wel toelaten dat iemand je verzorgt als je ziek bent?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tssss ik heb gewoon de zorgtaken in huis uitgevoerd hoor terwijl de vrouw des huizes ging shoppen en markt-bezoeken en moedersbezoeken enzo14 SHADES OF GREY
Gewoon een helixquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waffoor een? Of is dat een ehm, off-limits vraag?Knapquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tssss ik heb gewoon de zorgtaken in huis uitgevoerd hoor terwijl de vrouw des huizes ging shoppen en markt-bezoeken en moedersbezoeken enzo![]()
![]()
Neh.... ukkie antibio geven op juiste tijdstip en in bed leggen en vervolgens de babyfoon bewaken.quote:
En theezetten voor mezelf...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ah oorversierselenquote:
Ik wilde net vragen wat dat is een helixquote:14 SHADES OF GREY
Mijn bier is bijna op!
Tijd voor een meet dus!
[b]AirwiN schreef [/b]
Een oorpiercing dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat dat is een helixBierrrrrrrrquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bier is bijna op!
Tijd voor een meet dus!![]()
![]()
Thhhhheeeeeeeeeeeeeeejjjjjquote:
Bijna opquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een oorpiercing dus
[..]
Bierrrrrrrr
[b]AirwiN schreef [/b]
Staan hier nog wel een paar beugels.... maar is een roteind fietsenquote:
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bier is bijna op!
Tijd voor een meet dus!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Django Unchained: lekker filmpje![]()
quote:
Voel jij je al wat beter?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef fietsie het volgende:
Django Unchained: lekker filmpje
[..]What you forget, you are gonna repeat.
Thee drinken met een vers gebakken kruidcakenomnomnom
Wat voor een spelletje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee ? Filmpjes kijken
Tis rustig
Ik speel suf een spelletje en en kijk af en toe hierWhat you forget, you are gonna repeat.
Koorts is flink gedaald, maar verder nog blllleeeghh... Nu beetje tv hangen met mijn meisje en schoonzusje, en thee drinken.... (En Fok!en tuurlijk...)quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voel jij je al wat beter?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gezelligquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Koorts is flink gedaald, maar verder nog blllleeeghh... Nu beetje tv hangen met mijn meisje en schoonzusje, en thee drinken.... (En Fok!en tuurlijk...)![]()
Is de kleine alweer beter inmiddels?What you forget, you are gonna repeat.
Hier zitten ze HayDay te spelen tijdens de filmquote:
Waarom?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Is de kleine alweer beter inmiddels?Nee kleine heeft week antibioticakuur gekregen. Die heeft nog steeds een ingeslikte zeehond..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Is de kleine alweer beter inmiddels?
Iedere keer als ze gaat liggen of omdraait hoest ze zich binnestebuitenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kaneel fapt altijd met Spytool aan.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nenessstttt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel fapt altijd met Spytool aan.Nee hoor.quote:
Truequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja je moet wat als je je verveeldAwquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Nee kleine heeft week antibioticakuur gekregen. Die heeft nog steeds een ingeslikte zeehond..
Iedere keer als ze gaat liggen of omdraait hoest ze zich binnestebuiten![]()
Maar wel fijn dat ze een kuurtje heeft, is ze er ook zo vanaf
Je bent al weer klaar?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Verder lekker muziekjes luisteren en genieten
Nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je jezelf aan het teasen?Nee.quote:
Snel slinger de porno aanquote:14 SHADES OF GREY
Er zijn er meer die goed zijn met M.I.'squote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ben beetje aan het surfen en tv aan het kijken. Ik was van plan om te gamen maar daar komt niets van terechtquote:![]()
![]()
Already in one. Ik wacht op Kaneelquote:
Amersfoort is een beetje ver nu.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Already in one. Ik wacht op Kaneel
Het kutvocht druipt tegenwoordig van de SC af ...
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amersfoort is een beetje ver nu.
Alsof het tussen de middag dichterbij ligt ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amersfoort is een beetje ver nu.
Vijf kwartiertjes jongen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Waar kijk jij dan zoal???quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
Het kutvocht druipt tegenwoordig van de SC af ...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
Het kutvocht druipt tegenwoordig van de SC af ...Dat is ook zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alsof het tussen de middag dichterbij ligt ofzo.
Vijf kwartiertjes jongen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
Het kutvocht druipt tegenwoordig van de SC af ...![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jij ziet het ook al nie?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
drupdrupquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
Het kutvocht druipt tegenwoordig van de SC af ...![]()
![]()
Hier.quote:Jij mag wel kijken.
Daarnet verveelde jij je nogquote:
Geen idee, kwam hier niet zo vaak meer eh.. Vroeg me alleen af waar.. Ff kijken of t interessant genoeg is voor mequote:Wacht watquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welkom bij Rokjes lokken met Stokjes.Wajoooquote:![]()
Gelukkig ben jij knapper.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En dan toch druppen... knapquote:
That's what I want you all to thinkquote:
Het is een vermomming?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
That's what I want you all to think
Fera heeft wel verstand van wat knap is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
That's what I want you all to think
Jaquote:Loop me nou niet te verradenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera heeft wel verstand van wat knap is.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera heeft wel verstand van wat knap is.
Voelt wel goed hè, die egostrelingen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik help je graag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
[..]
Loop me nou niet te verraden
Ik zal niet verraden dat je stiekem Shakira bent.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
[..]
Loop me nou niet te verradenDeze maakte ik expres als opzet voor een grap.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Voelt wel goed hè, die egostrelingen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als opzet voor welke grap?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal niet verraden dat je stiekem Shakira bent.
[..]
Deze maakte ik expres als opzet voor een grap.
Heb ik het verpest?
quote:quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal niet verraden dat je stiekem Shakira bent.
[..]
Deze maakte ik expres als opzet voor een grap.
Hij moest er een grap over maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Als opzet voor welke grap?
Heb ik het verpest?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wie is hij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij moest er een grap over maken.
Schattig meisjequote:
14 SHADES OF GREY
*Jij.quote:
Mijn typen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof er niks vanquote:
Kinderen zijn niet schattig
quote:
Maar ik heb dus gefaald.
Zelden in ieder geval.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
14 SHADES OF GREY
Nah die van mij is een uitzonderingsgevalquote:
Ik was dan wel schattig al kind, maar ja, kwam omdat ik niet beter wist.. Dus ik haal het nu in :$quote:Niet bang zijn hoor :$quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebtWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik rol overalquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokje, rol jij ook zo op je bed?
Rollend door het leven, yolo ditdatWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik ben bang voor dingen die ik niet begrijp, en mensen begrijp ik niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik was dan wel schattig al kind, maar ja, kwam omdat ik niet beter wist.. Dus ik haal het nu in :$
[..]
Niet bang zijn hoor :$
14 SHADES OF GREY
In before rol je dan ook op mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik rol overal
[ afbeelding ]
Rollend door het leven, yolo ditdat
14 SHADES OF GREY
Wat ben je toch ook verschrikkelijk hip.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik rol overal
[ afbeelding ]
Rollend door het leven, yolo ditdatEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik was ook schattig, dat werd mijn ondergang.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik was dan wel schattig al kind, maar ja, kwam omdat ik niet beter wist.. Dus ik haal het nu in :$
[..]
Niet bang zijn hoor :$
Mensen zijn ook niet te begrijpen.. Maar ben zeker niet bang voor ze.. Vind ze voornamelijk gewoon lastig en in de weg lopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bang voor dingen die ik niet begrijp, en mensen begrijp ik niet.Dank je voor de in before..quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before rol je dan ook op mij
Ga ik nu iedereen ontmoedigen BUAHAHAHAHAHA
Ik voel me niet ontmoedigd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet te begrijpen.. Maar ben zeker niet bang voor ze.. Vind ze voornamelijk gewoon lastig en in de weg lopen
[..]
Dank je voor de in before..
Ga ik nu iedereen ontmoedigen BUAHAHAHAHAHA
Hoe dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet te begrijpen.. Maar ben zeker niet bang voor ze.. Vind ze voornamelijk gewoon lastig en in de weg lopen
[..]
Dank je voor de in before..
Ga ik nu iedereen ontmoedigen BUAHAHAHAHAHA14 SHADES OF GREY
Ik was schattig totdat ik door een onverhoopt (goh echt rokje? ja echt) ongeluk mijn eigen kip vermoorddequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was ook schattig, dat werd mijn ondergang.
Aaawwwwwwquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik was schattig totdat ik door een onverhoopt (goh echt rokje? ja echt) ongeluk mijn eigen kip vermoordde
Je had een eigen kip?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik was schattig totdat ik door een onverhoopt (goh echt rokje? ja echt) ongeluk mijn eigen kip vermoorddeWhut happened?
Ik kijk nietquote:![]()
Ik volg de app
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie mij persoonlijk worden dan jongah met m'n childhoodtrauma :$quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had een eigen kip?Whut happened?
Maar ik droeg haar altijd.. Die fatale dag zette ik haar ff neer en toen liep ik tegen een pallet aan.. Pallet begon te kantelen, ik was nog fakking klein, papa niet in de buurt, pallet viel, bam op kipjonquote:
Hopelijk werkt hetquote:
14 SHADES OF GREY
Oké, hier kom ik:quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe met me mee
[ afbeelding ]
2-0 voor ajax
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kijkt wel een beetje alsof je doodsangsten uitstaat, is dat normaal?quote:
Awwwww ...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zie mij persoonlijk worden dan jongah met m'n childhoodtrauma :$
Maar ik droeg haar altijd.. Die fatale dag zette ik haar ff neer en toen liep ik tegen een pallet aan.. Pallet begon te kantelen, ik was nog fakking klein, papa niet in de buurt, pallet viel, bam op kipjon
[..]
Hoe oud is kip geworden?
Zo ben ik geboren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je kijkt wel een beetje alsof je doodsangsten uitstaat, is dat normaal?
Dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwww ...
Hoe oud is kip geworden?.. Ik was zelf een jaartje of 5 ofzo denk ik
Dat is dan ook een zeer traumatiserende ervaring uiteraard jaquote:
Maar alles komt goed
Hoe heette je kipje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zie mij persoonlijk worden dan jongah met m'n childhoodtrauma :$
Maar ik droeg haar altijd.. Die fatale dag zette ik haar ff neer en toen liep ik tegen een pallet aan.. Pallet begon te kantelen, ik was nog fakking klein, papa niet in de buurt, pallet viel, bam op kipjonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je eenmaal zo rolt, rol je altijd zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer.. Ik was zelf een jaartje of 5 ofzo denk ik
[..]
Dat is dan ook een zeer traumatiserende ervaring uiteraard ja
Maar alles komt goed
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heette je kipje?Mijn echte naam - 1e 3 letters + tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar mijn aversie tegen die nickname
Dan noem ik je zo niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn echte naam - 1e 3 letters + tje
Zo zou ik je sowieso nooit noemen.
* Fera smeltquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, ik heb er wel een.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je eenmaal zo rolt, rol je altijd zo.CAN I KEEP IT? I WANNA DUNK IT IN MY COFFEEEEEEEquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, ik heb er wel een.
[ afbeelding ]
Wel een lieve naam voor een kipjon.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn echte naam - 1e 3 letters + tje
Ze was ook heel liefquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een lieve naam voor een kipjon.
Ff kijken of ik die pic nog op m'n foon heb, dan tief ik m neer op fb
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze was ook heel lief
Ff kijken of ik die pic nog op m'n foon heb, dan tief ik m neer op fb
Jij mag dat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
CAN I KEEP IT? I WANNA DUNK IT IN MY COFFEEEEEEE
Nou, ik ga soppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
Nou, ik ga soppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof er niks van.. En eerst ga je op fb kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je opschiet. En daarna kom ik ook nog wel kiek'n.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.. En eerst ga je op fb kijken
Staat er al opquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je opschiet. En daarna kom ik ook nog wel kiek'n.![]()
Nou, ga lekker soppen :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jouw kipjequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Staat er al op![]()
Nou, ga lekker soppen :$
nou.. ik zal je vertellen. Ik zit met een bril op mn kop die ik al in geen 3 jaar gedragen heb. Waar een glas uit is. Omdat ik zo moe ben dat ik zonder dubbel ziequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil jij ook één tijdelijk beperkt oog?
Oogbeperking zat.. zie er zelfs een beetje uit als een piraat
dus![]()
Hahaha echt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van jou als piraat.ik ook
Mag ik hebben of heb ik die al?
dus![]()
Geen idee of je die hebt. Zal dadelijk even zoekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha echt?ik ook
Mag ik hebben of heb ik die al?
![]()
Gewoon met gaffer tape afplakken dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef Evie het volgende:
[..]
nou.. ik zal je vertellen. Ik zit met een bril op mn kop die ik al in geen 3 jaar gedragen heb. Waar een glas uit is. Omdat ik zo moe ben dat ik zonder dubbel zie
Oogbeperking zat.. zie er zelfs een beetje uit als een piraatBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Whehe doe ik met carnaval welquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon met gaffer tape afplakken dan.
dus![]()
Truste Lola!! Slaap lekkerquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trusten chickquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee of je die hebt. Zal dadelijk even zoekenquote:'Het is wel goed zo', denkt scheidsrechter Van Sichem. Geen extra tijd: Ajax wint met 0-4 van Vitesse en haalt de halve finale! En dat is best lekker, hoor, zo na de domper van afgelopen zondag. Ook heel mooi: Sigthorsson is er weer!
[b]AirwiN schreef [/b]
/care!!quote:
Mooie uitslag!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Smoel houden jij!!quote:
Kweek jij eerst maar lef om te meeten
[b]AirwiN schreef [/b]
Django Unchained is echt lekker filmpje zeg.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waar is er dit weekend een meet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smoel houden jij!!
Kweek jij eerst maar lef om te meeten![]()
Niet bij mijquote:![]()
Dunno, ik ga morgen naar Amsterdam en zaterdag naar Geldermalsen.
Bij beiden zie ik FOK!kers
[b]AirwiN schreef [/b]
FilmPJE?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef fietsie het volgende:
Django Unchained is echt lekker filmpje zeg.....
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zijn er fokkers in Geldermalsen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet bij mij![]()
Dunno, ik ga morgen naar Amsterdam en zaterdag naar Geldermalsen.
Bij beiden zie ik FOK!kers![]()
Juh ziek thuis, niets anders te doen en onder de pijnstillers. Dan is het wel lekker hoor, zo'n stukje vermaakquote:
Ik geniet ervan als ik genegeerd word door bepaalde mensen.
Geeft me een al dan niet misplaatst gevoel van macht
[b]AirwiN schreef [/b]
?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Geeft me een al dan niet misplaatst gevoel van machtProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sowieso 1 met een schilderij voor mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat doet die in Geldermalsen? Vh woont bij Zaltbommel in de buurt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso 1 met een schilderij voor mij![]()
Geen ideequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doet die in Geldermalsen? Vh woont bij Zaltbommel in de buurt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik negeer je niet hoor... Sla je gewoon overquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Geeft me een al dan niet misplaatst gevoel van macht
Jij bent stiekem best sneuquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor... Sla je gewoon over
[b]AirwiN schreef [/b]
Organiseer je er zelf 1quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
Maar mooi klote, heb ik een weekend niks te doen is er geen meet
Je mag heus wel langskomen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
Maar mooi klote, heb ik een weekend niks te doen is er geen meet
[b]AirwiN schreef [/b]
Bijna nachtquote:![]()
Wel wennen hoor een weekend zonder muhahaha
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan doe je ook open als ik aanbel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag heus wel langskomen hoor![]()
Als ik thuis ben wel jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan doe je ook open als ik aanbel?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga eerst even op zoek naar pijnstillers....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Beterschapquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:07 schreef fietsie het volgende:
Ik ga eerst even op zoek naar pijnstillers....
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: