SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Haha een naam topic
Alleen die boom snap ik niet
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Van 2 meter hoog op de hoek van een stapel grindtegels laten vallen. Niets aan de hand. Vervolgens in dashboardkastje gelegd. Uurtje gereden, hoor ik ineen *tak* uit het kastje....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
K I S S I N Gquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef zeefje het volgende:
Haha een naam topic
Alleen die boom snap ik niet![]()
Ja da's de zangert. Tevens is 'ie model.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Het is ook niet slim om hem te laten vallen. Met S2 al een paar keer gedaan en niks aan de handquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van 2 meter hoog op de hoek van een stapel grindtegels laten vallen. Niets aan de hand. Vervolgens in dashboardkastje gelegd. Uurtje gereden, hoor ik ineen *tak* uit het kastje....![]()
![]()
Niet altijd. Op school word ik altijd om geprezen dat ik opdrachten snel snap.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
No problem dat ben ik ook als ik dronken ben / stoned ben / na de seks / na een hete douche / na het slapen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
De truuc is om de glasplaat precies plat op de punt van een grindtegel te mikken....quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is ook niet slim om hem te laten vallen. Met S2 al een paar keer gedaan en niks aan de handProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar dat heb ik nu geen van allenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problem dat ben ik ook als ik dronken ben / stoned ben / na de seks / na een hete douche / na het slapen.
Okquote:
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO .I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Er zijn wel meer dingen niet slim om te doen met een telefoonquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is ook niet slim om hem te laten vallen. Met S2 al een paar keer gedaan en niks aan de hand![]()
Of niet Rival?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
wat saai zeg!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nu geen van allen![]()
![]()
quote:Niet allemaal tegelijk damesquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ok
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO .
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zendingsnummer te controleren oidquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ok
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO .
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ok
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO .![]()
![]()
Wat een mongoolquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ok
EVEN SERIEUS. DIE AAP VAN POSTNL STAAT VOOR DE DEUR, ZIT IN ZIJN AUTO EN ZIT TE SMSEN OFZO ..
Trouwens, het zal wel whatsapp zijn.
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen niet slim om te doen met een telefoon![]()
Of niet Rival?
geen flauw idee waar u op doelt of naar hint Mevrouw![]()
![]()
In de plee laten vallen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen niet slim om te doen met een telefoon![]()
Of niet Rival?![]()
![]()
Wat een naar ventje. Mijn broertje zegt dat ie dat wel vaker doet. Gewoon even een tijd lang daar zijn int/fb/wa/sms te checken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
hij is 1 uur en 20 minuten te vroegquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Wat een naar ventje. Mijn broertje zegt dat ie dat wel vaker doet. Gewoon even een tijd lang daar zijn int/fb/wa/sms te checken.
Ik moet huilen. Zal ik naar hem toe rennen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vorige week ook oude telefoon zo pats boem op grond laten vallen. Precies met het scherm op de plavuizen. In 100 kleine barstjes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
De truuc is om de glasplaat precies plat op de punt van een grindtegel te mikken....I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Hem afleiden van zijn whatsapp.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet huilen. Zal ik naar hem toe rennen.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Neenee. 40 minuten te laat!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is 1 uur en 20 minuten te vroegI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Bij ons wordt PostNL ondersteund door Caparis medewerkers. Je weet wel, paar steekjes los maar net niet gevaarlijk genoeg om binnen te houden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Dat levert grappige situaties met pakjes op
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben niet goed in het afleiden van mensen op wie ik boos ben.quote:
Wtf betekent dit en hoe verander ik datquote:You submitted a CMYK JPEG, which web browsers do not support. Please save your image as an RGB?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Soort van drecht-werk mensen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons wordt PostNL ondersteund door Caparis medewerkers. Je weet wel, paar steekjes los maar net niet gevaarlijk genoeg om binnen te houden.
Dat levert grappige situaties met pakjes op
Volgens mij is dat echt iets uit onze regio.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons wordt PostNL ondersteund door Caparis medewerkers. Je weet wel, paar steekjes los maar net niet gevaarlijk genoeg om binnen te houden.
Dat levert grappige situaties met pakjes oprespect voor Caparis. Maar er moet niks met mijn pakje gebeuren jongen!
zeker apple?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf betekent dit en hoe verander ik dat?
![]()
Oehquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in het afleiden van mensen op wie ik boos ben.
Dus goedmaakseks is niks voor jou
Ja het zalquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
geen flauw idee waar u op doelt of naar hint Mevrouw
Onder anderequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik bestel nog wel eens vlees van een online slager.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]respect voor Caparis. Maar er moet niks met mijn pakje gebeuren jongen!
Ik: "Ah de BBQ spullen zijn er!"
Hij: "Oh, gaat deze doos in de BBQ? Dat is zonde, je weet niet wat er in zit."Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zelfs postbezorgers hebben recht op pauze he.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Wat een naar ventje. Mijn broertje zegt dat ie dat wel vaker doet. Gewoon even een tijd lang daar zijn int/fb/wa/sms te checken.![]()
ook niet voor mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oeh
Dus goedmaakseks is niks voor jouik maak nooit ruzie
Dankje, nu heb ik zin in een BBQ.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bestel nog wel eens vlees van een online slager.
Hij: "Oh, gaat deze doos in de BBQ? Dat is zonde, je weet niet wat er in zit."![]()
hihi jij kookt viesquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kijken of mijn eten vandaag meer wordt gewaardeerd
quote:
Als je een relatie hebt zonder een ruzie is volgens mij ook niet goed..quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook niet voor mijik maak nooit ruzie
Je hebt altijd wel meningsverschillend enz.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Niemand die het weet? Straks moet ik nog een topic openen in DIG
!
Wat ga je koken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kijken of mijn eten vandaag meer wordt gewaardeerdI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ligt eraan. Als ik een beetje boos/geirriteerd ben wel, anders eeeecht niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oeh
Dus goedmaakseks is niks voor jouI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
meningsverschil is geen ruziequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt zonder een ruzie is volgens mij ook niet goed..
Je hebt altijd wel meningsverschillend enz.![]()
ruzie is schreeuwen en met deuren slaan enzo
Ik ga de keuken in!!
Veel te vroeg dit datmaar ja zoonlief wil vroeg eten dus dan doen we dat braaf
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh okquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik een beetje boos/geirriteerd ben wel, anders eeeecht niet.
HA, bewijs t maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik durf best te zeggen dat ik goed kan koken
Hahahaha. Ik moest lachen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bestel nog wel eens vlees van een online slager.
Hij: "Oh, gaat deze doos in de BBQ? Dat is zonde, je weet niet wat er in zit."I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
CMYK en RGB zijn kleursystemen om het totaal kleurenspectrum te coderen in basiswaarden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Samzz het volgende:
!
PC's en webbrowsers enzo zijn RGB gebaseerd, profi drukkerijen CMYK.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jij bent ene goede mamaquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga de keuken in!!
Veel te vroeg dit datmaar ja zoonlief wil vroeg eten dus dan doen we dat braaf
Nja. Iedereen uit zich anders in ruzie he. Maar de definitie is wel een beetje lastig .quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meningsverschil is geen ruzie![]()
ruzie is schreeuwen en met deuren slaan enzoI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ohja.... Oke.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs postbezorgers hebben recht op pauze he.
Maar kan dat niet na mijn pakje?!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
doe, en vertel ons zijn reactiequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet huilen. Zal ik naar hem toe rennen.![]()
![]()
Zegt mij echt helemaal niks.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Samzz het volgende:
!
![]()
Maar nu weet ik nog niet hoe ik het veranderquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
CMYK en RGB zijn kleursystemen om het totaal kleurenspectrum te coderen in basiswaarden.
PC's en webbrowsers enzo zijn RGB gebaseerd, profi drukkerijen CMYK..
ruzie makenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nja. Iedereen uit zich anders in ruzie he. Maar de definitie is wel een beetje lastig .Ik kan trouwens ook nooit langer dan 20 minuten boos zijn
HEUIquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
CMYK en RGB zijn kleursystemen om het totaal kleurenspectrum te coderen in basiswaarden.
PC's en webbrowsers enzo zijn RGB gebaseerd, profi drukkerijen CMYK.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik ook niet. Dan wil ik goedmaakseksquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ruzie makenIk kan trouwens ook nooit langer dan 20 minuten boos zijn
edit ; Ligt eraan met wie natuurlijk
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan wil ik goedmaakseks
Neequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja.... Oke.
Maar kan dat niet na mijn pakje?!![]()
Ergens in een "Save as" of "Export" functie is dat vaak in te stellen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet hoe ik het verander.
Als je dan voor jpg kiest krijg je een dialoog met het uitvoerformaat. En daar RGB kiezenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
.jpg veranderen in .dat anderequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf betekent dit en hoe verander ik dat?
![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ruzie makenIk kan trouwens ook nooit langer dan 20 minuten boos zijn
Mijn moeder is daar wel heel goed in.
Die kan dan echt dagen niks zeggen tegen je.![]()
Me 2quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik durf best te zeggen dat ik goed kan koken![]()
![]()
Mijn meisje ook. Die kan zo echt een week totaal onbenaderbaar zijn. Vooral in gevallen waarin ze eigenlijk zelf de oorzaak was...quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Die kan dan echt dagen niks zeggen tegen je.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik herken dit. Mijn moeder houd haar smoel niet dicht maar heeft het juist 3 dagen over dat besproken onderwerp. Geak word je ervan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Die kan dan echt dagen niks zeggen tegen je.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
das dan kutquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
ik begin ook altijd na 20 minuten de grap er wel van in te zien en ga dan lollig doenwordt ook niet altijd gewaardeerd kan ik je vertellen
Hebben alle vrouwen dat niet .quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn meisje ook. Die kan zo echt een week totaal onbenaderbaar zijn. Vooral in gevallen waarin ze eigenlijk zelf de oorzaak was...I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ook die valkuil heb ik weleens last vanquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
das dan kut![]()
ik begin ook altijd na 20 minuten de grap er wel van in te zien en ga dan lollig doenwordt ook niet altijd gewaardeerd kan ik je vertellen
ruzie maken kan ik best goed.... mij willen ze niet boos makenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
![]()
Ga je dan opeens iemand uitlachen terwijl diegene je verrot scheld of hoe gaat datquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook die valkuil heb ik weleens last van
Als ik boos ben loop ik weg, ga ik tot rust komen in andere kamer ofzo.
Ex snapte dat niet, dan kwam ie achter me aan en ging heel demonstratief naast me zitten, zo van IK WIL NU EEN REACTIE VAN JE.
[b]AirwiN schreef [/b]
sta je daar bij je vriendin:quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook die valkuil heb ik weleens last van
Ow, wacht! Ik heb je neus![]()
![]()
met je duim zo tussen je vingers
Ik kan het ook heel erg goed, maar als het er dan uit is dan is het ook klaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
ruzie maken kan ik best goed.... mij willen ze niet boos maken![]()
wat jij doet is iets tot en met groep 8 tochquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik boos ben loop ik weg, ga ik tot rust komen in andere kamer ofzo.
Ex snapte dat niet, dan kwam ie achter me aan en ging heel demonstratief naast me zitten, zo van IK WIL NU EEN REACTIE VAN JE.![]()
![]()
Heel precies analyseren waar de oorzaak van de ruzie nou aan ligt en dan daar op focussenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga je dan opeens iemand uitlachen terwijl diegene je verrot scheld of hoe gaat datProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ja als het uitgesproken is ben ik er klaar mee. direct. kan ik weer leuk en aardig doen in 3 secondequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan het ook heel erg goed, maar als het er dan uit is dan is het ook klaar.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga je dan opeens iemand uitlachen terwijl diegene je verrot scheld of hoe gaat datquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sta je daar bij je vriendin:
Ow, wacht! Ik heb je neus![]()
![]()
met je duim zo tussen je vingersWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik weet dat ik anders dingen ga roepen waar ik spijt van ga krijgen dus ik ga dan even weg zodat ik rustig kan nadenken en in alle redelijkheid de ruzie kan uitpraten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
wat jij doet is iets tot en met groep 8 toch
Ik geef dan ook aan dat ik even tijd nodig heb. Niet lang hoor, vaak is 10 minuten al genoeg.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
wat jij doet is iets tot en met groep 8 tochIk doe dat ook; eerst tot rust komen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
wat jij doet is iets tot en met groep 8 toch
Anders gebeuren er veul dingen waar ik later spijt van kan krijgen.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
deze doet het ook altijd goed...
"het valt me nu pas op hoe mooi jij bent als je zo boos bent"![]()
![]()
Zoekt toque en rent alvast richting buitendeur.....quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
"het valt me nu pas op hoe mooi jij bent als je zo boos bent"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan schieten meiden in de lach toch .quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
"het valt me nu pas op hoe mooi jij bent als je zo boos bent"
Ik zou dan datgene wat het dichtsbij staat naar je hoofd smijtenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
ALs het nog lang duurt doe ik het hoor. Dadelijk rijdt ie gewoon weg!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar hem toe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ALs het nog lang duurt doe ik het hoor. Dadelijk rijdt ie gewoon weg!
Dat pakketje is toch voor jou?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
sowieso serieuze ruzies die eigenlijk nergens om gaan![]()
en hoe langer de ruzie duurt hoe meer troep er ineens naar boven wordt gehaald
Daar heb ik sowieso een hekel aan. Als je ergens mee zit of ik doe iets lomps trek je muil open en ga niet alles een jaar lang bewaren en dan alles oprakelen wanneer het je uitkomtquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso serieuze ruzies die eigenlijk nergens om gaan![]()
en hoe langer de ruzie duurt hoe meer troep er ineens naar boven wordt gehaald.
![]()
Belachelijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso een hekel aan. Als je ergens mee zit of ik doe iets lomps trek je muil open en ga niet alles een jaar lang bewaren en dan alles oprakelen wanneer het je uitkomt.
" En toen dit en toen dat... "
Zeg dat gelijk, snol![]()
![]()
Sowieso denken dat ik het dan nog weetquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Belachelijk
" En toen dit en toen dat... ". Blijkbaar kende ze me toch niet zo goed
.
![]()
Kun je dat laatste niet onder de noemer patientenzorg hier komen brengen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goulashsoep, broodje gezond en warme chocoladepudding voor de liefhebbers hier thuisProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Klopt. Anders moest ik nadenken joh.aai over je bolletje
dit dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Belachelijk
" En toen dit en toen dat... "
Zeg dat gelijk, snol
chille shit toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
Het valt me nu pas op dat het niet meer om 5 uur donker is
Haha ja preciesquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso denken dat ik het dan nog weet. Blijkbaar kende ze me toch niet zo goed
.
Ben ik allang weer vergeten
![]()
![]()
Lekker toch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
Het valt me nu pas op dat het niet meer om 5 uur donker isI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Tuurlijk schatquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je dat laatste niet onder de noemer patientenzorg hier komen brengen?![]()
![]()
kan ik eindelijk weer tot 5 uur naakt in huis lopen zonder de lampen aan te hoeven doenquote:
Regel ik wel een kopje thee en een kaakje erbijquote:
Sommige wel, anderen doen het volgende.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dan schieten meiden in de lach toch .quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dan datgene wat het dichtsbij staat naar je hoofd smijten![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Regel ik wel een kopje thee en een kaakje erbij![]()
![]()
![]()
Anders stap je zo nu en dan per ongeluk op je schlong?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan ik eindelijk weer tot 5 uur naakt in huis lopen zonder de lampen aan te hoeven doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
preciesquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Anders stap je zo nu en dan per ongeluk op je schlong?en dan leg ik hem soms op de verwarming enzo
hij zit er nog?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ALs het nog lang duurt doe ik het hoor. Dadelijk rijdt ie gewoon weg!
ik zou erheen lopen![]()
![]()
Bang dat je over je leuter struikelt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan ik eindelijk weer tot 5 uur naakt in huis lopen zonder de lampen aan te hoeven doen![]()
* Klop Klopquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
hij zit er nog?
ik zou erheen lopen
Ik wil mijn pakketje, Bitch!Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
gewoon lief vragen.... mag ik misschien jouw pauze ff onderbreken voor mijn pakketje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* Klop Klop
Ik wil mijn pakketje, Bitch!pretty pretty please?
![]()
![]()
dingen lief vragenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon lief vragen.... mag ik misschien jouw pauze ff onderbreken voor mijn pakketje?pretty pretty please?
Ik ben geen Strawberry Shortcake
Naakt in huis lopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan ik eindelijk weer tot 5 uur naakt in huis lopen zonder de lampen aan te hoeven doen
Moest gisteren even een broek aan, maar vandaag weer nakend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je vrouwelijke charmes in de strijd gooien helpt vaak ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon lief vragen.... mag ik misschien jouw pauze ff onderbreken voor mijn pakketje?pretty pretty please?
En net buiten danquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naakt in huis lopen.
Moest gisteren even een broek aan, maar vandaag weer nakend.
Mn ex heeft door zo'n soortgelijke opmerking een prachtig litteken vlak onder zn oogquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige wel, anderen doen het volgende.
[..]![]()
De afstandsbediening klapte tegen de deurpost en toen vloog dat kapje van de batterijen los, zo zn wang in
[b]AirwiN schreef [/b]
gek wijf!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex heeft door zo'n soortgelijke opmerking een prachtig litteken vlak onder zn oog![]()
De afstandsbediening klapte tegen de deurpost en toen vloog dat kapje van de batterijen los, zo zn wang in
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex heeft door zo'n soortgelijke opmerking een prachtig litteken vlak onder zn oog![]()
Beetje impulsiviteit en agressie is goed...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat was toch niet de bedoelingquote:![]()
En hij verdiende wel erger dan dat hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Mannen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was toch niet de bedoeling![]()
En hij verdiende wel erger dan dat hoor![]()
* AldoTheApache past voortaan op zijn tellen bij HuppelWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik 1 op het moment niet zo heel erg leuk meerquote:
Ademhalenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Valt mee hoor, ik ben niet altijd zo evilquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
* AldoTheApache past voortaan op zijn tellen bij Huppel
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat heb ik ook wel eens. Maar net zo goed met vrouwen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik 1 op het moment niet zo heel erg leuk meer
Of mezelf![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik ben niet altijd zo evil
Ikzelf ben gewoon perfect natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Maar net zo goed met vrouwen.
Of mezelf
[b]AirwiN schreef [/b]
Jah dat beeld werk je altijd wel structureel aanquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ikzelf ben gewoon perfect natuurlijk
Nee godverdomme
mijn favoriete ijshockeyteam gaat voor de rest van dit seizoen wat spelers verhuren, en dan talenten meer laten spelen om zich volledig te richten op volgend seizoen en dit seizoen schrijven ze zeg maar af vanwege teleurstellende resultaten
Kan wel levendige wedstrijden opleveren.... (al verliezen ze dan vast vaker...)quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee godverdomme
mijn favoriete ijshockeyteam gaat voor de rest van dit seizoen wat spelers verhuren, en dan talenten meer laten spelen om zich volledig te richten op volgend seizoen en dit seizoen schrijven ze zeg maar af vanwege teleurstellende resultatenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ze verliezen nu al genoegquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan wel levendige wedstrijden opleveren.... (al verliezen ze dan vast vaker...)8e van de 11, en ruim boven de degradatiestreep, maar ver niet hoog genoeg voor de playoffs
IJshockeyclub Feijenoordquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze verliezen nu al genoeg8e van de 11, en ruim boven de degradatiestreep, maar ver niet hoog genoeg voor de playoffs
![]()
![]()
alsof Rotterdam een ijshockeyclub heeftquote:
ik ben fan van de Basel Sharks![]()
Weet ik veel. Beetje elkaar tegen de muur aan rammen op wat schaatsen kan toch overal?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof Rotterdam een ijshockeyclub heeft
ik ben fan van de Basel Sharks![]()
![]()
Ben jij ook gespannen de transfermarkt aan het volgen?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Beetje elkaar tegen de muur aan rammen op wat schaatsen kan toch overal?
het is FOK!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
fok doet raar
Geen auto refreshZat weer op pagina 1
Jij zit altijd op pagina 1 te kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
fok doet raar
![]()
![]()
Nee, zo erg zit ik niet in het voetbal. Ik weet alleen dat Fer al verkocht isquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij ook gespannen de transfermarkt aan het volgen?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ehm.... waarom ben -jij- dan degene die da structureel heeft? En de rest hoor je er nooit over....quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
fok doet raar
dar blijft hij altijd op hangenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij zit altijd op pagina 1 te kijken
Denk dat ik het elke dag wel 1 Keer heb![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ging niet door. Everton ging moeilijk doen over het betalen (dat en Fer moet om een nog onbekende reden voor de rechter verschijnen) en er is dus nog niks rond.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zo erg zit ik niet in het voetbal. Ik weet alleen dat Fer al verkocht is
Helaas.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ging niet doorquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen extra geld voor Feyenoord![]()
![]()
Ah, oke. Ik mis het oude Twente. Met 'N Kufoquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ging niet door. Everton ging moeilijk doen over het betalen (dat en Fer moet om een nog onbekende reden voor de rechter verschijnen) en er is dus nog niks rond.
Helaas.
Kufo was die neger toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik mis het oude Twente. Met N' Kufo![]()
![]()
Ferquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ging niet door
Geen extra geld voor Feyenoord
Lopen we gewoon minimaal 6 ton misquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ging niet door. Everton ging moeilijk doen over het betalen (dat en Fer moet om een nog onbekende reden voor de rechter verschijnen) en er is dus nog niks rond.
Helaas.![]()
![]()
Blaise, dat was een held.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik mis het oude Twente. Met 'N Kufo
Ik las zelfs 9 ton. Deel van de solidariteitsbijdrage (5% van de transfersom gaat naar de club(s) waar de speler tussen zijn 12de en 23ste speelde) en een bedongen percentage bij doorverkoop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lopen we gewoon minimaal 6 ton misEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaquote:Die 9 van de 10 keer buitenspel stond
Daaromquote:
Kastanje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu hebben ze LUC LUC LUC LUC LUC voorin lopenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat weet ik niet? Ik weet alleen nog dat ie een keer z'n hand in het verband had zitten en scoordequote:Op donderdag 31 januari 2013 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaDie 9 van de 10 keer buitenspel stond
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaDie 9 van de 10 keer buitenspel stond
[..]
Daarom![]()
Bleek later dat hij die regel gewoon niet snapte
lol.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
is niet door gegaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Ik weet alleen nog dat ie een keer z'n hand in het verband had zitten en scoorde
En Stoch, kleine opdonder![]()
Na elke thuiswedstrijd kwamen altijd Stoch, Douglas en de Jong door de drive. Allemaal apart van elkaar en kwamen nooit in het beeld van de camera
NEEquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ajax gaat dalijk weer af.
Die opstelling.![]()
Mag niet van mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus jij vragen of ze hun handtekening op je tieten wilde zetten natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Na elke thuiswedstrijd kwamen altijd Stoch, Douglas en de Jong door de drive. Allemaal apart van elkaar en kwamen nooit in het beeld van de camera
Hebben ze de schoonmaakploeg weer opgesteld?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ajax gaat dalijk weer af.
Die opstelling.
Van mij ook niet, maar het is weer faalhaas-central voorin.quote:
Sana, Boerrigter en Hoessen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kan er iemand een DM doen als het voebbel gedoe weer afgelopen is?
Zeker stiekem je nummer op een hamburgerbox geschreven ofnie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het enige aan Ajax dat nog slechter is dan de selectie, is de medische staf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hebben ze de schoonmaakploeg weer opgesteld?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neuquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus jij vragen of ze hun handtekening op je tieten wilde zetten natuurlijk.
Sowieso Ajaxquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige aan Ajax dat nog slechter is dan de selectie, is de medische staf.
Spaghetti
[b]AirwiN schreef [/b]
Pap heeft een keer zo'n fles weg gemieterd alleen omdat er Ajax op stondquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hebben ze de schoonmaakploeg weer opgesteld?![]()
![]()
Neu.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeker stiekem je nummer op een hamburgerbox geschreven ofnie?What you forget, you are gonna repeat.
Hoessen is goed, maar moet het in het eesrte nog laten zien. dat ben je toch wel met me eens?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij ook niet, maar het is weer faalhaas-central voorin.
Sana, Boerrigter en Hoessen.
Boerrigter is de oude niet meer sinds zijn blessure.... ik vraag mij ook echt af of die nog terugkomt.... zoals ie nu speelt heb je er echt niks aan nee
Sanaen die begon zo lekker
![]()
![]()
Hoe kan je dan al zeggen dat ie goed is?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hoessen is goed, maar moet het in het eesrte nog laten zien. dat ben je toch wel met me eens?![]()
![]()
Zou ik wel hebben gedaan.quote:quote:Ik denk dat Hoessen het niet gaat redden. Heeft te lang stilgestaan en te lang op een laag niveau gespeeld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hoessen is goed, maar moet het in het eesrte nog laten zien. dat ben je toch wel met me eens?
Boerrigter is de oude niet meer sinds zijn blessure.... ik vraag mij ook echt af of die nog terugkomt.... zoals ie nu speelt heb je er echt niks aan nee
Sanaen die begon zo lekker
Boerrigter ligt vaker op zijn gat dan dat ie aan de bal is. Hij snapt niet eens hoe noppen werken, kennelijk.
Sana is wel erg triest.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mijn pa koopt het gewoon structureel nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Pap heeft een keer zo'n fles weg gemieterd alleen omdat er Ajax op stond![]()
Maar mijn pa is voor PSV
Wel thuis Rival, fijn weekend
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, mij boeit het allemaal niet. Waar kan een mens zich druk om makenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn pa koopt het gewoon structureel niet![]()
Maar mijn pa is voor PSV![]()
![]()
heb hem wel eerder zien voetballenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan al zeggen dat ie goed is?
ook nu zie je wel dat het met zijn techniek wel in orde is.... het moet nog ff lekker gaan lopen![]()
![]()
Doe niet zo kinderachtig zegquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:27 schreef fietsie het volgende:
Kan er iemand een DM doen als het voebbel gedoe weer afgelopen is?![]()
![]()
Ah, je bent een kenner dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
heb hem wel eerder zien voetballen
ook nu zie je wel dat het met zijn techniek wel in orde is.... het moet nog ff lekker gaan lopen![]()
![]()
om allesquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, mij boeit het allemaal niet. Waar kan een mens zich druk om maken
van boerrigter vind ik het ergste dat hij in zijn eerste 3 wedstrijden wel 35 keer voorbij zijn man is gekomen en na de blessure nog geen 1 manquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Hoessen het niet gaat redden. Heeft te lang stilgestaan en te lang op een laag niveau gespeeld.
Boerrigter ligt vaker op zijn gat dan dat ie aan de bal is. Hij snapt niet eens hoe noppen werken, kennelijk.
Sana is wel erg triest.![]()
![]()
Voetbal alleen op EDL?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Ik had ooit wel de handtekening van Jean-Paul van Gastel
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
van boerrigter vind ik het ergste dat hij in zijn eerste 3 wedstrijden wel 35 keer voorbij zijn man is gekomen en na de blessure nog geen 1 manIk was op tijd hoor ipv te vroeg. Ga weekend vieren jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had een handtekening van Pieter van den Hooghenbandquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ooit wel de handtekening van Jean-Paul van Gastel
Ik heb er wel een nuchtere kijk op vind ik zelfquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah, je bent een kenner dus![]()
![]()
Ik ken Jan van Halst.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ooit wel de handtekening van Jean-Paul van Gastel“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
moet ff wat afmaken!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik was op tijd hoor ipv te vroeg. Ga weekend vieren jij![]()
![]()
stoer!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik heb er een van Iker Casillas![]()
![]()
Das mooi kut dan moet ik de decoders gaan omwisselen![]()
Of op bed kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb er 1 van Giovanni van Bronckhorst toen hij nog bij Barca voetbalde
Of op de computerquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Das mooi kut dan moet ik de decoders gaan omwisselen![]()
Of op bed kijken![]()
![]()
Ik heb jaren bij de beste man in de klas gezeten.....quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb er 1 van Giovanni van Bronckhorst toen hij nog bij Barca voetbaldeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik had een shirt van Ajax met de handtekeningen van bijna de hele selectie erop.
En toen ging mn moeder de was doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Op bed dusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die lijkt wel bang geworden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
van boerrigter vind ik het ergste dat hij in zijn eerste 3 wedstrijden wel 35 keer voorbij zijn man is gekomen en na de blessure nog geen 1 manMaar jij zwom, dat is niet raar dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had een handtekening van Pieter van den HooghenbandEn hoe groot is zijn pener?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
serieus?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb jaren bij de beste man in de klas gezeten.....
Die wil ik ook!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heldinquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had een shirt van Ajax met de handtekeningen van bijna de hele selectie erop.
En toen ging mn moeder de was doen![]()
![]()
Ja bloedserieusquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo goed ken ik hem niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die lijkt wel bang geworden.
[..]
Maar jij zwom, dat is niet raar dan.
[..]
En hoe groot is zijn pener?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja het is duidelijk dat mn moeder een echte kakkerlak isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is duidelijk dat mn moeder een echte kakkerlak is![]()
![]()
En training gehad van Marcel Woudaquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij zwom, dat is niet raar dan.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag je wel een keer op komen halen hoor![]()
Dat wist je toch al voordat je dat shirt de was deed?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is duidelijk dat mn moeder een echte kakkerlak is![]()
Het wordt tijd dat jij je bril komt ophalenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wist je toch al voordat je dat shirt de was deed?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij je bril komt ophalen![]()
![]()
Hmz woonkamertemp 21. 2 truien aan.... en ik heb het koud...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bewaar je wat van die chocopudding?quote:
21 maar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:41 schreef fietsie het volgende:
Hmz woonkamertemp 21. 2 truien aan.... en ik heb het koud...
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb wedstrijden gespeeld tegen Niels Feijen -ex wereldkampioen straight pool en voormalig nummer 1 van de wereld- Alex Lely -meervoudig Europees kampioen 9 ball- Huidji See -wereldkampioen 10 ball 2011- Nick vd Berg -meervoudig Europees kampioen 9 ball- Thomas Engert -winnaar World pool masters 2004 en 2007-
Kan zo nog wel even doorgaan...maar dat zijn de grootste namen. En nee niet gewonnen, maar scheelde niet veel bij een paar.
Wie wilt me aanraken?![]()
![]()
liever niet, ben bang dat ik dan geprikt word door jouw keuquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:49 schreef Faxie het volgende:
Ik heb wedstrijden gespeeld tegen Niels Feijen -ex wereldkampioen straight pool en voormalig nummer 1 van de wereld- Alex Lely -meervoudig Europees kampioen 9 ball- Huidji See -wereldkampioen 10 ball 2011- Nick vd Berg -meervoudig Europees kampioen 9 ball- Thomas Engert -winnaar World pool masters 2004 en 2007-
Kan zo nog wel even doorgaan...maar dat zijn de grootste namen. En nee niet gewonnen, maar scheelde niet veel bij een paar.
Wie wilt me aanraken?
Ik stond laatst nog geparkeerd naast Jochem van Gelder en heb in hetzelfde elftal gevoetbald als Edo Ophof.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:49 schreef Faxie het volgende:
Wie wilt me aanraken?![]()
Ik heb les gehad van oud Nederlands kampioen snooker, Co Vrins.
Ik heb training gehad van Guus Vogelsquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb les gehad van oud Nederlands kampioen snooker, Co Vrins.
Goede editquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb les gehad van oud Nederlands kampioen snooker, Co Vrins.![]()
Jeempie ziek of?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:41 schreef fietsie het volgende:
Hmz woonkamertemp 21. 2 truien aan.... en ik heb het koud...dus![]()
Ik heb regelmatig gespeeld tegen Rene van Rijsbergen en Brian Beekersquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb les gehad van oud Nederlands kampioen snooker, Co Vrins.![]()
Hij heeft ook tegen van Barneveld gedart enzo, maar was geen kampioen daar. Ik was in de war.quote:
Jups.... grieperig...geen stem, keelontsteking, oren beginnen ook naar te voelen...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
MENSEN, WAAR IS MIJN LOKJE NOU?
BEETJE EEN DM STUREN EN DAN 20 UUR OFFLINE GAAN!!!!!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ahhh knuf! Geeft dekentje en kopje bouillionquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jups.... grieperig...geen stem, keelontsteking, oren beginnen ook naar te voelen...
dus![]()
Jammerquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
MENSEN, WAAR IS MIJN LOKJE NOU?
BEETJE EEN DM STUREN EN DAN 20 UUR OFFLINE GAAN!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |