SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Haha een naam topic
Alleen die boom snap ik niet
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Van 2 meter hoog op de hoek van een stapel grindtegels laten vallen. Niets aan de hand. Vervolgens in dashboardkastje gelegd. Uurtje gereden, hoor ik ineen *tak* uit het kastje....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
K I S S I N Gquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef zeefje het volgende:
Haha een naam topic
Alleen die boom snap ik niet![]()
Ja da's de zangert. Tevens is 'ie model.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Het is ook niet slim om hem te laten vallen. Met S2 al een paar keer gedaan en niks aan de handquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van 2 meter hoog op de hoek van een stapel grindtegels laten vallen. Niets aan de hand. Vervolgens in dashboardkastje gelegd. Uurtje gereden, hoor ik ineen *tak* uit het kastje....![]()
![]()
Niet altijd. Op school word ik altijd om geprezen dat ik opdrachten snel snap.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
No problem dat ben ik ook als ik dronken ben / stoned ben / na de seks / na een hete douche / na het slapen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
De truuc is om de glasplaat precies plat op de punt van een grindtegel te mikken....quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is ook niet slim om hem te laten vallen. Met S2 al een paar keer gedaan en niks aan de handProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar dat heb ik nu geen van allenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problem dat ben ik ook als ik dronken ben / stoned ben / na de seks / na een hete douche / na het slapen.
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Okquote:
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO .I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Er zijn wel meer dingen niet slim om te doen met een telefoonquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is ook niet slim om hem te laten vallen. Met S2 al een paar keer gedaan en niks aan de hand![]()
Of niet Rival?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
wat saai zeg!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nu geen van allen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |