SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 31-01-2013 om 18:00:07Barcelona and Dutch club Ajax are holding talks on a loan of Barcelona winger Isaac Cuenca (21) until the end of the season. [md] reageer retweet
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 31-01-2013 om 18:01:56Barcelona winger Isaac Cuenca (21) this morning rejected the chance to join Ajax on loan, but has now changed his mind. [md] reageer retweet
twitter:barcastuff twitterde op donderdag 31-01-2013 om 18:04:27Barcelona director of football Raul Sanllehi and Ajax sports director Marc Overmars are at this moment discussing the loan of Cuenca. [md] reageer retweet
Finnbogason is veelste duur voor ons.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar klopt Ajax vast volgende winter voor aan
Net als Djuricic, zou het zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Finnbogason is veelste duur voor ons.
5 miljoen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als Djuricic, zou het zijn.
Ik denk dat Djuricic 4 miljoen moet kosten, op voorwaarde dat hij de rest van het seizoen in Heerenveen speelt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als Djuricic, zou het zijn.
Maher zouden ze ook interesse in hebben, meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:27 schreef Ludachrist het volgende:
Wat lopen er nog meer voor spelers rond die binnen het plaatje van Ajax passen, zowel qua spel als qua kosten, in de eredivisie? Overmars heeft blijkbaar voor tien spelers navraag gedaan, maar verder dan Djuricic kom ik niet.
Contract tot 2014.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is hij niet na dit seizoen transfervrij ?
Niemandquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:27 schreef Ludachrist het volgende:
Wat lopen er nog meer voor spelers rond die binnen het plaatje van Ajax passen, zowel qua spel als qua kosten, in de eredivisie? Overmars heeft blijkbaar voor tien spelers navraag gedaan, maar verder dan Djuricic kom ik niet.
Finnbogason, Djuricic, Wildschut, Viergever, Gouweleeuw???quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:27 schreef Ludachrist het volgende:
Wildschut is denk ik niet eens zo'n gek idee. Nouja, wel om te halen, maar hij past wel in het plaatje van Overmars. Niet te duur, vrij jong.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason, Djuricic, Wildschut, Viergever, Gouweleeuw???
Matig vooral.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wildschut is denk ik niet eens zo'n gek idee. Nouja, wel om te halen, maar hij past wel in het plaatje van Overmars. Niet te duur, vrij jong.
Heerenveen had hem afgelopen zomer bijna binnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wildschut is denk ik niet eens zo'n gek idee. Nouja, wel om te halen, maar hij past wel in het plaatje van Overmars. Niet te duur, vrij jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |