quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat een kuttopic is dit geworden zeg
Ik weet niet of je dat slimste moet noemen. Dat klinkt wat raar. Als je slim bent pak je in mijn ogen niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef Moin het volgende:
[..]
Daarom ook beste/slimste. Ervan uitgaande dat de meesten gebruikten, was Armstrong destijds gewoon de beste/slimste door te gebruiken, winnen en officieel niet gepakt te worden.
Hij is nu gewoon officieel gepakt hoor, en levenslang geschorst zonder een touroverwinning op zak, achteraf gezien niet de slimste.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef Moin het volgende:
[..]
Daarom ook beste/slimste. Ervan uitgaande dat de meesten gebruikten, was Armstrong destijds gewoon de beste/slimste door te gebruiken, winnen en officieel niet gepakt te worden.
je moet je lawaaisnater houden!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik insinueer dat absoluut niet. Je bent echt ziek in je hoofd volgens mij en dat bedoel ik op een serieuze manier.
Onzin. Waarom zou iemand dat insinueren als Moreau is gepakt, gestraft en heeft bekend? Feit is dat hij na zijn schorsing nog uitstekend heeft gepresteerd zonder dat hij ooit is gepakt en met een lage (natuurlijke) hematocriet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alleen komt het nu over of je aan het spindocteren bent, je insinueerde nl wel dat ze clean waren
Als je goed wilt verdienen wel, zeker in die tijd. Gewoon de hele boel belazeren, vereerd worden daarna verguisd en toch nog met miljoenen of tientallen miljoenen achterblijven. Mooie scam lijkt me en best slim.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat slimste moet noemen. Dat klinkt wat raar. Als je slim bent pak je in mijn ogen niet.
Daar is ie inderdaad wel de ongekroonde koning van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef Moin het volgende:
[..]
Gast, jij verdraait, wederom, mijn woorden en daar mag ik niets van zeggen? Ga je nu ook weer achter de schermen om je excuses aanbieden net als vorige keer?quote:
Maar wel als allerlaatste topper zo'n beetje. Wat mij betreft allemaal prima hoor dat ze gepakt zijn/bekennen, maar ach het maakt hun prestaties er niet minder om voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon officieel gepakt hoor, en levenslang geschorst zonder een touroverwinning op zak, achteraf gezien niet de slimste.
Alsof dat niet te manipuleren valtquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onzin. Waarom zou iemand dat insinueren als Moreau is gepakt, gestraft en heeft bekend? Feit is dat hij na zijn schorsing nog uitstekend heeft gepresteerd zonder dat hij ooit is gepakt en met een lage (natuurlijke) hematocriet.
en dan nog een boek en film laten maken om er dubbel aan te verdienen, nee, slim is hij nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je goed wilt verdienen wel, zeker in die tijd. Gewoon de hele boel belazeren, vereerd worden daarna verguisd en toch nog met miljoenen of tientallen miljoenen achterblijven. Mooie scam lijkt me en best slim.
Lees die quote terug en zie 99%, mallerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zeg iets over de UCI en je wordt weer persoonlijk, sukkel
lijkt mij totaal niet interessantquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef Ericr het volgende:
THEFXR vergeet in juli de TDF-sectie niet. Altijd gezellig met allerlei gezelligheidsdebielen die volledig losgaan op niet presterende Nederlandse renners. (soort van dagelijks prijsschieten dus). Beetje dopingnieuws is best welkom dan en ongenuanceerde zooi past prima in die sectie.
je kan jezelf ook tot die 1% rekenen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lees die quote terug en zie 99%, mallerd
Waarom zou je je hematocriet waarde bewust naar een laag niveau manipuleren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alsof dat niet te manipuleren valt
Herkenbaar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:51 schreef THEFXR het volgende:
Cycling: UCI stalled doping investigation - Tygart
http://www.nzherald.co.nz(...)=4&objectid=10862562
de UCI wordt er niet populairder op
iemand ziek in zijn hooft noemen is lekker respectvol??quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gast, jij verdraait, wederom, mijn woorden en daar mag ik niets van zeggen? Ga je nu ook weer achter de schermen om je excuses aanbieden net als vorige keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |