Wat heb je gestudeerd GGMM?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. Studie moet ook betaald worden.
88e minuut invalbeurt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Depay gaat kansen krijgen zaterdag.
Volgens mij is het echt Dries hoor.quote:
Dat is dan weer een meevaller.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Depay gaat kansen krijgen zaterdag.
Ik snap de verwarring echter welquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt Dries hoor.
lol iksdee XD XDquote:
Alvast nieuwsberichten aanpassen jeweetsquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar is die loser van een HMF eigenlijk? Zit hij alvast smoesjes te bedenken?
feijenoord topic, aan het raaskallen hoe veel hij wel niet weetquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Eigen werkelijkheid aan het ondersteunen met nepberichten...quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alvast nieuwsberichten aanpassen jeweets
Bronnen aanpassen, onzin verkondigen in 1 van de club topics. Vaste riedeltje waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Bericht was gewoon echt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eigen werkelijkheid aan het ondersteunen met nepberichten...
Ja, want de publicatiedatum maakt geen onderdeel uit van het bericht... Ga jij je kakkerlak-vriendje nu maar pijpen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want de publicatiedatum maakt geen onderdeel uit van het bericht... Ga jij je kakkerlak-vriendje nu maar pijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |