dr was geen publiekquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:13 schreef baaart het volgende:
Voor al dat fluitpubliek gister in vak NN:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak... maar jij zat natuurlijk op teletekst. En er was geen publiek omdat Feyenoord geen prijsverlaging wou. Stakkers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dr was geen publiek
behalve in t uitvak natuurlijk
Stakkers? Je bedoelt de PSV supporters die alleen een kaartje kopen als ze voor 'knaakie' naar binnen mogen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak... maar jij zat natuurlijk op teletekst. En er was geen publiek omdat Feyenoord geen prijsverlaging wou. Stakkers.
Het laat uiteraard goed zien wat een goede supporters jullie zijn, als je zn leeg thuisvak heb dat het vol met uit supporters kan zittenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak... maar jij zat natuurlijk op teletekst. En er was geen publiek omdat Feyenoord geen prijsverlaging wou. Stakkers.
dus als ik het goed begrijp 1250 uitvak en minimaal 1251 tussen de boeren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
Er zaten meer kakkerlakjes in de thuisvakken dan het uitvak...
Iemand een nekschotje voor immers ?quote:Lex Immers besefte woensdagavond laat dat Feyenoord zichzelf in Eindhoven tekort had gedaan. „Als we een keer uit van PSV hadden kunnen winnen, dan was het vandaag wel”, stelde de Rotterdamse schaduwspits teleurgesteld vast. „We zijn één moment niet scherp en dan krijg je 'm tegen in zulke wedstrijden.”
Mark van Bommel profiteerde in de slotfase bij een hoekschop van een gebrek aan scherpte bij Feyenoord (2-1). „Zonde”, aldus Immers."
kom je de 24ste ook gezellig naar rotterdamquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:33 schreef baaart het volgende:
Zo'n prijs vragen voor een kaartje waar je van te voren de uitslag al wel van weet... nee... als 't PEC was geweest had ik de prijs nog begrepen...maar tegen Feyenoord...
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:13 schreef baaart het volgende:
Voor al dat fluitpubliek gister in vak NN:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef baaart het volgende:
[..]
quote:
Alles geven is het probleem niet bij Immers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:33 schreef Jimbo het volgende:
Je krijgt godverdomme een paar ton om een keer in de week even twee keer 45 minuten alles te geven wat je kan, en dan nog verneuk je t zo hard.
Leuk. Hopelijk ook met een feyenoordshirtje ofzo; dan koop ik er gelijk een paar voor toekomstige verjaardagen van kleine neefjes en nichtjesquote:
Die feyenoordshirtjes met blijdorp erop worden limited. Paar duizend komen er op de markt. Of bedoel je een Olli met feyenoordshirt aan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk. Hopelijk ook met een feyenoordshirtje ofzo; dan koop ik er gelijk een paar voor toekomstige verjaardagen van kleine neefjes en nichtjes
2e inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die feyenoordshirtjes met blijdorp erop worden limited. Paar duizend komen er op de markt. Of bedoel je een Olli met feyenoordshirt aan?
het is jammer dat ze dr weer 70eur voor vragen waarsch. dat weiger ik te betalen voor goede merkkleding, laat staan voor een feyenoord shirt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die feyenoordshirtjes met blijdorp erop worden limited. Paar duizend komen er op de markt. Of bedoel je een Olli met feyenoordshirt aan?
Ja geniaal man, AHHAHAHA VERLOREN LOOOOOOOOOOOOOL JUICHEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Geniale foto ook, die psv'ers die daarachter op hun stoeltjes zitten
Ja, hihiihihi.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:29 schreef baaart het volgende:
[..]
Ja geniaal man, AHHAHAHA VERLOREN LOOOOOOOOOOOOOL JUICHEUHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:29 schreef baaart het volgende:
[..]
Lekker boeiend, nipt verloren, en zoals elCholo terecht zegt met een jonge groep. Wij komen er wel. Ga een feestje vieren ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:29 schreef baaart het volgende:
[..]
Ik denk dat elke Feyenoorder ook wel trots op deze jongens/ploeg. Het is natuurlijk schitterend wat er allemaal doorkomt uit onze eigen jeugd. Het is alleen dan zo frustrerend om te zien dat juist de aankopen niet dat extra beetje kunnen geven, zij zakken juist veel vaker door die ondergrens heen..quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:33 schreef elCholo het volgende:
Na een nachtje slapen, ben ik gewoon weer trots op die lamlullen.
Kijk ff met wat voor spelers we gisteren speelden (ik heb geen zin om de leeftijden op te zoeken maar volgens mij is het ongeveer zo:)
- Indi 20 jaar
- de Vrij 20 jaar
- van Beek 18 jaar
- Vilhena 18 jaar
- Achabar 18 jaar
- Boetius 18 jaar
- Clasie 20 jaar
Kijk waar we vandaan komen, wat we vorig jaar ook nog kwijt zijn geraakt aan bepalende spelers en dan doen we het gewoon goed naar onze mogelijkheden. Ik heb toch genoten van de onbevangenheid van die Boetius. De drive van Vilhena en de klasse van Clasie, en hoe zij zich manifesteerden tegen over topspelers als Strootman en van Bommel.
Jammer dat ze deze topwedstrijden niet goed door zijn gekomen, want dan had het elftal weer boven zichzelf uitgestegen. Maar echt weggespeeld zijn ze ook weer niet geweest (wel terecht 2x verloren). Het is logisch dat deze jonge spelers nog een mindere periode hebben/krijgen (zoals Indi nu), maar dat betekent niet dat ze het niet meer kunnen.
Geef deze gasten even wat tijd, en dan gaan we echt genieten!!!
laten we hem uitzwaaienquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef Merkie het volgende:
Leatherdam per direct naar Vitesse trouwens.
Nipt verloren op teletekst ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker boeiend, nipt verloren, en zoals elCholo terecht zegt met een jonge groep. Wij komen er wel. Ga een feestje vieren ofzo.
Ja wat? Ik heb je nog nooit in dit topic gezien en nou kom je hier opeens biggie doen.quote:
Tja, zoals het er nu uitziet heeft Van Beek de voorkeur voor RB en heeft zo ongeveer iedereen de voorkeur voor het middenveld. Wel jammer, vind het wel een speler met potentie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom doen PSV'ers huilie huilie, zelfs als ze winnen?
Schijnt dat ADO voor Mokotjo heeft geinformeerd
Hoe graag ik het ook zou willen, maar zo debiel zullen ze toch niet zijn in Utrecht...quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:22 schreef Harry15 het volgende:
Even speculeren:
Gerndt: Utrecht => Young Boys
Fernandez: Feyenoord => Utrecht voor 6 ton?
Go mr van Geel!
Ruiltje voor Fernandez? Aargh wat haat ik die incompetente prutser.quote:Utrecht-verdediger Bulthuis heeft clubs voor het kiezen
31/01/2013 13:04
De kans is groot dat Dave Bulthuis de volgende speler wordt die bij FC Utrecht vertrekt. De 22-jarige linksback staat in de belangstelling van het Griekse Panathinaikos, terwijl ook Fulham, Stoke City en een Turkse club in de markt zijn voor de verdediger.
Daarnaast liet Feyenoord onlangs nog weten geïnteresseerd te zijn in de speler. Feyenoord rekent daarnaast op een vertrek van Kelvin Leerdam naar Vitesse. Om die reden heeft de Rotterdamse club afwijzend gereageerd op het verzoek van ADO Den Haag om Kamohelo Mokotjo tot het einde van het seizoen te huren.
Bij FC Utrecht dreigt zich een heuse leegloop te voltrekken op de laatste dag van de winterse transfermarkt. Na de komst van Jens Toornstra van ADO Den Haag vertrok Daan Bovenberg al naar NEC en staat naast Bulthuis ook Alexander Gerndt op de rol om de Domstad te verlaten. (Freek Jansen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |