SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt wel een eeuwigheid geleden.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die laatste.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die is echt geniaalquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
OMG jeugdsentimentquote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik wou dat we hier een groter bad hadden, en een warme badkamer....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik hou nog veel meer van foute kleding! Heb mn outfit voor feestje binnenkort al klaarmoet alleen nog opzichtige beenwarmers hebben!
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik wil sowieso een bad. Lekker spelen met schuim.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef fietsie het volgende:
Ik wou dat we hier een groter bad hadden, en een warme badkamer....
ik wilde dat ik uberhaupt een bad hadquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:01 schreef fietsie het volgende:
Ik wou dat we hier een groter bad hadden, en een warme badkamer....
Ja, dat waren nog eens tijdenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wilde dat ik uberhaupt een bad hadI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik wil een 1,5 of 2persoonsbad....quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een bad. Lekker spelen met schuim.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Same herequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wilde dat ik uberhaupt een bad hadzaterdag in een hotel in bad gelegen heerlijk
14 SHADES OF GREY
ik zal ze voortaan wel in een spoiler doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik wil dat ook, Als ik later groot benquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil een 1,5 of 2persoonsbad....
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zal ze voortaan wel in een spoiler doen
dan moet ik steeds spoilers openen, weet je hoe snel mn mouse-pad dan slijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, Als ik later groot ben14 SHADES OF GREY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die eerstequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
OWYEA heel hard meezingen nuquote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Dat lijkt me wel chill, maar met een bad sowieso ben ik al blij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil een 1,5 of 2persoonsbad....
BURP!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik blijf altijd zo klein als nuquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, Als ik later groot ben![]()
![]()
Was jij ook fout vroeger?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef Evie het volgende:
o jee.. het gaat weer over foute dingen...14 SHADES OF GREY
Huh weet jij waar het over gaat dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef Evie het volgende:
o jee.. het gaat weer over foute dingen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik blijf altijd zo klein als nuLOKJE!
Wat een glorieuze dag vandaag.Zowel Lokje, Rokje als Flipsje in het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]LOKJE!
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat was er gisteravond aan het handje dan? Ik had bezoek.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
[..]LOKJE!
en ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het eigenlijk met Loka?quote:14 SHADES OF GREY
[..]LOKJE!
Die spoiler is niet nodig hoor, ik voel me niet zo snel op m'n hart getrapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij woont hier.quote:quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Die spoiler is niet nodig hoor, ik voel me niet zo snel op m'n hart getrapt.Shit, nu weet je dat ik je niet mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij woont hier.
[..]
Shit, nu weet je dat ik je niet mag.
Voor wie was je dan?quote:14 SHADES OF GREY
Bohquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef fietsie het volgende:
http://www.sanitairwinkel(...)chterhoek-exclusief/
![]()
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
?? Heb een heul klein badkamertje; die zou -net- passenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet alles, maar wel veel gaat goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Loka?
Ik word alleen geteisterd door verveling, want tentamenweek![]()
![]()
Als ik later groot ben, wil ik een huis met een aparte bibliotheek-kamer. Zo een met een openhaard, een drankkast en een grote globe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Da's wel leuk. gewoon een badkamer met een bad erin en verder niets.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
?? Heb een heul klein badkamertje; die zou -net- passenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik een huis met een aparte bibliotheek-kamer. Zo een met een openhaard, een drankkast en een grote globe.![]()
![]()
Dat kan je in een flatje ook voorelkaar krijgen, met van dat behang met foto's eropquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik een huis met een aparte bibliotheek-kamer. Zo een met een openhaard, een drankkast en een grote globe.
Dit is zo een goede toekomstdroomquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik een huis met een aparte bibliotheek-kamer. Zo een met een openhaard, een drankkast en een grote globe.
Een enorme globe heb ik al![]()
![]()
Mooiquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel veel gaat goed
Ik word alleen geteisterd door verveling, want tentamenweek![]()
Met mij gaat het wel.
14 SHADES OF GREY
Ik moest zaterdag nog aan je denken toen ik in een ridder winkel in Enschede was. Dragonheartquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is zo een goede toekomstdroom
Een enorme globe heb ik al14 SHADES OF GREY
En allemaal in leer gebonden boeken. Mooie dierenhuid op de vloer. Luxe stoelen. Mooi klassiek bureau.quote:Als jij er eerder een hebt dan ik, kom ik iedere keer op visite.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is zo een goede toekomstdroom
Een enorme globe heb ik alEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Oh die is leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag nog aan je denken toen ik in een ridder winkel in Enschede was. Dragonheart
Hoezo was je daar?![]()
Je zat daar te fappen zeker?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag nog aan je denken toen ik in een ridder winkel in Enschede was. DragonheartMaar dan moet ik wel centjes verdienen.quote:En snel.
Dat wist ik allang hoor, maar ik probeerde de waarheid te ontwijken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij woont hier.
[..]
Shit, nu weet je dat ik je niet mag.
Ik ga lekker douchen, met veel schuim enzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wandelen, en we kwamen er langs. De uilen zijn gaaf. Die gast is trouwens wel wazigquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh die is leuk
Hoezo was je daar?
Nee, dat doe ik uitsluitend in huiselijke kringquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zat daar te fappen zeker?
14 SHADES OF GREY
Zo'n oud engels bureau inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En allemaal in leer gebonden boeken. Mooie dierenhuid op de vloer. Luxe stoelen. Mooi klassiek bureau.
[..]
Als jij er eerder een hebt dan ik, kom ik iedere keer op visite.
En chesterfield meubels![]()
Daar zitten in je luxe badjas terwijl je een pijp rookt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben alleen voor mijzelfquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
de joden.. nogsteeds trouwens... maart alleen als het voetbal is![]()
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
de joden.. nogsteeds trouwens... maart alleen als het voetbal is![]()
![]()
![]()
Ontkenning.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wist ik allang hoor, maar ik probeerde de waarheid te ontwijken.Lafjes Tijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik uitsluitend in huiselijke kringDeze Roy weet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n oud engels bureau inderdaad.
En chesterfield meubelsIk weet niet. Misschien zo'n Engelse kamerjas.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zitten in je luxe badjas terwijl je een pijp rookt?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Badjas, checkquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zitten in je luxe badjas terwijl je een pijp rookt?![]()
![]()
Pfff de trap op... alleen de gedachte al...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen ideequote:ik denk van wel.
Er liep wel wat rond waarop ik zou willen fappenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontkenning.
[..]
Lafjes Tijn.
14 SHADES OF GREY
Antisexy, alhoewel wel classy hmmmquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Misschien zo'n Engelse kamerjas.
dus![]()
Sexy bewaren we voor jou, toch?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik doe mijn best om niet sexy te zijn voor jou. Actief.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Absoluut!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
![]()
![]()
Ik ben voor hoor... begrijp me niet verkeerdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ignorance is bliss, but denial is a bitch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontkenning.
[..]
Lafjes Tijn.
[..]
Deze Roy weet.
[..]
Ik weet niet. Misschien zo'n Engelse kamerjas.
Waarom wil je niet sexy zijn voor mij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om niet sexy te zijn voor jou. Actief.
dus![]()
Kaneel is altijd naaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
Ik zie Kaneel wel in zo'n kamerjas lopen eigenlijk
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat staat hem wel, denk ik. Een hele donkerpaarse, van zachte, beetje fluweelachtige stof. Met goude motiefjes erop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
Ik zie Kaneel wel in zo'n kamerjas lopen eigenlijkA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Paars met rood jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat staat hem wel, denk ik. Een hele donkerpaarse, van zachte, beetje fluweelachtige stof. Met goude motiefjes erop.![]()
![]()
Boh het gaat over zo'n geile bibliotheek waar je eigenlijk gewoon een keer in geneukt MOET hebben
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Omdat ik jouw 180 kilo niet aan kan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom wil je niet sexy zijn voor mij?Je hebt me wel eens met kleren aan gezien.quote:I like it.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat staat hem wel, denk ik. Een hele donkerpaarse, van zachte, beetje fluweelachtige stof. Met goude motiefjes erop.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: