dr was geen publiekquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:13 schreef baaart het volgende:
Voor al dat fluitpubliek gister in vak NN:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak... maar jij zat natuurlijk op teletekst. En er was geen publiek omdat Feyenoord geen prijsverlaging wou. Stakkers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dr was geen publiek
behalve in t uitvak natuurlijk
Stakkers? Je bedoelt de PSV supporters die alleen een kaartje kopen als ze voor 'knaakie' naar binnen mogen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak... maar jij zat natuurlijk op teletekst. En er was geen publiek omdat Feyenoord geen prijsverlaging wou. Stakkers.
Het laat uiteraard goed zien wat een goede supporters jullie zijn, als je zn leeg thuisvak heb dat het vol met uit supporters kan zittenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak... maar jij zat natuurlijk op teletekst. En er was geen publiek omdat Feyenoord geen prijsverlaging wou. Stakkers.
dus als ik het goed begrijp 1250 uitvak en minimaal 1251 tussen de boeren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak...
Iemand een nekschotje voor immers ?quote:Lex Immers besefte woensdagavond laat dat Feyenoord zichzelf in Eindhoven tekort had gedaan. „Als we een keer uit van PSV hadden kunnen winnen, dan was het vandaag wel”, stelde de Rotterdamse schaduwspits teleurgesteld vast. „We zijn één moment niet scherp en dan krijg je 'm tegen in zulke wedstrijden.”
Mark van Bommel profiteerde in de slotfase bij een hoekschop van een gebrek aan scherpte bij Feyenoord (2-1). „Zonde”, aldus Immers."
kom je de 24ste ook gezellig naar rotterdamquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:33 schreef baaart het volgende:
Zo'n prijs vragen voor een kaartje waar je van te voren de uitslag al wel van weet... nee... als 't PEC was geweest had ik de prijs nog begrepen...maar tegen Feyenoord...
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:13 schreef baaart het volgende:
Voor al dat fluitpubliek gister in vak NN:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
quote:
Alles geven is het probleem niet bij Immers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:33 schreef Jimbo het volgende:
Je krijgt godverdomme een paar ton om een keer in de week even twee keer 45 minuten alles te geven wat je kan, en dan nog verneuk je t zo hard.
Leuk. Hopelijk ook met een feyenoordshirtje ofzo; dan koop ik er gelijk een paar voor toekomstige verjaardagen van kleine neefjes en nichtjesquote:
Die feyenoordshirtjes met blijdorp erop worden limited. Paar duizend komen er op de markt. Of bedoel je een Olli met feyenoordshirt aan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk. Hopelijk ook met een feyenoordshirtje ofzo; dan koop ik er gelijk een paar voor toekomstige verjaardagen van kleine neefjes en nichtjes
2e inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die feyenoordshirtjes met blijdorp erop worden limited. Paar duizend komen er op de markt. Of bedoel je een Olli met feyenoordshirt aan?
het is jammer dat ze dr weer 70eur voor vragen waarsch. dat weiger ik te betalen voor goede merkkleding, laat staan voor een feyenoord shirt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die feyenoordshirtjes met blijdorp erop worden limited. Paar duizend komen er op de markt. Of bedoel je een Olli met feyenoordshirt aan?
Ja geniaal man, AHHAHAHA VERLOREN LOOOOOOOOOOOOOL JUICHEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Geniale foto ook, die psv'ers die daarachter op hun stoeltjes zitten
Ja, hihiihihi.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:29 schreef baaart het volgende:
[..]
Ja geniaal man, AHHAHAHA VERLOREN LOOOOOOOOOOOOOL JUICHEUHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:29 schreef baaart het volgende:
[..]
Lekker boeiend, nipt verloren, en zoals elCholo terecht zegt met een jonge groep. Wij komen er wel. Ga een feestje vieren ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:29 schreef baaart het volgende:
[..]
Ik denk dat elke Feyenoorder ook wel trots op deze jongens/ploeg. Het is natuurlijk schitterend wat er allemaal doorkomt uit onze eigen jeugd. Het is alleen dan zo frustrerend om te zien dat juist de aankopen niet dat extra beetje kunnen geven, zij zakken juist veel vaker door die ondergrens heen..quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:33 schreef elCholo het volgende:
Na een nachtje slapen, ben ik gewoon weer trots op die lamlullen.
Kijk ff met wat voor spelers we gisteren speelden (ik heb geen zin om de leeftijden op te zoeken maar volgens mij is het ongeveer zo:)
- Indi 20 jaar
- de Vrij 20 jaar
- van Beek 18 jaar
- Vilhena 18 jaar
- Achabar 18 jaar
- Boetius 18 jaar
- Clasie 20 jaar
Kijk waar we vandaan komen, wat we vorig jaar ook nog kwijt zijn geraakt aan bepalende spelers en dan doen we het gewoon goed naar onze mogelijkheden. Ik heb toch genoten van de onbevangenheid van die Boetius. De drive van Vilhena en de klasse van Clasie, en hoe zij zich manifesteerden tegen over topspelers als Strootman en van Bommel.
Jammer dat ze deze topwedstrijden niet goed door zijn gekomen, want dan had het elftal weer boven zichzelf uitgestegen. Maar echt weggespeeld zijn ze ook weer niet geweest (wel terecht 2x verloren). Het is logisch dat deze jonge spelers nog een mindere periode hebben/krijgen (zoals Indi nu), maar dat betekent niet dat ze het niet meer kunnen.
Geef deze gasten even wat tijd, en dan gaan we echt genieten!!!
laten we hem uitzwaaienquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef Merkie het volgende:
Leatherdam per direct naar Vitesse trouwens.
Nipt verloren op teletekst ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker boeiend, nipt verloren, en zoals elCholo terecht zegt met een jonge groep. Wij komen er wel. Ga een feestje vieren ofzo.
Ja wat? Ik heb je nog nooit in dit topic gezien en nou kom je hier opeens biggie doen.quote:
Tja, zoals het er nu uitziet heeft Van Beek de voorkeur voor RB en heeft zo ongeveer iedereen de voorkeur voor het middenveld. Wel jammer, vind het wel een speler met potentie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom doen PSV'ers huilie huilie, zelfs als ze winnen?
Schijnt dat ADO voor Mokotjo heeft geinformeerd
Hoe graag ik het ook zou willen, maar zo debiel zullen ze toch niet zijn in Utrecht...quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:22 schreef Harry15 het volgende:
Even speculeren:
Gerndt: Utrecht => Young Boys
Fernandez: Feyenoord => Utrecht voor 6 ton?
Go mr van Geel!
Ruiltje voor Fernandez? Aargh wat haat ik die incompetente prutser.quote:Utrecht-verdediger Bulthuis heeft clubs voor het kiezen
31/01/2013 13:04
De kans is groot dat Dave Bulthuis de volgende speler wordt die bij FC Utrecht vertrekt. De 22-jarige linksback staat in de belangstelling van het Griekse Panathinaikos, terwijl ook Fulham, Stoke City en een Turkse club in de markt zijn voor de verdediger.
Daarnaast liet Feyenoord onlangs nog weten geïnteresseerd te zijn in de speler. Feyenoord rekent daarnaast op een vertrek van Kelvin Leerdam naar Vitesse. Om die reden heeft de Rotterdamse club afwijzend gereageerd op het verzoek van ADO Den Haag om Kamohelo Mokotjo tot het einde van het seizoen te huren.
Bij FC Utrecht dreigt zich een heuse leegloop te voltrekken op de laatste dag van de winterse transfermarkt. Na de komst van Jens Toornstra van ADO Den Haag vertrok Daan Bovenberg al naar NEC en staat naast Bulthuis ook Alexander Gerndt op de rol om de Domstad te verlaten. (Freek Jansen)
Onze jeugd is formidabel, als we dat niet hadden gehad waren we een soort Willem II geworden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat elke Feyenoorder ook wel trots op deze jongens/ploeg. Het is natuurlijk schitterend wat er allemaal doorkomt uit onze eigen jeugd. Het is alleen dan zo frustrerend om te zien dat juist de aankopen niet dat extra beetje kunnen geven, zij zakken juist veel vaker door die ondergrens heen..
Nog een verdediger erbij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Ruiltje voor Fernandez? Aargh wat haat ik die incompetente prutser.
Bulthuis? Nee alsjeblieft niet. Die wil vooral een goede verdediger lijken, maar kan werkelijk geen hol. Dat is gewoon een 2e Buijs...quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef Harry15 het volgende:
[..]
doe dan die oar maar, dat is wel een leuk spelertje, die bulthuis vind ik maar een schopper.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Tsja ik heb het ook niet bedacht. Misschien voor volgend seizoen een verdediging van Janmaat - BMI - de Vrij - Bulthuis, met dan Kongolo en opa Joris achter de hand?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog een verdediger erbij?
BMI, Kongolo, de vrij die je al centraal neer kan zetten. We zullen vast nog wel meer in de jeugd rond hebben lopen. Daarnaast ook nog Mathijsen. Zou je Bulthuis daar nog bij zetten?
Ja en dan gewoon voor 2 ton meer dan Feyenoord betaald heeft...quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:31 schreef PIETR het volgende:
Toornstra naar Utrecht, Immers terug naar ADO?? :-D
Oar is al onhaalbaar ben ik bang.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
doe dan die oar maar, dat is wel een leuk spelertje, die bulthuis vind ik maar een schopper.
Als Gerndt weggaat, is dan onze deal ook van de baan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oar is al onhaalbaar ben ik bang.
Ik ben nu de kleine lettertjes aan het doorspittenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Gerndt weggaat, is dan onze deal ook van de baan?
Fernandez en een miljoen denk ik zo? Vergeet niet dat die club ook in geldnood zit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oar is al onhaalbaar ben ik bang.
Lijkt me een (te) mooie deal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Fernandez en een miljoen denk ik zo? Vergeet niet dat die club ook in geldnood zit.
Is goed gast, volgens mij hadden sowieso al afgesproken dat we een drankje zouden doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nu de kleine lettertjes aan het doorspitten
Zie mijn eerdere opmerking over de mate van debielheid bij Utrecht indien ze serieus KO zouden overwegen....quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Fernandez en een miljoen denk ik zo? Vergeet niet dat die club ook in geldnood zit.
KO?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere opmerking over de mate van debielheid bij Utrecht indien ze serieus KO zouden overwegen....
Ja klopt ik zou het bijna zielig vinden als ze hem halen, maarja er zijn wel eens gekkere dingen gebeurt hè?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere opmerking over de mate van debielheid bij Utrecht indien ze serieus KO zouden overwegen....
Goed plan, goed glas rum tegen glaasje pils kom je nog steeds als winnaar uit de busquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed gast, volgens mij hadden sowieso al afgesproken dat we een drankje zouden doen
Godsamme....quote:Bewoners Alphatoren klagen over speler FC Twente
Bewoners van de Alphatoren aan de Mooienhof in Enschede hebben zich bij de Vereniging van Eigenaren van de Alphatoren beklaagd over een speler van FC Twente.
Alphatoren in Enschede
Vrienden en familie van de oud-Feyenoorder zouden zich in het appartement te buiten gaan aan drank, bewoners intimideren en de parkeergarage gebruiken als racebaan. De bewoners verwachten dat de vereniging de brief doorstuurt naar woningcooperatie Domijn. De eerste klachten dateren van november vorig jaar. Domijn wil niet op de kwestie reageren, maar volgens bewoners weigert Domijn iets aan de situatie te doen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=157828
[..]
Godsamme....
Had ik niet verwacht van Cees van Wonderenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godsamme....
Landzaat woont daar weet ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godsamme....
Ik weet dat Fer op Roombeek woont.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Hij in die toren,woont en Fer niet maar Cabral zou er ook kunnen wonen.
[..]
Oh ja verrek, het kunnen er 3 zijn...
Kali voor Fernandez dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:32 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Kali. Geen verkeerde speler vind ik dat.
Lijkt me ook erg waarschijnlijk inderdaad, onze wannabe Kapo-gangster....quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet dat Fer op Roombeek woont.
Cabral zou kunnen.
Kali is toch een aanvallende middenvelder?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kali voor Fernandez dan?
Kali linksback - BMI en de vrij centraal en janmaat rechtsback?
Zie edit,quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kali is toch een aanvallende middenvelder?
Kunnen we wel een kwaliteitsimpuls gebruiken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kali is toch een aanvallende middenvelder?
Boethius wel laten staan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:38 schreef Cara het volgende:
in de zomerstop lekker shoppen voor een compleet nieuwe aanval om pelle heen.
Kwaliteit en Kali vind ik niet samen passen in 1 zin, tenzij er een ontkenning bij staat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kunnen we wel een kwaliteitsimpuls gebruiken.
Wie weet wat mr Yellow nog uit de hoed tovertquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef DonRaja het volgende:
Toch wel een beetje jammer, dat wij nu niet in dat hele transferroddelcircuit zitten. Was altijd wel geinig om te speculeren over mogelijke aanwinsten...
Verzinnen we gewoon zelf spelers?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef DonRaja het volgende:
Toch wel een beetje jammer, dat wij nu niet in dat hele transferroddelcircuit zitten. Was altijd wel geinig om te speculeren over mogelijke aanwinsten...
Niet doen man, gaat Stijntje straks lopen flippenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Verzinnen we gewoon zelf spelers?
Maher schijnt te komen.
Feyenoord heeft interesse in Fc Utrecht linksback Bulthuis volgens Voetbal International.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef DonRaja het volgende:
En van die interesse in Bulthuis word ik een beetje bang... dan maar geen transfers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft interesse in Fc Utrecht linksback Bulthuis volgens Voetbal International.
Zal wel niet doorgaan want ook Engelse en Turkse clubs schijnen interesse te hebben.
Jij bent geen fan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weg met je Bulthuis met zijn gladde kakkerkop.
Ik ken hem niet zo goed. Istie niet beter dan Nelom?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
Die Bulthuis kan er echt geen klote van.
is dat geen spits?quote:
Met Tsjoek Tsjoek?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:32 schreef onlogisch het volgende:
Voor wat het waard is :
Vagner Love is gezien in Rotterdam.....
Samen met Tymoschuk!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:32 schreef onlogisch het volgende:
Voor wat het waard is :
Note sure if...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat geen spits?
we hebben pelle al ?
Ja, is gezien in Rotterdamquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1gner_Love
deze boy heb je t over toch ?
Als je ook Manolev gaat halen verbaas ik me nergens meer over.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fulham heeft ook interesse in Bulthuis.
WTF is daar aan de hand?
Weer contract bij CSKA heeft meneer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:32 schreef onlogisch het volgende:
Voor wat het waard is :
Het lijkt me waarschijnlijker dat hij een nieuwe keuken kwam uitzoeken in Rotterdam dan dat hij bij feijenoord gaat voetballen.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1gner_Love
deze boy heb je t over toch ?
Nee, hij schijnt al medisch gekeurd te zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het lijkt me waarschijnlijker dat hij een nieuwe keuken kwam uitzoeken in Rotterdam dan dat hij bij feijenoord gaat voetballen.
Een soort running gag op fok. Die zou toen naar Feyenoord komen, constant geruchten. Gespot in het erasmus MC etc. Zelfde met Tymoschuk. Uiteindelijk kwamen ze allebei niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef Tjacka het volgende:
http://nos.nl/artikel/462(...)terug-naar-cska.html
Misschien snap ik de grap niet.
Meer dan 4 ton zal het niet zijn, wellicht is dat al te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
Iemand enig idee hoeveel geld Feyenoord nog kan verdienen aan Leerdam?
Uiteindelijk kwam Charisteas.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort running gag op fok. Die zou toen naar Feyenoord komen, constant geruchten. Gespot in het erasmus MC etc. Zelfde met Tymoschuk. Uiteindelijk kwamen ze allebei niet.
Volgens Martijn Krabbendam op de radio bedroeg het eerste bod van Vitesse op Leerdam slechts € 80.000-,quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
Iemand enig idee hoeveel geld Feyenoord nog kan verdienen aan Leerdam?
Ah zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort running gag op fok. Die zou toen naar Feyenoord komen, constant geruchten. Gespot in het erasmus MC etc. Zelfde met Tymoschuk. Uiteindelijk kwamen ze allebei niet.
Ik denk dat we daar maximal 3 ton op gaan pakken. Misschien zelfs maar 2 ton.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens Martijn van Dam op de radio bedroeg het eerste bod van Vitesse op Leerdam slechts € 80.000-,
Dat heeft Van Geel dus maar afgewezen. Gisteren heeft Vitesse opnieuw een bod gedaan dat Van Geel eveneens resoluut van de hand heeft gewezen, en vandaag bereid Vitesse opnieuw een bod voor op Leerdam.
Een speler doorbetalen terwijl hij op de tribune zit is wel een goed plan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens Martijn van Dam op de radio bedroeg het eerste bod van Vitesse op Leerdam slechts € 80.000-,
Dat heeft Van Geel dus maar afgewezen. Gisteren heeft Vitesse opnieuw een bod gedaan dat Van Geel eveneens resoluut van de hand heeft gewezen, en vandaag bereid Vitesse opnieuw een bod voor op Leerdam.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Een speler doorbetalen terwijl hij op de tribune zit is wel een goed plan?![]()
Ik ga er vanuit dat deze transfer doorgang vindt.
Misschien heeft Joop wel belangstelling nu hij (de) Tim Cornelisse kwijt is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop hetEn anders kunnen we hem misschien nog wel verhuren aan Al-Shabaab
Nee, maar 80.000 euro is natuurlijk een lachertje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Een speler doorbetalen terwijl hij op de tribune zit is wel een goed plan?![]()
Ik ga er vanuit dat deze transfer doorgang vindt.
Twee ton en een ton salaris is toch een leuke besparing. (Ik weet niet wat hij verdient)quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar 80.000 euro is natuurlijk een lachertje.
Naar mijn inschatting is Leerdam wel zo'n 1 miljoen waard. Het afkopen van z'n contract voor een half jaartje lijkt me dus wel tussen de 400.000 en 500.000 waard.
Al zit ik waarschijnlijk te hoog.
Dat is het spel op het scherpst van de snede. Vitesse, Feyenoord én speler hebben enkel belang bij een transfer. Vandaar dat het 100% rond gaat komen, los van de bedragen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:07 schreef Muto het volgende:
Van Geel speelt gewoon een spel. Voor Vitesse is het ook niet fijn als Leerdam nu weer een half jaar niet speelt. Die moeten dat dus proberen te vermijden. Vitesse weet ook dat Feyenoord liever iets dan niets wil.
Uiteraard. Maar je gaat niet het eerste bod zomaar accepteren. Uiteindelijk gaat hij voor 2 ton weg ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:08 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat is het spel op het scherpst van de snede. Vitesse, Feyenoord én speler hebben enkel belang bij een transfer. Vandaar dat het 100% rond gaat komen, los van de bedragen.
Ideale 12e man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie niet wat Leerdam aan Vitesse toevoegt ziet iemand anders het wel?
Wat voegde hij toe aan Feyenoord? Hij was goed genoeg voor de basis tot zijn verbanning.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bewijzen dat ze spelers van een topclub kunnen aantrekken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lach me kapot als Geile Martin met de kas naar Ibiza vlucht. Party hard!! YOLO einzz11!1quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik lach me kapot als die Jordania een keer zijn handen van Vitesse aftrekt. Dan zijn ze in één klap failliet. Ga dan nog maar met de top concurreren.
Je had het vorig jaar moeten lezen, was samen met Guidetti en El Ahmadi de belangrijkste speler. Vervolgens wilt meneer niet bijtekenen en kan hij er geen klote meer van, zelfde verhaal als met Fer en Wijnaldum toen ze weg gingen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:14 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Wat voegde hij toe aan Feyenoord? Hij was goed genoeg voor de basis tot zijn verbanning.
Haha, wat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je had het vorig jaar moeten lezen, was samen met Guidetti en El Ahmadi de belangrijkste speler.
Moet ik het erbij halen? Is niet al te moeilijk hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, wat.
We hadden het over Leerdam he.
Je bevestigt het nog maar eens:quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:23 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als Geile Martin met de kas naar Ibiza vlucht. Party hard!! YOLO einzz11!1
Ja doe maar, de zwakke punten vorig seizoen waren juist de backs.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet ik het erbij halen? Is niet al te moeilijk hoor
De enige die op hem liep te fappen was HMFquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet ik het erbij halen? Is niet al te moeilijk hoor
Ik ben geen fan van Leerdam, maar die haat richting ex-spelers is inderdaad nauwelijks charmant.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je had het vorig jaar moeten lezen, was samen met Guidetti en El Ahmadi de belangrijkste speler. Vervolgens wilt meneer niet bijtekenen en kan hij er geen klote meer van, zelfde verhaal als met Fer en Wijnaldum toen ze weg gingen.
Komt die:quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja doe maar, de zwakke punten vorig seizoen waren juist de backs.
quote:Op zondag 25 december 2011 @ 21:01 schreef Helpmefok het volgende:![]()
Je twijfelt over Leerdam? Dan heb je ECHT GEEN kennis van het voetbal van Feyenoord.
Ver uit de beste speler Na Ahmadi.
Het is inderdaad 2x HMF (Even geen tijd om verder te zoeken), bedoel ik niets persoonlijks mee, maar waren de eerste 2 hits op google.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogal logisch pik. Na Clasie, Ahmadi en Guidetti de 'belangrijkste' speler bij Feyenoord. Niet in goals ofzo, wel in zijn ondersteuning van middenvelder Ahmadi en zijn kwaliteiten in de verdediging. Ook wonnen we dankzij de geniale switch Mokotjo RB - Leerdam op de plek van Ahmadi van o.a. Ajax en Heerenveen als ook AZ.
Niets mis mee dus.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komt die:
[..]
[..]
Het is inderdaad 2x HMF (Even geen tijd om verder te zoeken), bedoel ik niets persoonlijks mee, maar waren de eerste 2 hits op google.
Oja, want de mening van één user is leidend voor een geheel legioen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komt die:
[..]
[..]
Het is inderdaad 2x HMF (Even geen tijd om verder te zoeken), bedoel ik niets persoonlijks mee, maar waren de eerste 2 hits op google.
Hij was niet de enige.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, want de mening van één user is leidend voor een geheel legioen.
Omdat hij de enige is die op hem fapte, en dat zegt al genoegquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komt die:
[..]
[..]
Ik heb nog wel iets leuks voor je:quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bevestigt het nog maar eens:
http://www.nujij.nl/weten(...)humor.12582570.lynkx
In mijn herinnering waren het er meer. Maar prima, hij kan er niets van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Omdat hij de enige is die op hem fapte, en dat zegt al genoeg
Ok man. Leerdam was inderdaad de belangrijkste, nog belangrijker dan Vlaar, Clasie, Guidetti, El Ahmadi, Bakkal, Indi en De Vrij. Jij je zin.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok man. Leerdam was inderdaad de belangrijkste, nog belangrijker dan Vlaar, Clasie, Guidetti, El Ahmadi, Bakkal, Indi en De Vrij. Jij je zin.
HMF is een opiniemaker. Dit was wel de algemene tendens in destijds in alle euforie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, want de mening van één user is leidend voor een geheel legioen.
Kloptquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren het er meer. Maar prima, hij kan er niets van.
Joh de meeste mensen waren blij dat hij niet bijgetekend had zodat hij uit de basis werd gehaald en Tony er in gezet werd, zegt genoeg lijkt mij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
HMF is een opiniemaker. Dit was wel de algemene tendens in destijds in alle euforie.
VBL / Het grote Kelvin Leerdam topic #1quote:
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren het er meer. Maar prima, hij kan er niets van.
Ik snap de switch van goede speler naar kan er niets van alleen nooit. Gebeurd niet alleen bij Feyenoord, zal bij PSV ook regelmatig gebeuren. Of de speler in kwestie nou bij wil tekenen of niet, voetbal kwaliteiten zullen niet zo gauw veranderen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Caland het volgende:
Leerdam is gewoon een prima voetballer om erbij te hebben als de nood aan de man is. Meer niet.
Iedere club heeft er daar wel één van. Hutchinson, Brama. Die categorie.
De vraag was wat Vitesse in Leerdam ziet. Een nuttige speler blijkbaar. Nee, het is geen ster en Tony zal ongetwijfeld veel beter worden (alhoewel ik daar nog niet erg veel van zie, los van Twente-uit vorig seizoen, zelfde geldt voor Anas de Rechtsbuiten - laat niks zien).quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh de meeste mensen waren blij dat hij niet bijgetekend had zodat hij uit de basis werd gehaald en Tony er in gezet werd, zegt genoeg lijkt mij?
Die Tony is wel groot talentje hoor, die gaat ver komen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De vraag was wat Vitesse in Leerdam ziets. Een nuttige speler blijkbaar. Nee, het is geen ster en Tony zal ongetwijfeld veel beter worden (alhoewel ik daar nog niet erg veel van zie, los van Twente-uit vorig seizoen, zelf geldt voor Anas de Rechtsbuiten - laat niks zien).
Ik vind dat allemaal wel meevallen. Als je ziet dat je gisteren met bijna een half elftal speelt die nog in de A1 hadden kunnen spelen op zaterdagmiddag dan zit er nog voldoende rek in, Je moet er ook niet teveel van willen verwachten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De vraag was wat Vitesse in Leerdam ziets. Een nuttige speler blijkbaar. Nee, het is geen ster en Tony zal ongetwijfeld veel beter worden (alhoewel ik daar nog niet erg veel van zie, los van Twente-uit vorig seizoen, zelfde geldt voor Anas de Rechtsbuiten - laat niks zien).
Anass heeft nou 1,5 wedstrijd rechtsbuiten gespeeld, en Tony is gewoon goed bezig op het middenveld. Misschien iets vaker wedstrijden van Feyenoord kijken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De vraag was wat Vitesse in Leerdam ziets. Een nuttige speler blijkbaar. Nee, het is geen ster en Tony zal ongetwijfeld veel beter worden (alhoewel ik daar nog niet erg veel van zie, los van Twente-uit vorig seizoen, zelfde geldt voor Anas de Rechtsbuiten - laat niks zien).
Vind Brama wel meer kwaliteit hebben dan Leerdam.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Caland het volgende:
Leerdam is gewoon een prima voetballer om erbij te hebben als de nood aan de man is. Meer niet.
Iedere club heeft er daar wel één van. Hutchinson, Brama. Die categorie.
Verbaast me niks. Caland is inhoudelijk de sterkste en de meest kritische Feyenoorder hier.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
VBL / Het grote Kelvin Leerdam topic #1
Dus eigenlijk hebben alle Feyenoorders hier er ook geen kijk op begrijp ik? Behalve Caland die nog steeds dezelfde mening heeft
(Goed goed, geen top 3 speler, dat was alleen HMF blijkbaar)
Allebei simpele kuitenbijtertjes. Ik heb er nooit zoveel mee maar ze kunnen wel nuttig zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef Katth het volgende:
[..]
Vind Brama wel meer kwaliteit hebben dan Leerdam.
Caland heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Caland is inhoudelijk de sterkste en de meest kritische Feyenoorder hier.
Ik zie bijna alles van Feyenoord, maar ik kan eerlijk gezegd mijn ogen niet van Pelle afhouden. Wie weet dat ik daarom weleens iets mis, maar Tony is me simpelweg niet opgevalen. Misschien moet hij een keer zijn shirt uit trekken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Anass heeft nou 1,5 wedstrijd rechtsbuiten gespeeld, en Tony is gewoon goed bezig op het middenveld. Misschien iets vaker wedstrijden van Feyenoord kijken?
Brama brengt leiderschap en inzet op tafel, iets wat bij Leerdam ver te zoeken is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Allebei simpele kuitenbijtertjes. Ik heb er nooit zoveel mee maar ze kunnen wel nuttig zijn.
Van de drie die ik noem heeft die Hutchinson dan nog de meeste kwaliteit maar die wordt door onverklaarbare redenen op rechtsback gezet daar.
Mwah, ik heb wat te laat het licht gezien mbt Immers denk ik.quote:
quote:
Inhoudelijk is Caland altijd wel sterk, maar echt kritisch... Neuh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Caland is inhoudelijk de sterkste en de meest kritische Feyenoorder hier.
Aan inzet ontbreekt het nooit bij Leerdam.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Brama brengt leiderschap en inzet op tafel, iets wat bij Leerdam ver te zoeken is.
Nee. Caland heeft bijvoorbeeld ook last van ex-speler-haat die hem verblindt en zijn kijk op Twente is op z'n best matig.quote:
Dit dus. Gewoon een nuttige speler, niks meer, niks minder. Vandaar dat de algemene tendens na het niet verlengen omsloeg vanquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij was de algemene tendens dat Leerdam een prima voetballer was, op meerdere posities inzetbaar, en zelden lager dan een 6 scoorde. Maar niet iemand waarvan je elftal beter werd. Er was ook niemand rouwig om dat hij z'n contract niet wilde verlengen.
Aaah zooquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik zie bijna alles van Feyenoord, maar ik kan eerlijk gezegd mijn ogen niet van Pelle afhouden. Wie weet dat ik daarom weleens iets mis, maar Tony is me simpelweg niet opgevalen. Misschien moet hij een keer zijn shirt uit trekken.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik zie bijna alles van Feyenoord, maar ik kan eerlijk gezegd mijn ogen niet van Pelle afhouden. Wie weet dat ik daarom weleens iets mis, maar Tony is me simpelweg niet opgevalen. Misschien moet hij een keer zijn shirt uit trekken.
Zeker de laatste weken combineert hij, vooral met Boëtius, goed. Hij heeft zeker kwaliteit, maar is nog niet zo ver gevorderd dat hij zich echt kan onderscheiden. Maar dat kon Leerdam na 150+ wedstrijden ook niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Misschien wordt ik ook teveel beïnvloed door mijn collega's, die zijn lyrisch over hem (ja ik woon/werk in "Duitsland").quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan inzet ontbreekt het nooit bij Leerdam.
Leiderschap en Brama. Ik betwijfel het. Daar is hij veel te matig voor.
Jij was wel de eerste die mijn rug had toen ik Pelle als mogelijke spits introduceerdequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wat te laat het licht gezien mbt Immers denk ik.
Al moet ik het ook nog maar zien zonder hem.
Hij ziet na een verloren wedstrijd vaak als één van de enigen nog vrij helder wat er gebeurd is. Maar dat kan natuurlijk ook op een gebrek aan emotie en beleving duiden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inhoudelijk is Caland altijd wel sterk, maar echt kritisch... Neuh.
Zijn ze daar lyrisch over Woutje Drama ja? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:45 schreef Katth het volgende:
[..]
Misschien wordt ik ook teveel beïnvloed door mijn collega's, die zijn lyrisch over hem (ja ik woon/werk in "Duitsland").
xx Lerra.quote:Leroy Fer gaf het reeds tegenover de media aan. Nu laat hij het ook horen richting zijn fans, of beter gezegd richting zijn volgers. De 23-jarige middenvelder gaat weer vol strijden voor FC Twente en wil iedereen bedanken voor het meeleven met zijn situatie. In een tweet liet hij zojuist weten:
Thank you all for the support. Eferton, FC Twente and Feyenoord fans. Been a hard couple days, but I won't let any of you down...
De tweevoudig Oranje-international zag een transfer naar Eferton afketsen. De club uit de Engelse Premier League stelde tot frustratie van FC Twente telkens weer nieuwe voorwaarden voor de afhandeling van de transFer. Betrekking hebben op onzekerheden over diens kniekwetsuur. Daarop trok FC Twente haar medewerking.
Eferton wilde bijna 10 miljoen euro voor de oud-speler van Feyenoord betalen. De Rotterdamse club ziet nu ook bijna zes ton aan haar neus voorbijgaan. Al heeft Eferton ook gemeld komende zomer een nieuwe poging te gaan wagen.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:45 schreef Katth het volgende:
[..]
Misschien wordt ik ook teveel beïnvloed door mijn collega's, die zijn lyrisch over hem (ja ik woon/werk in "Duitsland").
Brama is meubilair. Hij is Twente. We zien hem niet eens meer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn ze daar lyrisch over Woutje Drama ja? Ik kan het me niet voorstellen.
Of werk je op een oogkliniek?
Het zijn bijna allemaal Twente fans eh...quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn ze daar lyrisch over Woutje Drama ja? Ik kan het me niet voorstellen.
Of werk je op een oogkliniek?
Ik zie hem ook nooit als ik wedstrijden van Twente kijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Brama is meubilair. Hij is Twente. We zien hem niet eens meer.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nooit als ik wedstrijden van Twente kijk.
Misschien toch maar eens langs die kliniek van Katth dan.
Als ze voor zo'n Nederlandse b-film over de tweede wereldoorlog nog nsb'ers zoeken dan zijn ze bij Woutje aan het juiste adres denk ik. Heeft hij de perfecte kop voor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:51 schreef Haringkop het volgende:
Brama die ziet er uit als een spruitjesteler die de Elfstedentocht wil gaan schaatsen, zo voetbalt hij overigens ook...
Je ziet hem nooit als je naar wedstrijden van Twente kijktquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nooit als ik wedstrijden van Twente kijk.
Misschien toch maar eens langs die kliniek van Katth dan.
En het is maar een paar kilometer fietsen. Fietsen. Vijfenveertig fietsen met houten banden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze voor zo'n Nederlandse b-film over de tweede wereldoorlog nog nsb'ers zoeken dan zijn ze bij Woutje aan het juiste adres denk ik. Heeft hij de perfecte kop voor.
Heb laatst nog Twente - RKC gezien. Best een vermakelijk potje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je ziet hem nooit als je naar wedstrijden van Twente kijkt
Nigger whut?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze voor zo'n Nederlandse b-film over de tweede wereldoorlog nog nsb'ers zoeken dan zijn ze bij Woutje aan het juiste adres denk ik. Heeft hij de perfecte kop voor.
quote:Feyenoord
@fr12live
Grote spandoeken van Diergaarde Blijdorp worden momenteel opgehangen rondom De Kuip. pic.twitter.com/YGA0aglZ
Geef jij eens wat meer info over die Kali. Daarvoor zie ik Utrecht te weinig spelen.quote:
Beetje ongepast.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef Fuszy het volgende:
Ze gaan trouwens wel super ver om Blijdorp te steunen
[..]
[ afbeelding ]
Heel de kuip is straks een dierentuin
quote:"Hoe een onopvallende verdedigende middenvelder uitgroeide tot de grootste nachtmerrie van Adolf Hitler. Also starring John Cageman (In Love With Ibiza) and John Smith (The Bombardment)."
Zondag was dat ook, maar zag je wel Olli voorbij lopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef Muto het volgende:
Gisteren was de halve wedstrijd ook al boarding van Blijdorp.
Met zo'n accent, nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:58 schreef huffderobot het volgende:
"Hoe een onopvallende verdedigende middenvelder uitgroeide tot de grootste nachtmerrie van Adolf Hitler. Also starring John Cageman (In Love With Ibiza) and John Smith (The Bombardment)."
Worden er maar duizend van gemaakt ofzo he? Moet je dus heel veel geluk hebben of een hele rare maat hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
Wel gaaf dat je die shirts kan kopen met blijdorp erop, hopelijk na het seizoen met een flinke korting.
Dat wordt een paar keer per week naar de mcdonalds rijden dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Worden er maar duizend van gemaakt ofzo he? Moet je dus heel veel geluk hebben of een hele rare maat hebben.
Ja van de wedstrijdshirts wel. Weet niet hoe het met die casual shirts zit?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Worden er maar duizend van gemaakt ofzo he? Moet je dus heel veel geluk hebben of een hele rare maat hebben.
Ok man, zal het doorgeven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kappen maar met die Blijdorp onzin vroeger als kind zo vaak geweest maar wat een kut dierentuin eigenlijk al is Antwerpen Zoo nog erger.
Of op vakantie naar Noord-Koreaquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt een paar keer per week naar de mcdonalds rijden dus.
Mwa... Heeft een paar jaar in de jeugd van ajax gespeeld. Is een leuke voetballer en zou qua techniek gelijk 1 van de betere spelers bij Feyenoord worden. Ik denk alleen dat hij het beste tot z'n recht komt op de positie van Clasie en dat Clasie een groter talent is dan hij. Mocht Jordy vertrekken een mooie vervanger dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef jij eens wat meer info over die Kali. Daarvoor zie ik Utrecht te weinig spelen.
Oar en de Ruiter, verder dan dat kom ik niet? Oh en die van de Hoorn is ook wel een aardige verdediger.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa... Heeft een paar jaar in de jeugd van ajax gespeeld. Is een leuke voetballer en zou qua techniek gelijk 1 van de betere spelers bij Feyenoord worden. Ik denk alleen dat hij het beste tot z'n recht komt op de positie van Clasie en dat Clasie een groter talent is dan hij. Mocht Jordy vertrekken een mooie vervanger dus.
Als je kijkt wat Feyenoord NU nodig heeft en ik mocht 60 seconden gratis winkelen bij Utrecht zouden er 5 andere spelers in m'n karretje liggen
Bovenberg, maar ja die is al weg daarquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oar en de Ruiter, verder dan dat kom ik niet? Oh en die van de Hoorn is ook wel een aardige verdediger.
Oude gedeelte zijn sommige verblijven wel erg ja. Vooral die leeuwenkooiquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kappen maar met die Blijdorp onzin vroeger als kind zo vaak geweest maar wat een kut dierentuin eigenlijk al is Antwerpen Zoo nog erger.
Asare, Mulenga en Ruiter zouden het ook goed doen bij ons. Gerndt heb ik ook nog een zwak voor, maar ik weet dat dat verder niet gedeeld wordt hierquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oar en de Ruiter, verder dan dat kom ik niet? Oh en die van de Hoorn is ook wel een aardige verdediger.
Vooral dat aquarium enquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:27 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben al echt meer dan 10 jaar niet meer in Blijdorp geweest. Moet er toch weer eens van komen.
Heeft happel even mazzel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vooral dat aquarium enIJSBEREN
gedeelte is wel tof nu. Alleen jammer dat het
IJSBEREN
verblijf maar half open is nu omdat de opperijsbeer daar een steen door het raam moest gooien
Zou mij trouwens niet verbazen als Blijdorp op de shirts blijft, maar dan misschien op de achterkant zoals bij PSV met Freo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als die 1000 Feyenoord-Blijdorp shirts trouwens binnen no-time uitverkopen drukken ze er echt wel een paar bijGeen zorgen hier
Maar wel aan de onderkant aub.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou mij trouwens niet verbazen als Blijdorp op de shirts blijft, maar dan misschien op de achterkant zoals bij PSV met Freo.
Kunnen ze toch nooit betalen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou mij trouwens niet verbazen als Blijdorp op de shirts blijft, maar dan misschien op de achterkant zoals bij PSV met Freo.
Dan zal Twente in ieder geval de hoofdprijs moeten betalen. Het schijnt dat ze (net als Ajax inmiddels) azen op Djuricic.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:27 schreef Fuszy het volgende:
Fer gaat last minute naar Everton. Twente heeft op dat moment geen vervanger en kan er geen regelen voor de deadline. Zou ook wel grappig zijn
Terecht. Heerenveen zal Djuricic nu Toornstra naar Utrecht is vertrokken echt niet meer laten gaan. Dan gaat de club sowieso play-offs degradatie spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zal Twente in ieder geval de hoofdprijs moeten betalen. Het schijnt dat ze (net als Ajax inmiddels) azen op Djuricic.
Ja een gratis pijpbeurt door een oostblokhoertje voor de eerste die zich in Plovdiv weet te vertonen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef Bombvis het volgende:
Luis Pedro definitief naar Botev Plovdiv (samenspelen met Sprockel), krijgen wij daar ook nog wat centen van?
Kom maar op met dat Europese voetbal danquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja een gratis pijpbeurt door een oostblokhoertje voor de eerste die zich in Plovdiv weet te vertonen.
Gaat helemaal niks gebeuren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:03 schreef Jimbo het volgende:
Is dr al wat bekend wbt de transfers van en naar feyenoord?
ook leerdam niet weg?quote:
Gerucht van FOK! Sport, maar durf het haast niet serieus te nemen, zou alleen maar hoop gevenquote:Ook binnen de landsgrenzen staat er nog vanalles te gebeuren. FC Utrecht zou zich bij Feyenoord hebben gemeld om Guyon Fernandez over te nemen. Hij wordt gezien als vervanger van Alexander Gerndt, die eerder vandaag richting het Zwitserse Young Boys vertrok.
Als dat zo is moeten ze Mokotjo allsnog maar voor de rest van het seizoen naar ADO laten gaan!quote:
Het is nog geen twaalf uur hé.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef PIETR het volgende:
Snap niet dat van Geel Leerdam niet heeft laten gaan. Je had nu zomaar 5 ton kunnen besparen op een speler die je niet meer gebruikt ..
quote:'De Kuip moet Rijksmonument worden'
Wouter Vanstiphout en Michelle Provoost van architectuurhistorisch bureau Crimson hebben grote plannen met stadion De Kuip. Bij nieuwbouw moet het huidige onderkomen van Feyenoord in oude glorie worden hersteld. De gespecialiseerde architecten willen alle aanpassingen sinds de oplevering in 1937 terugdraaien. De Kuip kan dan een Rijksmonument worden. Het bureau heeft vorig jaar onderzoek gedaan naar de mogelijkheden voor het voetbalstadion.
Feyenoord is voorstander van een nieuw stadion, waarbij Varkenoord de voorkeur geniet. Deze plannen vallen echter verkeerd bij een deel van de achterban. Deze fans strijden voor renovatie. "De twee gebouwen zouden naast elkaar staan als twee afleveringen in één geschiedenis, waarbij het nieuwe gebouw de ambities van Rotterdam op het internationale vlak vertegenwoordigt en het andere gebouw zich bezighoudt met de stad, met cultuur, onderwijs en geschiedenis", luidt de toelichting.
Ik snap dat wel. Clubs moeten niet denken dat bij Feyenoord wel even wat te halen valt. Leerdam nu voor een fooi wegdoen ondermijnt je onderhandelingspositie in de toekomst.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef PIETR het volgende:
Snap niet dat van Geel Leerdam niet heeft laten gaan. Je had nu zomaar 5 ton kunnen besparen op een speler die je niet meer gebruikt ..
Hoezo ondermijnt dit je onderhandelingspositie? Wat een onzin.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Clubs moeten niet denken dat bij Feyenoord wel even wat te halen valt. Leerdam nu voor een fooi wegdoen ondermijnt je onderhandelingspositie in de toekomst.
Lees inderdaad op Rijnmond.nl dat Van Geel aangegeven heeft geen in- of uitgaande transfers meer te verwachten. De onderhandelingen met Vitesse zijn op niets uitgelopen en ook Mokotjo blijft bij Feyenoord.quote:
Omdat jij het niet meteen snapt is het nog geen onzin. Van Geel speelt het spel consequent hard. Liever geen deal dan afgescheept worden met een fooi. Nooit slappe knieëen laten zien. Want als clubs eenmaal weten dat je weleens zwicht dan vang je een volgende keer geen 5 miljoen meer voor een speler als Wijnaldum.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoezo ondermijnt dit je onderhandelingspositie? Wat een onzin.
Precies, dan krijg je dat er in toekomstige onderhandelingen gaat worden verwezen naar die speler die je wel voor een fooitje hebt laten gaan, dus waarom deze speler dan niet? Dan wordt het lastiger om de hoofdprijs te vangen voor transfers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat jij het niet meteen snapt is het nog geen onzin. Van Geel speelt het spel consequent hard. Liever geen deal dan afgescheept worden met een fooi. Nooit slappe knieëen laten zien. Want als clubs eenmaal weten dat je weleens zwicht dan vang je een volgende keer geen 5 miljoen meer voor een speler als Wijnaldum.
Maar om zo'n groot bedrag zal het niet gaan schat ik in, al weet ik niet wat Leerdam verdient. Maar ik schat hooguit zo'n 200.000 transfervergoeding waar ze dan op uit waren gekomen, + 150.000 euro salaris (een half jaar salaris)?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef PIETR het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar Feyenoord is nog lang niet zo ver dat ze een half miljoen kunnen laten lopen.
Niet zo overdrijven. De contractduur en gewildheid van een speler is veel bepalender voor de transfersom dan het onderhandelingsverleden van de TD.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, dan krijg je dat er in toekomstige onderhandelingen gaat worden verwezen naar die speler die je wel voor een fooitje hebt laten gaan, dus waarom deze speler dan niet? Dan wordt het lastiger om de hoofdprijs te vangen voor transfers.
Nu speelt uiteraard wel mee dat Leerdam een aflopend contract heeft.
Wat is dat voor een wazig schetste?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef Grifte het volgende:
http://twitter.yfrog.com/oc9q5cpj
Van FRFC1908 twitter.
Nieuw stadion ontwerp? Tosti-ijzer...
Lijkt me stug met zo'n lage kwaliteit schets.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef Grifte het volgende:
Zij meldden op hun twitter dat dit het ontwerp was waarmee VolkerWessels de opdracht binnensleepte, kan die tweet even niet hier zo plaatsen, zit mobiel.
ja en wat wil je daar mee zeggen ik betaalde ook 42 euro voor het uitvak maar zit er toch voor me club.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
Voor Armenteros die deze zomer transfervrij zou vertrekken naar Anderlecht is een miljoen betaald om nu al over te gaan. Voor Leerdam lijkt me een half miljoen een normale prijs, alles meer dan dat is meegenomen. Twee ton is een fooi, 80k is een belediging.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
at ik in, al weet ik niet wat Leerdam verdient. Maar ik schat hooguit zo'n 20
Totale onzin want VolkerWessels is geen architectenbureau.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef Grifte het volgende:
Zij meldden op hun twitter dat dit het ontwerp was waarmee VolkerWessels de opdracht binnensleepte, kan die tweet even niet hier zo plaatsen, zit mobiel.
zow zow ja dat klopt kuip 4 ever grtz uit spike cityquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef rdwilbrink het volgende:
kom op zeg dat ziet er toch niet uit er is naar 1 stadion dat is De Kuip
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:59 schreef PIETR het volgende:
Fulham informeerde naar Verhoek, Feyenoord wilde hem behouden
Nee manquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:59 schreef PIETR het volgende:
Fulham informeerde naar Verhoek, Feyenoord wilde hem behouden
Transfermarkt is toch dicht?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:06 schreef PIETR het volgende:
Leerdam medisch gekeurd in Arnhem, morgenvroeg meer nieuws ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |