Een uitermate corrupt instituut inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:57 schreef THEFXR het volgende:
Het lijkt wel of de UCI een handje heeft in die dopingringen
en daar is Verbruggen dan voorzitter van geweest...........quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef kl1172 het volgende:
Hoe kan de UCI nu nog blijven voortgaan? Ze doeken hun eigen commissie op, zaten niet te wachten op deze bekentenis, ... worden nog moeilijke tijden voor ze.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een uitermate corrupt instituut inderdaad.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:57 schreef THEFXR het volgende:
Het lijkt wel of de UCI een handje heeft in die dopingringen
die zijn erger, maar die deksel lijkt wel een zwart gatquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Zie je een overeenkomst met bijvoorbeeld de FIFA of ITF?
En dat is dan nog een hoogleraar ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:06 schreef THEFXR het volgende:
Je kunt prima een grote wielerronde rijden zonder doping. Sterker nog, je kan de Tour de France ook in het huidige peloton winnen als je clean bent. Dat zegt Harm Kuipers, hoogleraar Bewegingswetenschappen aan de Universiteit van Maastricht.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121024_102
we gebruiken allemaal groeihormonen, want die vallen niet op te sporen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:08 schreef opgebaarde het volgende:
Kan niet en iedereen gebruikt doping!
bron: thefxr
een schande voor het beroep professor!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
En dat is dan nog een hoogleraar ook
Wat dat betreft is wielrennen net als het leven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef Moin het volgende:
Gewoon genieten van de sport. Je weet dat ze je bedriegen en toch zit je steeds weer op het puntje van de stoel bij een aankomst bergop!
dat is het nu juist, 99% denk dat de sport nu schoon is door dat bloedpaspoort.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef Moin het volgende:
Gewoon genieten van de sport. Je weet dat ze je bedriegen en toch zit je steeds weer op het puntje van de stoel bij een aankomst bergop!
Ik denk niet dat de sport schoon is. Dat is in het verleden al meerdere malen gedacht, steeds blijkt het niet zo te zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het nu juist, 99% denk dat de sport nu schoon is door dat bloedpaspoort.
deze bekentenissen halen die gedachte weer naar beneden, vandaar dat de UCI zich nu zo gedraagt
Not this shit again...quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef Moin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de sport schoon is. Dat is in het verleden al meerdere malen gedacht, steeds blijkt het niet zo te zijn.
De bekentenissen doen me allemaal niets. Ze gebruikten zo goed als allemaal. Ik heb genoten van de overmacht van Armstrong en als ik daarvan beelden zie, vind ik het nog steeds fantastisch om te zien. Zijn concurrenten waren niet meer schoon en dus was hij gewoon de beste/slimste wielrenner van dat moment.
Ik vind het verder prima dat ze bekennen, maar voor mij hoeft het allemaal niet zo nodig. Het was toch altijd wel al duidelijk, niet dan?
voor mij wel, alleen voor de rest hier nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef Moin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de sport schoon is. Dat is in het verleden al meerdere malen gedacht, steeds blijkt het niet zo te zijn.
De bekentenissen doen me allemaal niets. Ze gebruikten zo goed als allemaal. Ik heb genoten van de overmacht van Armstrong en als ik daarvan beelden zie, vind ik het nog steeds fantastisch om te zien. Zijn concurrenten waren niet meer schoon en dus was hij gewoon de beste/slimste wielrenner van dat moment.
Ik vind het verder prima dat ze bekennen, maar voor mij hoeft het allemaal niet zo nodig. Het was toch altijd wel al duidelijk, niet dan?
En opnieuw en opnieuw en opnieuwquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het nu juist, 99% denk dat de sport nu schoon is door dat bloedpaspoort.
deze bekentenissen halen die gedachte weer naar beneden, vandaar dat de UCI zich nu zo gedraagt
Ah, dus geen gewenste gedachtegang hier?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor mij wel, alleen voor de rest hier niet
Niet naar THEFXR luisteren, beetje het trolletje hierquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef Moin het volgende:
[..]
Ah, dus geen gewenste gedachtegang hier?
Dat is onzin natuurlijk. Zo verbaasde Armstrong zich bijv. over de lage hematocriet van Moreau en Ullrich.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef Moin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |