Wat heb je gestudeerd GGMM?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. Studie moet ook betaald worden.
88e minuut invalbeurt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Depay gaat kansen krijgen zaterdag.
Volgens mij is het echt Dries hoor.quote:
Dat is dan weer een meevaller.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Depay gaat kansen krijgen zaterdag.
Ik snap de verwarring echter welquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt Dries hoor.
lol iksdee XD XDquote:
Alvast nieuwsberichten aanpassen jeweetsquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar is die loser van een HMF eigenlijk? Zit hij alvast smoesjes te bedenken?
feijenoord topic, aan het raaskallen hoe veel hij wel niet weetquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Eigen werkelijkheid aan het ondersteunen met nepberichten...quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alvast nieuwsberichten aanpassen jeweets
Bronnen aanpassen, onzin verkondigen in 1 van de club topics. Vaste riedeltje waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Bericht was gewoon echt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eigen werkelijkheid aan het ondersteunen met nepberichten...
Ja, want de publicatiedatum maakt geen onderdeel uit van het bericht... Ga jij je kakkerlak-vriendje nu maar pijpen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want de publicatiedatum maakt geen onderdeel uit van het bericht... Ga jij je kakkerlak-vriendje nu maar pijpen.
Mijn 2e naam is de jokeraper sorry.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loop niet zo mijn briljante grap te verkrachten.
6-3, als je alle kansen meeteltquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Het had inmiddels al 6-1 kunnen staan
HiljevBommelquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een zwaar geflatteerde uitslag zeg![]()
1-5 was meer op zn plaats geweest
jammer manquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Nu valt het teveel op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Qua kansen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Qua kansen niet, daar zijn we het denk ik wel over eens
Pakken wij de prijzen welquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Hazzard het volgende:
Ach ik verlies hier liever, ik win liever de komende 30 jaar geen enkele prijs, dan dat ik ooit fan zou worden van een club zoals psv.
bwhahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Syntix het volgende:
psv publiek
dat psv maar keihard afgestraft mag worden door ons aller Ajax
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Hazzard het volgende:
Ach ik verlies hier liever, ik win liever de komende 30 jaar geen enkele prijs, dan dat ik ooit fan zou worden van een club zoals psv.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Syntix het volgende:
psv publiek
dat psv maar keihard afgestraft mag worden door ons aller Ajax
Niet te vroeg juichen... Morgen moeten jullie nog naar Emmenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam!![]()
Zo, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Hazzard het volgende:
Dat gaan we niet meer zingen begint wel sneu te worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam!![]()
Sissyquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feyenoord miste duidelijk de impulsen van Sisse
HÉ WITTEquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feyenoord miste duidelijk de impulsen van Sisse
PSV geeft toch niets om de beker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
Niet beker(duel) waardig dit wat ze lieten zien
Dat wilt zich een topclub noemen, tjah.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een aanfluiting van een partij zeg van Feyenoord
Schijt taktiek en stel vallende jankerds, en die achterlijke Blom gaat er in mee ook.
Niet beker(duel) waardig dit wat ze lieten zien
JA WITTE, JAquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JE KOMT HE WITTE! JE KOMT!!
Mij ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef HarryVonZwichell het volgende:
PSV - PEC Zwolle lijkt me een ideale.
Snap het ook niet want ze kunnen veel beter en hoeven niet zo laf en slapjes te spelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat wilt zich een topclub noemen, tjah.
Weer 1-3 jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef HarryVonZwichell het volgende:
PSV - PEC Zwolle lijkt me een ideale.
psv wel zeker, topclub met lege tribunesquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat wilt zich een topclub noemen, tjah.
Dat verandert niets aan: "Helemaal niets in Rotterdam"quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen... Morgen moeten jullie nog naar Emmen
quote:LFC07630 januari 2013 om 22:37
Jammer voor Feyenoord, had het ze gegund en ze waren niet veel minder dan Psv.
quote:ronaldo4ever30 januari 2013 om 22:40
tja shit happens. ik vind dat feyenoord ondanks dat "voetbal" dat mathijsen speelde door moest. komt gewoon door mathijsen dat hij v bommel niet dekte.
Welke ben jij PizzaGeit?quote:Wat speelde PSV zwak en laf. Ze hebben onverdiend gewonnen van dit erg goed spelende Feyenoord.
Ik hoop ook dat PSV in de halve finale een zware uitwedstrijd te pakken krijgt. Dit team verdient het niet om in de finale te komen. Wat is die Mertens een misselijk mannetje met zijn nonchalante gejuich na zijn goal. Hij is een wannebe-ronaldo. Het viel me ook op dat het stadion leeg was, dat geen weer eens aan hoe trouw de PSV supporters zijn. Lekker sfeertje daar in het stadion....
Laatste dag van de transfermarkt.quote:
3 Keer achter elkaar verliezen van de Russische maffia zou toch wel erg triest zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:27 schreef Okian het volgende:
Vitesse - Ajax, Okian heeft er zin in. Tijd voor revanche3x is scheepsrecht enzo
Aparte 'analyses'.....quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welke ben jij PizzaGeit?
De laatste keren was dat echt triest, met die waardeloze SBS site.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Loting is zeker weer pas om 12 uur ofzo?
Inderdaad, maar ik kan me ook niet heugen dat we ooit 3 keer achter elkaar van Vitesse hebben verloren.. Dus zie het wel goed komen wat dat betreft. 1-3quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
3 Keer achter elkaar verliezen van de Russische maffia zou toch wel erg triest zijn.
Dat is de instelling. Die Janssen met zijn grote bek, dat kan toch niet.quote:
idd dat was echt zieligquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is de instelling. Die Janssen met zijn grote bek, dat kan toch niet.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kick een topic en meteen een stormloop
2 keer achter elkaar kampioen is blijkbaar niets?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef Okian het volgende:
''Helemaal niets in Amsterdam'' natuurlijk.. natuurlijk
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
2 keer achter elkaar kampioen is blijkbaar niets?
Hopen op het rampscenarioquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe maar 120 minuten spelen en Vitesse pingels winnen.
De blindheid van sommige mensen verbaasd me telkens weerquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
2 keer achter elkaar kampioen is blijkbaar niets?
Uitvak ook maar half vol.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef Momo... het volgende:
Wat een vol en uitbundig stadion![]()
Hoeveel vitessefans zitten er ?
Praat eens normaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey zien jullie dat er zit bijna niemand?
Nee, dan had het al 0-2 gestaan.quote:
Dit was toch een flinke mogelijkheid.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Stiggie het volgende:
Eriksen maakt het altijd net niet af de laatste tijd
Zaaddodend iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef Trebo het volgende:
Ik vind het echt helemaal niets hebben dit.. ik bedoel Gelredome is niet echt een sfeervol stadion, maar het stadion van Emmen heeft echt helemaal niets.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Assist Lukoki, ik zei toch dat we die Cuenca niet nodig hebben.
Ik denk dat we veel plezier gaan hebben van een half jaartje Cuenca.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Assist Lukoki, ik zei toch dat we die Cuenca niet nodig hebben.
Ik ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat we veel plezier gaan hebben van een half jaartje Cuenca.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Oh leuk, ze hebben allebei aidstrommels meegenomen. Jostiband.
Dan maar iets anders opzetten.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Stiggie het volgende:
Lukoki moet eigenlijk naar Barca. Speelt onder zn niveau bij Ajax
Iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
maandag had ie er 10 kunnen hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef ValHallen het volgende:
Lukoki is on fire tot nu toeBijna zijn 2e assist.
De winnende assist meteen, prima dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maandag had ie er 10 kunnen hebben
hij had er uiteindelijk 1
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De winnende assist meteen, prima dus.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
5 maanden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Stiggie het volgende:
Lukoki moet eigenlijk naar Barca. Speelt onder zn niveau bij Ajax
Haha, ik denk eerder dat je expres je kruisband scheurt als je naar bijvoorbeeld PSV of Twente moet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
hopelijk blesseert die cuenca zichzelf niet vanavond, die muniesa scheurde expres zijn kruisband toen hij hoorde dat hij naar ajax moest
Dat laatste is nice.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:00 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca officieel naar Ajax tot het einde van het seizoen. Barca en Ajax delen de salaris kosten
Ik ben er ook bang voor ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Komt net terug van een half jaar blessure dus nog 3 maanden aanpassingstijd.
Jordania kwam zeker een vijand tegen.quote:
Nee, Jan Boskamp brak zijn kitkatquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jordania kwam zeker een vijand tegen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jordania kwam zeker een vijand tegen.
Hopen dat Bojan zijn debuut maakt danquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cuenca tello muniesa fontas deulofeu thiago
Die is met zijn Belgische vrienden aan het rellen in Brussel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hopen dat Bojan zijn debuut maakt dan
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hopen dat Bojan zijn debuut maakt dan
Ja, want Rotterdam wil graag Ajax-supporters ontvangenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:13 schreef Machielovic het volgende:
wrom dit niet in de kuip ofzo kon is me een raadsel![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:13 schreef Machielovic het volgende:
Ziet er wel sfeervol uit daar....quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:13 schreef Machielovic het volgende:
ja hoor. Met open kranen zelf..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, want Rotterdam wil graag Ajax-supporters ontvangen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, want Rotterdam wil graag Ajax-supporters ontvangen
huilies, emmen dat slaat toch nergens opquote:
Rotterdam al helemaal niet!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:18 schreef Machielovic het volgende:
[..]
[..]
huilies, emmen dat slaat toch nergens op
Doen ze net even voor de rustquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Tijd dat de 0-2 valt, dan is het beslist.
Moet kunnen voor rust.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Vraag even het nummer van zijn dochter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Frank heeft me whatsapp'd hij zegt dat alles goed komt
Pics van z´n dochter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vraag even het nummer van zijn dochter.
jammer dat niemand reageert, best een leuke opmerkingquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Bedankt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat niemand reageert, best een leuke opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |