abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122469372
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Nog zo een fabel. Bij de buren is het gras altijd groener. Ook Duitsers kunnen totaal niet rijden als het er op aan komt. :')
En jij natuurlijk wel... :')
pi_122470301
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:57 schreef k_man het volgende:

[..]

En jij natuurlijk wel... :')
Ah gossie. Iemand op zijn teentjes getrapt. :')

Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die zich aan mijn rijgedrag irriteren en het zal me ook geen flikker interesseren. Ik ben niet heilig als het op rijden aankomt, en ik maak zeer zeker ook fouten.

Maar wat ik mij nu echt afvraag, dat is als we over het algemeen spreken, je het opeens op de man probeert af te rekenen. Heb je soms een te kleine piemel?
pi_122470334
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ja, want ik ben een Duitser. :') Denk even na voor je iets zegt, mafkees. :P

Meestal zijn het de mensen die vinden dat [insert groep] niet kunnen rijden, nou juist de mensen die er zelf niks van terecht brengen. :)

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 17:23:19 ]
  maandag 4 februari 2013 @ 17:24:42 #254
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122470445
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die zich aan mijn rijgedrag irriteren en het zal me ook geen flikker interesseren. Ik ben niet heilig als het op rijden aankomt, en ik maak zeer zeker ook fouten.

Maar wat ik mij nu echt afvraag, dat is als we over het algemeen spreken, je het opeens op de man probeert af te rekenen. Heb je soms een te kleine piemel?
Hoezo? rijdt hij ook in een petjes Golfje met 200 paardjes en heeft 'ie dat als ondertitel zodat iedereen dat kan zien? :D :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_122470515
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, want ik ben een Duitser. :') Denk even na voor je iets zegt, mafkees. :P

Meestal zijn het de mensen die vinden dat [insert groep] niet kunnen rijden, nou juist de mensen die er zelf niks van terecht brengen. :)
Dus mensen die vinden dat Duitsers goed kunnen rijden, rijden zelf erg goed.
Maar, maar. Als Duitsers goed rijden, dan kunnen Fransozen niet meer goed rijden, dus kunnen ze zelf ook niet goed rijden. Beetje vreemd, niet?

Als het er op aan komt, dan kan geen enkel volk goed rijden. Ongeacht de natie...
  maandag 4 februari 2013 @ 17:31:59 #256
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_122470730
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef Light het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij je spiegels afgesteld hebt, maar voordat ik iemand op de rechterstrook in mijn linkerspiegel zie, ben ik een heel eind verder.
Stelletje stelletje da bedoel ik natuurlijk de rechterspiegel mee hé! :|W
Heb t vandaag es uitgetest op de snelweg; en ga meestal al naar rechts zodra ik m in de binnenspiegel zie.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  maandag 4 februari 2013 @ 17:33:16 #257
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_122470789
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Maar, maar. Als Duitsers goed rijden, dan kunnen Fransozen niet meer goed rijden, dus kunnen ze zelf ook niet goed rijden. Beetje vreemd, niet?

Als het er op aan komt, dan kan geen enkel volk goed rijden. Ongeacht de natie...
Ik vind de gemiddelde Fransoos of Belg wel een tikje erger dan de gemiddelde Duitser. :{
Alleen al dat achterlijke gerem van die Fransen midden op de snelweg zonder aanwijsbare reden.... :{w Daarbij zijn Duitsers veel beleefder en niet zo opgefokt als die Fransoosjes... :')
Maar bij ieder volk heb je er genoeg %$#@% tussenzitten die niet kunnen of niet willen kunnen rijden zeg maar.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_122470827
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nee, het was een onomkeerbare redenatie. Dat koeien runderen zijn wil niet zeggen de alle runderen koeien zijn.
pi_122470916
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, het was een onomkeerbare redenatie. Dat koeien runderen zijn wil niet zeggen de alle runderen koeien zijn.
Och, je hebt problemen tegen generalisatie. Dan ben je toch echt op de verkeerde planeet geboren. :W

Ik vind het alleen vreemd, dat je er geen probleem mee hebt dat iemand schrijft dat hij liever in Duitsland rijdt, want blijkbaar insinueert hij dus dat Nederlanders niet goed kunnen rijden. :')
pi_122472365
Misschien moet je mijn posts nog eens herlezen, want je snapt duidelijk niet wat er staat. Ik ben juist enorm aan het generaliseren. *)

Voor de duidelijkheid: het punt was dat het een beetje suf is om te beweren dat Duitsers niet goed kunnen rijden, terwijl je zelf waarschijnlijk juist als een halve zool rijdt.

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 18:18:32 ]
  maandag 4 februari 2013 @ 20:07:13 #261
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122478493
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:31 schreef Descendent het volgende:

[..]

Stelletje stelletje da bedoel ik natuurlijk de rechterspiegel mee hé! :|W
Heb t vandaag es uitgetest op de snelweg; en ga meestal al naar rechts zodra ik m in de binnenspiegel zie.
Sowieso; hoe verder je naar rechts gaat rijden, hoe eerder je hem ziet in je spiegel :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_122480617
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hoezo? rijdt hij ook in een petjes Golfje met 200 paardjes en heeft 'ie dat als ondertitel zodat iedereen dat kan zien? :D :+
Hahahaha :D :D
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_122482815
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nou, daar kunnen we denk ik nog wel een leuk boompje over opzetten. Maar open daar maar je eigen topic voor.
Als ze hier rijden rijden ze ook belabberd en Nür Links? Die Duitsers zijn de grootste gebruikers hier.
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
pi_122488047
Bedankt vandaag meneer de politie-agent om sympatiek te reageren op een inschattingsfoutje van mijn kant!
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  Spellchecker maandag 4 februari 2013 @ 22:57:31 #265
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_122490185
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet op gereageerd. Jammer.
Tevens -purist.
pi_122494049
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:16 schreef k_man het volgende:
Misschien moet je mijn posts nog eens herlezen, want je snapt duidelijk niet wat er staat. Ik ben juist enorm aan het generaliseren. *)

Voor de duidelijkheid: het punt was dat het een beetje suf is om te beweren dat Duitsers niet goed kunnen rijden, terwijl je zelf waarschijnlijk juist als een halve zool rijdt.
Dus omdat ik niet goed zou rijden, mag ik niet vinden dan anderen ook niet goed rijden? Juist...

Dus omdat ik geen minister ben, mag ik niet vinden dat de tweede kamer slecht werk verricht? Omdat ik niet bij de politie werk mag ik niet zeggen dat... :')
pi_122494094
Begrijpend lezen is echt niet jouw ding he?

Nou goed, ik hou erover op. Je slaagt er elke keer in - waarschijnlijk expres - om mijn posts volkomen verkeerd uit te leggen. Dus dat zal nu ook wel weer zo zijn.

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 00:33:11 ]
pi_122494220
Dan leg maar eens uit waar ik iets niet begrijp.

Je schrijft toch duidelijk dat ik niet mag vinden dat anderen slecht rijden omdat ik zelf waarschijnlijk ook slecht rijd. En ik haal er alleen wat metaforen bij om je stelling even onderuit te halen omdat het nonsens is wat je schrijft. Blijkbaar begrijp jij dat niet.
pi_122494271
Jullie hebben allebei graag het laatste woord, ofnie?
pi_122494306
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:35 schreef Anne het volgende:
Ander zou ik niet na middernacht nog wat gaan posten natuurlijk. :P
pi_122494365
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:35 schreef Anne het volgende:
Neuh. Zoals je kunt lezen was ik al klaar met z'n getroll. :)
pi_122494971
Ook nog maar wat irritaties:

Mensen die geen constante snelheid kunnen aanhouden terwijl ze cruise control hebben...
Mensen die dat doen als je ze wilt inhalen op de snelweg, dus versnellen als je begint met inhalen en als je er dan weer achter invoegt laten ze hun snelheid zakken zodat je een volgende inhaalpoging kunt gaan beginnen...
Dat je voorrang hebt als je van rechts komt is prima. Maar als je weghelft geblokkeerd is waar je heen wilt en daardoor de kruisig blokkeert is gewoon dom...
pi_122496270
Ik moet mij schamen :( er ontpopte een rechter in me vanmorgen.

ik reed op snelweg op de rechter baan (120), en zie in mijn spiegel dat een eindje achter me een auto aankomt op de linkerbaan en omdat die auto niet veel meer harder reed dan ik had hij een bumperklever achter hem..maar echt een irritante die van links naar rechts ging om zijn aanwezigheid tentoon te stellen, knipperen met de lampen je weet het wel.

Ik kan hier zo slecht tegen dat toen de eerste auto mij passeerde, ik hem naar links gooide en het gas liet zakken. Hier schrok die bumperklever zo van dat hij de rest van de weg netjes in de rij aansloot.

Sorry :(

[ Bericht 0% gewijzigd door OxygeneFRL op 05-02-2013 08:26:34 ]
pi_122496344
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 07:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik moet mij schamen :( er ontpopte een recht in me vanmorgen.

ik reed op snelweg op de rechter baan (120), en zie in mijn spiegel dat een eindje achter me een auto aankomt op de linkerbaan en omdat die auto niet veel meer harder reed dan ik had hij een bumperklever achter hem..maar echt een irritante die van links naar rechts ging om zijn aanwezigheid tentoon te stellen, knipperen met de lampen je weet het wel.

Ik kan hier zo slecht tegen dat toen de eerste auto mij passeerde, ik hem naar links gooide en het gas liet zakken. Hier schrok die bumperklever zo van dat hij de rest van de weg netjes in de rij aansloot.

Sorry :(
Maaroed dat je dat eerste zinnetje er had staan.. flitsen met licht mag gewoon namelijk. Rest is wel behoorlijk aso.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_122496348
Ik zette dat met die knipperende lichten er even bij om het soort wat specifieker te omschrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')