En jij natuurlijk wel...quote:Op maandag 4 februari 2013 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nog zo een fabel. Bij de buren is het gras altijd groener. Ook Duitsers kunnen totaal niet rijden als het er op aan komt.
Ah gossie. Iemand op zijn teentjes getrapt.quote:
Ja, want ik ben een Duitser.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah gossie. Iemand op zijn teentjes getrapt.
Hoezo? rijdt hij ook in een petjes Golfje met 200 paardjes en heeft 'ie dat als ondertitel zodat iedereen dat kan zien?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah gossie. Iemand op zijn teentjes getrapt.
Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die zich aan mijn rijgedrag irriteren en het zal me ook geen flikker interesseren. Ik ben niet heilig als het op rijden aankomt, en ik maak zeer zeker ook fouten.
Maar wat ik mij nu echt afvraag, dat is als we over het algemeen spreken, je het opeens op de man probeert af te rekenen. Heb je soms een te kleine piemel?
Dus mensen die vinden dat Duitsers goed kunnen rijden, rijden zelf erg goed.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, want ik ben een Duitser.Denk even na voor je iets zegt, mafkees.
![]()
Meestal zijn het de mensen die vinden dat [insert groep] niet kunnen rijden, nou juist de mensen die er zelf niks van terecht brengen.
Stelletje stelletje da bedoel ik natuurlijk de rechterspiegel mee hé!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef Light het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je spiegels afgesteld hebt, maar voordat ik iemand op de rechterstrook in mijn linkerspiegel zie, ben ik een heel eind verder.
Ik vind de gemiddelde Fransoos of Belg wel een tikje erger dan de gemiddelde Duitser.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus mensen die vinden dat Duitsers goed kunnen rijden, rijden zelf erg goed.
Maar, maar. Als Duitsers goed rijden, dan kunnen Fransozen niet meer goed rijden, dus kunnen ze zelf ook niet goed rijden. Beetje vreemd, niet?
Als het er op aan komt, dan kan geen enkel volk goed rijden. Ongeacht de natie...
Nee, het was een onomkeerbare redenatie. Dat koeien runderen zijn wil niet zeggen de alle runderen koeien zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dus mensen die vinden dat Duitsers goed kunnen rijden, rijden zelf erg goed.
Och, je hebt problemen tegen generalisatie. Dan ben je toch echt op de verkeerde planeet geboren.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, het was een onomkeerbare redenatie. Dat koeien runderen zijn wil niet zeggen de alle runderen koeien zijn.
Sowieso; hoe verder je naar rechts gaat rijden, hoe eerder je hem ziet in je spiegelquote:Op maandag 4 februari 2013 17:31 schreef Descendent het volgende:
[..]
Stelletje stelletje da bedoel ik natuurlijk de rechterspiegel mee hé!![]()
Heb t vandaag es uitgetest op de snelweg; en ga meestal al naar rechts zodra ik m in de binnenspiegel zie.
Hahahahaquote:Op maandag 4 februari 2013 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoezo? rijdt hij ook in een petjes Golfje met 200 paardjes en heeft 'ie dat als ondertitel zodat iedereen dat kan zien?![]()
Als ze hier rijden rijden ze ook belabberd en Nür Links? Die Duitsers zijn de grootste gebruikers hier.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, daar kunnen we denk ik nog wel een leuk boompje over opzetten. Maar open daar maar je eigen topic voor.
Niet op gereageerd. Jammer.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoezo? rijdt hij ook in een petjes Golfje met 200 paardjes en heeft 'ie dat als ondertitel zodat iedereen dat kan zien?![]()
Dus omdat ik niet goed zou rijden, mag ik niet vinden dan anderen ook niet goed rijden? Juist...quote:Op maandag 4 februari 2013 18:16 schreef k_man het volgende:
Misschien moet je mijn posts nog eens herlezen, want je snapt duidelijk niet wat er staat. Ik ben juist enorm aan het generaliseren.
Voor de duidelijkheid: het punt was dat het een beetje suf is om te beweren dat Duitsers niet goed kunnen rijden, terwijl je zelf waarschijnlijk juist als een halve zool rijdt.
Ander zou ik niet na middernacht nog wat gaan posten natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:35 schreef Anne het volgende:
Jullie hebben allebei graag het laatste woord, ofnie?
Neuh. Zoals je kunt lezen was ik al klaar met z'n getroll.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:35 schreef Anne het volgende:
Jullie hebben allebei graag het laatste woord, ofnie?
Maaroed dat je dat eerste zinnetje er had staan.. flitsen met licht mag gewoon namelijk. Rest is wel behoorlijk aso.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik moet mij schamener ontpopte een recht in me vanmorgen.
ik reed op snelweg op de rechter baan (120), en zie in mijn spiegel dat een eindje achter me een auto aankomt op de linkerbaan en omdat die auto niet veel meer harder reed dan ik had hij een bumperklever achter hem..maar echt een irritante die van links naar rechts ging om zijn aanwezigheid tentoon te stellen, knipperen met de lampen je weet het wel.
Ik kan hier zo slecht tegen dat toen de eerste auto mij passeerde, ik hem naar links gooide en het gas liet zakken. Hier schrok die bumperklever zo van dat hij de rest van de weg netjes in de rij aansloot.
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |