SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Haha een naam topic
Alleen die boom snap ik niet
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Van 2 meter hoog op de hoek van een stapel grindtegels laten vallen. Niets aan de hand. Vervolgens in dashboardkastje gelegd. Uurtje gereden, hoor ik ineen *tak* uit het kastje....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
K I S S I N Gquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef zeefje het volgende:
Haha een naam topic
Alleen die boom snap ik niet![]()
Ja da's de zangert. Tevens is 'ie model.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Het is ook niet slim om hem te laten vallen. Met S2 al een paar keer gedaan en niks aan de handquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van 2 meter hoog op de hoek van een stapel grindtegels laten vallen. Niets aan de hand. Vervolgens in dashboardkastje gelegd. Uurtje gereden, hoor ik ineen *tak* uit het kastje....![]()
![]()
Niet altijd. Op school word ik altijd om geprezen dat ik opdrachten snel snap.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
No problem dat ben ik ook als ik dronken ben / stoned ben / na de seks / na een hete douche / na het slapen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
De truuc is om de glasplaat precies plat op de punt van een grindtegel te mikken....quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is ook niet slim om hem te laten vallen. Met S2 al een paar keer gedaan en niks aan de handProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar dat heb ik nu geen van allenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problem dat ben ik ook als ik dronken ben / stoned ben / na de seks / na een hete douche / na het slapen.
Okquote:
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO .I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Er zijn wel meer dingen niet slim om te doen met een telefoonquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is ook niet slim om hem te laten vallen. Met S2 al een paar keer gedaan en niks aan de hand![]()
Of niet Rival?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
wat saai zeg!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nu geen van allen![]()
![]()
quote:Niet allemaal tegelijk damesquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ok
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO .
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zendingsnummer te controleren oidquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ok
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO .
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ok
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO .![]()
![]()
Wat een mongoolquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ok
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO ..
Trouwens, het zal wel whatsapp zijn.
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen niet slim om te doen met een telefoon![]()
Of niet Rival?
geen flauw idee waar u op doelt of naar hint Mevrouw![]()
![]()
In de plee laten vallen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen niet slim om te doen met een telefoon![]()
Of niet Rival?![]()
![]()
Wat een naar ventje. Mijn broertje zegt dat ie dat wel vaker doet. Gewoon even een tijd lang daar zijn int/fb/wa/sms te checken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
hij is 1 uur en 20 minuten te vroegquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Wat een naar ventje. Mijn broertje zegt dat ie dat wel vaker doet. Gewoon even een tijd lang daar zijn int/fb/wa/sms te checken.
Ik moet huilen. Zal ik naar hem toe rennen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vorige week ook oude telefoon zo pats boem op grond laten vallen. Precies met het scherm op de plavuizen. In 100 kleine barstjes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
De truuc is om de glasplaat precies plat op de punt van een grindtegel te mikken....I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Hem afleiden van zijn whatsapp.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet huilen. Zal ik naar hem toe rennen.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Neenee. 40 minuten te laat!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is 1 uur en 20 minuten te vroegI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Bij ons wordt PostNL ondersteund door Caparis medewerkers. Je weet wel, paar steekjes los maar net niet gevaarlijk genoeg om binnen te houden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Dat levert grappige situaties met pakjes op
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben niet goed in het afleiden van mensen op wie ik boos ben.quote:
Wtf betekent dit en hoe verander ik datquote:You submitted a CMYK JPEG, which web browsers do not support. Please save your image as an RGB?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Soort van drecht-werk mensen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons wordt PostNL ondersteund door Caparis medewerkers. Je weet wel, paar steekjes los maar net niet gevaarlijk genoeg om binnen te houden.
Dat levert grappige situaties met pakjes op
Volgens mij is dat echt iets uit onze regio.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons wordt PostNL ondersteund door Caparis medewerkers. Je weet wel, paar steekjes los maar net niet gevaarlijk genoeg om binnen te houden.
Dat levert grappige situaties met pakjes oprespect voor Caparis. Maar er moet niks met mijn pakje gebeuren jongen!
zeker apple?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf betekent dit en hoe verander ik dat?
![]()
Oehquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in het afleiden van mensen op wie ik boos ben.
Dus goedmaakseks is niks voor jou
Ja het zalquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
geen flauw idee waar u op doelt of naar hint Mevrouw
Onder anderequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik bestel nog wel eens vlees van een online slager.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]respect voor Caparis. Maar er moet niks met mijn pakje gebeuren jongen!
Ik: "Ah de BBQ spullen zijn er!"
Hij: "Oh, gaat deze doos in de BBQ? Dat is zonde, je weet niet wat er in zit."Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zelfs postbezorgers hebben recht op pauze he.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Wat een naar ventje. Mijn broertje zegt dat ie dat wel vaker doet. Gewoon even een tijd lang daar zijn int/fb/wa/sms te checken.![]()
ook niet voor mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oeh
Dus goedmaakseks is niks voor jouik maak nooit ruzie
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |