Of luiheid. Namco Bandai is in Nederland zo goed als weg namelijk (helaas). Ik pas de OP nog even aan, want TS gaat niet veel meer doen lees ik net.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:31 schreef Darkangle het volgende:
http://www.nl.namcobandai(...)the-white-witch/2961
Nagenoeg dezelfde text, zelfs een hele zin overgekopieerd.
Reclame?
Als je 2 maanden geleden had ge-preordered (voordat de hype op gang kwam), heb je hem makkelijk kunnen krijgen. Mijn enige spijt nu is dat ik niet meer dan 1 exemplaar heb besteld van de Wizard's Edition, want je kan er makkelijk 3x de winkelwaarde voor krijgen. Maar ik heb mijn exemplaar in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:24 schreef Pheno het volgende:
Vandaag uitgekomen, dus ik ga er wel vanuit. De limited edition is wel lastig te krijgen.
Klopt, maar nu is het wel anders.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je 2 maanden geleden had ge-preordered (voordat de hype op gang kwam), heb je hem makkelijk kunnen krijgen.
Ik zit nu ontzettend te balen omdat ik mijn Ni No Kuni Wizard's Edition eigenlijk niet uit de seal wil halen nu ik zie dat er gekken er 250 euro of meer voor bieden.quote:
Ik heb halverwege November 2012 bij Bol.com ge-preorderd, ik dacht toen dat het niet zo'n storm zou lopen met de Wizard's Edition, als ik wist dat het ZO populair zou worden, had ik er destijds 2 besteld. Balen dus, dan had ik gewoon 1 zelf kunnen houden en 1 verkopen zodat ik met de winst een gratis spel zou hebben gehad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:33 schreef Pheno het volgende:
Ik wil het zelf heel graag, dus ik heb het gewoon gedaan. Ik heb jaren mogen wachten op deze game en het boek, daar kan zelfs 250 euro niet tegenop.
iets te veel Ghibli-fan, vrees ik
Neatoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Hier is de volledige Companion's Guide in PDF.
https://docs.google.com/file/d/0B3ujZL_T7iOQMWh1R1c4QTZVS1U/edit
ja, vorig jaar twijfelde ik nog om het te kopen. Niet superdenderend ontvangen door de pers, maar mij boeit het niet. Ik vermaak me er nu prima mee iig. De sfeer zit helemaal goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:08 schreef Fruitsalade het volgende:
Alsik me niet vergis is hij in Japan toch al een jaar op de markt ofzo? Kan me herinneren dat hij toen niet zo denderend werd ontvangen. Hebben ze de game nog zodanig aangepast voor het westen of zijn wij gewoon simpelweg een veel ander publiek?
Zelf zou ik hem als Ghiblifan overigens ook graag spelen maar ik heb geen PS3, helaas. Ga hem ooit nog wel een keer ergens scoren en spelen denk ik.
Eerste 10 uur zitten er opquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:25 schreef Qunix het volgende:
Inmiddels 3.5 uur gameplay erop zitten (non stop 3 uur)
Ik vind et tof! Gevechten worden ook iets moeilijker. Veel healen en zo.
Ik heb ze ook; moet ze alleen nog inwisselenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb de Griffy DLC en Flutterby(?) DLC ook inmiddels, maar heb weingi tijd om te spelen. Vanavond na het werk ga ik er eens goed voor zitten, ik ben van plan minstens een sessie van 6 uur te doen.
Mijn kameraad is 12 uur in-game en heeft 15 fams.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Speel je de hele dag?
Volgens mij heb je hem bijna uitgespeeld
15 fam's nu. (ik ben bijquote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Speel je de hele dag?
Volgens mij heb je hem bijna uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Hmm uit mijn hoofd: 11 uur op de teller (maar heb stukken overnieuw moeten doen want ik vertik het 10% van mijn guilders in te leveren).
Er is een quest die me veel tijd heeft gekost (en die ik nu NOG niet af heb): moet 2 fam's hebben waarvan ik er 1 meteen had maar die 2de na 100 monsters nog steeds niet)
Oh en naw. zijn erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. fam's. Je kunt er namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En uitgespeeld? Het is een jRPG ...ik verwacht dat het best wel eens 100 uur zal worden voor het einde in zicht is
[ Bericht 11% gewijzigd door wdn op 03-02-2013 07:52:42 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
![]()
Oh en "Guilders"... Kon een glimlach niet onderdrukken de eerste keer dat ik het hoorde
edit eindelijkquest done voor die 2 fams
edit 1x emberstone ... slechts 1 uur voor nodig gehad om te vinden
[ Bericht 31% gewijzigd door wdn op 03-02-2013 11:51:53 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Alle NamcoBandai video's
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Bij mij ookquote:Op zondag 3 februari 2013 07:54 schreef wdn het volgende:
Oh en "Guilders"... Kon een glimlach niet onderdrukken de eerste keer dat ik het hoorde![]()
![]()
Inmiddels een kleine 12 uur gespeeld en 25+ familiars verzameld.
Ik heb al teveel tijd besteed aan het vangen en lvlen van verschillende familiars. Elk monster rent al bijna standaard van mij weg op dit punt van het spel.![]()
Ik vind alleen de AI tijdens boss fights niet geweldig. Als de boss een bepaalde aanval aan het opladen is, dan gaat de AI maar dom door met aanvallen zonder te verdedigen en is vaak in een keer dood.
Ik heb alleen geen zin om constant naar de AI te switchen om die in leven te houden of dure revive items te gebruiken.
Voor de rest een tof spel voor de JRPG liefhebber.![]()
Eens met torn! AI zuigt. Ik heb "haar" op "support" staan en gewoon voor het monster blijven staan he
De boss fights tot nu toe zijn te eenvoudig trouwens: vanaf een afstand spells werpen is al genoeg. Kwestie van veel MP items kopen en je kan een boss altijd verslaan.
Maar het is leuker om te evaden/defenden als het even kan
Over dat weglopen: je kunt ze laten stoppen met wegrennen las ik vandaag (door naar het menu te gaan en weer uit het menu te gaan).
28 fam's en nog steeds geen skellie
Oh en ze hebben weinig moeite gedaan voor de naamgeving van monsters![]()
En dan dat password voor het openen van deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest ook eens: het is een allerbeste jRPG
En ik geregeld ook geen "dat is zoooooooooo Ghibli" gedachte onderdrukken (die vrouwtjes boven aan de brug bijvoorbeeld(je weet meteen wat ik bedoel als je het hebt gezien))
--- voor diegene die in Al M vast komen te zitten (met te weinig iets in de flacon):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--- en ik gebruik nog steeds de eerste 3 fams (mijn katje heeft 125 eva en gebruik ik voor het aanvullen van HP/MP want dan vallen de glitters met bossen en Mito heeft 100 atk voor het efficient meppen).
Hmm ik heb wat afgerammeld in deze post... sorryZo nu ga ik voor het derde deel gamen dit weekend.
[ Bericht 10% gewijzigd door wdn op 03-02-2013 14:59:33 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
UPDATE over AI.... Mij is net verteld datquote:Op zondag 3 februari 2013 14:19 schreef torn_Machina het volgende:
Ik vind alleen de AI tijdens boss fights niet geweldig. Als de boss een bepaalde aanval aan het opladen is, dan gaat de AI maar dom door met aanvallen zonder te verdedigen en is vaak in een keer dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef wdn het volgende:
[..]
UPDATE over AI.... Mij is net verteld datDat werd later nog uitgelegd in het spel als je party compleet is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gisteren nog niet zo ver.![]()
Het werkt beter, maar zeker nog niet perfect.
Net een boss battle gehad waarbij je familiars moet gebruiken die goed zijn met magic.
Laat het nu weer eens zo zijn dat ik op dat moment alleen maar aanvals familiars bij me had.
Na 15 minuten zwoegen ging de boss toch nog dood en konden we verder zonder een retry.![]()
![]()
Zo dat was het voor dit weekend. Net geen 20 uur
Ik heb 1 aanval fam (Mighty Mite) and 1 met 140 eva en een redelijke atk (als ik die gebruik vliegen de sparkies over de grond) en 1 healer. De andere fams kijk ik niet eens naar (en ik vertrouw #3 niet dus die krijg geen 2de en 3de fam
)
Trouwens bij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kreeg ik voor elkaar dat alledrie in een driehoek stonden en dat monster constant naar diegene ging die schade aanbracht (effectief liep'ie dus steeds naar iemand toe en dan weer weg als een ander toesloeg).
Triest maar wel makkelijk
Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik heb mijn exemplaar van de Wizard's Edition verkocht voor 300 euro.
Inmiddels al 15 uur geklokt op mijn save-game.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Zijn er echt mensen zo achterlijk om ¤300 te betalen voor de Wizard's Companion en een Drippy Doll?
Kennelijk betalen Amerikanen ook grof geld voor een Griffy DLC code.
Ik heb mensen tussen de $ 30 en $ 50 zien betalen voor zo'n code.
Voor dat geld kun je al bijna het spel zelf kopen.![]()
Volgens mij niet hoor, is dat dan geen (hele) oude versie?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:08 schreef Fruitsalade het volgende:
Alsik me niet vergis is hij in Japan toch al een jaar op de markt ofzo? Kan me herinneren dat hij toen niet zo denderend werd ontvangen. Hebben ze de game nog zodanig aangepast voor het westen of zijn wij gewoon simpelweg een veel ander publiek?
Zelf zou ik hem als Ghiblifan overigens ook graag spelen maar ik heb geen PS3, helaas. Ga hem ooit nog wel een keer ergens scoren en spelen denk ik.![]()
Ninokuni: Shiroki Seihai no Joou Level 5 Japan 17th November 2011 Retailquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, is dat dan geen (hele) oude versie?
http://www.vgchartz.com/g(...)roki-seihai-no-joou/I'm the motherfucking baboon![]()
Gegroet! Ik heb een vraag aan mensen die ervaren zijn met J-RPG's.
Ik heb veel goeds over deze game gelezen en gehoord maar ik heb verder nog nooit een J-RPG gespeeld. Is het voor een beginner te doen om erin te komen en is het het waard?![]()
Iemand nog een ps# liggen voor 25 euro? xD kan ik namelijk iemand heel blij mee maken die nog al fan is van Ghibli
majah ik ben wel benieuwd naar de game![]()
![]()
Dit is een traditionele JRPG en is zeker voor beginners aan te raden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Gegroet! Ik heb een vraag aan mensen die ervaren zijn met J-RPG's.
Ik heb veel goeds over deze game gelezen en gehoord maar ik heb verder nog nooit een J-RPG gespeeld. Is het voor een beginner te doen om erin te komen en is het het waard?
Of het het waard is hangt af van wat je verwacht. Het verhaal, karakters en gevechten zijn wat simpel maar de animatie, muziek e.d. zijn zeer goed.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Review van GameKings gisteren gezien... Man man man.... Waarom kijk ik het eigenlijk!? Ze waren het er wel mee eens dat het een tof spel is.![]()
Zo zo, toe maar.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mijn exemplaar van de Wizard's Edition verkocht voor 300 euro.
Inmiddels al 15 uur geklokt op mijn save-game.Die Griffy schijnt een hele goede familiar te zijn, ik haal Griffy vandaag in-game op, dus ben benieuwd.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:41 schreef torn_Machina het volgende:
Zijn er echt mensen zo achterlijk om ¤300 te betalen voor de Wizard's Companion en een Drippy Doll?
Kennelijk betalen Amerikanen ook grof geld voor een Griffy DLC code.
Ik heb mensen tussen de $ 30 en $ 50 zien betalen voor zo'n code.
Voor dat geld kun je al bijna het spel zelf kopen.Sluit ik me bij aan, alleen voor een beginner kunnen de battles best moeilijk zijn hoor! Als je weinig/geen ervaring hebt met dit soort games, zou ik wel op easy spelen als ik jou was.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit is een traditionele JRPG en is zeker voor beginners aan te raden.
Of het het waard is hangt af van wat je verwacht. Het verhaal, karakters en gevechten zijn wat simpel maar de animatie, muziek e.d. zijn zeer goed.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: