SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 31-01-2013 om 18:00:07Barcelona and Dutch club Ajax are holding talks on a loan of Barcelona winger Isaac Cuenca (21) until the end of the season. [md] reageer retweet
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 31-01-2013 om 18:01:56Barcelona winger Isaac Cuenca (21) this morning rejected the chance to join Ajax on loan, but has now changed his mind. [md] reageer retweet
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 31-01-2013 om 18:04:27Barcelona director of football Raul Sanllehi and Ajax sports director Marc Overmars are at this moment discussing the loan of Cuenca. [md] reageer retweet
Finnbogason is veelste duur voor ons.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar klopt Ajax vast volgende winter voor aan
Net als Djuricic, zou het zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Finnbogason is veelste duur voor ons.
5 miljoen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als Djuricic, zou het zijn.
Ik denk dat Djuricic 4 miljoen moet kosten, op voorwaarde dat hij de rest van het seizoen in Heerenveen speelt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als Djuricic, zou het zijn.
Maher zouden ze ook interesse in hebben, meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:27 schreef Ludachrist het volgende:
Wat lopen er nog meer voor spelers rond die binnen het plaatje van Ajax passen, zowel qua spel als qua kosten, in de eredivisie? Overmars heeft blijkbaar voor tien spelers navraag gedaan, maar verder dan Djuricic kom ik niet.
Contract tot 2014.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is hij niet na dit seizoen transfervrij ?
Niemandquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:27 schreef Ludachrist het volgende:
Wat lopen er nog meer voor spelers rond die binnen het plaatje van Ajax passen, zowel qua spel als qua kosten, in de eredivisie? Overmars heeft blijkbaar voor tien spelers navraag gedaan, maar verder dan Djuricic kom ik niet.
Finnbogason, Djuricic, Wildschut, Viergever, Gouweleeuw???quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:27 schreef Ludachrist het volgende:
Wildschut is denk ik niet eens zo'n gek idee. Nouja, wel om te halen, maar hij past wel in het plaatje van Overmars. Niet te duur, vrij jong.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason, Djuricic, Wildschut, Viergever, Gouweleeuw???
Matig vooral.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wildschut is denk ik niet eens zo'n gek idee. Nouja, wel om te halen, maar hij past wel in het plaatje van Overmars. Niet te duur, vrij jong.
Heerenveen had hem afgelopen zomer bijna binnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wildschut is denk ik niet eens zo'n gek idee. Nouja, wel om te halen, maar hij past wel in het plaatje van Overmars. Niet te duur, vrij jong.
Ja, ik hoef hem ook niet te hebben. Maar het is wel een speler die op het lijstje van Overmars kan staan.quote:
Ik zou er niet te hard op hopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
Isaac Cuenca komt denk ik nog tot het einde van het seizoen.
Niks halen dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat valt er momenteel dan te halen voor de normen en waarden die ajax stelt?
creme de la creme speelt al in de top 6. De rest is van het niveau Boerrigter.
Je wil wel heel graag aankopen he, ga eens weg man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat valt er momenteel dan te halen voor de normen en waarden die ajax stelt?
creme de la creme speelt al in de top 6. De rest is van het niveau Boerrigter.
Ik denk dat ze hem tot het einde van het seizoen gaan huren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard op hopen.
Daar hebben we het net overquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:36 schreef Danielle94 het volgende:
El Mundo Deportivo uit Spanje weet te melden dat Ajax in verregaande onderhandelingen is om vleugelspeler Isaac Cuenca van Barcelona over te nemen... Toch nog een beetje hoop?
Als je ziet wat er momenteel op rechtsbuiten rondloopt en je je iedere week moet verbijten met Boerrigter....quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je wil wel heel graag aankopen he, ga eens weg man.
Als je Djuricic vast kan leggen voor het volgende seizoen zou ik het wel doen. Mits je hem als rechtsbuiten gaat gebruiken, voor de positie centraal op het middenveld zie ik niet genoeg in hem.quote:
Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:36 schreef Danielle94 het volgende:
El Mundo Deportivo uit Spanje weet te melden dat Ajax in verregaande onderhandelingen is om vleugelspeler Isaac Cuenca van Barcelona over te nemen... Toch nog een beetje hoop?
Cuenca speelt rechtsbuiten, daarom denk ik ook dat ze hem graag willen huren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je ziet wat er momenteel op rechtsbuiten rondloopt en je je iedere week moet verbijten met Boerrigter....
Wat een zinloos argument.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:38 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Weet ik maar dat melde Ajax op facebook.
Jol heeft een zak geld gekregen, hij is weer aardig bezig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
In het kader oud-ajacieden,
Italiaanse media: Maarten Stekelenburg heeft het trainingscomplex van AS Roma verlaten en is op weg naar Fulham.
Wil half Ajax van 2009/2010 halen man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jol heeft een zak geld gekregen, hij is weer aardig bezig.
zijn er al geruchten over tainioquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil half Ajax van 2009/2010 halen man.
Ik weet niet. Misschien haalt hij nog wel Rommedahl, Pantelic & Verhoeven voor een zacht prijsje op.quote:
De eerste hater is gearriveerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Cuenca! Weer zo'n fantastisch exponent uit de magistrale jeugdopleiding van ons aller Ajax
Krijg jij ook de pleuris man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Cuenca! Weer zo'n fantastisch exponent uit de magistrale jeugdopleiding van ons aller Ajax
als je het niet snapt hoef je niet per se te reagerenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Matige troll ben jij toch ook hè.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat is deze?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:49 schreef S0nic het volgende:
Zou Marc ook om Chinees gaan vanavond?
Ik schat hem eerder in als shoarma liefhebber.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:49 schreef S0nic het volgende:
Zou Marc ook om Chinees gaan vanavond?
Als het maar goedkoop is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik schat hem eerder in als shoarma liefhebber.
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 31-01-2013 om 18:51:30Barcelona winger Isaac Cuenca (21) will join Dutch club Ajax on loan. [@diario_sport] reageer retweet
Minder speeltijd voor Lukokiquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 31-01-2013 om 18:51:30Barcelona winger Isaac Cuenca (21) will join Dutch club Ajax on loan. [@diario_sport] reageer retweet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
volgende keer niet zo negatief zijn, geweldige aanwinstquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ook. Volgende week zondag thuis in de ArenA debuterenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef S0nic het volgende:
Goed nieuws als het waar is, ik heb het wel gehad met de blinden paarden op rechtsbuiten.
Dat zou hij ook zomaar kunnen zijn hoor. Bovendien spreekt hij natuurlijk geen woord Nederlands, laat staan Deens. Ik wil het nog wel even zien, maar goed, huurtje voor een half jaar kan je je geen buil aan vallen. En beter dan Boerrigter en Lukoki doe je het op dit moment al snel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef S0nic het volgende:
Goed nieuws als het waar is, ik heb het wel gehad met de blinden paarden op rechtsbuiten.
Dat huren is kut, vind ik nergens op slaan in dit geval. We hebben alleen maar blinde paarden momenteel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Meh, huren is gewoon kut. Of je koopt een speler of je leidt hem zelf op.
In dit geval vind ik het wel een goede stap, die jongens die er nu staan zijn op het moment gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
De waarheid is gewoon hardquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg jij ook de pleuris man.Het enige wat jij komt doen is trollen en trollen. Niemand heeft het eigenlijk door.
als je er nog geen hebt is dit een prima stap, moet je wel wat hebben dat hem kan opvolgen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Jij trollt maar al te graag, voor de rest kan je eigenlijk weinig bij dragen. Zo, nu weer op zwieberenquote:
Eens. Ajax gooit zich te grabbel zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Frank de Boer spreekt iig Spaans.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zou hij ook zomaar kunnen zijn hoor. Bovendien spreekt hij natuurlijk geen woord Nederlands, laat staan Deens. Ik wil het nog wel even zien, maar goed, huurtje voor een half jaar kan je je geen buil aan vallen. En beter dan Boerrigter en Lukoki doe je het op dit moment al snel.
Jij blijft er ook steeds op reageren, daarom gaan ze door.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij trollt maar al te graag, voor de rest kan je eigenlijk weinig bij dragen. Zo, nu weer op zwieberen
Welnee, een half jaar huur kan prima gebruikt worden als opvulling voor volgend seizoen, dan kunnen de jeugspelers er misschien wel staan. En het is maar 1 huurling hè, geen elftal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Wats met die UI?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is voor het eerst in tijden dat we ook iemand huren.
Junge, ik trol bijna nooit. Ik post meestal licht prikkelende proza.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij blijft er ook steeds op reageren, daarom gaan ze door.
Bedankt voor je hoogstaande mening.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een slap gezwam hier zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^ 10 ^10 ^10
Vorig jaar hadden we nóg mindere.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef Olep het volgende:
[..]
Blijkbaar te weinig vertrouwen in de huidige flankspelers.
Dit. Het past gewoon niet bij de club. Bovendien spreekt het de langetermijn visie een beetje tegen. We hoeven immers geen kampioen te worden he, en nu komt er een speler die waarschijnlijk een half jaar lang gaat spelen op de plek waar we al een aardig talent hebben. Boeiend dat hij nog te licht is, we werden ook kampioen met Ebecilio in de basis.quote:
Niet geheel ten onrechte.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef Olep het volgende:
[..]
Blijkbaar te weinig vertrouwen in de huidige flankspelers.
Een aardig talent? Ik mag hopen dat je niet Lukoki bedoelt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. Het past gewoon niet bij de club. Bovendien spreekt het de langetermijn visie een beetje tegen. We hoeven immers geen kampioen te worden he, en nu komt er een speler die waarschijnlijk een half jaar lang gaat spelen op de plek waar we al een aardig talent hebben. Boeiend dat hij nog te licht is, we werden ook kampioen met Ebecilio in de basis.
Want een grillig spelertje van 19 is natuurlijk al totaal afgeschreven. Laat hem gewoon daar ballen is het niks verkoop je hem deze zomer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een aardig talent? Ik mag hopen dat je niet Lukoki bedoelt.
Je kunt hem ook volgend seizoen nog een kans geven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Want een grillig spelertje van 19 is natuurlijk al totaal afgeschreven. Laat hem gewoon daar ballen is het niks verkoop je hem deze zomer.
Zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
Het schijnt dat ze nu toch ook nog Djuricic proberen aan te trekken.
Lukoki kan best een prima speler worden, maar is totaal ongeschikt voor het spel wat Ajax nu speelt. Als echte buitenspeler die op snelheid zijn man klopt en een voorzet geeft is er wel potentie, maar de bedoeling is dat hij naar binnen kruipt. Dat is niet zijn kracht, en dan kan je beter een half jaar iemand huren dan doormodderen met spelers die niet alleen niet goed genoeg zijn in die rol, maar zich bovendien dus ook niet kunnen richten op hun eigenlijke kwaliteiten. Ik durf te stellen dat júist Lukoki in deze rol persen zijn ontwikkeling als klassieke rechtsbuiten in de weg staat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Want een grillig spelertje van 19 is natuurlijk al totaal afgeschreven. Laat hem gewoon daar ballen is het niks verkoop je hem deze zomer.
Narsingh verhaalquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
Uitstel is afstelquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt hem ook volgend seizoen nog een kans geven.
Hopelijk voor in de zomerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
en verder geen flikker gepresteerd die wedstrijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Uitstel is afstelWat is er mis met hem gewoon een half jaartje daar te laten ballen? Vind het bovendien ook een tof kereltje, tenminste iemand met wat lef in zijn ballen. Gewoon even in je debuut tegen de aartsrivaal je directe tegenstander vernederen
Ik mag dat wel
Genoeg spelers die succesvol zijn omgeturnd anders. En dan speel je maar met een klassieke rechtsbuiten, je past je speelwijze aan naar je selectie toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lukoki kan best een prima speler worden, maar is totaal ongeschikt voor het spel wat Ajax nu speelt. Als echte buitenspeler die op snelheid zijn man klopt en een voorzet geeft is er wel potentie, maar de bedoeling is dat hij naar binnen kruipt. Dat is niet zijn kracht, en dan kan je beter een half jaar iemand huren dan doormodderen met spelers die niet alleen niet goed genoeg zijn in die rol, maar zich bovendien dus ook niet kunnen richten op hun eigenlijke kwaliteiten. Ik durf te stellen dat júist Lukoki in deze rol persen zijn ontwikkeling als klassieke rechtsbuiten in de weg staat.
Ik vind hem nog niet goed genoeg en Boerrichter erg slecht teruggekomen na zijn blessure, misschien kan er volgend zeizoen een spelen, nu vind ik een half jaar huren niet zo gek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Uitstel is afstelWat is er mis met hem gewoon een half jaartje daar te laten ballen? Vind het bovendien ook een tof kereltje, tenminste iemand met wat lef in zijn ballen. Gewoon even in je debuut tegen de aartsrivaal je directe tegenstander vernederen
Ik mag dat wel
En toch elke keer als hij 10 minuutjes mag invallen het presteren om veel dreigender te zijn dan Boerrigter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:12 schreef Adames het volgende:
[..]
en verder geen flikker gepresteerd die wedstrijd
Ideale supersubquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En toch elke keer als hij 10 minuutjes mag invallen het presteren om veel dreigender te zijn dan Boerrigter.
Het probleem is alleen dat er geen ruimte is om het alleen maar op snelheid te gooien. Hij heeft eigenlijk geen passeer bewegingen en daarbij is zijn voorzet verre van goed. Narsingh zou het hier ook moeilijk krijgen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lukoki kan best een prima speler worden, maar is totaal ongeschikt voor het spel wat Ajax nu speelt. Als echte buitenspeler die op snelheid zijn man klopt en een voorzet geeft is er wel potentie, maar de bedoeling is dat hij naar binnen kruipt. Dat is niet zijn kracht, en dan kan je beter een half jaar iemand huren dan doormodderen met spelers die niet alleen niet goed genoeg zijn in die rol, maar zich bovendien dus ook niet kunnen richten op hun eigenlijke kwaliteiten. Ik durf te stellen dat júist Lukoki in deze rol persen zijn ontwikkeling als klassieke rechtsbuiten in de weg staat.
wat is er mis met een kwaliteitsinjectie op een positie waar je duidelijk tekort komt. Natuurlijk ga je voor de lange termijn, maar een hogere klassering aan het eind van het jaar is óók langetermijndenken. Zonder de miljoenen van de CL ga je veel missen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Genoeg spelers die succesvol zijn omgeturnd anders. En dan speel je maar met een klassieke rechtsbuiten, je past je speelwijze aan naar je selectie toch?
ja, hij rent op en neer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En toch elke keer als hij 10 minuutjes mag invallen het presteren om veel dreigender te zijn dan Boerrigter.
Vind ik niet. Als je een vaste speelwijze hanteert kun je veel gerichter aankopen doen en jeugd opleiden. En natuurlijk zijn er genoeg spelers succesvol omgeturnd, maar ik denk niet dat Jody de kwaliteiten bezit om een naar binnen snijdende buitenspeler op rechts te worden, en deze ook niet gaat ontwikkelen. Die man moet je gewoon verhuren aan een Heerenveen ofzo, daar een half jaar de voorzetten op Finbogasson laten geven en dan verkopen. Dan kan je ondertussen zelf kijken of bijvoorbeeld een Kishna volgend seizoen niet de rol van Lukoki dit seizoen, eens in de zoveel wedstrijden een beetje invallen, kan overnemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Genoeg spelers die succesvol zijn omgeturnd anders. En dan speel je maar met een klassieke rechtsbuiten, je past je speelwijze aan naar je selectie toch?
Ja goh, dan is zijn directe tegenstander al 80 minuten aan het spelen. Dan kan hij met zijn snelheid wat betekenen ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er zijn best wel momenten waarop er ruimte is, zie bijvoorbeeld zo'n counter tegen Feyenoord waarbij Boerrigter tegen Mulder op schiet. Maar dat is, in principe, niet het spel wat Ajax wil spelen. Dus ja, als je van deze manier van spelen je huisstijl maakt gaan er spelers die beter renderen in andere systemen buiten de boot vallen. Jammer, maar niks aan te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat er geen ruimte is om het alleen maar op snelheid te gooien. Hij heeft eigenlijk geen passeer bewegingen en daarbij is zijn voorzet verre van goed. Narsingh zou het hier ook moeilijk krijgen.
Lukoki gaat het niet worden.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3082-5.phpquote:met een ontwikkelde Cuenca maken we de concurrentie gratis sterker.
Ajax.quote:Amsterdam Arena gaat nog even door met verbouwen
De Amsterdam Arena 'heropende' voor Ajax - Feyenoord de deuren, met een nieuw hoofdgebouw, een dichtgemaakte gracht, nieuwe dug-outs en nieuwe banieren in de nok. Daarmee is de verbouwing nog niet afgelopen, laat Arenadirecteur Henk Markerink weten in de nieuwe Ajax Life.
Kleedkamers
Van het een komt het ander. Zo omschrijft Markerink de huidige verbouwing van de Amsterdam Arena. Het stadion is twintig jaar oud. Elke verandering roept weer een andere verandering op. "Zo gaat het thuis vaak: je wil de badkamer opknappen, dan neem je toch de overloop ook maar mee, en voordat je het weet heb je een hele verdieping verbouwd."
In het geval van de Amsterdam Arena is het kleedkamergebied het nieuwste project, nu het hoofdgebouw (zie fotoverslag) af is. "Vooral de kleedkamer van de tegenstander is veel te klein," stelt Markerink tegenover Ajax Life. ‘Veel amateurclubs hebben nog grotere kleedkamers. Daarnaast willen we voor beide teams een warming-upruimte hebben. Het stadion is twintig jaar oud, de normen zijn in al die jaren veranderd. Daarin moeten we meegroeien."
Grachten
Markerink verklapt meteen dat wellicht ook de gracht aan de oostkant van het stadion dicht gaat in de zomer. Maar dan moeten de reacties aan de westkant - de hoofdtribune is nu al doorgetrokken tot aan het veld - wel positief zijn. De capaciteit van de Arena zou dan richting de 54.000 gaan.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3082-5.php
Het voornaamste wat me stoort is simpelweg dat ik vind dat Ajax niet hoort te huren. Je doet het al een half seizoen met de bestaande buitenspelers, je laat zometeen een half jaar iemand in je shirt spelen waar je niks op gaat verdienen en ik vind ook dat als je als technische staf vind dat je huidige rechtsbuiten niet goed genoeg zijn, dat je dan gaat kopen. Huren is voor Telstar en Feyenoord, ploegen die niet anders kunnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is er mis met een kwaliteitsinjectie op een positie waar je duidelijk tekort komt. Natuurlijk ga je voor de lange termijn, maar een hogere klassering aan het eind van het jaar is óók langetermijndenken. Zonder de miljoenen van de CL ga je veel missen.
Zonder hem ben je zwaar gemankeerd op de flanken en een speler kopen voor die positie wil je ook niet júist vanwege jouw redenen. Huren is gewoon een prima optie als je een bepaalde periode wil overbruggen.
Als je iemand met extreme potentie kan huren voor een seizoen kan ik er in komen maar niet voor een paar maanden dat is gewoon onzin.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het voornaamste wat me stoort is simpelweg dat ik vind dat Ajax niet hoort te huren. Je doet het al een half seizoen met de bestaande buitenspelers, je laat zometeen een half jaar iemand in je shirt spelen waar je niks op gaat verdienen en ik vind ook dat als je als technische staf vind dat je huidige rechtsbuiten niet goed genoeg zijn, dat je dan gaat kopen. Huren is voor Telstar en Feyenoord, ploegen die niet anders kunnen.
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:21:16Over enkele ogenblikken op Telesport.nl. #Overmars bevestigt onderhandelingen #Ajax met Barcelona over huur Cuenca. ,,Het ziet er goed uit." reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:23:11Komst groot talent #Barcelona naar #Ajax zou verrassing zijn op slotdag transfermarkt. Aanvaller die @FrankRonald1970 denkt nodig te hebben reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:25:19Het gaat om een huurperiode van 5 maanden. #Barcelona en #Ajax bijna rond over Cuenca. Maar race tegen klok reageer retweet
Hoezo niet? Stel dat hij je mee kan helpen kampioen te worden, why not?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je iemand met extreme potentie kan huren voor een seizoen kan ik er in komen maar niet voor een paar maanden dat is gewoon onzin.
We worden ook kampioen zonder hemquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Stel dat hij je mee kan helpen kampioen te worden, why not?
Vermoedelijk met enige dank aan FC Barcelona.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef Syntix het volgende:
Ajax ook gewoon world wide trending op Twitter
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We worden ook kampioen zonder hem
Dat betwijfel ik. De vleugels zijn super zwak op dit moment.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net als vorig jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De vleugels zijn super zwak op dit moment.
De juiste instelling.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zijn ook kampioen geworden met Ozbilliz,Ebecillio,Aisatti en Sulejmani op de vleugelquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De vleugels zijn super zwak op dit moment.
Mwoah, ik vind persoonlijk dat we vorig jaar veel sterker waren, niet zozeer op de vleugels als wel over de gehele linie.quote:
barca is dan ook Ajax 0.5quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vermoedelijk met enige dank aan FC Barcelona.
Misschien hebben ze versterking op de vleugel op 't oog, maar kan dat pas in de zomer gehaald worden. Is dit om die periode te overbruggen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je iemand met extreme potentie kan huren voor een seizoen kan ik er in komen maar niet voor een paar maanden dat is gewoon onzin.
Ik niet. Ik vind dat we zeer goed voetballen dit seizoen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind persoonlijk dat we vorig jaar veel sterker waren, niet zozeer op de vleugels als wel over de gehele linie.
Dat kan net zo goed met Derk en Lukoki.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Misschien hebben ze versterking op de vleugel op 't oog, maar kan dat pas in de zomer gehaald worden. Is dit om die periode te overbruggen.
Hij komt van Barca, er zal optimaal gefapt worden vannacht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef Seam het volgende:
Een exotische verrassing! Dat moet wel goed uitpakken
Oleguer toch ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij komt van Barca, er zal optimaal gefapt worden vannacht.
Twente-Ajax, gezelligtwitter:AFCAjax twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:32:51Volg het bekerduel Twente - Ajax vanaf 20:45 live op de officiële Twitter van Ajax. De Ajax-opstelling: #1/2 #tweaja http://t.co/r3IefwXQ reageer retweet
Kijken we wel naar dezelfde club ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind dat we zeer goed voetballen dit seizoen.
Maar het kan veel beter, dat weet de Boer ook. Ik snap dat ze hiervoor kiezen. Seizoen is nog lang met de vele Europa League wedstrijden erbij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind dat we zeer goed voetballen dit seizoen.
Gabri vond ik nog veel toevoegen. Een fijne speler imo.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik spuit liters.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, jij bent allang blij dat ze überhaupt iemand gehaald hebben die je kent. Ik gun je dit wel na al die teleurstellingen met Narsingh, Assaidi en Maher.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, kap toch eens met dat gejank. Jullie doen alsof het de ziekte aids is.
Özbiliz, Ebecilio & Sulejmani deden in ieder geval meer dan die hemeltergend slechte houten klaas van een Boerrigter.
Nu hebben we op rechts Boerrigter (die eigenlijk links hoort te spelen), Lukoki & Sana (die op links het liefst speelt).
Boerrigter in de zomer lozen, en je bent al een stap verder.
Zeg, zoek je eens even de stats van die jongen op in je FM. Is dat nog wat anno 2020?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Özbiliz, Ebecilio & Sulejmani deden in ieder geval meer dan die hemeltergend slechte houten klaas van een Boerrigter.
Nu hebben we op rechts Boerrigter (die eigenlijk links hoort te spelen), Lukoki & Sana (die op links het liefst speelt).
Laat iedereen lekker zijn eigen mening houden joh gek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke opstelling.twitter:ajax1nl twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:34:48#Opstelling #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Schöne, Eriksen; Lukoki, Hoesen en Boerrigter. #vitaja reageer retweet
Doe normaal gek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doelde eigenlijk op maar zeer weinig users in dit topic. Die ene jongen met die Vitesse UI zal daarentegen wel vlekjes creeëren in zijn pyamabroek.quote:
Afwijkende meningen daar kan je niet zo goed mee omgaan he? Gelukkig denk je er over 2 dagen hetzelfde over als de meeste mensen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens. Gabri was slechts wisselspeler, Oleguer speelde de CL finale.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede speler maar lang niet zo'n baas als die ouwe tegelgooier van een Oleguer
Schöne als verdedigende middenvelder, Eriksen geen rust en Hoesen in de basis. Gaat interessant worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef Olep het volgende:
Leuke opstelling.twitter:ajax1nl twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:34:48#Opstelling #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Schöne, Eriksen; Lukoki, Hoesen en Boerrigter. #vitaja reageer retweet
En zo is het. Wat hebben wij toch een stel middelmatige spanjaarde gehad net zoals die Rogerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Gabri was slechts wisselspeler, Oleguer speelde de CL finale.
Luquequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En zo is het. Wat hebben wij toch een stel middelmatige spanjaarde gehad net zoals die Roger
quote:
niet zo serieus jongenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een debiele vergelijking ook weer. Téring./
niets is zeker tot 2400quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef Olep het volgende:
Dat met die ene speler van Heerenveen gaat waarschijnlijk niet door aldus TD Heerenveen.
Jij zal wel blij zijn als Djuricic komt he? Weer een speler die je kent bij Ajax, boeiend dat we hem momenteel totaal niet nodig hebbenquote:
Zonde man, bij Fulham zou hij op z'n plek zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Tarado het volgende:
Lullig verhaal trouwens voor die Stekelenburg, op het vliegveld van Rome terug geroepen worden, geen transfer
Keepert geblesseerd bij Roma?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Tarado het volgende:
Lullig verhaal trouwens voor die Stekelenburg, op het vliegveld van Rome terug geroepen worden, geen transfer
Weet nog goed hoe enthousiast iedereen werd op de tribune als hij warm ging lopen, maar dan op een enorm lacherige manier.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit soort mensen in ons shirt hebben gespeeld!
Link naar verhaaltje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef Tarado het volgende:
Een aardappel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit soort mensen in ons shirt hebben gespeeld!
Net zoals Suk. Rommedahl was dan wel weer een baas geweldige kerel ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Weet nog goed hoe enthousiast iedereen werd op de tribune als hij warm ging lopen, maar dan op een enorm lacherige manier.
In Italië is de markt al gesloten sinds 18uur, ze konden niet op tijd voor een vervanger zorgenquote:
Eens, dezelfde weg als Van der Sar bewandelen zou toch mooi voor hem zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Zonde man, bij Fulham zou hij op z'n plek zijn.
quote:
twitter:Marcotti twitterde op donderdag 31-01-2013 om 18:37:27Sky Italia; Stekelenburg showed up at airport to fly to LDN, but didnt' board flight. Roma unable to seal replacement. deal off reageer retweet
Bij Suk was het wel oprecht, wie vond die kerel en zijn verhaal niet sympathiek? Maar Urzaiz werd gewoon min of meer uitgelachenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals Suk. Rommedahl was dan wel weer een baas geweldige kerel ook
Precies, wat moet hij nu.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens, dezelfde weg als Van der Sar bewandelen zou toch mooi voor hem zijn.
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:54:11Voor degenen die eerdere tweet hebben gemist. Djuricic NIET in beeld bij #Ajax zegt Marc Overmars reageer retweet
Ajacied422.twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:54:11Voor degenen die eerdere tweet hebben gemist. Djuricic NIET in beeld bij #Ajax zegt Marc Overmars reageer retweet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft hij niet de kwaliteit voor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens, dezelfde weg als Van der Sar bewandelen zou toch mooi voor hem zijn.
Hij kan wel voetballen dat is een groot verschilquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:55 schreef Seam het volgende:
Gelukkig geen Djuricic. Ik denk dat het een Narsingh verhaal wordt voor de club die hem haalt.
Wie had dit nou niet aan zien komenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajacied422.twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:54:11Voor degenen die eerdere tweet hebben gemist. Djuricic NIET in beeld bij #Ajax zegt Marc Overmars reageer retweet
In Italië is de transfermarkt al gesloten sinds 5 uurquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ad (die het van dailymail heeft) meld het, huurbasis naar Liverpool.
7 uur NL tijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Italië is de transfermarkt al gesloten sinds 5 uur
Het gaat toch om het land waar de speler naartoe vertrekt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Italië is de transfermarkt al gesloten sinds 5 uur
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het gaat toch om het land waar de speler naartoe vertrekt?
Klopt maar Rome laat hem niet gaan begreep ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het gaat toch om het land waar de speler naartoe vertrekt?
twitter:grthdvd twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:51:46#Liverpool have had a loan approach for Roma's Maarten #Stekelenburg, with an option to buy for £7m accepted. #LFC #transferdeadlineday. reageer retweet
Hm, misschien dan toch.twitter:grthdvd twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:58:28#LFC's move for #Stekelenburg makes sense considering Jones' poor form and Doni's move to Brazilian #Botafogo today. More to come I think! reageer retweet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef Olep het volgende:
twitter:grthdvd twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:51:46#Liverpool have had a loan approach for Roma's Maarten #Stekelenburg, with an option to buy for £7m accepted. #LFC #transferdeadlineday. reageer retweet
Hm, misschien dan toch.twitter:grthdvd twitterde op donderdag 31-01-2013 om 19:58:28#LFC's move for #Stekelenburg makes sense considering Jones' poor form and Doni's move to Brazilian #Botafogo today. More to come I think! reageer retweet
twitter:grthdvd twitterde op donderdag 31-01-2013 om 20:01:17Lots of people commenting that the Italian transfer deadline has closed. For buying, yes, but Italian clubs still able to sell (or loan out) reageer retweet
Blijft vreemd, gaat Reina nog ergens heen dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]twitter:grthdvd twitterde op donderdag 31-01-2013 om 20:01:17Lots of people commenting that the Italian transfer deadline has closed. For buying, yes, but Italian clubs still able to sell (or loan out) reageer retweet
Barca denk ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd, gaat Reina nog ergens heen dan?
Hij is gewoon te goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit seizoen nog niet gespeeld
Nee, de tweede keeper is verhuurd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft vreemd, gaat Reina nog ergens heen dan?
HIj gaat alleen nooit Reina eruit spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]twitter:grthdvd twitterde op donderdag 31-01-2013 om 20:01:17Lots of people commenting that the Italian transfer deadline has closed. For buying, yes, but Italian clubs still able to sell (or loan out) reageer retweet
Wel pas van de zomerquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Aha, dat zou idd logischer zijn. Steek gaat namelijk Reina niet eruit spelen bij Liverpool.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
Toen was de concurrentie ook zwakker dan dat hij nu is.
Als je eigen jeugd niet goed genoeg is? Iemand kopen is gewoon lastig in de winter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:13 schreef Tjacka het volgende:
Wel beetje tegenn het beleid in hoor Cuencaatje.
Dan wacht je een half jaar. Alsof een rechtsbuiten echt zo broodnodig is momenteel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je eigen jeugd niet goed genoeg is? Iemand kopen is gewoon lastig in de winter.
Zoals het er nu uitziet gaat die denk ik wel, laatste moment is die uit de selectie gezet zodat die gesprekken kan voeren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Eindbaas Enoh moet gewoon blijven en kan je altijd voor de laatste 20min inzetten.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan wacht je een half jaar. Alsof een rechtsbuiten echt zo broodnodig is momenteel.
Niet dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan wacht je een half jaar. Alsof een rechtsbuiten echt zo broodnodig is momenteel.
Korte termijn man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je eigen jeugd niet goed genoeg is? Iemand kopen is gewoon lastig in de winter.
Korte termijn een oplossing. In de zomer door selecteren (Derk weg) en een goede rechtsbuiten kopen.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Boeiend dat het een huur van een half jaartje is. Als die beter is dan Boerrigter en Sana gelijk doen. Kampioen worden is wat telt.
Paniekaankopen noemen we vanaf nu een Cuencaatje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:13 schreef Tjacka het volgende:
Wel beetje tegenn het beleid in hoor Cuencaatje.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Paniekhuur noemen we vanaf nu een Cuenvcaatje.
Of een talentje oppakken, en Cuenca brengt succes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Korte termijn een oplossing. In de zomer door selecteren (Derk weg) en een goede rechtsbuiten kopen.prima beleid lijkt mij.
zoalsquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee omdat je denk ik wel 8 spelers hebt die daar kunnen spelen.
Lukoki, Boerrigter, Sana, Babel, Hoesen, De Sa, Andersen, Fischer. Oh en Serero en Eriksen zullen het vast ook aardig in kunnen vullen.quote:
Is gewoon toeval en het is nog maar afwachten of het een treffer wordt, in potentie uiteraard beter dan wat er nu voor handen isquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Paniekaankopen noemen we vanaf nu een Cuencaatje.
Lekker kortzichtig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Stiggie het volgende:
Als het een ebecilio was hadden ze em wel verkocht
Vorig seizoen na z'n eigen goal tegen Roda JC was ik hem via Whatsapp bij een studiegenoot - tevens Roda-supporter - de grond in aan 't boren. Vervolgens maakte hij een hattrick. Die gozer vertrouwt sindsdien niet meer op mijn oordeel. Hij vroeg me laatst naar Bonevacia en toen ik antwoordde dat ik niet gecharmeerd was van hem kreeg ik als reactie: "mooi, daar gaan we dus veel plezier aan beleven"quote:
Als etis, valencia, granada, zaragoza (zie VI), arsenal en liverpool (zie google news) allemaal interesse in hem hadden is het echt wel beter dan wat we nu hebben. Tot zn blessure speelde die regelmatig mee met Barca 1. En wellicht over een jaar weer, dus graag als hij bij Ajax wil komen spelen nuquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig.
Straks heeft hij aanpassingsproblemen en is hij 1 maand top.
quote:Update: - Marc Overmars heeft tegenover De Telegraaf bevestigd dat beide ploegen in een vergevorderd stadium zijn en dat het er goed uitziet. De laatste plooien zullen nog moeten worden gladgestreken.
Frank de Boer bepaalt wanneer mensen officieel in vliegtuigen zitten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Enoh zat vanmorgen al in het vliegtuig naar Londen, nog niet officieel aldus Frank de Boer.
De Saquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lukoki, Boerrigter, Sana, Babel, Hoesen, De Sa, Andersen, Fischer. Oh en Serero en Eriksen zullen het vast ook aardig in kunnen vullen.
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Frank de Boer bepaalt wanneer mensen officieel in vliegtuigen zitten?
Hij rookte een pakje per dag las ik ergens.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Bruggink is fan van Siem. Is ook wel vreemd dat v. Gaal hem niet ziet staan maar voor Ajax prima. Aan die oefeninterlands heb je toch geen ruk.
v.Gaal is bezig met een hetze tegen Ajax.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Bruggink is fan van Siem. Is ook wel vreemd dat v. Gaal hem niet ziet staan maar voor Ajax prima. Aan die oefeninterlands heb je toch geen ruk.
quote:Ajax en Barcelona zijn overeengekomen ieder de helft van het salaris van Isaaac Cuenca op zich te nemen voor rest van seizoen
http://www.barcablaugrane(...)c-cuenca-to-afc-ajaxquote:Transfer News: Barcelona Loan Out Isaac Cuenca to AFC Ajax
The winger, who has been out for eight months with an injury, initially rejected the move but ultimately decided to accept the loan until the end of the season. After a conversation with manager Tito Vilanova, Cuenca became convinced that he needed minutes to regain his match fitness and the Dutch club was the best team to provide him with that playing time.
Isaac Cuenca made an impressive surge from playing for Sabadell CF in the third division in the 2010-11 season to starting a Champions League semifinal for FC Barcelona in 2011-12. But a knee injury that required surgery has prevented him from making a single appearance this season.
With the return of David Villa from his own serious injury, playing time would be limited for another wide forward. For that reason, Barca were keen to loan out Cuenca as he regains his fitness and form. Valencia was strongly interested, as well as other La Liga teams, but it is the Dutch side AFC Ajax who will have the winger's services.
The lanky forward was a favorite of Pep Guardiola because of his ability to provide width like a classic winger. He also scored four goals.
He had initially rejected the loan to Ajax, but after a phone conversation with manager Tito Vilanova, Cuenca changed his mind. Vilanova, still recovering in the United States, advised Cuenca that Ajax would be a good choice as their philosophy is similar to Barca's.
Several managers and players have been a part of both teams, including Johan Cruyff, Patrick Kluivert, and Louis Van Gaal. Much of Barcelona's philosophy and overall strategy came from Cruyff's time with the team after he arrived from Ajax.
Nou ja in principe moet je dit niet willen, maar goed soms kan het handig zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:08 schreef Stiggie het volgende:
Als het een succes is zullen dit soort overeenkomsten vaker met Barca kunnen worden gesloten. Dus let's hope so.
in februari.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wanneer wordt er nou met blind gepraat? Zou toch in de winterstop gebeuren?
twitter:AFCAjaxToday twitterde op donderdag 31-01-2013 om 21:40:21Cuenca opweg naar kantoor FC Barcelona om contract naar Ajax te faxen. http://t.co/zApJKpCj (Via @Barcastuff) #Ajax #Cuenca reageer retweet
was toch geen eigen goal?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Vorig seizoen na z'n eigen goal tegen Roda JC was ik hem via Whatsapp bij een studiegenoot - tevens Roda-supporter - de grond in aan 't boren. Vervolgens maakte hij een hattrick. Die gozer vertrouwt sindsdien niet meer op mijn oordeel. Hij vroeg me laatst naar Bonevacia en toen ik antwoordde dat ik niet gecharmeerd was van hem kreeg ik als reactie: "mooi, daar gaan we dus veel plezier aan beleven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |