Misschien hadden ze gratis toegang moeten doen voor mensen die als clown verkleed gaan.quote:
Daarmee wel het volledige publiek in record tempo bediendquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef Caland het volgende:
'Publiek in het stadion heeft de tijd gehad een kop koffie te drinken .
Er zijn er maar liefst 8 verkocht.
Het uitvak zit vol, dus volgens mij hebben ze dat gedaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien hadden ze gratis toegang moeten doen voor mensen die als clown verkleed gaan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een verademing deze wedstrijd vergeleken met het sfeerloze El Clasico.
Tja, wat wil je? Mertens...quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoekschoppen achter laten komen
hihaho boertje goeden garp.quote:
Ik mis de smiley.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hihaho boertje goeden garp.
Smiley of PI?quote:
matige speler inderdaad, maar werkt wel hard. Duikt overal op het veld op.quote:
Het is een ware plaag, het lijkt net alsof er aliens bestaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
matige speler inderdaad, maar werkt wel hard. Duikt overal op het veld op.
Ja, z'n gejank met "ze moeten me hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:55 schreef Caland het volgende:
Van Bommel voor de zoveelste keer te laat, weer geen geel
Was dit keer dan ook geen geel waardquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:55 schreef Caland het volgende:
Van Bommel voor de zoveelste keer te laat, weer geen geel
Optelsommetje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was dit keer dan ook geen geel waard
boehoequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Bommel had al 5 gele kaarten moeten hebben
De enige oplossing is om Van Bommel van de velden te halen, zo besparen we onnodige irritatie.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan je doen, heeft Blom nog niet gedaan
Klopt, 8 is inderdaad veel te veel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Bommel had al 5 gele kaarten moeten hebben
Die post werd mede mogelijk gemaakt door de commissie van open deurenquote:
Deze wedstrijd daasquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, 8 is inderdaad veel te veel.
quote:
Natuurlijk, hij denkt dat dit de kampioenswedstrijd isquote:
Nee, PEC is van hoger niveau dan PSVquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit ik naar PEC - Heracles te kijken?
LOOOOOOOLquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij denkt dat dit de kampioenswedstrijd is
Waarom zou een Feyenoorder willen dat een van hun eigen spelers geel krijgt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat moest geel zijn voor Pelle[/feyenoorder]
Ik wil daar de herhaling wel graag van zien... Ik denk nl wel dat geel terecht geweest zou zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat moest geel zijn voor Pelle[/feyenoorder]
Logisch, beide clubs spelen matig voetbal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Het is niet het moordende tempo + verlenging wat ik hoopte.
quote:
Tuurlijk. Als het aan jou lag eindigde PSV met alleen Waterman op het veldquote:
tweede geel haakneusquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als het aan jou lag eindigde PSV met alleen Waterman op het veld
En dan nog niet winnen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als het aan jou lag eindigde PSV met alleen Waterman op het veld
Dat kan je met Blom vooraf al zeggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef RvLaak het volgende:
Willempie ook geel... PSV gaat de wedstrijd niet met 11 man uitspelen voorspel ik
Verhoek ook wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
Willems heeft echt een onmens dikke kop.
nee, enkel dat er geen 22 spelers overblijven. Niet per se welke clubquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan je met Blom vooraf al zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De bal tussen de palen gekregenquote:
Henderson single-handedly holds off Mertesacker and Santos. The ball then ricochets off Ramsey in the box, allowing Henderson to tuck into an empty net.quote:
Zeg dat nog eens?quote:
Spelen die allemaal voor de KNVB beker nu?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:10 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Henderson single-handedly holds off Mertesacker and Santos. The ball then ricochets off Ramsey in the box, allowing Henderson to tuck into an empty net.
Zo :p
Spelen die bij PSV of Feyenoord?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:10 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Henderson single-handedly holds off Mertesacker and Santos. The ball then ricochets off Ramsey in the box, allowing Henderson to tuck into an empty net.
Zo :p
Nee joh, PSV heeft Strootman al.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spelen die bij PSV of Feyenoord?
10 - 10quote:
Derijck beste man vandaag, dat zegt wat...quote:
Je stream loopt achter.quote:
Die van Advocaatquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:10 schreef RvLaak het volgende:
Wie z'n moeder zou een prostituee zijn?
Je hebt het wel vaker goed.quote:
kopen kopen kopenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een waardeloze club dat PSV.en maar kopen.
Jinx hem nou eens niet.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een waardeloze club dat PSV.en maar kopen.
quote:
Ja ik merk hetquote:
quote:
quote:
Dat was dan ook geen geel. Die van Pellč wellicht wel, maar deze nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi dat Feyenoord nooit een kaart krijgt.
idd, geluk dat Blom er geen rood van maakt. Idiootquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
Wat een achterlijke overtreding trouwens.
Een kaart als deze hebben ze inderdaad lang niet gehadquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi dat Feyenoord nooit een kaart krijgt.
Ajax is that you?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een kaart als deze hebben ze inderdaad lang niet gehad
[ afbeelding ]
okquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe maar geen verlenging en scoor nou maar.
Baas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je gebeden zijn verhoord, mijn beste vriend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veel meer dan PSVquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja net als de klassieker zeker
Wat heeft Feyenoord laten zien dan?
2 uit 6, kan je trots op zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja net als de klassieker zeker
Wat heeft Feyenoord laten zien dan?
nee, gaan gelijk op imo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Op basis van de tweede helft ja, voetballend is PSV Feyenoord de baas.
wees blij dat ze er nog zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef Syntix het volgende:
psvers die nu wel zingen in het stadion
wat een kansloos publiek is het toch ook.
beetje ajax publiekquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef Syntix het volgende:
Net als toen met die 10-0 ja. Feyenoord was 90 minuten lang de betere ploeg, domineerde het spel, maar PSV sloeg steeds in de omschakeling toe, die 10 goals waren allemaal lucky, gewoon een geflatteerde uitslag weet je. Scorebordjournalistiek noemen we dat.quote:
Dat laatste zeldenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Als PSV aanvalt, komt er ook echt dreiging en is het vaak schitterend om te zien.
wel uitverkochtquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef Tjacka het volgende:
Morgen ook weer een sfeerloze wedstrijd.
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Net als toen met die 10-0 ja. Feyenoord was 90 minuten lang de betere ploeg, domineerde het spel, maar PSV sloeg steeds in de omschakeling toe, die 10 goals waren allemaal lucky, gewoon een geflatteerde uitslag weet je. Scorebordjournalistiek noemen we dat.10
van ajax zie ik anders helemaal niemand, dat is pas slapquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef Syntix het volgende:
Wat is dit nou voor debiele vergelijkingquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Net als toen met die 10-0 ja. Feyenoord was 90 minuten lang de betere ploeg, domineerde het spel, maar PSV sloeg steeds in de omschakeling toe, die 10 goals waren allemaal lucky, gewoon een geflatteerde uitslag weet je. Scorebordjournalistiek noemen we dat.10
Ajax speelt nu niet, daaromquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
van ajax zie ik anders helemaal niemand, dat is pas slap
Ik vind het PSV spel domweg saai. Is een meningquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:22 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Zet die schitterende Feyenoordbril maar eens af.
ah, is dat het.quote:
Ik merk al de hele avond dat je het niet zo op PSV hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het PSV spel domweg saai. Is een mening
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ben er bang voor. Wordt nog wel 2-2 hoor.
Boefjequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit alvast onder m'n ctrl-C gezet. Dit wordt lachen-gieren-brullen straks.
De club heb ik het ook niet zo op neequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik merk al de hele avond dat je het niet zo op PSV hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waterkneusquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat is die Waterman toch een kneus.
wat heb je goede zin vandaagquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als die Boëtius. Heeft die echt de vallende ziekte, of issie gewoon moe?quote:
Die doet toch alleen maar op tv komen als PSV niet verliest?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die bijnaam heeft een andere keeper toch al?
Tegen zijn oude ploeg hč.quote:
HILJEHELD!quote:
ongeveer 40 weken(960 werkuur), 3 dagen in de week.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Halfjaartje en 5 dagen in de week?
Ik dacht serieus dat jij full time werkte.quote:
Doe ik ook. Studie moet ook betaald worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat jij full time werkte.
ggmm doet het rustig aanquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat jij full time werkte.
Als ie was gaan liggen was het rood geweest.quote:
Wss wel en niet eens onterechtquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als ie was gaan liggen was het rood geweest.
Lens gaat dan ook gewoon door als een baasquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als ie was gaan liggen was het rood geweest.
rood sowieso niet, aangezien Lens bleef staan en zijn kans pakte.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
En BMI had ook wel rood mogen krijgen hiervoor.
Toen scoorde hij nog wel eens ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lens gaat dan ook gewoon door als een baasNet als tegen Ried met die wereldgoal.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
En BMI had ook wel rood mogen krijgen hiervoor.
En hier nog modden. Ik begen steeds meer respect voor je te krijgen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. Studie moet ook betaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |