quote:
Of luiheid. Namco Bandai is in Nederland zo goed als weg namelijk (helaas). Ik pas de OP nog even aan, want TS gaat niet veel meer doen lees ik net.
Fuck it, gewoon een waardige OP gemaakt.
Ik heb in Tokio een paar jaar geleden de rijen mogen zien op de gamebeurs want Japanners en Ghibli zijn natuurlijk een instant-buy. En die aankondiging was dus best het nieuws van de beurs. Maar vooral dat boek trok mijn aandacht, en sindsdien heb ik het spel gevolgd, hopend op een Westerse release. En gelukkig

Later nog eens op de TGS en E3 mogen spelen, maar ja, het hele spel hebben, inclusief het boek, is natuurlijk helemaal anders.
Ik heb mijn Limited-Edition bestelling ondertussen binnen en ben bezig ermee. De tekenfilmstiijl van Ghibli zit er helemaal in, zeker in de cutscenes. Het was het wachten waard. Vrouw blij met de meerdere saveslots, ik gok dat deze disc nog een hele tijd in de ps3 blijft.
Voor de mensen die de extra DLC willen hebben, omdat we moesten wachten in Europa: in de PS3-store staan twee gratis familiars en er is voor PS Plus-leden een gratis dynamic theme.
[ Bericht 6% gewijzigd door Pheno op 01-02-2013 07:36:26 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa