Je zal wel in de slimme klas gezeten hebben danquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Coenen, de Wolde, Verhees, Duizings, Rietjens...
Heb vorig jaar eindexamen gedaan dus zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je zal wel in de slimme klas gezeten hebben dan
Dan is het idd wel erg makkelijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb vorig jaar eindexamen gedaan dus zo moeilijk is het niet.
Niet echt dus, maar dat is voor TS toch niet te bevatten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Ah joh, hij heeft gewoon de antwoorden via marktplaats gehosseld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:47 schreef HPLC het volgende:
TS heeft binnenkort z'n Cito-toets en ik wens hem veel succes.
Dit dus, enorme falert die je bent, TSquote:
Die antwoorden leest hij toch verkeerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, hij heeft gewoon de antwoorden via marktplaats gehosseld.
Niks vreemds aan hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:03 schreef sinepedraap het volgende:
Dit topic
Blijft wel geweldig.
Helaas zag ik het omdat mensen het zeiden, zelf maak ik ook altijd deze fouten. Ze hebben gewoon een hele rare manier van zinsopbouw daar. Misleiding is dit. Mag niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |