Wat heb je gestudeerd GGMM?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. Studie moet ook betaald worden.
88e minuut invalbeurt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Depay gaat kansen krijgen zaterdag.
Volgens mij is het echt Dries hoor.quote:
Dat is dan weer een meevaller.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Depay gaat kansen krijgen zaterdag.
Ik snap de verwarring echter welquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt Dries hoor.
lol iksdee XD XDquote:
Alvast nieuwsberichten aanpassen jeweetsquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar is die loser van een HMF eigenlijk? Zit hij alvast smoesjes te bedenken?
feijenoord topic, aan het raaskallen hoe veel hij wel niet weetquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Eigen werkelijkheid aan het ondersteunen met nepberichten...quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alvast nieuwsberichten aanpassen jeweets
Bronnen aanpassen, onzin verkondigen in 1 van de club topics. Vaste riedeltje waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Bericht was gewoon echt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eigen werkelijkheid aan het ondersteunen met nepberichten...
Ja, want de publicatiedatum maakt geen onderdeel uit van het bericht... Ga jij je kakkerlak-vriendje nu maar pijpen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want de publicatiedatum maakt geen onderdeel uit van het bericht... Ga jij je kakkerlak-vriendje nu maar pijpen.
Mijn 2e naam is de jokeraper sorry.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loop niet zo mijn briljante grap te verkrachten.
6-3, als je alle kansen meeteltquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Het had inmiddels al 6-1 kunnen staan
HiljevBommelquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een zwaar geflatteerde uitslag zeg![]()
1-5 was meer op zn plaats geweest
jammer manquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Nu valt het teveel op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Qua kansen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Qua kansen niet, daar zijn we het denk ik wel over eens
Pakken wij de prijzen welquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Hazzard het volgende:
Ach ik verlies hier liever, ik win liever de komende 30 jaar geen enkele prijs, dan dat ik ooit fan zou worden van een club zoals psv.
bwhahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Syntix het volgende:
psv publiek
dat psv maar keihard afgestraft mag worden door ons aller Ajax
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Hazzard het volgende:
Ach ik verlies hier liever, ik win liever de komende 30 jaar geen enkele prijs, dan dat ik ooit fan zou worden van een club zoals psv.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Syntix het volgende:
psv publiek
dat psv maar keihard afgestraft mag worden door ons aller Ajax
Niet te vroeg juichen... Morgen moeten jullie nog naar Emmenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam!![]()
Zo, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Hazzard het volgende:
Dat gaan we niet meer zingen begint wel sneu te worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Shreyas het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam!![]()
Sissyquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feyenoord miste duidelijk de impulsen van Sisse
HÉ WITTEquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feyenoord miste duidelijk de impulsen van Sisse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |