Haha ja hoor, maar het is een beetje naief om de geschiedenis af te sluiten en dan te hopen dat de problematiek zich vanzelf oplost.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef Moin het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hier kom. Dit is gewoon mijn visie op het gebeuren, mag toch?
Ik vind dat men dopinggebruik moet straffen en droom van voetbal of wielrennen zonder doping en aan de andere kant geef ik je helemaal gelijk. Ik kijk sowieso wel. Welke sport moet ik anders gaan volgen? Er zijn meer rolstoelcurlers gepakt op de laatste paralympische winterspelen dan wielrenners op de spelen van 2012quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef Moin het volgende:
Gewoon genieten van de sport. Je weet dat ze je bedriegen en toch zit je steeds weer op het puntje van de stoel bij een aankomst bergop!
daar komt de eerste al, je blijft dromen over realiteitsbesefquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet naar THEFXR luisteren, beetje het trolletje hier
Oh, nee ik vind het bekennen prima en hoop dat het schoon wordt, maar ik vrees dat het bij deze sport met deze belangen niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha ja hoor, maar het is een beetje naief om de geschiedenis af te sluiten en dan te hopen dat de problematiek zich vanzelf oplost.
Daarnaast is het ook twijfelachtig om Armstrong de beste wielrenner noemen omdat dat anderen ook gebruikten.
aah, de journalisten visie, de Omerta begint weer,hahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Zo verbaasde Armstrong zich bijv. over de lage hematocriet van Moreau en Ullrich.
Als ik je post lees gok ik dat je het USADA rapport over Armstrong nog niet gelezen hebt. Begin daar eens mee en kom dan terugquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef Moin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de sport schoon is. Dat is in het verleden al meerdere malen gedacht, steeds blijkt het niet zo te zijn.
De bekentenissen doen me allemaal niets. Ze gebruikten zo goed als allemaal. Ik heb genoten van de overmacht van Armstrong en als ik daarvan beelden zie, vind ik het nog steeds fantastisch om te zien. Zijn concurrenten waren niet meer schoon en dus was hij gewoon de beste/slimste wielrenner van dat moment.
Ik vind het verder prima dat ze bekennen, maar voor mij hoeft het allemaal niet zo nodig. Het was toch altijd wel al duidelijk, niet dan?
Dat je de geschiedenis afsluit betekent niet gelijk dat je denkt dat de problematiek zich vanzelf oplostquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha ja hoor, maar het is een beetje naief om de geschiedenis af te sluiten en dan te hopen dat de problematiek zich vanzelf oplost.
Voor mij komt eerlijkheid op het hoogste schavotje. Bekom je dit door adequate anti-dopingmaatregelen (die er in 100 jaar sport nog steeds niet zijn) of bekom je dit door doping toe te laten is mij gelijk. Maar alsjeblief niet alles de doofpot in. En die adequate maatregeln zullen er enkel kunnen komen als mensen beginnen te bekennen, zie de zaak Armstrong.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef Moin het volgende:
[..]
Ah, dus geen gewenste gedachtegang hier?
Preciesquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat je de geschiedenis afsluit betekent niet gelijk dat je denkt dat de problematiek zich vanzelf oplost
Je kunt ook kijken met de wetenschap/gedachte dat een groot deel doping gebruikt, maar er toch gewoon van genieten, omdat wat je ziet toch mooie sport en strijd is (ok, de Tour vorig jaar dan even niet echt).
Ik denk dat hij het zo ongeveer bedoelde
De beste gebruiker toch zeker, verdient ook wel een prijs eigenlijk. Kost best nog wat moeite om zo te gebruiken dat je ook echt de beste wordt ook al wordt het soms anders voorgesteld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daarnaast is het ook twijfelachtig om Armstrong de beste wielrenner noemen omdat dat anderen ook gebruikten.
En maar klagen dat je zo wordt aangevallen? Hoe denk je dat dat komt? Je vraagt er gewoon om. Kansloos.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah, de journalisten visie, de Omerta begint weer,haha
Maar Moreau en Ullrich zijn ook gewoon schuldig bevonden aan gebruik van doping.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Zo verbaasde Armstrong zich bijv. over de lage hematocriet van Moreau en Ullrich.
we zullen het niet eens worden, maar je collega journalisten hebben zich niet echt van hun beste kant laten zien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
En maar klagen dat je zo wordt aangevallen? Hoe denk je dat dat komt? Je vraagt er gewoon om. Kansloos.
Ik zeg ook niet dat ze clean waren? Je kunt alleen niet stellen dat Armstrong de beste was omdat de rest ook gebruikte. Want wie weet wat en hoeveel iedereen gebruikte.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Moin het volgende:
[..]
Maar Moreau en Ullrich zijn ook gewoon schuldig bevonden aan gebruik van doping.
Blijf maar denken dat iedereen de dwaas is maar je bent het zelfquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het nu juist, 99% denk dat de sport nu schoon is door dat bloedpaspoort.
deze bekentenissen halen die gedachte weer naar beneden, vandaar dat de UCI zich nu zo gedraagt
Technisch gezien is Ullrich in de periode Armstrong alleen een keer schuldig bevonden aan het gebruik van XTC. In het tussenseizoen. Nou niet echt prestatie bevorderendquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Moin het volgende:
[..]
Maar Moreau en Ullrich zijn ook gewoon schuldig bevonden aan gebruik van doping.
Alleen komt het nu over of je aan het spindocteren bent, je insinueerde nl wel dat ze clean warenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze clean waren? Je kunt alleen niet stellen dat Armstrong de beste was omdat de rest ook gebruikte. Want wie weet wat en hoeveel iedereen gebruikte.
ik zeg iets over de UCI en je wordt weer persoonlijk, sukkelquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Blijf maar denken dat iedereen de dwaas is maar je bent het zelf
Ik insinueer dat absoluut niet. Je bent echt ziek in je hoofd volgens mij en dat bedoel ik op een serieuze manier.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alleen komt het nu over of je aan het spindocteren bent, je insinueerde nl wel dat ze clean waren
Daarom ook beste/slimste. Ervan uitgaande dat de meesten gebruikten, was Armstrong destijds gewoon de beste/slimste door te gebruiken, winnen en officieel niet gepakt te worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze clean waren? Je kunt alleen niet stellen dat Armstrong de beste was omdat de rest ook gebruikte. Want wie weet wat en hoeveel iedereen gebruikte.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat een kuttopic is dit geworden zeg
Ik weet niet of je dat slimste moet noemen. Dat klinkt wat raar. Als je slim bent pak je in mijn ogen niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef Moin het volgende:
[..]
Daarom ook beste/slimste. Ervan uitgaande dat de meesten gebruikten, was Armstrong destijds gewoon de beste/slimste door te gebruiken, winnen en officieel niet gepakt te worden.
Hij is nu gewoon officieel gepakt hoor, en levenslang geschorst zonder een touroverwinning op zak, achteraf gezien niet de slimste.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef Moin het volgende:
[..]
Daarom ook beste/slimste. Ervan uitgaande dat de meesten gebruikten, was Armstrong destijds gewoon de beste/slimste door te gebruiken, winnen en officieel niet gepakt te worden.
je moet je lawaaisnater houden!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik insinueer dat absoluut niet. Je bent echt ziek in je hoofd volgens mij en dat bedoel ik op een serieuze manier.
Onzin. Waarom zou iemand dat insinueren als Moreau is gepakt, gestraft en heeft bekend? Feit is dat hij na zijn schorsing nog uitstekend heeft gepresteerd zonder dat hij ooit is gepakt en met een lage (natuurlijke) hematocriet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alleen komt het nu over of je aan het spindocteren bent, je insinueerde nl wel dat ze clean waren
Als je goed wilt verdienen wel, zeker in die tijd. Gewoon de hele boel belazeren, vereerd worden daarna verguisd en toch nog met miljoenen of tientallen miljoenen achterblijven. Mooie scam lijkt me en best slim.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat slimste moet noemen. Dat klinkt wat raar. Als je slim bent pak je in mijn ogen niet.
Daar is ie inderdaad wel de ongekroonde koning van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef Moin het volgende:
[..]
Gast, jij verdraait, wederom, mijn woorden en daar mag ik niets van zeggen? Ga je nu ook weer achter de schermen om je excuses aanbieden net als vorige keer?quote:
Maar wel als allerlaatste topper zo'n beetje. Wat mij betreft allemaal prima hoor dat ze gepakt zijn/bekennen, maar ach het maakt hun prestaties er niet minder om voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon officieel gepakt hoor, en levenslang geschorst zonder een touroverwinning op zak, achteraf gezien niet de slimste.
Alsof dat niet te manipuleren valtquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onzin. Waarom zou iemand dat insinueren als Moreau is gepakt, gestraft en heeft bekend? Feit is dat hij na zijn schorsing nog uitstekend heeft gepresteerd zonder dat hij ooit is gepakt en met een lage (natuurlijke) hematocriet.
en dan nog een boek en film laten maken om er dubbel aan te verdienen, nee, slim is hij nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je goed wilt verdienen wel, zeker in die tijd. Gewoon de hele boel belazeren, vereerd worden daarna verguisd en toch nog met miljoenen of tientallen miljoenen achterblijven. Mooie scam lijkt me en best slim.
Lees die quote terug en zie 99%, mallerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zeg iets over de UCI en je wordt weer persoonlijk, sukkel
lijkt mij totaal niet interessantquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef Ericr het volgende:
THEFXR vergeet in juli de TDF-sectie niet. Altijd gezellig met allerlei gezelligheidsdebielen die volledig losgaan op niet presterende Nederlandse renners. (soort van dagelijks prijsschieten dus). Beetje dopingnieuws is best welkom dan en ongenuanceerde zooi past prima in die sectie.
je kan jezelf ook tot die 1% rekenen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lees die quote terug en zie 99%, mallerd
Waarom zou je je hematocriet waarde bewust naar een laag niveau manipuleren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alsof dat niet te manipuleren valt
Herkenbaar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:51 schreef THEFXR het volgende:
Cycling: UCI stalled doping investigation - Tygart
http://www.nzherald.co.nz(...)=4&objectid=10862562
de UCI wordt er niet populairder op
iemand ziek in zijn hooft noemen is lekker respectvol??quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gast, jij verdraait, wederom, mijn woorden en daar mag ik niets van zeggen? Ga je nu ook weer achter de schermen om je excuses aanbieden net als vorige keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |